Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tigress

Berichten: 8946
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 19:15

Ik heb inmiddels twee kerels gehad waarbij het al gauw op seks bleek uit te draaien. Heb de match maar opgeheven :+

Maar moet zeggen, dat er wel degelijk liefdes gevonden worden geeft mij hoop :D Wie weet, ooit :D

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 19:19

Tigress schreef:
Ik heb inmiddels twee kerels gehad waarbij het al gauw op seks bleek uit te draaien. Heb de match maar opgeheven :+

Maar moet zeggen, dat er wel degelijk liefdes gevonden worden geeft mij hoop :D Wie weet, ooit :D


Hier ook mijn liefde gevonden via Tinder :)
Na 3 maanden relatie gaan samenwonen en dat gaat nogsteeds goed. Zijn nu een jaartje samen :D

Veraaaaah

Berichten: 2336
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 19:24

Niet via tinder maar wel vis Happn, ken hem nu bijna een jaar en zijn al samen op vakantie geweest en in de planning staat samenwonen <3

Nooit gedacht dat het zou werken maar zo zie je maar! Via Tinder draaide het vaak (3/3 dates) uit op seks en meer niet. Toch ook wel een aantal keer flink teleurgesteld geweest via daar.

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 19:42

Nummus schreef:
Ik heb er wel dates uit gehaald maar 't werkt gewoon niet voor mij.

Forever alone hier dus!


Ja ik ga m'n steen maar vast bestellen met de tekst "licht gebruikt retour" :')

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 20:15

Ik had twee jongens gedate via tinder en nu bijna 4 maand officieel samen en kennen elkaar alweer 7 maand!

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 20:17

Nou dat is het echt, het KAN ZEKER.
Maar voor mij zit 't er gewoon niet in omdat ik merkte dat ik op deze manier niet open kan staan voor een ander.

Er gingen roddels over mij en een jongen op stal maar ik heb het gevoel dat daar vooral vriendschap in steekt en meer niet. Is prima natuurlijk, maar daar had ik tenminste wel 't besef dat ik erover na kon denken en er open voor kon staan als ik er wat bij zou voelen. :)
Dat heb ik met al die Tinder dates nog niet gehad.

Jildau

Berichten: 9422
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 21:23

Nummus ik ben ervan overtuigd dat dat komt omdat al die Tinder dates niet de juiste personen voor je waren. Als het klikt met iemand maakt het niet uit hoe of waar je diegene ontmoet hebt.

Ik ben 2,5 jaar samen met m'n Tinder vriend en wonen sinds kort samen in ons koophuis. <3 Ik had hem zonder Tinder echt nooit kunnen ontmoeten dus ben het eeuwig dankbaar. :')

TheJokerr
Berichten: 2775
Geregistreerd: 25-02-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 23:31

Jaa hier mag tinder er ook af, officieel happy <3

Dus het kan echt mensen!

Ketly

Berichten: 5930
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 07:36

Ik heb ook hele leuke dates gehad via Tinder maar twee dagen nadat ik er klaar mee was ben ik lekker ouderwets versiert in de feesttent en nu ook al weer bijna 2 jaar samen <3

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 07:38

Yvankaxx schreef:
Ik ben inmiddels een jaar samen met mijn lieve tindervriend en na de zomer gaan we (proef)samenwonen <3 Dus iedereen, houd moed, mijn vriend was (eerste) date nummer 23 ofzo :=
Wat tof, je had sowieso wel spannende eiland-dates, geweldig om te lezen :)

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 10:36

Jildau schreef:
Nummus ik ben ervan overtuigd dat dat komt omdat al die Tinder dates niet de juiste personen voor je waren. Als het klikt met iemand maakt het niet uit hoe of waar je diegene ontmoet hebt.

Ik ben 2,5 jaar samen met m'n Tinder vriend en wonen sinds kort samen in ons koophuis. <3 Ik had hem zonder Tinder echt nooit kunnen ontmoeten dus ben het eeuwig dankbaar. :')


Dat zou kunnen, maar dan ben ik dus niet in staat om online de juiste persoon uit te kiezen. :=

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:40

Nummus schreef:
Jildau schreef:
Nummus ik ben ervan overtuigd dat dat komt omdat al die Tinder dates niet de juiste personen voor je waren. Als het klikt met iemand maakt het niet uit hoe of waar je diegene ontmoet hebt.

Ik ben 2,5 jaar samen met m'n Tinder vriend en wonen sinds kort samen in ons koophuis. <3 Ik had hem zonder Tinder echt nooit kunnen ontmoeten dus ben het eeuwig dankbaar. :')


Dat zou kunnen, maar dan ben ik dus niet in staat om online de juiste persoon uit te kiezen. :=


Dat kan, maar dat kan ook in het echt. Ben je ook veeleisend of meer van dingen waar je op valt en daar op selecteert, bedoel hierbij op tinder

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 18:14

Ik ben ook weer in de tindergame. Niks ernstig, gewoon gemerkt dat we niet heel goed samen passen

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 08:04

Nummus schreef:
Jildau schreef:
Nummus ik ben ervan overtuigd dat dat komt omdat al die Tinder dates niet de juiste personen voor je waren. Als het klikt met iemand maakt het niet uit hoe of waar je diegene ontmoet hebt.

Ik ben 2,5 jaar samen met m'n Tinder vriend en wonen sinds kort samen in ons koophuis. <3 Ik had hem zonder Tinder echt nooit kunnen ontmoeten dus ben het eeuwig dankbaar. :')


Dat zou kunnen, maar dan ben ik dus niet in staat om online de juiste persoon uit te kiezen. :=


Hoe weet je dat nou??
Zoveel heb je nou toch ook weer niet gedate...... denk dat heel veel mensen heeeeel veeeeel daten voor ze de "juiste" tegen komen.... of dat nu online of offline is..... weet niet krijg altijd het idee dat iedereen denkt na 1 keer daten de ware te hebben, zo werkt dat helaas niet.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 08:32

Waarom moet Nummus toch steeds uitleggen waarom het voor haar niet werkt? Volgens mij is dit al meerdere keren ter sprake gekomen..

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 08:35

Van mij hoeft ze helemaal niks uit te leggen maar ik wilde dit gewoon plaatsen omdat ik wel vaker het idee krijg dat mensen denken te falen als het na 2 keer daten niet slaagt ;)

Mandyy

Berichten: 30502
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 08:37

Yonker, hoe is het bij jou afgelopen? Je had laatst een date waarbij je twijfelde of je een tweede keer wilde afspreken toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 08:42

Yonker schreef:
Van mij hoeft ze helemaal niks uit te leggen maar ik wilde dit gewoon plaatsen omdat ik wel vaker het idee krijg dat mensen denken te falen als het na 2 keer daten niet slaagt ;)


Ik ben het met je eens dat je ook qua daten soms kilometers moet maken :j Maar volgens mij heeft Nummus ook wat persoonlijke issues die meespelen en ik vind ook dat je eerst zelf lekker in je vel moet zitten, omdat ik denk dat daten anders gewoon (nog) niet werkt.

Merk het momenteel bij mezelf ook, lichamelijk niet lekker in mijn vel en sta ook helemaal niet (meer) open om te daten. Komt vast wel weer, maar voor nu al maanden geen behoefte aan.

Mandyy

Berichten: 30502
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 08:44

Als je de behoefte niet hebt moet je het inderdaad ook niet doen! Komt wel weer!

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 09:18

Mandyy schreef:
Yonker, hoe is het bij jou afgelopen? Je had laatst een date waarbij je twijfelde of je een tweede keer wilde afspreken toch?


Hmm ja hij wil wel maar we hebben nauwelijks contact, grote kans dat ik nog wel keer met hem afspreek maar voor mij is het niet echt serieus een kandidaat ofzo.
Heb nog wel wat andere dingetjes lopen... maar het is het allemaal net niet, te ver weg wonend, of andere dingen waarvan ik denk mehhhhhhhh
Soms denk ik ook dat ik te kieskeurig ben :')

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 09:56

Yonker schreef:
Van mij hoeft ze helemaal niks uit te leggen maar ik wilde dit gewoon plaatsen omdat ik wel vaker het idee krijg dat mensen denken te falen als het na 2 keer daten niet slaagt ;)


Nou, heb wel iets vaker dan 2x gedaan... ;)
Maar wat ik meer merkte bij mezelf is dat ik er gefrustreerd van raakte. Dus sinds ik Tinder heb gedropt zit ik JUIST weer lekker in m'n vel!

Het is voor mij gewoon niet de manier ofzo? Ik merkte dat ik me niet kon openstellen op deze manier, waar ik dat met mensen die ik in levenden lijve voor het eerst ontmoet wel kan tegenwoordig. :+

Maar ja jeetje kom maar es iemand tegen. Dat was ook de enige reden dat ik op Tinder zat. :')

En eh... kieskeurig zijn MAG he? Voor dit soort dingen tenminste wel. Als het maar niet op iets belachelijks is als "Hij droeg witte sokken" tenminste.

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 10:34

Nou als iemand verkeerde schoenen aan heeft kan ik er wel op af knappen _O-
Ik had paar jaar geleden date met iemand die had een 3kwartbroek aan........ daar was ik toch wel degelijk op afgeknapt :') Nu was dat niet het enige maar toch.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 10:41

Oh maar dat ken ik wel, als iemand verder gewoon leuk is dan doet dat soort dingen me weinig, maar als er ook andere dingen aan "mankeren" voor mij dan is dat net de druppel. Maar zoals mijn moeder altijd zei "Dat kan uit". _O-

Maanlicht

Berichten: 6854
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 16:13

Ik heb een lijstje gemaakt van wat ik zoek in een partner. Als ik niet meer dan de helft af kan strepen dan is het hem niet. Geeft veel helderheid en zorgt ervoor dat ik niet bij elke aantrekkelijke gast mijn eisen aan de kant gooi omdat ie zo'n leuk koppie heeft.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 16:44

Dat kan uit! Overal is wel een mouw aan te passen