Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 22:26

Yonker schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik heb zelf waarschijnlijk ook autisme. En ik heb dus niet zo goed door als mannen interesse hebben. Ik kan dat oprecht niet afleiden aan hun lichaamstaal en manier van doen. Daar ben ik druk mee bezig om dat te leren lezen. En ik had al zo’n vermoede die avond. Maar goed, weer een goede les want dan had ik wel gelijk. :=

Maar ga maar eens een net antwoord bedenken. Hij heet hetzelfde als mijn soort van fwb. Dus kan ook zeggen “ja sorry ik heb al een pietje in de collectie”. _O-


Dit ga je toch niet serieus doen hoop ik????? Dan is gewoon nee toch echt beter. Dit vind in namelijk echt banketstaaf :=


Nee joh! Sarcasme op en top was dat. _O-

Urbanus

Berichten: 44957
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 01:02

Yonker, lekkere druif :')

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 07:52

Tja ik weet bij marlinde nooit of ze t nou meent of niet :')

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 09:45

Ik ben me waarschijnlijk druk aan het maken om niks maar ik heb vandaag een eerste date (met de man die aan al mijn eisen voldoet :+) . We zouden gaan lunchen in het park deze middag. Maar heb sinds gister ochtend niks meer van hem gehoord terwijl we normaal echt veel Appen. Hij reageert ook niet meer op appjes. Dus weet niet of ik me dadelijk klaar moet maken of niet aangezien het nog een uur reizen voor mij is. Ik wacht nog even af... Hopelijk hoor ik nog iets van hem!

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:17

Neverland schreef:
Ik ben me waarschijnlijk druk aan het maken om niks maar ik heb vandaag een eerste date (met de man die aan al mijn eisen voldoet :+) . We zouden gaan lunchen in het park deze middag. Maar heb sinds gister ochtend niks meer van hem gehoord terwijl we normaal echt veel Appen. Hij reageert ook niet meer op appjes. Dus weet niet of ik me dadelijk klaar moet maken of niet aangezien het nog een uur reizen voor mij is. Ik wacht nog even af... Hopelijk hoor ik nog iets van hem!


Dat is ook irritant!
Misschien even appen dat als je niks meer hoort, je er vanuit gaat dat het niet doorgaat? Is ook jammer als je voor niks erheen gaat.

Mijn date appt net of het een half uurtje later kan, dus dat gaat wel door. Maar de autist in mij vind verschuiving vd planning irritant :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:18

Yonker schreef:
Tja ik weet bij marlinde nooit of ze t nou meent of niet :')

Als je denkt “dat kan nieeeeeet” dan meen ik het niet haha.

Mijn date van woensdag appt steeds meer uit zichzelf, ben benieuwd! :))

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:25

De appjes komen al niet meer aan. Telefoon leeg? Ik ga me wel klaarmaken en dan zie ik het wel. Als ik niks hoor voor 12:30 dan ga ik wel zelf lunchen want dan krijg ik honger. _O- Ik probeer er zo relaxed mee om te gaan maar ik ben iemand die echt dingen op tijd wilt weten. :+

UltimOo

Berichten: 3759
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Grunn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:36

Oh dat is ook apart neverland. Zie je z'n profiel foto nog wel? :P

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 11:05

Yonker schreef:
Tja ik weet bij marlinde nooit of ze t nou meent of niet :')


_O- _O- _O-

Apart Neverland! Heel apart...

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 11:58

Ik ben een beetje terughoudender geworden in het daten. Heb afgelopen donderdag echt een vreselijke date gehad en heb ook niet durven aangeven dat ik het niets vond. Daardoor ging ik eigenlijk heel erg over m’n eigen grenzen en dat nare gevoel heeft me toch best wel geraakt eigenlijk.

Ik had nog niet heel veel gechat met deze jongen, maar we houden allebei van koken en hij wilde dus graag zijn favoriete gerecht voor me koken. Dus een datum geprikt en donderdag op naar Utrecht. Hij zou me op station ophalen, maar toen ik daar kwam was hij nog niet eens van huis vertrokken. Nam ook eerst z’n telefoon niet op. Uiteindelijk 15 minuten staan wachten terwijl hij wist hoe laat ik er zou zijn, hij had zelfs nog gezegd dat ik ook wel een trein eerder had kunnen nemen. Toen hij aankwam gaf hij al gelijk aan geen zin te hebben om te koken en of ik dan wel iets in de stad wilde eten. Ja prima. Hij wist helemaal niet welke kant we uit moesten, zat steeds op z’n telefoon (in de eerste 5 minuten al), en moest nog allemaal dingen kopen eigenlijk tijdens onze date. Communicatie liep ook echt moeizaam, we begrepen elkaar gewoon niet echt. Uiteindelijk maar ergens op terras gaan zitten bij het meest goedkope restaurant van Utrecht ongeveer, was ook echt niet gezellig daar. Vroeg hij aan de serveerster wat de goedkoopste wijn was. Ik ben echt een wijnliefhebber en heb daar ook wel wat meer geld voor over, maar hij vond dat complete onzin. Hij was steeds in de weer met z’n telefoon, werd gebeld door een vriend van hem en moest eigenlijk nog een telefoontje plegen want hij ging misschien meedoen met Love Island. Kortom, ik voelde me echt bijzonder :+. Hij wist ook verder helemaal niet waar hij nou eigenlijk naar op zoek was, maar in ieder geval geen relatie op korte termijn. In alles wat hij zei stonden we lijnrecht tegenover elkaar. Uiteindelijk had ik de ballen verzameld om te zeggen dat het hem niet ging worden, en toen werd de bestelling voor het eten opgenomen en durfde ik niet meer.. Uiteindelijk de maaltijd nog opgegeten, rekening gevraagd en naar station gelopen. Kreeg ik nog een halfslachtige uitnodiging om met hem mee te gaan, terwijl ik duidelijk had gezegd niet aan one night stands te doen en niet eens te zoenen op de eerste date. Dus ik heb gezegd dat ie maar een tikkie moest sturen voor het eten en dat ik hem wel op tv zie :evaw:. Ook niets meer gehoord van hem, haha.

Dus nu vind ik het dus een beetje spannend om weer met iemand af te spreken. Nu is er een man die hier vanmiddag in de buurt is die graag wat wil drinken. Ik heb eerst gezegd dat ik er even over na wil denken, maar nu ik een nachtje heb geslapen erover vind ik het toch wel heel leuk. Ik ga wel echt duidelijk zijn als ik me niet op m’n gemak voel.
Laatst bijgewerkt door Maanlicht op 23-06-19 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 11:59

Hij heeft me inmiddels opgebeld. Zijn telefoon was leeg. Dus nu hebben we een tijd en een plek. :) Ik wist wel dat ik me druk maakte om niks. :+

Exitium

Berichten: 7168
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 12:01

My god Maan, klinkt als een topavond... :x

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 12:17

Klinkt als een topdate maanlicht :') cheapassmf,de horror...next!

Veel plezier Neverland!

Ik heb straks een BBQ bij mijn FWB en 15 vrienden. Zin in!

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 12:21

Gelukkig om niets Neverland!

Maanlicht holy oliebol dat is wel heeeeeel erg... :(:) Zou daarna ook even niet meer hoeven inderdaad.

Lieszje
Berichten: 7184
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 13:03

Veel plezier Neverland!
Hoop dat je een leuke date hebt :D

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 13:10

Veel plezier Neverland!

Sjjeeess Maanlicht! Wat een baggere date...
Maar laat dat ke plezier niet verpesten, kan zo maar zijn dat de volgende een lotje uit de loterij is haha

TheJokerr
Berichten: 2775
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 13:23

Bagger Maanlicht, dat is echt vervelend als hij sowieso al te laat komt om je op te halen!

Dan sta je bij mij altijd al -10 :')


Ik heb mijzelf ook weer op weergeven gezet, leuke maand gehad met een oprecht meisje maar beide tot de conclusie dat er geen toekomst in zit. Hebben toch wel echt andere intresses en andere fase van het leven ondanks ''maar'' 2 jaar leeftijdsverschil. Dus dat ging hem niet worden. Om even terug te komen of meer/minder leeftijdsverschil er toe doet of dus niet..

Wel jammer, maar ach

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 14:04

Wat poedersuiker Maanlicht, snap dat je er nu even geen zin meer in hebt.

Veel plezier Neverland!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 14:59

Nou, hij is niet komen opdagen... Heb 20 minuten lang in de brandende zon gewacht. Ga nu weer terug naar huis... 2 uur auto gereden voor niks dadelijk. Voel me zwaar poedersuiker.

Exitium

Berichten: 7168
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 14:59

:(:)

Lieszje
Berichten: 7184
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 15:03

Dat meen je niet!
En dat terwijl je hem vanochtend nog gesproken hebt.
Dikke knuffel :(:)

Mandyy

Berichten: 30512
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 15:11

Neverland schreef:
Nou, hij is niet komen opdagen... Heb 20 minuten lang in de brandende zon gewacht. Ga nu weer terug naar huis... 2 uur auto gereden voor niks dadelijk. Voel me zwaar poedersuiker.

Jeetje! Heeft hij ook niets meer laten horen? Echt aso.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 15:11

Vaak klopt je onderbuik gevoel dus wel. Balen hoor!

Maanlicht, wat een rotdate.. Volgende x proberen niet over zoveel grenzen te gaan.

Alja

Berichten: 25651
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 15:12

Jeetje wat een asshole Neverland
Voor mij zou geen enkele smoes goed zijn!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 15:17

Jeetje wat een eikel! En hij heeft je vanmorgen nog gebeld!