Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:53

Wauw _O-

Ik heb getemd omdat ik sommige berichten veel te ver vond gaan en omdat ik het tegen elkaar op bieden wie t hardste genomen is niet echt oké vond. Prima dat jullie t niet zo zien maar laat mij ook in mijn waarde? En uit de discussie die hieruit volgt blijkt dat meer mensen het met mij eens zijn.

Ik vind het gewoon niet op bokt thuis horen en dan tem ik. En wat jullie daarvan vinden boeit me eigenlijk niet zo heel veel :) als jullie dat soort dingen willen delen maak lekker een groepsapp aan???

Nogmaals kunnen we terug naar tinder en dates??

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:55

Mijn kleine broertje weet echt al veel meer dan de dingen die hier zijn besproken :+ en die is niet eens oud genoeg denk ik om op een forum te zitten _O- dat krijgen ze van allemaal andere dingen al mee!
Ik zou me niet zo druk maken. Ik vind het als voornamelijk meelezer vermakelijk :D

Silly1972

Berichten: 14783
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:56

listiglistje schreef:
Ik vind de sexverhaaltjes juist wel leuk :Y) :+

Lees ook nergens echte details?
IK zie het probleem ook niet in een mi 18+ topic?
Sex hoort toch bij daten en relaties, als dat niet matched houdt het ook op!


Helemaal mee eens, ik vind sex een heeeeel belangrijk iets in een relatie.
Een man die niet b**t hoeft voor mij echt niet. :+

Peelie

Berichten: 13424
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 21:03

Ik denk dat het stukje "hard inkomen" nogal verkeerd is opgevat door sommige en dat ik dat beter anders had kunnen verwoorden :') het had namelijk helemaal niks met de handelingen temaken, maar met zijn gedrag. Zijn gedrag overviel mij en dat kwam een beetje "hard binnen". Sowiezo was dat bericht al weer daaaaagen geleden. Waar hebben we het nog over. Dus nee. Ik ga hier niet tot in de puntjes zitten vertellen over mijn sexleven. Maar als ik nieteens mag vertellen over een dom. Ik schrijf het hele woord nieteens uit... komop zeg.

Silly1972

Berichten: 14783
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 21:04

Maar ik heb het toch ook over die dom gehad? oke ik heb daar niets mee gedaan maar dan nog.
Wij haddenhet daar gewoon over en iemand vroeg wat dat was.
Dat soort mensen kom je wel tegen en zeker op Tinder

Peelie

Berichten: 13424
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 21:07

Silly1972 schreef:
Maar ik heb het toch ook over die dom gehad? oke ik heb daar niets mee gedaan maar dan nog.
Wij haddenhet daar gewoon over en iemand vroeg wat dat was.
Dat soort mensen kom je wel tegen en zeker op Tinder

Ja precies....

Ach. Modjes en bepaalde mensen hier vinden blijkbaar dat het niet kan. Dan niet...

capopjekop

Berichten: 30667
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 21:08

Het is maar goed dat er in het echte leven geen temfunctie is zullen we maar zeggen :Y)

Silly1972

Berichten: 14783
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 21:09

Haha ja zou wel erg saai worden.
Hoewel die moraalridders er vaak een enorme schaduwkant hebben maar dan stiekem :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 21:14

Peelie schreef:
Ik denk dat het stukje "hard inkomen" nogal verkeerd is opgevat door sommige en dat ik dat beter anders had kunnen verwoorden :') het had namelijk helemaal niks met de handelingen temaken, maar met zijn gedrag. Zijn gedrag overviel mij en dat kwam een beetje "hard binnen". Sowiezo was dat bericht al weer daaaaagen geleden. Waar hebben we het nog over. Dus nee. Ik ga hier niet tot in de puntjes zitten vertellen over mijn sexleven. Maar als ik nieteens mag vertellen over een dom. Ik schrijf het hele woord nieteens uit... komop zeg.


Ik heb hier ook eens een tekst gepost wat een dominante man stuurde, met letterlijke tekst als 'gebruiken' ed daar wordt dan niks op gedaan.. Dus ja, lekker selectief :+

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 21:44

Geryon schreef:
Mijn kleine broertje weet echt al veel meer dan de dingen die hier zijn besproken :+ en die is niet eens oud genoeg denk ik om op een forum te zitten _O- dat krijgen ze van allemaal andere dingen al mee!
Ik zou me niet zo druk maken. Ik vind het als voornamelijk meelezer vermakelijk :D

Eens. Alleen heb ik geen broertje. :j

Hou niet zo van dat preutse gedoe. Je hoeft te niet te lezen. Als t te heftig wordt kan je ook beslissen te stoppen met lezen van t bericht. Daarnaast, wat textueel is voor de jeugd niet zo schokkend meer. Insta en facebook zijn ook niet heilig meer.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:02

Wat een gedoe. Iedereen mag een mening hebben en dus ook Yonker. Ik vind dat de modjes dan maar moeten bepalen wat wel en wat niet mag. En blijkbaar was dat iets té van Peelie. Nou, dikke prima en weer door met het topic.

Maar volgens mij is Bokt ook bezig in het algemeen om te bepalen wat wel en wat niet mag? Maar goed dat is helemaal off-topic.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:31

Behoorlijke discussie! Denk dat er genoeg over gezegd is.

Ik had mn date een soort van tweede kans gegeven, als het echt klopt dat hij Tinder gebruikt om klanten te werven. Vermoed dat heel veel PTers het daarom gebruiken. Maar gesprekken gaan moeizaam, enige lange appgesprek wat we hadden was vannacht om half 4 toen ik niet kon slapen en hij wakker bleef te zijn. Hij had Tinder verwijderd, maar hoe kon hij me vertrouwen als ik nog steeds op Tinder zat? Dude, ik zei dat ik er geen gebruik van maakte alleen dat de app nog op mn phone stond. En een liefdesverklaring. Vandaag wilde hij me zien vanavond. Ik zeg kan je naar mijn woonplaats toe komen? Kreeg ik uur later een appje dat hij TV aan het kijken was 8)7 . Ben geen taxicentrale. Hij heeft mooie woorden en we hadden echt wel een klik wat betreft gesprekken maar verder is het gewoon een wappie. Vermoed dat ie iets vaker een joint opsteekt dan hij beweert :+ Enige wat ik nu nog heb gedaan is zijn profiel gedeeld met mijn buurvrouw, kijken of ze binnenkort matchen want dat betekent dat hij niet eerlijk is := afgeschreven heb ik hem al. Alleen zijn wijnflesopener ligt nog hier whaha.

Fwb doet veel moeite, we hebben leuke gesprekken de laatste dagen. Natuurlijk is het ook alleen maar omdat ik mijn ontevredenheid heb geuit en zal het vast wel weer afzwakken. Maar who cares, ik hoef er niet mee te trouwen. Heb het wel weer even gezien met dat daten.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:33

Haha linda, ik snap je helemaal :')

xrobbiee

Berichten: 300
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:49

Hahah Linda lekker die wijnopener houden en dan een wijntje delen met de buurvrouw als jullie hem beiden als match hebben :')

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:50

Hi ik denk dat ik me toch even kom melden hier.
Vorige week Tinder aangemaakt zonder echte bedoelingen, gewoon benieuwd wat erop te vinden was :j
Laatste dagen praat ik met een iemand, leuke gesprekken maar nog niet echt diepgaand zeg maar. Hij stelde een date voor na mijn tentamens (over paar weken dus). Ik merk toch dat het idee van een vreemde van het internet ontmoeten spannender vind dan gedacht. Zeker omdat ik nog niet veel date ervaring überhaupt heb. :')
Hoe was dat voor jullie 'de eerste keer'?

xrobbiee

Berichten: 300
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:58

Nereids, ik vond het heel spannend. We hebben gewoon een drankje gedaan samen en ik had geluk dat het goed klikte. Als ik jou was zou ik afspreken op een plek die je ken, en zorgen dat een vriendin er van weet, mocht het dan dramatisch zijn kan zij je altijd bellen met een ‘noodgeval’ :')

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:59

We hebben gebeld toen hij op weg was naar onze afspraak. Kende zijn stem dus al, en dat scheelde wel!
Verder eigenlijk helemaal geen zenuwen, klikte gewoon.

Maar merk dat ik het wel prettig vind om alvast een stem te kennen

Silly1972

Berichten: 14783
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:03

Elke keer blijft weer spannend.

Zit nu toch weer te kletsen, klikt heel leuk wilde vanavond al afspreken, maar ik ben echt niet lekker genoeg.

Misschien morgen anders volgende week

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:06

Welkom!

Eerste keer was ik zenuwachtig daarna niet meer.
Over een paar weken...mhhmmm als dat maar niet verwaterd dan!

Ik blijf het een raar verhaal vinden Linda :+ wappie kan wel kloppen :')
Verder groot gelijk!
Als ze goed zijn voor je, waarom niet...

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:10

capopjekop schreef:
Maar nu leg jij jouw mening op aan ons. De rest heeft er schijnbaar geen problemen mee. Dikke kans dat modjes het anders niet eens gelezen hadden met de snelheid hier. Je kunt ook lekker doorscrollen ipv snitchen.


Ik heb het serieus niet eens gelezen. Dikke fittie hier ineens. :+

En mja alvast bellen, ik hou er echt niet zo van. :+ Maar snap wel dat mensen 't soms fijn vinden. Ik trof een keer onverwacht een dik Brabants accent, was toch even wennen.

capopjekop

Berichten: 30667
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:13

Ik vind bellen spannender dan iemand ontmoeten :') heel stom

Silly1972

Berichten: 14783
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:15

Haha heb ik ook

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:17

ik ook lol!

ooh het is weer zondag avond en ik been weer aan het swipen....WAAROM? heb helemaal geen zin in de chats die gaan volgend

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:19

Bedankt voor jullie reacties!
Haha nee ik ben ook niet zo van het bellen. Een vriendin inlichten is dan wel de bedoeling, voor de zekerheid.
Hoop ook dat het niet verwaterd over de weken maar hij kwam er toch zelf mee. En stiekem beetje de hoop dat hij het dan niet doet voor 1x seks want dan kan hij voor deze week zo iemand regelen gok ik.. zo voor de eerste keer dit allemaal heb ik daar denk ik niet echt behoefte aan haha :')

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:47

Je kan toch vragen wat hij doet / zoekt op Tinder? Dan weet je het in ieder geval.

Allereerste keer vond ik ook zeer spannend! Daarna gaat het allemaal vanzelf. :j