Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:04

Lol :D

Duhelo

Berichten: 28566
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:05

oh die had ik ook echt geen kans meer gegeven hoor. Het afzeggen is dan nog een ding, maar het blokkeren, zo heftig reageren en dan alsnog wel "willen toegeven " voor een afspraak. Nah, laat die maar zitten waar die zit ...

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:07

Ben benieuwd Vjestagirl. Ik zou uit nieuwsgierigheid ook afspreken idd. Maar dan misschien niet thuis, maar op een openbare plek.
Succes iig.

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:14

Succes Vjestagirl. Ik snap de nieuwsgierigheid, ik weet alleen niet of ik er nog een bericht achteraan had gedaan.

Over afspreken thuis: Dat vind ik nou irritant deze periode. Je kan eigenlijk helemaal niks. Ja, wandelen ofzo. Maar het drankje doen in de kroeg zit er even niet in helaas.

Kaygee

Berichten: 2275
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:17

Vjestagirl schreef:
Dus, hij is terug...
Gisteravond heb ik hem een sms gestuurd (ik ben niet zo oké met spontaan geblokkeerd worden) dat ik het jammer vond dat hij me geblokkeerd had, en met de vraag of hij er nooit iets in gezien heeft of dat er iets veranderd was. Krijg ik terug dat als ik hem niet geloof dat het dan stopt. Gezegd dat ik hem wel geloof, maar dat ik er wel heel erg van baalde.

Ik ben gedeblokkeerd op whatsapp, we hebben doorgesproken wat er nou fout ging, en nu is het plan dat hij hier vrijdag naartoe komt.
Ik ben benieuwd.


Zomaar blokkeren is ook hatelijk. Hier laatst ook een die me blokkeerde omdat ik iets zei wat hem niet zinde, maar het was niet slecht bedoeld. Soms is het voor iemand beter eerst te werken aan zijn issues dan te gaan daten en er dan last van hebben toch? Maar daarna ging hij me elke keer weer deblokkeren, blokkeren, deblokkeren. Dan zag ik ineens zijn foto weer. En na een week met oud en nieuw had ie me weer gedeblokkeerd om me een geil 2022 te wensen. Toen ik hem een positief 2022 terugwenste had ie mij weer geblokkeerd. Gekkie :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:20

Je geloofde hem echt met die auto? Misschien is mijn vertrouwen in de man al niet meer zo hoog, maar ik zou er geen barst van geloofd hebben :+ En dan zomaar blokkeren, not done..

MarjanB

Berichten: 16514
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:23

Als ie Arnout heet en uit de Betuwe komt :') snel blokkeren _O-

Suzanne F.

Berichten: 49308
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:36

Kaygee schreef:
En na een week met oud en nieuw had ie me weer gedeblokkeerd om me een geil 2022 te wensen. Toen ik hem een positief 2022 terugwenste had ie mij weer geblokkeerd. Gekkie :')


_O-
Zo kansloos dit.

daffodil

Berichten: 10449
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:12

Wat een halve garen zijn er toch.

En ja ik weet ook wel dat iemand een naam kan verzinnen maar ik doe onderzoek en als ik niets van iemand kan vinden, spreek ik echt niet zomaar af. En ze bestaan echt, gewone normale mensen die niet te vinden zijn maar dan wil ik echt wel iets meer weten voordat ik afspreek.

Ik ben in al die jaren nooit in de problemen gekomen en ik denk dat mijn "systeem" voor mij prima werkt ;)

Exitium

Berichten: 7157
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:41

Hilli schreef:
Maar jij mag Batman zeggen? :))

Verkeerde franchise :')

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:55

Momenteel afspreken is gewoon ruk, maar goed ik durf nu wel iets meer thuis af te spreken, ik stel een vriendin op de hoogte en als ik haar niet binnen zoveel tijd app dan komt ze aan de deur. Werkt ook voor mij prima en zij doet het met liefde :) En ik zeg dan gewoon tegen de date, o ff vriendin appen dat je oke bent, heb ook nog geen enkele man gehad die dat raar vond... en als ze dat wel raar vinden dan is dat ook wel een red flag :Y)

Daten in corona tijd is gewoon stom.

Berdien

Berichten: 64534
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 18:01

Wat een bijzonder verhaal Vjestagirl.. Weet niet of ik voor die tweede kans was gegaan. En al helemaal niet thuis.. Maar inderdaad, de opties zijn op het moment wel bijzonder beperkt. Wij konden nog net een kopje koffie doen, dat had er nu ook niet in gezeten.

Hier gaat ook alles echt heel goed. Woord samenwonen is zelfs al gevallen :oo Wie had dat ooit gedacht :')

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 18:03

Jullie zijn lekker bezig Berdien :D Wat fijn!

Ik merk dat coronabeperkingen ook wat blokkades voor mijn tinder opwerpt. Ik weet het even allemaal niet :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33834
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 18:04

Sowieso thuis afspreken -> HEEL gevaarlijk

Je weet niet wie je in huis haalt, diegene weet waar je woont en hij kan doen wat hij wil want het is niet openbaar. :n

En dan zeker iemand die zich zo gek gedraagt... no thanks.

Berdien

Berichten: 64534
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 18:07

Winged schreef:
Jullie zijn lekker bezig Berdien :D Wat fijn!

Ik merk dat coronabeperkingen ook wat blokkades voor mijn tinder opwerpt. Ik weet het even allemaal niet :+

Ja en dat met een man die op papier echt alles is wat ik perse niet wilde:
- even lang als ik
- nog bezig met afronden vorige relatie
- vader
- geen standaard kapsel :')

Echt, als jullie hadden verteld dat dit mijn nieuwe vriend zou worden had ik jullie zo hard uitgelachen. En zie, stapelverliefd en voorzichtige plannen voor in de toekomst. Tot zover eisenlijstjes en 'maar ik val niet op... ' :Y)

Edit: eens met Marlinde. In het verleden ook wel veel gedaan maar zou het nu nooiiiit meer doen. Echt niet :n
Laatst bijgewerkt door Berdien op 10-01-22 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33834
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 18:08

Herkenbaar Berdien, soms kan je het gewoon niet sturen. :D

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 18:09

* Is nu heel benieuwd naar dat kapsel :')

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 18:10

Oooh jeetje Vjestagirl wat een gekkie. Pas maar op hoor, er lopen zoveel gekken rond. En deze man reageert blijkbaar nogal heftig vanuit vreemde emoties.

Berdien

Berichten: 64534
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 18:10

Relaxed schreef:
* Is nu heel benieuwd naar dat kapsel :')

Hahaha het is gewoon kaal :') Maar dat vond ik eerder ook niet echt heel aantrekkelijk...


MarlindeRooz schreef:
Herkenbaar Berdien, soms kan je het gewoon niet sturen. :D


Nee, dat blijkt! En dat is maar beter ook :D

Janine1990

Berichten: 43845
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 18:14

Brrrr... Thuis afspreken... No way...
Tenzij het iemand is die ik wel ken uiteraard :+

Maar toen ik hier nog maar net woonde, zat ik op een zaterdagavond alleen in huis en stond er ineens laat op de avond in het donker iemand in mijn tuin vlak bij mijn keukenraam naar mij te loeren.
Tot op vandaag onbekend wie dat is geweest, maar wel iemand die een hekje open heeft gedaan om mijn afgesloten tuin in te gaan. Echt, ik bedank...

Vjesta, ik had er ook niets meer achteraan gestuurd... Ik heb sowieso geleerd dat als je kort van te voren (avond ervoor) niets meer hebt gehoord of niet meer hebt gesproken over de date, er een soort van 'you still on for tomorrow?' uit gaat, want dan is er ook wel een vriendin die iets met je wil doen. Niet te beschikbaar zijn en je vooral niet instellen/fixeren op dit ene of die ene.
Als hij oprecht was geweest, zou hij je niet blokkeren en uit zichzelf wel naar je toe komen.

Maar goed, zegt degene die sinds BOB niet meer op een app is geweest en überhaupt nog nooit op zon manier heeft gedate. :Y) :')

capopjekop

Berichten: 30667
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 18:34

Ik had ook bedankt. Het is graag of niet en als iemand om die reden je gelijk blokt zonder even netjes te melden waarom dan vind ik dat niet erg respectvol overkomen. Benieuwd hoe hij dan omgaat met ergere meningsverschillen of ruzies als je een relatie hebt. Ik vind het toch wel een rode vlag.

De eerste keer thuis af spreken doe ik ook niet. Als het dan niet klikt dan moet je iemand eruit werken en daar ben ik slecht in en je wil idd ook niet een stalker of erger binnen halen. Je kunt het nooit helemaal voorkomen, maar ik voel me beter bij eerst in het openbaar kennis maken.

Bij mij is het ook rustig. Ik date nog steeds met dezelfde man en dat vind ik voor nu helemaal prima. Op tinder merk ik ook dat ik snel uitgekeken ben op gesprekken.

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 19:09

Wat leuk Berdien :)

En ieeeh wat eng Janine. Brrr.

Spreken jullie wel thuis bij de date af een eerste keer?

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 19:15

Alleen als ik de persoon voor die tijd al eens in het echt heb gezien. Via een app ontmoet is buiten de deur ontmoeten :j

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 19:21

Ik spreek echt niet thuis af voor een 1e date.. :n

hagelslag
Berichten: 9085
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 19:24

Geen haar op mijn hoofd die er an denkt om de eerste x thuis af te spreken.
Dan maar ergens wandelen. Niet dat ik momenteel ver kan mar euh ja... Nee pas na een paar x afspreken zou het thuis kunnen.
Geeft alsnog geen garantie tot geen gekkies... Maar voelt wel veiliger