Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 13:06

Oooh mag ik me hier melden?

Nog geen enkele date gehad, maar wel een PARELTJE op Bumble... Ik heb twee of drie dingen gestuurd en krijg gewoon tien berichten terug en als ik niet reageer nog tien ofzo.

Nog even bedenken hoe ik dat vriendelijk afwimpel.

Silly1972

Berichten: 14780
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 13:51

haha och jee zo een, nou ja, je hebt ook het andere uiterste, die ineens niets meer zeggen :P

Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 13:59

Silly1972 schreef:
haha och jee zo een, nou ja, je hebt ook het andere uiterste, die ineens niets meer zeggen :P


Die heb ik een stuk liever, hoef ik niet bang te zijn dat ze me gaan stalken :')

Vjestagirl

Berichten: 26652
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 14:02

Ik had er ook eentje, die me na 5 berichtjes al "liefje" en "schatje" noemde en begon over "als we straks getrouwd zijn". Twee keer netjes gevraagd om wat minder hard van stapel te lopen, en binnen een paar berichtjes begon hij weer. De derde keer gezegd dat ik niet zo veel heil zag ik deze match. Toen was ik ineens een prutsmuts die zich eens goed moest laten neuken :')

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 14:05

Vjestagirl schreef:
Ik had er ook eentje, die me na 5 berichtjes al "liefje" en "schatje" noemde en begon over "als we straks getrouwd zijn". Twee keer netjes gevraagd om wat minder hard van stapel te lopen, en binnen een paar berichtjes begon hij weer. De derde keer gezegd dat ik niet zo veel heil zag ik deze match. Toen was ik ineens een prutsmuts die zich eens goed moest laten neuken :')
Dan weet je wel waar je aan toe bent _/-\o_

Berdien

Berichten: 64530
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 14:12

Oh wauw :') Zouden er echt mannen zijn die dit ook gewoon echt zo menen? Of zijn het gewoon trolls? Ik kan me zo níet voorstellen dat je in het echt zo bent/zo kunt reageren :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 14:17

Vjestagirl schreef:
Ik had er ook eentje, die me na 5 berichtjes al "liefje" en "schatje" noemde en begon over "als we straks getrouwd zijn". Twee keer netjes gevraagd om wat minder hard van stapel te lopen, en binnen een paar berichtjes begon hij weer. De derde keer gezegd dat ik niet zo veel heil zag ik deze match. Toen was ik ineens een prutsmuts die zich eens goed moest laten neuken :')


Haha "Ja lekker, maar niet door jou" :Y)

Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 14:17

NEEEEEEEE!!! :')

Ach zo heb ik een probleem met mijn eigen lengte en toen ik bij een gozer polste hoe lang hij was (stond in mijn profiel) ging hij me vertellen dat ik echt niet perfect was en zeker geen model. :')

Ik hou jullie op de hoogte, ik ben vooral benieuwd hoeveel berichten ik vandaag nog krijg zonder te reageren :')

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 14:58

Berdien schreef:
Oh wauw :') Zouden er echt mannen zijn die dit ook gewoon echt zo menen? Of zijn het gewoon trolls? Ik kan me zo níet voorstellen dat je in het echt zo bent/zo kunt reageren :=
Niet alleen mannen hoor ;)

Vjestagirl

Berichten: 26652
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:02

Mogen we hier screenshots van profielen plaatsen? Want dan heb ik er nog wel eentje :p

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:04

Ben je lang Janine? Mannen voelen zich snel aangevallen hoor als je hun lengte bekritisieert.... Ik ben 1.82 dus mannen onder de 1.86 zijn gewoon te klein. Ook omdat ze altijd liegen over hun lengte. Een man die zegt dat ie 1.82 is, haalt de 1.80 niet eens.


Ik had Paiq weer een kans gegeven, leuk gesprek tot ie me zijn "artiestennaam" gaf waaronder hij schreef en ik m even op ging zoeken op FB. Daar kwam ik zulke enorm afwijkende berichten tegen dat ik dit gelijk afgekapt heb. Daar ben ik echt niet naar op zoek. Ik vind het superrot dat iemand niet goed in zijn vel zit maar daar heb ik zo geen zin in.

Captain

Berichten: 21394
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:05

daffodil schreef:
Ook omdat ze altijd liegen over hun lengte. Een man die zegt dat ie 1.82 is, haalt de 1.80 niet eens.


Lekker generaliserend weer. :')

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:08

Ailill schreef:
Berdien schreef:
Oh wauw :') Zouden er echt mannen zijn die dit ook gewoon echt zo menen? Of zijn het gewoon trolls? Ik kan me zo níet voorstellen dat je in het echt zo bent/zo kunt reageren :=
Niet alleen mannen hoor ;)

Dit idd. Ooit gehoord in een koffiekamer, gezegd door een vrouw. Dat ‘die en die zich eens goed moest laten neuken’. Vond ik zo naar om te horen want het impliceerde wat anders.

Hier nu weer een leuke match, net op de app verder gegaan.. *\o/*

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:16

Captain schreef:
Lekker generaliserend weer. :')



Meer een kwestie van jarenlange ervaring.........

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:17

Vjestagirl schreef:
Mogen we hier screenshots van profielen plaatsen? Want dan heb ik er nog wel eentje :p


Nee helaas.

Suzanne F.

Berichten: 49260
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:24

Vjestagirl schreef:
Ik had er ook eentje, die me na 5 berichtjes al "liefje" en "schatje" noemde en begon over "als we straks getrouwd zijn". Twee keer netjes gevraagd om wat minder hard van stapel te lopen, en binnen een paar berichtjes begon hij weer. De derde keer gezegd dat ik niet zo veel heil zag ik deze match. Toen was ik ineens een prutsmuts die zich eens goed moest laten neuken :')


_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:28

Captain schreef:
daffodil schreef:
Ook omdat ze altijd liegen over hun lengte. Een man die zegt dat ie 1.82 is, haalt de 1.80 niet eens.


Lekker generaliserend weer. :')


Nee hoor, is ook mijn ervaring..

Captain

Berichten: 21394
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:32

Ik heb het ook meegemaakt hoor, maar niet alle mannen doen dat. En neer zetten dat mannen op hun teentjes zijn getrapt als je het over hun lengte hebt vind ik ook niet netjes want dat doen de meeste hier net zo goed met "ik wil absoluut geen man die niet minstens 5cm groter is dan ik." :+

Berdien

Berichten: 64530
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:49

Haha dat laatste zei ik ook altijd. Nou. Noouuu :') Afijn. Soms kun je best op dingen terug komen. Mijn verkering had zijn lengte ook langer in zijn profiel gezet dan de werkelijkheid. Maar in dit geval vergeef ik hem dat want Happn heeft dat vet küt ingeregeld, met dat stomme schuifje.

Wij zijn precies even lang, dat is wel even wennen. Maar at the end of the day maakt het echt niet meer uit...

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 16:21

Captain schreef:
Ik heb het ook meegemaakt hoor, maar niet alle mannen doen dat. En neer zetten dat mannen op hun teentjes zijn getrapt als je het over hun lengte hebt vind ik ook niet netjes want dat doen de meeste hier net zo goed met "ik wil absoluut geen man die niet minstens 5cm groter is dan ik." :+


Ik snap serieus niet waarom je mijn bericht zo aanvallend vindt hoor. Ik zeg niet anders dan dat dat mijn ervaring is en ja ik generaliseer.... nou en?

En mijn ervaring is dat mannen zich, als ze kleiner zijn dan ik, aangevallen voelen als ik over lengte begin. Terwijl ik naar een man toe altijd heel duidelijk aangeef dat het MIJN gevoel is, ik voel me daar niet prettig bij dus volkomen prima als zij dat geen punt vinden maar ik dus wel en daarom selecteer ik o.a. op lengte. Daarnaast op nog een aantal dingen. Bijvoorbeeld jonge kinderen. Kan een ander prima vinden maar ik dus niet en daarom valt iemand voor mij snoeihard af als ie jonge kinderen heeft. Net zo hard als dat ie onder de 1.86 is.

Ik zie nog steeds het probleem niet. Wees blij dat ik zo hard selecteer, dan blijven er meer over voor jou :D

CupCakes_

Berichten: 3338
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 16:27

Ik had echt een hele toffe klik met een tindermatch. Tot dat ik vertelde dat ik op de covid afdeling als leerling werk. Toen was hij ineens gevlogen _O-

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 16:56

Huh? Why? :+

AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 17:27

Silly1972 schreef:
haha och jee zo een, nou ja, je hebt ook het andere uiterste, die ineens niets meer zeggen :P


Ik heb er zo al enkele weken een aan de haak, werkt wel verontrustend als ze eerst wel vlot sturen en dan nadien op whatsapp maar 1 keer per dag meer sturen en dit weekend 4 dagen niets gehoord tot gisteren middag dan weer wel, ie had een druk weekend zo blijkt

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 17:30

Captain schreef:
daffodil schreef:
Ook omdat ze altijd liegen over hun lengte. Een man die zegt dat ie 1.82 is, haalt de 1.80 niet eens.


Lekker generaliserend weer. :')
Laat ik het dan maar niet over cupmaten hebben O:)

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 17:37

Ailill schreef:
Captain schreef:

Lekker generaliserend weer. :')
Laat ik het dan maar niet over cupmaten hebben O:)


:')
Ah doe! -O-