Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:44

Hij zei vanaf 7 uur te kunnen, ik zei half 9 maar heb niets meer gehoord. Misschien voelt hij het aan komen neemt ook zijn telefoon niet op. Zit me hier nu wel op te vreten... Nu dus maar even naar mijn trouwe paardjes voor wat afleiding <3

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:47

Zo dat is heel erg sterk van je hoor LF!
Ben heel benieuwd naar z'n reactie...

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:50

Ben benieuwd hoe ie gaat reageren LF!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:16

Wat gaan jullie hard!

Wat een gladjanus LF!

Hier ook Weer een paar leuke gesprekken maar ik mis mijn eerste tinderdate nog steeds oprecht.
Echt zo stom!

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:53

Mijn date van zaterdag heeft mij net ontmatched, nou dan niet hoor!
Scheelde dat ik zelf ook wel mijn twijfels had.

Maar hij had op zijn minst iets kunnen zeggen

xrobbiee

Berichten: 301
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:02

Jeetje LF wat een viezerik!
Silly: opgeruimd staat netjes :+

Ik heb nu 2 dates in 2 weken gehad, beiden toeristen, maar dit waren mijn eerste tinderdates dus goede oefening.
De eerste date was heel leuk en spontaan, last minute afgesproken om wat te drinken. Na de drankjes nog samen op het strand gewandeld.

Vandaag date 2 gehad, die was helaas een beetje saai, al vond de date het leuker dan ik denk ik. Ik had gezegd dat ik naar huis moest om te leren en hij bleef proberen om me te overhalen om te blijven want hij vond me “cute”. Baal er dan ook niet zo van dat hij morgen vroeg weer terug gaat naar de US :')
Laatst bijgewerkt door xrobbiee op 06-06-19 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Berichten: 30679
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:05

Dat wel maar toch kleine moeite het even netjes te melden als je samen hebt afgesproken. Ik snap dat nooit

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:15

_mexx_lady_ schreef:
Wat gaan jullie hard!

Wat een gladjanus LF!

Hier ook Weer een paar leuke gesprekken maar ik mis mijn eerste tinderdate nog steeds oprecht.
Echt zo stom!


Ik voel je. Ik mis mijn date van twee maanden terug ook nog steeds. Was de eerste date waarvan ik dacht: dit is hem! Na 1 date vond ik hem echt fantastisch leuk. Had nog nooit zo hard gelachen en wat was hij knap! Helaas zag hij het niet zitten. :(:)

En nu spookt hij nog steeds elke dag door mijn hoofd heen. Echt super triest gewoon. Maar hij liked ook nog al mijn posts op insta en kijkt mijn verhaal actief en zo. Op die manier krijg ik het nooit uit mijn hoofd. :') Ik moet gewoon weer een andere leuke date vinden en dan zit het weer goed, hopelijk.

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:17

capopjekop schreef:
Dat wel maar toch kleine moeite het even netjes te melden als je samen hebt afgesproken. Ik snap dat nooit

Geen fatsoen, gewoon een eikel :Y)

Afmelden, zeggen ik zoek verder en dan ontmatchen, klaar!

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:20

capopjekop schreef:
Dat wel maar toch kleine moeite het even netjes te melden als je samen hebt afgesproken. Ik snap dat nooit


Nou Inderdaad.
Fatsoen is ver te zoeken


Heb ik ook nog steeds met Tinderdate 1, is het helemaal, maar hij zit te veel met zichzelf in de knoop.
Zie hem nog wel zo af en toe.
En dat wil ik ook niet missen, maar had graag gezien dat het meer kon worden.
Maar ja dat zit er voorlopig niet in.
Laatst bijgewerkt door Silly1972 op 06-06-19 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:24

LL, nog steeds de PTer :+ die andere zie ik ook nog regelmatig (vriendengroep) en gebeurt nog wel eens wat maar achteraf is dat altijd saai :') dus besloten me daar niet meer mee in te laten.

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:28

Linda_Fleur schreef:
LL, nog steeds de PTer :+ die andere zie ik ook nog regelmatig (vriendengroep) en gebeurt nog wel eens wat maar achteraf is dat altijd saai :') dus besloten me daar niet meer mee in te laten.


Dan ben ik weer op de hoogte :D mooi!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:39

Neverland schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Wat gaan jullie hard!

Wat een gladjanus LF!

Hier ook Weer een paar leuke gesprekken maar ik mis mijn eerste tinderdate nog steeds oprecht.
Echt zo stom!


Ik voel je. Ik mis mijn date van twee maanden terug ook nog steeds. Was de eerste date waarvan ik dacht: dit is hem! Na 1 date vond ik hem echt fantastisch leuk. Had nog nooit zo hard gelachen en wat was hij knap! Helaas zag hij het niet zitten. :(:)

En nu spookt hij nog steeds elke dag door mijn hoofd heen. Echt super triest gewoon. Maar hij liked ook nog al mijn posts op insta en kijkt mijn verhaal actief en zo. Op die manier krijg ik het nooit uit mijn hoofd. :') Ik moet gewoon weer een andere leuke date vinden en dan zit het weer goed, hopelijk.


Dat! Ik moet gewoon weer een leukerd vinden!
We bellen nog regelmatig en hij is oprecht bezorgd om me, en nog steeds verschrikkelijk lief. Eerst omdat hij gewoon wou weten hoe het met me gaat, en nu bellen we gewoon random. Maakt het missen niet minder.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:41

Hhahah wat grappig - ik krijg mijn eerste Tinder date ook niet uit mijn hoofd!!

Silly wat stom zeg! Wat een watje

LL - zo lekker veel drama hahah

LF - Lekker verder swipen! Heeft je FWB nog een reden gegeven waarom hij zo reageerde trouwens toen je melde dat het niet meer hoefde na 3 weken stilte. Sorry als ik het heb gemist ...jullie gaan echt soms hard

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:54

Neverland, waarom mieter je hem dan gewoon niet van je insta af? Maakt t jezelf wel onnodig moeilijk..

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:56

Jeetje Silly wat triest om te unmatchen en niet even fatsoenlijk gedag te zeggen.

De afstand, is dat live? Of van het laatste moment dat ze Tinder geopend hadden?

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:58

Hij legde uit dat hij ook graag op zichzelf is en daarom geen relatie wilt. Dat we 3 weken geen contact hadden dat gewoon gebeurde. En dat ik vroeger ook weleens meer initiatief toonde om contact te houden. Dat laatste had hij ook wel gelijk in. Hij deed het niet met opzet zei hij. Toen zei die weet je nog dat we die ene keer naar de club zijn gegaan, daar dacht ik laatst aan. Dus ik gaf ook aan van ja dat soort dingen doen we ook nooit meer. Hij gaf aan dat we daar dan maar aan moesten werken. We hebben gewoon weer lekker ongecompliceerd geknuffeld en een horrorfilm gekeken. Verder was ik niet gegaan omdat ik natuurlijk ook nog met date zat, maarja daar hoef ik nu dus geen rekening meer mee te houden :’)

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:06

Relaxed schreef:
Neverland, waarom mieter je hem dan gewoon niet van je insta af? Maakt t jezelf wel onnodig moeilijk..


Is mijn fotografie pagina, daar blokkeer ik nooit mensen op. Komt vanzelf goed. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:08

Laurahh schreef:
Jeetje Silly wat triest om te unmatchen en niet even fatsoenlijk gedag te zeggen.

De afstand, is dat live? Of van het laatste moment dat ze Tinder geopend hadden?


Moment van tinder openen..

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:09

Relaxed schreef:
Laurahh schreef:
Jeetje Silly wat triest om te unmatchen en niet even fatsoenlijk gedag te zeggen.

De afstand, is dat live? Of van het laatste moment dat ze Tinder geopend hadden?


Moment van tinder openen..


Oke, ik was net bij een vriendin die misschien 3 km van een match af woont. En hij was volgens zijn berichten op Snapchat thuis, maar Tinder zei 49 km :')

Maar dan kan het dus zijn dat hij Tinder al ff niet geopend heeft en er dus een oude locatie in staat.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:11

Zou wat zijn als tinder steeds live locatie had, dan had het stukken minder gebruikers :')

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:25

FatCat schreef:
Hahah ja ik ben ook niet fotogeniek!!! Mijn profiel foto maken was echt HORROR! Heb er 250 gemaakt of zo :') Had helaas geen foto waar ik alleen op sta want aan selfies doe ik niet (buiten die met mijn kat).


Dat ken ik redelijk.. gelukkig van afgelopen weekend een foto van mij gekregen waar ik blijkbaar nogal als mezelf op sta :+ al paar complimenten over gekregen, ondanks dat ik nou niet super herkenbaar er op sta :')
Dus die is nu bijna overal m'n profielfoto :P

Silly1972 schreef:
Kan je alleen met creditcard.

Btw de prijzen zijn in usd ondanks dat er euro voor staat.



Kan ook via google play. Indirect via bankafschrift door PayPal te gebruiken.
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 06-06-19 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:27

Relaxed schreef:
Zou wat zijn als tinder steeds live locatie had, dan had het stukken minder gebruikers :')


:') True.
Maar thnx, heb ik weer wat geleerd :P

Hier gaat het trouwens goed. 2 matches op Whatsapp en 1 op Snapchat. Weet niet met wie ik als eerst wil afspreken en is aardig management met 3 leuke mannen op de app *\o/*

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:34

Relaxed schreef:
Peelie schreef:
Hoe dan?
Behalve als ze verderweg zitten dan jou eigen maximale afstand.

Nou dat, eigen afstand heel klein zetten en alles wat langskomt heeft geliked.


Slim, maar dan maak je toch kans om wat mis te lopen? Stel je woont 25km van je droom man. Jouw max afstand staat op 30km, die van hem 20km. Als jij hem liked kom jij tevoorschijn in zijn stack ookal zit je buiten zijn max afstand. Denk die, zo een leuke meid die Relaxed, en maar 5km extra!

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:42

Ik snap niks van wat je schrijft, maar de afstand kun je natuurlijk heel simpel aanpassen :+ en ik denk niet dat het op 5 km aankomt en de droomman bestaat niet :')