Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:00

Net weg bij de huisarts, niks aan de hand (lichamelijk dan), nu voor de zekerheid bloedprikken.
Ik hyperventileer blijkbaar..

Kabayo

Berichten: 14065
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:01

Dat ik zo weer BE les heb en die bocht achteruit nooit lukt. Zie er tegen op..

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:13

Saleisha schreef:
Moet je dan bijleesposts maken en daarin íédereen quoten op wie je niks te zeggen hebt?
Staan er zo 12 quotes in je posts met 'sorry ik kan je niet helpen, misschien iemand anders wel'. Lijkt me nogal overbodig.


Als jij op 12 mensen niet kunt reageren dan vraag ik mij af wat je in een topic doet.

Niobe

Berichten: 7991
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:32

SavannahNx schreef:
Niobe schreef:



Ik vind het weleens moeilijk om in een langlopend topic te mengen. Het is idd een openbaar forum, maar de vraag of ik mee mag praten is dan eigenlijk meer voor de vorm, voelt wat beleefder ipv zo binnen te komen knallen. :+


Vaak word je gewoon genegeerd hoor.


Mja, die ervaring heb ik eigenlijk ook wel.
Of dat een topic ineens stilvalt als ik gereageerd heb. Gebeurt zo vaak dat het misschien geen toeval meer is :')

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:39

Niobe schreef:
SavannahNx schreef:


Vaak word je gewoon genegeerd hoor.


Mja, die ervaring heb ik eigenlijk ook wel.
Of dat een topic ineens stilvalt als ik gereageerd heb. Gebeurt zo vaak dat het misschien geen toeval meer is :')

Same

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:53

Dat veganistische opties zo ver te zoeken zijn bij sommigen.. Beetje jammer -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:58

Ik ben oprecht benieuwd wat je bedoeld :) Bedoel je dan op vlak van restaurants etc?

Foaly

Berichten: 4908
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 16:01

Asvinia schreef:
Dat veganistische opties zo ver te zoeken zijn bij sommigen.. Beetje jammer -O-


Vegetarisch is soms al te moeilijk -O-. Was gister bij vrienden aan het barbecuen en op zich hadden ze er wel aan gedacht (wat ook al niet vanzelfsprekend is) maar kreeg wel te horen 'Ja, een BBQ met een vegetariër is wel lastig hoor'.

En bedankt, voel me ook totaal niet bezwaard ofzo -O- Had nog aangeboden om zelf vegaburgers mee te nemen (weet ik iig zeker dat ze niet naar karton smaken), maar nee, dat hoefde ook niet.

Niobe

Berichten: 7991
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 16:18

Nou zeg wat stom, vegetarisch is juist tegenwoordig helemaal niet zo moeilijk, zeker niet met BBQ. Restaurants zijn misschien nog wel iets anders, al vind ik daar vaak ook fijne opties.
Ik ben niet streng vegetarisch, maar heeft wel mijn voorkeur.

Oh wacht Asvinia heeft het over vegan, dat is wel moeilijker inderdaad

Ineke2

Berichten: 33158
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 16:23

Nou heb wel ervaring met het gevoel genegeerd te worden in een topic. Doe je zelf regelmatig lange bijleesposts maken en zelf word stelselmatig ‘ overgeslagen’ door dezelfde mensen.
Dus daarom in mijn geval ben ik gestopt met reageren in dat topic.

Vegetarisch is tegenwoordig niet heel lastig meer. Veganistisch wel, vind ik zelf ook moeilijk om dan echt een goede maaltijd te maken.

xPabloBokt

Berichten: 9455
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 16:37

Jamie Oliver heeft op zijn website 140 veganistische recepten. Daar kijk ik altijd als mijn vriendin die veganistisch is langs komt :)

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 16:52

DeMolenhoek schreef:
Ik ben oprecht benieuwd wat je bedoeld :) Bedoel je dan op vlak van restaurants etc?

Op het moment was het snacks die uit werden gedeeld, van die frituurdingen. Die zijn hier in de supermarkt vrij simpel vegan te krijgen :)

Foaly: Vegetarisch vinden mensen inderdaad al lastig, het is toch niet zo vreselijk moeilijk dan om hulp te vragen of iets, vind ik dan.

Restaurants en dergelijke is minder moeilijk, maar dat er dan zelfs voor simpele frituursnacks niet even gekeken kan worden.. 'Ja, ik heb ook wel gezonde broodjes.' Inclusief ham, kaas en ei. Lief dat ze trakteren, dat maakt me verder niet uit baal er alleen van dat ik weer als moeilijk gezien word op die momenten :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:09

Ik vind vegetarisch juist heel makkelijk :) Vegan durf ik zelf niet te koken nadat ik eens olijven wou presenteren en dat niet mocht vanwege melkzuur in de olie of zoiets. Maar vegan snacks zijn inderdaaf gewoon te verkrijgen en een kleinigheidje om mee te nemen :)

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:14

Amandavd schreef:
Saleisha schreef:
Moet je dan bijleesposts maken en daarin íédereen quoten op wie je niks te zeggen hebt?
Staan er zo 12 quotes in je posts met 'sorry ik kan je niet helpen, misschien iemand anders wel'. Lijkt me nogal overbodig.


Als jij op 12 mensen niet kunt reageren dan vraag ik mij af wat je in een topic doet.

Nou ik zit nooit in dergelijke topics dus heb geen idee. Heb dus ook (van beide kanten) geen last van dit probleem, maar kan me er wel wat bij voorstellen waarom je niet bij elke post gaat zeggen 'Sorry ik weet het niet. '

theadora99

Berichten: 3634
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:51

Een raar mens hier in de buurt die ervan overtuigd is dat mijn hond (sulletje, kan met praktisch elke hond zelfs een “agressieve” in de buurt die met niemand kan spelen/sociaal zijn) haar hond heeft aangevallen. Ze waren aan t spelen en mijn hond legde zn poot op haar hond en wilde erop rijden, mag niet van mij dus ik corrigeer hem daarop en hij stopt netjes waarna haar hond dus die van mij aanvliegt (incl bloed). En nu elke keer als ze me tegen komt schelden met een ziekte die vaker gebruikt wordt om te schelden, en dat ze me op Mn kbek komt slaan etc, mijn hond wel ff dood zal trappen. En dan plaats ik hier nog de milde dingen. Kwam haar net weer tegen en had mijn hond kort (aan een 2m lijn maar had hem helemaal kort gepakt want ik weet hoe haar hond is) en de pup is bang voor andere honden (of ja, vindt het spannend en gaat niet makkelijk zelf erop af) maar die had ik ook kort. Zei ze dat ik ze korter moest pakken en ze was aan de telefoon en er kwam nog heel wat uit. Vervolgens zeg ik tegen mijn honden, kom jongens we gaan naar huis waarop zij omdraait en op me af komt gestampt. Ben gewoon naar huis gelopen, was er klaar mee. Maar dit is ondertussen de reden dat ik mijn honden niet meer los durf te laten in de buurt hier, omdat als ik haar tegenkom zonder mijn hond aan de lijn ik niet weet of ze mij zouden “beschermen” en ik zie haar ervoor aan om me ook daadwerkelijk iets aan te doen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:56

Het weer, ik vind het vreselijk om het warm te hebben.

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 18:19

SindyKaya schreef:
__Sannne schreef:
Aan bokkers die vragen of ze mee mogen praten in een topic.. Bokt is openbaar guys, iedereen mag meepraten.

Nouuu, sommige kunnen erg goed laten merken dat je gewoon niet welkom bent :+


Daar ben ik het mee eens!!

XRuby_SymmyX

Berichten: 1084
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 18:36

Ik ben op zoek naar een geschikte pony voor een vriendin van mij maar alle goede ponys worden al gelijk weggekaapt. Het blijkt ontzettend moeilijk te zijn om gewoon een goede D pony te vinden voor recreatief gebruik zonder issieus gewoon relaxed.

Foaly

Berichten: 4908
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:10

Het meisje voor mij in de rij bij de Albert Heijn dat een audiobericht afspeelde op haar telefoon. Ik stond er pal achter, dus kon het perfect verstaan:

'De dierenarts is geweest en die zegt dat het droes is.'

Ik: :oo

Meisje tegen vriend: 'Oh gvd droes, dan ga ik vanavond nog mijn paard daar weghalen'

Ik: >;) :=

Heb er niets van gezegd want zowel meisje als vriend zagen er best wel tokkie uit, maar ik hoop toch werkelijk niet dat ze haar paard gaat verhuizen vanaf een stal waar droes heerst :=

Independence
Berichten: 1380
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:11

Het leed dat een paard kopen heet...
Bij mijn vorige wist ik het gewoon zeker, en naar dat gevoel ben ik nu weer opzoek, maar een nieuw paard gaat nooit mijn oude paard evenaren

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:12

heb m'n raam volledig laten open staan vd auto. Wil hem dicht doen En nu dat hij voor de 2de keer er uit is geklikt.. En als ik hem ga dicht doen dat m'n glas er kan nu wel kan uitvallen... Weeral naar de garage. |o kan toch zomaar niet. Fff

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:34

Klanten die stinken. Zo duur is zeep en een goede deo nou ook weer niet. :r

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:36

De warmte :x , de wespen en de irritante kat die gewoon aandacht wil maar ben moe :+

Marocje
Berichten: 5616
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:44

Independence schreef:
Het leed dat een paard kopen heet...
Bij mijn vorige wist ik het gewoon zeker, en naar dat gevoel ben ik nu weer opzoek, maar een nieuw paard gaat nooit mijn oude paard evenaren

Het mooie is dat je dit gevoel hebt ervaren. Ga op zoek naar dat gevoel, niet naar een kopie van je andere paard ;)

xDenies

Berichten: 13499
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 20:02

Rawr schreef:
Klanten die stinken. Zo duur is zeep en een goede deo nou ook weer niet. :r


Maar niet iedereen heeft het door! Ik gebruik deo en ik douche mij ook prima met een *naar horen zeggen* lekkere geur. Maar ik ruik zelf he-le-maal niets, dus mijn collega's weten dan ook dat als ze me ruiken ze even een gil moeten geven. Net als dat mijn familie dat weet.

Natuurlijk kan je dat niet tegen een onbekende zeggen maar wellicht is het ook wel iemand met het zelfde probleem als ik :j

Bedoel dit niet als kritiek hoor!!