Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flying_Angel

Berichten: 15723
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 11:13

Een vrouw die al voor de derde keer het dekseltje van de prullenbak in de trein laat kletteren. Dat geluid gaat door merg en been. %)

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 11:14

Flying_Angel schreef:
Een vrouw die al voor de derde keer het dekseltje van de prullenbak in de trein laat kletteren. Dat geluid gaat door merg en been. %)


Dat is inderdaad zo'n vre-se-lijk geluid!!! Tenenkrommend {:)-:(

Nyaleti

Berichten: 6241
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 13:05

Dat ik nog steeds niet weet wat voor hoofdstel ik bij m'n nieuwe tuig wil. De aansnoer neusriem die ik nu heb is te dik, dus kan een dunnere zoeken maar wil zo graag lak. Anatomisch is te duur of niet te vinden in zijn maat en een gewoon menhoofdstel is zo lelijk.

Ineke2

Berichten: 33139
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 13:14

Oei blij dat ik dat probleem niet heb :o
Waarom wil je graag lak?
Als ik dat 1 x gebruik is het al beschadigd zo’n beetje dus never nooit komt hier lak _O-

Nyaleti

Berichten: 6241
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 13:22

Ineke2 schreef:
Oei blij dat ik dat probleem niet heb :o
Waarom wil je graag lak?
Als ik dat 1 x gebruik is het al beschadigd zo’n beetje dus never nooit komt hier lak _O-


Ja het slaat ook nergens op :+ vind het alleen jammer, nieuw tuig waar ik voor zou gaan is in het eerste opzicht hetzelfde als wat ik nu heb, alleen dan van goede kwaliteit met hier en daar meer veiligheid. Dus dan geef je 400+ uit aan iets wat er hetzelfde uit ziet, daarom wil een cool hoofdstel.
En het is een super schattige shet, kan hier m'n Penny hart op uitleven wat bij m'n grote stoere boze paard niet kan :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 14:29

Dat ik bij familie op verjaardag zit, iedereen weet hoe allergisch ik ben, maar ik een stuk zelfgemaakte taart onder m'n neus geschoven krijg met gewoon hele aardbeien.
Ze houden van me denk ik. <3 :n

Gini
Berichten: 17935
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 14:38

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik 2000 euro heb uitgegeven aan vliegtickets en hotel in Brazilië om met een vriendin te zijn. Ik heb keihard gewerkt om dit geld bij elkaar te sparen. Maar ik wéét dat het super ellendig gaat zijn. Dat mijn grenzen niet gerespecteerd gaan worden, dat haar man met borderline al haar aandacht op gaat eisen voor de twee weken dat ik daar ben. Maar goed. Nu kan ik het geld niet terug krijgen, dus ik kan niet meer afzeggen. God wat heb ik spijt.. voor hetzelfde geld had ik in een ressort in Turkije kunnen zitten ofzo


Maar je bent je dus nu al aan het ergeren aan iets wat nog moet gaan komen? Als je met zo een negatieve instelling al op het vliegtuig stapt, ja, dan kan ik je garanderen dat de reis k*t wordt ongeacht of dit scenario uitkomt of niet.

Foaly

Berichten: 4895
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 15:01

Anoniem schreef:
Dat ik bij familie op verjaardag zit, iedereen weet hoe allergisch ik ben, maar ik een stuk zelfgemaakte taart onder m'n neus geschoven krijg met gewoon hele aardbeien.
Ze houden van me denk ik. <3 :n


Dit zou ik toch wel aankaarten, want dat is echt niet netjes. Al gaat het misschien per ongeluk, een ' simpele' allergie zoals aardbeien is toch makkelijker om rekening mee te houden dan bv. noten of gluten.

Doet me btw denken aan een verhaal van iemand die ernstig allergisch was voor champignons. Met dat ze het tegen de schoonfamilie vertelde, gooide schoonma prompt overal (maar dan ook echt overal) champignons doorheen. Er zat zelfs champignonpoeder door de aardappelpuree. Een duidelijker teken kun je niet krijgen denk ik, relatie heeft ook niet heel lang geduurd :')

Edit: het waren champignons en geen uien: https://www.thecut.com/2019/08/ask-polly-my-in-laws-are-careless-about-my-food-allergy.html

germie

Berichten: 25996
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 15:20

De kou en autoruiten krabben. Tijd voor zomer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 15:22

Ach, ik heb het nog even gezegd, maar ik kreeg een oh ja ja is ook zo he.

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 15:33

De kat die gewoon alle regels aan zij laars lapt. Blijf gewoon van het aanrecht af. Ben zat van het straffen, vindt hij niet leuk, vind ik niet leuk.

Lieszje
Berichten: 7181
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 15:59

@Marocje
Dat viel ons ook al op toen we hem opnieuw gingen kijken.

Het uiterlijk kan natuurlijk zijn omdat ze later gewoon meer weggerot zijn dan in het begin.
Het klimmen etc. kunnen zombies sowieso niet als we gaan kijken naar de 'echte' omschrijving van zombies.
Denk dat ze dat daarom later aangepast hebben, als ik een film aanzet waar ik aan het begin zombies zie rennen zet ik hem dus ook gewoon echt uit :+

nicole_floor

Berichten: 3266
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 17:19

Dat opa ergens op het erf met de stoorm bezig is en bij binnen dus al een paar x de stoppen eruit zijn gegaan.

Britta31

Berichten: 13154
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 17:20

Is alles wel goed met je opa?

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 18:32

De ruis op m'n foto's. Het is duidelijk dat m'n camera het moeilijk had met de donkere ruimtes in het kasteel.

Lestrange01

Berichten: 2809
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 19:52

Gini schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik 2000 euro heb uitgegeven aan vliegtickets en hotel in Brazilië om met een vriendin te zijn. Ik heb keihard gewerkt om dit geld bij elkaar te sparen. Maar ik wéét dat het super ellendig gaat zijn. Dat mijn grenzen niet gerespecteerd gaan worden, dat haar man met borderline al haar aandacht op gaat eisen voor de twee weken dat ik daar ben. Maar goed. Nu kan ik het geld niet terug krijgen, dus ik kan niet meer afzeggen. God wat heb ik spijt.. voor hetzelfde geld had ik in een ressort in Turkije kunnen zitten ofzo


Maar je bent je dus nu al aan het ergeren aan iets wat nog moet gaan komen? Als je met zo een negatieve instelling al op het vliegtuig stapt, ja, dan kan ik je garanderen dat de reis k*t wordt ongeacht of dit scenario uitkomt of niet.



Ik kan niet alles delen waar ik me zorgen over maak omdat het 18+ dingen betreft. Maar ik denk dat dat genoeg zegt, en als ik aangeef dat ik weet dat er dingen gaan gebeuren waarbij ik me oncomfortabel ga voelen, dan is het absoluut niet vreemd dat ik zo'n instelling heb.

Ik ben maar een studentje dat de afgelopen 5 maanden een slag in de rondte heeft gewerkt om het geld bij elkaar te sparen. Ik leen niet en betaal alles zelf, dus moest ondanks veel mentale struggles (waar veel mensen wel wat mee hebben gekregen in dit topic) toch naast een fulltime studie 4 dagen per week werken. Doordat ik nu weet dat het niet goed zal gaan zit ik zo in de put. Ik probeer heel positief erover te blijven tegen mezelf, me te vertellen dat het cast wel goed gaat komen en leuk gaat zijn.. Maar het is lastig -O-

Edit: ik heb overigens wel gekeken naar de optie om langer in het hotel te verblijven maar dat is helaas te duur.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 21:06

Vuurwerk >< de kat gromde er al naar , zou dat bijna overnemen en ook gaan grommen :+

Phuddle
Berichten: 482
Geregistreerd: 01-03-19

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 21:28

De overburen die gewoon weer een feestje geven in de achtertuin.... vind het heus niet erg dat mensen bang en feestje houden maar keiharde herrie + geen parkeerplekje meer te vinden op de hele hof vanwege het bezoek. + Een dochtertje wat nu dus niet kan slapen door de overlast.... grrr
En het antwoord van de buren: niet ons probleem mag tot 10 uur.... Maar o wee als ze zelf een keer last hebben van een ander...

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-19 21:31

Dat ik voor een schoolopdracht een sollicitatiebrief moet schrijven op een fictieve vacature en ik spontaan vergeten ben hoe ik ook alweer een sollicitatiebrief schrijf. -O-

nicole_floor

Berichten: 3266
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 22:30

Britta31 schreef:
Is alles wel goed met je opa?

Jaa haha. Gelukkig minder spannend, zoals het klonk. Hij kreeg ergens geen stroom ofzo, waar die wel stroom moest hebben. Achja mannetje is ook al bijna 84.

Nu erger is me dat ze vuurwerk aan het afsteken zijn.

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-19 23:00

Dat het 22,5 graden is in huis en ik nog steeds kourillingen heb.

NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 23:17

Dat ik door medicatie super misselijk wordt van drank.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 23:22

Anoniem schreef:
Dat ik bij familie op verjaardag zit, iedereen weet hoe allergisch ik ben, maar ik een stuk zelfgemaakte taart onder m'n neus geschoven krijg met gewoon hele aardbeien.
Ze houden van me denk ik. <3 :n


Zijn ze hier ook zo leuk mee. Familie wéét van onze allergieën, en dan krijgen we toch een stuk taart voor ons neus....

hagelslag
Berichten: 9068
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 07:09

Dat ik gister avond on 8 uur op de bank in slaap viel en dus maar op bed ben gegaan. En nu ben ik klaar wakker -O-

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 07:45

Lestrange: zitten er geen hostels in rio die transfers aanbieden die je desnoods ter plekke kunt boeken?