Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:33

Lakse labpartner >;)

Loeky01
Berichten: 7317
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:51

De hele wereld. "Vriendin" die je nog een trap na geeft na een situatie waar je je al godsgruwelijk poedersuiker over voelt.

Maarja, laten we alle positiviteit en vrijetijdsbesteding onder mijn reet vandaan trekken. Wordt ik vast heel veel vrolijker van. Goed bezig allen +:)+

nicole_floor

Berichten: 3266
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:58

De hele hype om singlesday. En de voice-over van de douglas reclame.

SdaphneS

Berichten: 11423
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 22:18

nicole_floor schreef:
De hele hype om singlesday. En de voice-over van de douglas reclame.

Ik had net hetzelfde.
Ik wist niet eens dat er een singlesday bestond. :+

Nyaleti

Berichten: 6252
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 22:21

SdaphneS schreef:
nicole_floor schreef:
De hele hype om singlesday. En de voice-over van de douglas reclame.

Ik had net hetzelfde.
Ik wist niet eens dat er een singlesday bestond. :+


Every Day is singlesday *\o/* ... |(

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 22:25

casperzazoe schreef:
Every Day is singlesday *\o/* ... |(

Ik moest echt heel erg lachen hierom :')

Vooral omdat het zo waar is *\%/* :x

Lestrange01

Berichten: 2810
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 22:32

Aan dat ik 2000 euro heb uitgegeven aan vliegtickets en hotel in Brazilië om met een vriendin te zijn. Ik heb keihard gewerkt om dit geld bij elkaar te sparen. Maar ik wéét dat het super ellendig gaat zijn. Dat mijn grenzen niet gerespecteerd gaan worden, dat haar man met borderline al haar aandacht op gaat eisen voor de twee weken dat ik daar ben. Maar goed. Nu kan ik het geld niet terug krijgen, dus ik kan niet meer afzeggen. God wat heb ik spijt.. voor hetzelfde geld had ik in een ressort in Turkije kunnen zitten ofzo

Phuddle
Berichten: 482
Geregistreerd: 01-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 22:38

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik 2000 euro heb uitgegeven aan vliegtickets en hotel in Brazilië om met een vriendin te zijn. Ik heb keihard gewerkt om dit geld bij elkaar te sparen. Maar ik wéét dat het super ellendig gaat zijn. Dat mijn grenzen niet gerespecteerd gaan worden, dat haar man met borderline al haar aandacht op gaat eisen voor de twee weken dat ik daar ben. Maar goed. Nu kan ik het geld niet terug krijgen, dus ik kan niet meer afzeggen. God wat heb ik spijt.. voor hetzelfde geld had ik in een ressort in Turkije kunnen zitten ofzo


Wauw wat naar zeg, heb je geen annuleringsverzekering?

Lestrange01

Berichten: 2810
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 23:03

Nee, die heb ik expres niet afgesloten. Ik heb best wel last van sociale angsten en ik wilde voorkomen dat ik door die angsten zou annuleren.

Niobe

Berichten: 7990
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 23:09

Impopulaire mening, ik weet het, maar ik mag hier mijn ergernissen uiten enne: ik ben zo britt dekker moe :')

Phuddle
Berichten: 482
Geregistreerd: 01-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 23:15

Lestrange01 schreef:
Nee, die heb ik expres niet afgesloten. Ik heb best wel last van sociale angsten en ik wilde voorkomen dat ik door die angsten zou annuleren.


Oh wat balen zeg. Dan maar het beste ervan maken? Desnoods zonder je vriendin de vakantie doen?

Niobe

Berichten: 7990
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 23:18

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik 2000 euro heb uitgegeven aan vliegtickets en hotel in Brazilië om met een vriendin te zijn. Ik heb keihard gewerkt om dit geld bij elkaar te sparen. Maar ik wéét dat het super ellendig gaat zijn. Dat mijn grenzen niet gerespecteerd gaan worden, dat haar man met borderline al haar aandacht op gaat eisen voor de twee weken dat ik daar ben. Maar goed. Nu kan ik het geld niet terug krijgen, dus ik kan niet meer afzeggen. God wat heb ik spijt.. voor hetzelfde geld had ik in een ressort in Turkije kunnen zitten ofzo


Woont zij daar of reist ze mee?
Anders kun je idd gewoon zelf het beste ervan maken als je niet per se afhankelijk van haar bent.

Wel klote alsnog natuurlijk Y;(

Lestrange01

Berichten: 2810
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 23:19

Phuddle schreef:
Lestrange01 schreef:
Nee, die heb ik expres niet afgesloten. Ik heb best wel last van sociale angsten en ik wilde voorkomen dat ik door die angsten zou annuleren.


Oh wat balen zeg. Dan maar het beste ervan maken? Desnoods zonder je vriendin de vakantie doen?


Dat gaat niet omdat ik van de 17 dagen 12 bij haar in huis verblijf, en het hotel heb geboekt voor twee personen met haar erbij. En dat hotel verblijf gaat vast wel goed worden, maar zodra ik bij haar in huis moet zijn dan zal het mis gaan. En ze woont een half uurtje van Rio vandaan, helaas is Brazilië ook niet zo'n land waarbij je als iemand van mijn leeftijd kan zeggen "goh laat ik eens in mijn eentje op pad gaan!"
-O-

Niobe

Berichten: 7990
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 23:23

Noh wat butt...

Weet je, als je het echt niet ziet zitten dan moet je jezelf ook niet dwingen om te gaan vanwege het geld. Het is zonde van jouw tijd als je daar al die tijd ongelukkig zit te wezen. Dan is het maar pech met het geld.

Desondanks kan ik me voorstellen dat je toch wilt gaan. Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat het geweldig is om Brazilië te zien. Misschien valt het hartstikke mee!

Lekker tegenstrijdig van me, weet ik, maar punt is dat het nog steeds altijd jouw keus is en dat geld in die kwestie onbelangrijk is.

Is het overigens een idee om eerst eens met haar te praten over je zorgen trouwens? Of heb je dat al gedaan?

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 23:39

Ik ben the Walking Death opnieuw aan het kijken, nu derde aflevering seizoen 1: die zombies kunnen allemaal dingen die ze later niet schijnen te kunnen? Over het hek klimmen, rennen, met een steen de ruit doorslaan..

Oke, ze zien er ook anders uit dus de serie is ‘geëvolueerd’, maar ze hebben hen dus dommer gemaakt.. ze kunnen later niet een trap opkomen en lopen allemaal in hetzelfde tempo..

*waarom ging ik hem eigelijk opnieuw bekijken? vond het zo’n leuke serie* -O-

Phuddle
Berichten: 482
Geregistreerd: 01-03-19

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 23:45

Ik blijf honger houden terwijl ik nu al 4 boterhammen en 1 mandarijn op heb.en een halve liter thee.... grrr

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 00:29

Dat we rondom in de bushfires zitten en de lucht zo vol rook en stof zit dat ik gewoon met keelpijn wakker werd en steeds loop te kuchen. Wordt wederom een lange dag....

iirrssjjee

Berichten: 5945
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 00:33

Niet vandaag maar eigenlijk al een week... DHL. Wat een ***bedrijf is dat zeg... Ik stuur 1x wat met DHL en mijn pakket ligt al een week op het verzendpunt inmiddels... Vorige week speciaal op tijd gebracht zodat het nog die dag mee kon. Ligt het er nog. Krijg je een mail terug dat ze proberen binnen een week het op te lossen.... Hou op hoor... jullie beloven en verkopen dat het 1 (werk)dag duurt, voordat het pakket bij het afhaalpunt is. Inmiddels al 6 dagen verder en nog geen steek verder...

Lestrange01

Berichten: 2810
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 01:30

Niobe schreef:
Noh wat butt...

Weet je, als je het echt niet ziet zitten dan moet je jezelf ook niet dwingen om te gaan vanwege het geld. Het is zonde van jouw tijd als je daar al die tijd ongelukkig zit te wezen. Dan is het maar pech met het geld.

Desondanks kan ik me voorstellen dat je toch wilt gaan. Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat het geweldig is om Brazilië te zien. Misschien valt het hartstikke mee!

Lekker tegenstrijdig van me, weet ik, maar punt is dat het nog steeds altijd jouw keus is en dat geld in die kwestie onbelangrijk is.

Is het overigens een idee om eerst eens met haar te praten over je zorgen trouwens? Of heb je dat al gedaan?



Dit is dus precies de afweging die ik aan het maken ben :+. Precies de strijd die in mijn hoofd gaande is.

Ik twijfel er heel erg over om er over haar mee te praten. Mijn grootste zorg is namelijk dat haar man en overige familieleden aandacht weg gaan zuigen omdat ze heel erg van haar (emotioneel) afhankelijk zijn. Ze is echt zo iemand die voor iedereen zorgt maar nooit voor zichzelf zegmaar. Ik kan haar dus wel vertellen dat ik niet wil dat ze die twee weken teveel met hun drama bezig is maar 1. Dat vindt ze heel lastig. 2. Het is haar familie en man.. ik ben maar een gast. Ik ben niet echt in de positie om te zeggen
"Hey laat ze het lekker zelf uitzoeken!"

En het zijn ook niet echt van die kleine dingen. Haar man is om de haverklap suïcidaal of heeft extreme woedeaanvallen...

Er spelen nog wel wat andere dingen mee waarmee ik me niet comfortabel voel, maar dat deel ik liever niet. Ik ga het allemaal wel meemaken, en anders ga ik toch naar Brazilië om 2 weken lang in mijn logé kamer te gaan janken _O-

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 01:45

Is het ook niet mogelijk om de vlucht omgeboekt te krijgen en dan gewoon alleen die periode hotel te doen oid?

germie

Berichten: 26001
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 08:32

Sowieso is dit als ik het zo lees geen reden om te annuleren.

Maar een eigen hotelkamer is geen optie?

Ineke2

Berichten: 33141
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 09:02

Lesstrange: kun je niet voor die 12 dagen dat je bij haar in huis zou zijn een hotel erbij boeken zodat je met je vriendin daar kunt afspreken en van daaruit leuke dingen doen? Dan krijg je wat minder mee van alle familie drama en heb je een plekje waar je rust vind tussendoor.

Britta31

Berichten: 13154
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 09:03

Je zit dus bij je vriendin in huis?Kan je de reis niet omboeken naar een ander land.

hagelslag
Berichten: 9072
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 09:30

|o vandaag alleen maat typische zaterdag boeren die voer krijgen. Is bij die ene boer alweer t silo vol.
Dan bel je hem, neemt ie niet op je belt naar de huistelefoon.
En dan weet zijn vrouw niet of ik het in de silo ernaast mag blazen terwijl die silo aan de zelfde voerketting zit |o 8)7 mijn god hee het is zaterdag 8)7

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 10:59

Aan de paardrijlegging, zal vast lekker zitten, maar ziet er bij veel mensen echt raar uit als ze hem aan hebben. Zelfs op professionele foto's van een fabrikant.