Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36831
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 13:02

Dat ik bijna alle prei weg kan gooien dankzij de prei mot en ik liever geen bestrijdingsmiddel wil gebruiken, maar zo wel bijna genoodzaakt gaat worden (van de moestuin dus niet gekocht). -O-

Mo_86

Berichten: 1250
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 13:42

Ik dacht vanochtend lekker vroeg naar m’n werk te gaan, lekker vroeg weekend. Heb ik een uur vertraging...

xDenies

Berichten: 13504
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 13:45

xDenies schreef:
Dat ik vandaag plannen had gemaakt voor mezelf maar die ik niet ga halen vandaag :( Best moeilijk om het dag per dag te bekijken ...


Trots op mezelf. Toch met de pup langs t werk gegaan om even te buurten. Ook die ene collega onder ogen gekomen. Zelf de hort op geweest zonder andere mensen.

Nu wel weer meer pijn en erg moe. But i did it!

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 13:54

Dat ik straks nog met de hond naar het bos moet en het zo regent..

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 14:26

Volgens mij was oomens sarcastisch :D

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 14:57

Jolien87 schreef:
Dat ik net de badkamer van mijn vriend heb ondergekotst. Ik heb dit in zeker 20 jaar niet zo gehad en voelde me zo radeloos. Ik heb echt te doen met mensen die hier vaker last van hebben, ik dacht echt even -heel melodramatisch- dat het einde nabij was. := Wat is dat toch een rotgevoel.


Ik had dat vorig jaar met de griep ook. Kon letterlijk niets, 10 jaar niet ziek geweest en toen 2x zware griep (komt door mijn werk ook)
Dacht echt dat ik ter plekke overleed, zat toen al op mezelf en mijn mama moest komen van mij om me te redden {:)-:(
Beterschap!

Lau schreef:
Ik heb vandaag een toets en ben 2 maanden niet op school geweest :')


Zo droog dat ik hier heel hard om moest lachen :')


Ik erger mij aan mezelf, veel te doen op het werk maar weet niet wat ik eerst wil doen.
Moet ook buiten zijn iets van straat halen maar regent al de hele dag en nu MOET ik echt wel eigenlijk -O-
Ofwel ik wacht nog eventjes en loop nog een ronde kuikentjes lekker warm _O-
Laatst bijgewerkt door LukieBradley op 07-11-19 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

hagelslag
Berichten: 9147
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 15:05

Ik geen motivatie heb om de ponnies te longeren.
Dus eerst maar even eten koken en eten

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 15:15

Dat ik me al moe voelde en een tentamen had. Toen zat ik achter de laptop om in te loggen daar. Opeens misselijk, hoofdpijn en wazig zien... ja hoorrrrr beginnende migraine aanval tijdens een literatuur (=veel lezen) tentamen. Gelukkig nu thuis en het zet niet echt door. Heb afgelopen zondag voor het eerst op deze manier hoofdpijn enzo gehad dus hoop dat dit niet blijft gebeuren.

(Heb btw al een bril)

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 15:20

MarlindeRooz schreef:
Dat ik me al moe voelde en een tentamen had. Toen zat ik achter de laptop om in te loggen daar. Opeens misselijk, hoofdpijn en wazig zien... ja hoorrrrr beginnende migraine aanval tijdens een literatuur (=veel lezen) tentamen. Gelukkig nu thuis en het zet niet echt door. Heb afgelopen zondag voor het eerst op deze manier hoofdpijn enzo gehad dus hoop dat dit niet blijft gebeuren.

(Heb btw al een bril)


Misschien even laten meten. Misschien moet je een andere sterkte

Justme_Lisaa

Berichten: 2177
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 15:34

Dat ik kleren met korting heb besteld, maar nu zie ik in de bevestiging staan dat die korting er helemaal niet af is gegaan. Fijn. Kan ik weer mensen daar achter hun broek aan zitten..

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 15:43

Dat er afval bij ons gedumpt is.
Het plastic verzamel ik in huis in bakken en die gooien we eens in de zoveel tijd weg in de grote bak beneden. Ze zitten in huis nu vol dus nam vanochtend de vuilniszak mee en die weggegooid en keek ook in plastic en zat alleen laag met losse plastic van ons in. Na boodschappen doen wilde ik dus het plastic weggooien dus ik met bakken naar beneden.
Zit er ineens 2 of 3 zakken !!! vol in. Past niks meer bij. Dus maar weer mee naar boven.

En nu moet het dus 2,5 week boven in huis liggen tot het geleegd is. Gewone afval duurd ook nog 3.5 week {:)-:( {:)-:(

Gevolg is dus dat volgende plastic bak direct half vol is |o

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 15:44

Mezelf en mijn paard … in die volgorde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 16:46

Dat de buienrader geen regen gaf, waardoor ik mijn net gewassen lakens buiten heb gehangen. Vertrokken naar een afspraak. Kom ik terug en het regent!!!!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 16:47

Lau schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dat ik me al moe voelde en een tentamen had. Toen zat ik achter de laptop om in te loggen daar. Opeens misselijk, hoofdpijn en wazig zien... ja hoorrrrr beginnende migraine aanval tijdens een literatuur (=veel lezen) tentamen. Gelukkig nu thuis en het zet niet echt door. Heb afgelopen zondag voor het eerst op deze manier hoofdpijn enzo gehad dus hoop dat dit niet blijft gebeuren.

(Heb btw al een bril)


Misschien even laten meten. Misschien moet je een andere sterkte

Heb mijn bril pas een half jaar. Maar ga sowieso even langs!

Kaitlyn

Berichten: 9736
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 17:48

Aan mijn vreselijk zere gekneusde ribben. ^)

GUSTIxBILL

Berichten: 2005
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 18:39

Aan dat ik te vroeg ben gaan werken en nu met de tranen in mijn ogen zit van de zeer.
Klote is: goedgekeurd door arbeidsarts op mijn vraag omdat laatste 3 weken zo goed ging

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 19:08

aan de uitdrukking "wat een rijkdom" die mensen elke keer weer bij foto's van kinderen of dieren plaatsen op Social Media.... :(

En aan een collega die zich dagelijks gedraagt als een stampvoetende kleuter die zijn zin niet krijgt, maar de 60 al gepasseerd is. _-:(

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 19:46

poes schreef:
Volgens mij was oomens sarcastisch :D

Dat valt wel mee. Ik word best een beetje verdrietig van het hele overdreven panische "stel je voor dat een kind ziet of hoort dat de juf x of y doet", terwijl het iets in wezen heel normaals is. Ja, dan ziet een kind dat de juf/meester een keer suiker eet, een biertje drinkt, rookt of een krachtterm gebruikt. Dat gebeurt, en de kans is vrij reëel dat ze dat vaker in hun directe omgeving gaan tegenkomen. Zelfs van personen tegen wie ze opkijken.
Is dat een ramp? Ze zullen er hooguit van leren dat al die 'verschrikkelijk slechte' dingen eigenlijk best meevallen, of dat die mensen op een voetstuk toch geen heiligen maar gewoon mensen blijken.

Levensles geleerd, geen trauma aan overgehouden, next.

hagelslag
Berichten: 9147
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 19:47

Huilbui -O-

Foaly

Berichten: 4944
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 19:50

Mijn buik die luidkeels laat weten dat ie het niet eens is met mijn keuze om vanavond pizza te eten. Het klinkt een beetje als een stervende zeekoe en ik heb zo een vergadering _O-

Loeky01
Berichten: 7318
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 20:01

Kat die moeite heeft met kakken. En ik maar blijven ruimen

fohadie
Berichten: 4313
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 20:27

oomens schreef:
poes schreef:
Volgens mij was oomens sarcastisch :D

Dat valt wel mee. Ik word best een beetje verdrietig van het hele overdreven panische "stel je voor dat een kind ziet of hoort dat de juf x of y doet", terwijl het iets in wezen heel normaals is. Ja, dan ziet een kind dat de juf/meester een keer suiker eet, een biertje drinkt, rookt of een krachtterm gebruikt. Dat gebeurt, en de kans is vrij reëel dat ze dat vaker in hun directe omgeving gaan tegenkomen. Zelfs van personen tegen wie ze opkijken.
Is dat een ramp? Ze zullen er hooguit van leren dat al die 'verschrikkelijk slechte' dingen eigenlijk best meevallen, of dat die mensen op een voetstuk toch geen heiligen maar gewoon mensen blijken.

Levensles geleerd, geen trauma aan overgehouden, next.



Amen. Ik ben het zo enorm met je eens!

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 20:37

Aan het feit dat wilde dieren op de handel tegenwoordig gewoon legaal is...
Laatst bijgewerkt door Pepperrr op 07-11-19 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 20:40

Aan wat? Ik kom bij American funiest home video’s uit.

fohadie
Berichten: 4313
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 20:41

Niet iedereen heeft Facebook. Dit gaat over een zebranaarling die te koop staat.