Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:20

Dat mijn vriendin waar ik een plannetje aan het bekokstoven niet reageert terwijl ik een reactie nodig heb....

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:25

Bedankt allemaal voor de sterkte wensen en jij ook heel veel sterkte amandavd!

Ergernis van vandaag, nieuwe school rooster wat echt om te janken is, ik een doorbraakbloeding kreeg op school en niets bij had en ik bijna stond te huilen in het lokaal toen ik mijn studentcoach inlichtte over de situatie in de familie.

Tot half 6 les gehad, eerste trein 5 minuten vertraging, volgende trein goed op tijd en de trein daarna die ook dikke vertraging had en toen ik vervolgens naar huis fietste begon het te regenen.
Ben al behoorlijk gaar maar moet zo ook nog naar pony toe.

Ik weet echt niet hoe ik deze schoolperiode vol ga houden, 4 dagen achter elkaar tot half 6 naar school moeten en vrijdag tot 4, oftewel ik kom alle dagen thuis in het donker.
Ben echt blij als de dagen weer langer worden, ben het nu al zat :')

Phuddle
Berichten: 482
Geregistreerd: 01-03-19

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:46

Dat mijn paard morgen op de rontgen word gezet voor de keuring en ze een wondje heeft op haar sprong

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:51

Ik kon net optrekken nadat de slagbomen weer opengingen van het spoor. Reed 20 kmh kon ik weer remmen. Hij ging weer op rood dus ik remmen. Gaat een auto achter mij weg nog snel inhalen en door rood en dalende slagbomen de spoorweg nog over.
Jonge klootzak doe normaal

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 21:02

Dat ik net een nieuwe auto heb, en tegen een (klein) probleempje aan loop met de achterklep. Het is een luxe probleem, maar goed...het is fijn als het werkt :') Blijkt een zwak punt te zijn. Oh well, even door sparen en repareren maar :j

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-19 21:41

Mijn moeder die meteen op mijn vriend gaat vitten als ik zeg dat ik morgen beddengoed ga wassen terwijl ik ziek thuis blijf van school.

"Weet hij wel dat je ziek bent"
"Word er wel voor je gezorgd"

Mam ik ben snipverkouden maar ik ga niet dood :')

En nu is ze geïrriteerd omdat ik zo reageer. Sorry hoor maar je hoeft niet meteen mijn vriend aan te vallen omdat ik zelf een was draai. Hij werkt gewoon en ik ben dan toch de hele dag thuis

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 21:41

Dat er weer mensen zijn die honden proberen te stelen..
In de omgeving Oudenbosch hoeven weliswaar en niet helemaal bij mij.
Maar alsnog... Niet. Mijn. Honden. |o

Nyaleti

Berichten: 6141
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 22:16

De pijn in m'n benen, knieën en handen en dat ik denk dat een doktersbezoek weinig zin heeft en eerst gaat gooien met 'pak maar een paracetamol' 'loop maar wat minder'. Ja maat dat doe ik al en het werkt niet. Het zit gewoon niet goed, stuur me door voor foto's oid.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 22:30

Irritatie op irritatie over mijn labpartner. Gast kan niet op tijd zijn resultaten invullen (al twee keer op aan gesproken!), was vanmiddag niet bij de werkbespreking omdat hij verkeerd in zijn rooster had gekeken, praat vervolgens de hele middag niet tegen mij en wil nu wel graag bijgepraat worden... >;) :evaw:

Merlen

Berichten: 1596
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 22:34

Iemand die vraagt of ik met een,net geen,anderhalf jarige pony al grondwerk heb gedaan.
Nee,dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 23:12

Pijnlijke zenuw in mijn arm :7

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-19 23:53

Dat er elke keer weer iets gebeurt als ik een paar dagen rust heb waardoor ik weer geen rust kan pakken. Echt laat me gewoon even genieten van mijn vrije dagen zonder al die onnodige oliebol elke keer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 08:54

Dat de batterijen van rookmelders altijd ‘s nachts leeg zijn...

Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 09:08

Dat school weer een achterlijk rooster maakt (dagelijks les van 09:00-19:00, dus weg van huis van 07:30-20:30), denkt dat dat handig is en ons helemaal overlaadt met huiswerk. Daarnaast heb ik stage audities waar ook teksten voor geleerd moeten worden wat er dus in resulteert dat ik dagelijks tot in de nachtelijke uurtjes huiswerk doe. Welke grapsnor verzint dit.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:15

Het meisje naast me die ontzettend naar gefrituurde vis ofzo stinkt :r

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:20

Amira_ schreef:
Het meisje naast me die ontzettend naar gefrituurde vis ofzo stinkt :r


Ohje, in de bus, school ofzo?
Als je haar kent haar erop aanspreken.
Tenminste ik zou dat doen maar dan wel op een fatsoenlijke manier

Foaly

Berichten: 4851
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:26

Oh dat zou ik juist niet doen :=. Ik heb altijd geleerd dat je mensen alleen mag aanspreken op iets wat ze binnen vijf tellen kunnen aanpassen (bv spinazie tussen de tanden of een bloesje dat scheef zit). Lichaamsgeur kun je meestal vrij weinig direct wat aan doen, en je hebt dikke kans dat ze zich er al van bewust is en zich er al genoeg voor schaamt.

Edit: tenzij je het meisje kent en ze elke dag zo ruikt, natuurlijk. Dan kun je er (netjes) wat van zeggen. Maar als het maar één keer is, zou ik even mn adem inhouden en het laten gaan :=

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:38

Foaly schreef:
Oh dat zou ik juist niet doen :=. Ik heb altijd geleerd dat je mensen alleen mag aanspreken op iets wat ze binnen vijf tellen kunnen aanpassen (bv spinazie tussen de tanden of een bloesje dat scheef zit). Lichaamsgeur kun je meestal vrij weinig direct wat aan doen, en je hebt dikke kans dat ze zich er al van bewust is en zich er al genoeg voor schaamt.

Edit: tenzij je het meisje kent en ze elke dag zo ruikt, natuurlijk. Dan kun je er (netjes) wat van zeggen. Maar als het maar één keer is, zou ik even mn adem inhouden en het laten gaan :=



Jaaa ik zou ook wel met verstand aanspreken zeg maar.
Laatst nog een meid aangesprokenbin een discotheek(kende die meid niet) maar ze had opzich een geweldig gewaagd outfit aan. Maar achter stak haar bh echt 5 cm erboven uit. Dus heb ik haar dat gezegd omdat het er niet zo mooi uitzag.
Haar vriendinnen hebben midden op de dansvloer geholpen alles weer recht te trekken _O-

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:43

Aan mezelf :')

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:56

DeMolenhoek schreef:
Dat de batterijen van rookmelders altijd ‘s nachts leeg zijn...


Dit is zo klote _O-
Ik had dat ook een keer en kreeg hem niet uit. Heb hem het raam uit gedonderd uit frustratie en de volgende dag maar binnen gehaald :')

Ik heb geen zak zin en erger me aan mensen en hun mentaliteit tov levende dieren -:(-

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:00

hagelslag schreef:
Amira_ schreef:
Het meisje naast me die ontzettend naar gefrituurde vis ofzo stinkt :r


Ohje, in de bus, school ofzo?
Als je haar kent haar erop aanspreken.
Tenminste ik zou dat doen maar dan wel op een fatsoenlijke manier

Ja, op school. Ben maar ergens anders gaan zitten in de pauze. Kan ze nu inderdaad vrij weinig meer aan doen

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:26

Ik erger me aan mijn school en mentor. Kreeg gisteren een mail dat mijn project niet goed was en ik de kans kreeg om het aan te passen omdat er te veel ontbrak. Ik heb paar week terug het ontwerp gepresenteerd en hij had zo goed als geen commentaar. En nu blijkt bijna niks goed te zijn. Iedere klasgenoot kreeg een feedback waar ze aan moesten werken. Ik kreeg niks terug dus ik heb een mail gestuurd. En ondertussen loopt hij iedereen te mailen en te helpen en krijg ik niks terug.

Blijkbaar mag je niet kritisch op school zijn want dan werkt iedereen je tegen. (Kritiek bestaat uit docenten die lessen geven die ze niet kunnen geven, roosters die niet tot een dag voor de start van nieuwe periode verschijnen, geen communicatie, privacy schenden, oneerlijke beoordeling etc).

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:59

Mn rits die net kapot gegaan is en dat ik zo moet presenteren. Het is ook nog een hoge broek dus het valt heeel erg op.

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 12:17

Tegenwind tijdens het fietsen

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 13:05

Dat de opdrachtgever van mijn werkgever dacht mij de huid vol te kunnen schelden door een fout in ZIJN planning en een fout van de klant.
Gewoon afgelegd en werkgever gebeld.
Werkgever gaat contact met hem opnemen.
Ben benieuwd.
Maar zou eigenlijk nog niet erg vinden moest die opdrachtgever zijn woord houden en mij geen rit meer geven.