Brexit en ifor Williams

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
callippo

Berichten: 3204
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 09:38

Gelukkig is een Ifor het wachten absoluut waard. Die paar weken zijn nu heel irritant, maar wegen niet op tegen de járen die je er straks plezier van hebt :-)
Alhoewel, ik moet eerlijk zeggen dat ik het nieuwe model een beetje teveel vind lijken op de andere merken, met veel plastic ipv aluminium/staal.
Hoop dat ze met deze nieuwe look nog steeds net zo sterk en duurzaam zijn!
(Voorlopig heb ik nog een oud model, waar ik zéér gelukkig mee ben)

germie

Berichten: 25986
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 09:55

Vanitas schreef:
Sorry hoor germie, maar voor geen goud dat ik een xxtrail wil hebben staan. Ik vind de uitdrukking Dacia vs BMW nog zacht uitgedrukt. Ifor is dan misschien niet zo mooi, maar het comfort en met name de veiligheid maken dat meer dan goed.

Is offtopic, maar ik ben het totaal niet met je eens. Ik vind mijn xxtrail absoluut de mercedes onder de trailers, lekker licht, ik kan hem eenvoudig aankoppelen en afkoppelen. Mooi afgewerkt, en volledig alu. Ik heb een luxe uitvoering. En is dus zeker net zo veilig als elk ander merk. En wat je mooi vindt is een kwestie van smaak. Het is dus Mercedes vs bmw en absoluut geen dacia, dan doe je echt xxtrail veel en veel en veel en veel en veel en veel te kort. En daarmee lijkt de discussie wel klaar.

Het gaat hier om een wachttijd die niet correct wordt weer gegeven. Daarmee doet voor mij een iforwilliams al meteen af, het moet eerlijk gemeld worden. Anders zijn er dus veel meer merken die dus ook meer service leveren en bovenal: ze leveren WEL een trailer op de afgesproken tijd.

Plastic vs metaal (alu of staal) is een punt wat op duurzaamheid totaal NIET hoeft uit te maken. Maar ook hier hangt het wel weer af van de kwaliteiten die gebruikt worden. Ik vind plastic (veelal polyester) wel mooier ogen dan alu op de kap bijvoorbeeld. Maar dat is een kwestie van smaak.

En de brexit lijkt geen issue te zijn als het om levertijd gaat. Ik bestel overigens geregeld iets in Engeland en meestal heb ik dat binnen een week in huis.

Vanitas
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 10:04

Hihi als jij je zegje gedaan hebt is de discussie klaar? Lekker makkelijk.

Het niet eerlijk zijn over de levertijd lijkt toch ook eerder aan de dealer te liggen. Tegen mij is eerlijk gezegd dat het een lange zit ging worden. Ik heb rechtstreeks bij de importeur in België besteld.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-19 10:16

ind dat is meer de dealer kwetsie. Maar goed ik ben blij dat die in iedergeval daar staat haha. En dat ik binnenkort op kan halen. Ik ben heel nieuwschierig hoe mijn hafje er het erin doet. Of hij nog rustiger in staat omdat hij nu meer kan zien (mijne staat altijd wel rustig in de trailer)

Super leuk smurf dat jij hem al hebt :D

Veertje2

Berichten: 166
Geregistreerd: 28-04-15

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 10:22

Top, voor degene die hem hebben. Geeft een goeie vibe voor de wachters.

@Ts Iets leuks verzinnen is geen straf met je nieuwe trailer.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-19 18:03

Yeeeh net gebeld!!

Mijn trailer is klaar!!!! Kan hem ophalen

Hopelijk lukt dat morgen en anders maandag

Happy me *\o/*

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-19 19:12

Alleen zeer frusterend dat ik nergens m’n folder met de offerte kan vinden...

Hele tijd ligt hij in de la.. en nu foetsie echt Pff heb ik weer actie...

Veertje2

Berichten: 166
Geregistreerd: 28-04-15

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 23:10

Wat goed, eindelijk. Geniet ervan!

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-19 08:40

Hoe bevalt bij jullie de trailer..

Ik heb nog geen gebruik van gemaakt ivm verhuizing van mijzelf.. vriendlief wou hem gebruiken voor t verhuizen dus t moest schoon blijven... en ik hoefde ook niet perser weg ermee..

Maar uiteindelijk niet eens gebruikt zucht...

Nu ga ik 23 okt met de trailer weg. En is t waarschijnlijk al donker. Hebben jullie ervaring met de trailer en in donker ? Bedoel ze zien natuurlijk meer..

Gelukkig heb ik wel een ervaren paard op de trailer.,

Maar vroeg me af hoe jullie paarden daarop reageren?

Veertje2

Berichten: 166
Geregistreerd: 28-04-15

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 16:21

Hij bevalt prima hier heb hem al meerdere malen gebruikt.
Gisteren toevallig voor het eerst gebuikt in het donker. Die van mij gaat er net zo makkelijk in. Maar kwam er achter dat de binnen verlichting het niet deed. Waarschijnlijk storing met mijn auto (transport bus) zit een aangepaste achteruitrijd camera op. Dus vanavond ff proberen of hij het wel doet met mijn lichtere personen auto.