Dingen die je je af vraagt deel 3!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Badeendje

Berichten: 3940
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 09:38

Reden is dat hij een telefonische afspraak heeft met een klant terwijl we onderweg zijn. We hebben allemaal gezegd van joh, dan zetten we de auto even aan de kant en kan je rustig bellen, maar nee, wil hij allemaal niet. Heb zelf het idee dat het niet aan bovenstaande reden ligt en er wat anders speelt maar dat hij geen open kaart wil spelen. Heel vervelend en bovendien heel jammer. Bedankt voor jullie input!

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 09:40

fleurtjeuh schreef:
Is het 'ongezond' om weinig te zweten?


Als je het wel kúnt lijkt het me geen probleem, dan doet je lichaam het wel als het nodig is. Ik zweet ook nauwelijks, vooral omdat het hier gewoon niet warm genoeg is voor mij om het echt warm te krijgen.

Ik zou het even voorleggen aan de vriend en laten meebetalen. Vind het raar dat hij dat niet vanzelf doet.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12755
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 09:43

Badeendje schreef:
Reden is dat hij een telefonische afspraak heeft met een klant terwijl we onderweg zijn. We hebben allemaal gezegd van joh, dan zetten we de auto even aan de kant en kan je rustig bellen, maar nee, wil hij allemaal niet. Heb zelf het idee dat het niet aan bovenstaande reden ligt en er wat anders speelt maar dat hij geen open kaart wil spelen. Heel vervelend en bovendien heel jammer. Bedankt voor jullie input!



:') Wauw deze reden.
Klinkt inderdaad alsof er iets anders is, of dat hij gewoon geen zin heeft.
Lekker zelf laten betalen :j

Indy_Mouse_9

Berichten: 2130
Geregistreerd: 04-11-09
Woonplaats: Enschede

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 09:56

Zou het in een huis met zwarte/donkere dakpannen warmer worden dan in een huis met rode dakpannen? Ook als er goede onderliggende isolatie is?

fleurtjeuh
Berichten: 10363
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:04

Sheran schreef:
fleurtjeuh schreef:
Is het 'ongezond' om weinig te zweten?


Als je het wel kúnt lijkt het me geen probleem, dan doet je lichaam het wel als het nodig is. Ik zweet ook nauwelijks, vooral omdat het hier gewoon niet warm genoeg is voor mij om het echt warm te krijgen.


Ik kan het wel, maar het gebeurt bijna niet. Ook niet als ik heel warm ben. Soms wat onder mn oksel, op mn buik(tussen mn vetrollen) en mn onderrug

Janine1990

Berichten: 43847
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:08

Mjetterd schreef:
Badeendje schreef:
Reden is dat hij een telefonische afspraak heeft met een klant terwijl we onderweg zijn. We hebben allemaal gezegd van joh, dan zetten we de auto even aan de kant en kan je rustig bellen, maar nee, wil hij allemaal niet. Heb zelf het idee dat het niet aan bovenstaande reden ligt en er wat anders speelt maar dat hij geen open kaart wil spelen. Heel vervelend en bovendien heel jammer. Bedankt voor jullie input!



:') Wauw deze reden.
Klinkt inderdaad alsof er iets anders is, of dat hij gewoon geen zin heeft.
Lekker zelf laten betalen :j


Dit dus... Als hij niet met de echte reden wil komen en een vriendschap op het spel wil zetten... Lekker laten betalen.

Amandavd
Berichten: 12110
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 13:16

Hoe merk je het als een hond iets heeft opgegeten wat vastloopt in de slokdarm? Die van mij heeft weer een stukje plat en nat gekauwd kauwbot doorgeslikt, bleef nog hangen in de keel maar het lukt mij niet om het eruit te halen. Nu gebeurd dat wel eens vaker en verteert het in de maag maar ik ben altijd bang dat het in de slokdarm blijft hangen. Ze slaapt nu dus zal wel meevallen en weer zorgen om niks maar toch :')

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 13:47

Badeendje schreef:
We gaan een weekendje weg met vrienden. Auto gehuurd, overnachting etc allemaal geboekt. Morgenochtend gaan we weg, belt iemand vandaag om 6 uur af met reden waar je vraagtekens bij zet. Ik vind dat hij gewoon mee moet betalen aan de autohuur en de kamer want dat kunnen we niet meer annuleren en anders draait de rest ervoor op. Persoon wil alleen al zijn geld terug. Wat vindt bokt?

Gewoon mee laten betalen. Als hij een geldige reden heeft dan krijgt hij zijn geld terug van zijn reis/annuleringsverzekering. Zonder geldige reden moet hij gewoon lappen en niet jullie er voor op laten draaien.

c_alsemgeest

Berichten: 20706
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-19 14:24

Badeendje schreef:
Reden is dat hij een telefonische afspraak heeft met een klant terwijl we onderweg zijn. We hebben allemaal gezegd van joh, dan zetten we de auto even aan de kant en kan je rustig bellen, maar nee, wil hij allemaal niet. Heb zelf het idee dat het niet aan bovenstaande reden ligt en er wat anders speelt maar dat hij geen open kaart wil spelen. Heel vervelend en bovendien heel jammer. Bedankt voor jullie input!


BETALEN!!!
*\%/*

Anoniem

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 14:30

Zou hem ook laten betalen :j

Vraag mij af of mijn Engels niet te slecht is voor een bepaald iets , stukje tekst ziet er prima uit denk ik :+

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 18:16

Kun je een potje pesto in de magnetron zetten?

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 18:17

Uiteraard. Maar ik weet niet of je hem dan ook aan moet doen. Misschien voor de zekerheid even in een magnetronbestendig bakje.

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 18:17

Daar kom je nu mee -O-

#NetMijnHeleKeukenSchoon

Froukje
Forever young

Berichten: 10849
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 18:18

Eerst antwoord afwachten voor je het uitvoert de volgende keer? _O-

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 18:21

Mannen zijn eigenwijs O:)

Normaal pak ik de pasta saus, wanneer ik niet wil lang koken. Daar staat op: Deksel los op het potje, 1.5 minuut en dan nogmaals 1 minuut. Dat doe ik al nooit, want dan krijgen ze het te warm en word het poef. Nu, bij de pesto ontbrak deze info. Ik vroeg me af of ze dit waren vergeten of dat je de pesto niet op moet warmen.

Blijkbaar het eerste :j

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 18:24

waarom is mijn nagelwit niet wit?

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 07-06-19 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 18:26

Weet niet of het slim is om je volledige naam/adres/tel. nummer hier neer te zetten :P

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 18:38

Ik denk dat ze een verkeerde foto geüpload heeft?

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 18:43

Scherp _O- _O-

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 18:51

We kunnen dr even bellen natuurlijk :+

fohadie
Berichten: 4313
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 19:51

Ailill schreef:
Mannen zijn eigenwijs O:)

Normaal pak ik de pasta saus, wanneer ik niet wil lang koken. Daar staat op: Deksel los op het potje, 1.5 minuut en dan nogmaals 1 minuut. Dat doe ik al nooit, want dan krijgen ze het te warm en word het poef. Nu, bij de pesto ontbrak deze info. Ik vroeg me af of ze dit waren vergeten of dat je de pesto niet op moet warmen.

Blijkbaar het eerste :j



Jij ben zo into het "poef"topic dat je je hele keuken hebt ondergepoeft? _O- :D

Pesto kan prima even in de magnetron, maar dan wel in een magnetronbestendig bakje idd.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 19:54

Ben ik de enige die zn pesto niet opwarmt voor ik het op m'n pasta kwak? :+

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 19:58

Steeph schreef:
Ben ik de enige die zn pesto niet opwarmt voor ik het op m'n pasta kwak? :+
#HoeHeurtHetEigenlijk :')

Myka

Berichten: 713
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 20:01

He, je pesto 'los' op je pesto??
Je pesto in de magnetron??

:?
Dit gaat allemaal buiten mijn belevingswereld om

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 20:05

Laatst bijgewerkt door khirshanta op 58 min geleden, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Afbeelding verwijderd *lift muziekje tot nieuwe afbeelding wordt geupload*


HAHAHA kaatje :')