[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16261
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:39

Geen idee of het hier al gedeeld is. Er is geen bloed in beeld of dode lichamen.
Twee duikers in Amerika proberen vermissingen op te lossen. Ze hebben nu al verscheidende video's gemaakt waarin ze succes hebben in het vinden van vermiste mensen. Ze laten zien hoe ze werken en leggen heel goed uit. De video die ik net heb gezien was een jong volwassene vermist. De duikers hebben na een hele tijd zelf het wrak gevonden en nemen je mee het water in. Ik vind het heel interessant! Ze hebben nog meer video's op hun kanaal over andere vermissingen die ze opgelost hebben.


Shenavallie
Berichten: 11628
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 18:09

corinep schreef:
Jemig zeg... aan de ene kant denk ik gelijk waarom zou je in godsnaam tussen 2 honden springen(begrijp uit het artikel dat de pitbull een puppy aan wilde vallen). Dat is natuurlijk zeker met een pitbull wel behoorlijk riskant...

Toch heb ik zelf ook ingegrepen toen 1 van onze honden vroeger de andere aanviel, al had ik wel het gezond verstand om er niet met mn handen of gezicht in de buurt te komen maar met een voorwerp(paraplubak) op de agressor af te gaan.

Wat naar... voor de rest van je leven getekend door een goeie daad...

Ik vond vroeger honden altijd leuk maar nu vertrouw ik er geen enkele meer, heb de liefste hondjes opeens gekke dingen zien uithalen. Ben zelf ook in mijn lip gebeten door een hondje waar ik gewoon leuk mee aan het spelen was...

Is ook mijn gedachte: waarom ertussen springen?
En toch, een eigenaar met (ongecastreerde) Pitbull liet zijn hond bij mijn ouders in de buurt ook steevast los lopen. Hoe vaak er ook iets door de omwonenden van gezegd werd. Uiteindelijk rende het dier op mijn (toen nog kleine) zoon af en in een reflex heb ik het dier toen een schop tussen zijn achterpoten verkocht. Ik ben helemaal niet geweldadig naar dieren toe, maar dat was toen een oer-reactie. Dier schrok zich dood en rende richting eigenaar, die eigenlijk nog meer geschrokken was van mijn reactie dan de hond in kwestie. Uiteraard gesommeerd dat hij zijn hond onder appèl moest houden of dat ik er melding van zou maken. Sindsdien hield hij hem wel aan de lijn.

Suzanne F.

Berichten: 49422
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:34

Het zal een reactie geweest zijn, een impuls. Slim? Nee, maar je doet het toch. Als iemand aan mijn kind zit spring ik ertussen. En bij mijn puppy ook hoor. Ons hondje kwam ooit eens in de paddock tussen de achterbenen van mijn merrie terecht. Ik ben er ook ingesprongen en heb de hond gegrepen. Achteraf ook niet heel slim want ik ben nooit sneller weg dan de hond maar goed, uit een soort reflex doe je het gewoon.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 21:26

Shenavallie schreef:
corinep schreef:
Jemig zeg... aan de ene kant denk ik gelijk waarom zou je in godsnaam tussen 2 honden springen(begrijp uit het artikel dat de pitbull een puppy aan wilde vallen). Dat is natuurlijk zeker met een pitbull wel behoorlijk riskant...

Toch heb ik zelf ook ingegrepen toen 1 van onze honden vroeger de andere aanviel, al had ik wel het gezond verstand om er niet met mn handen of gezicht in de buurt te komen maar met een voorwerp(paraplubak) op de agressor af te gaan.

Wat naar... voor de rest van je leven getekend door een goeie daad...

Ik vond vroeger honden altijd leuk maar nu vertrouw ik er geen enkele meer, heb de liefste hondjes opeens gekke dingen zien uithalen. Ben zelf ook in mijn lip gebeten door een hondje waar ik gewoon leuk mee aan het spelen was...

Is ook mijn gedachte: waarom ertussen springen?
En toch, een eigenaar met (ongecastreerde) Pitbull liet zijn hond bij mijn ouders in de buurt ook steevast los lopen. Hoe vaak er ook iets door de omwonenden van gezegd werd. Uiteindelijk rende het dier op mijn (toen nog kleine) zoon af en in een reflex heb ik het dier toen een schop tussen zijn achterpoten verkocht. Ik ben helemaal niet geweldadig naar dieren toe, maar dat was toen een oer-reactie. Dier schrok zich dood en rende richting eigenaar, die eigenlijk nog meer geschrokken was van mijn reactie dan de hond in kwestie. Uiteraard gesommeerd dat hij zijn hond onder appèl moest houden of dat ik er melding van zou maken. Sindsdien hield hij hem wel aan de lijn.


Oh ja maar bij een kind vind ik het logisch dat je er tussen springt hoor. Heb ook een keer een labrador een rotschop verkocht omdat die op mijn peuter sprong die de eendjes aan het voeren was(broodje dook de labrador op af). In de adrenaline de eigenaresse de huid vol gescholden, hond was gewoon aangelijnd maar ze deed niets om de hond bij zich te houden.

Uit het artikel maak ik op dat het om een puppy van iemand anders ging... Daar zou ik toch liever mn gezondheid niet voor wagen...

Juut

Berichten: 6907
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 20:04

Maureen95 schreef:
Geen idee of het hier al gedeeld is. Er is geen bloed in beeld of dode lichamen.
Twee duikers in Amerika proberen vermissingen op te lossen. Ze hebben nu al verscheidende video's gemaakt waarin ze succes hebben in het vinden van vermiste mensen. Ze laten zien hoe ze werken en leggen heel goed uit. De video die ik net heb gezien was een jong volwassene vermist. De duikers hebben na een hele tijd zelf het wrak gevonden en nemen je mee het water in. Ik vind het heel interessant! Ze hebben nog meer video's op hun kanaal over andere vermissingen die ze opgelost hebben.

[ Video ]

Zo onbetaalbaar waardevol voor zijn familie dat ze hem hebben gevonden...

xSCWx
Berichten: 7073
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 21:20

Citaat:
*graphic pics*

On May 11, 1982, Allen Lee Davis killed a pregnant woman and her two young children. The woman, Mary Weiler, was beaten almost beyond recognition with a .357 magnum that Davis used to hit the woman more than 25 times. The 9-year-old was tied up and shot twice in the face. The 5-year-old was shot as she tried to run away. Davis then beat her skull in with the gun. Davis was arrested and sentenced to death.

On July 8, 1999, shortly after 7 a.m., Allen Lee Davis was put in the new Florida State Penitentiary electric chair to serve out his sentence of death for the senseless crime. But, something went wrong and Davis suffered a nosebleed and burns to his head, leg and groin area before he died.

He roared unintelligibly, twice, after a strap was wrapped tightly across his mouth and his head was covered with a skullcap and hood. After the electrocution lever was pulled at 7:10 a.m., Davis' back straightened, his hands clenched and his chest seemed to expand. His body came to rest and blood appeared on the front of his shirt. Initially, a red dot appeared in the center of his chest.

The stain slowly grew to a splotch about 8 inches across. His chest heaved repeatedly; he appeared to still be alive. But he was pronounced dead at 7:15.

Witnesses say that after the power to the electric chair was switched off, Davis took 10 more breaths and his chest moved. Protestors were outraged by the incident, to which Florida Attorney General Bob Butterworth commented, "People who wish to commit murder, they'd better not do it in the state of Florida because we may have a problem with the electric chair."

Afbeelding
Let op: heftige foto’s in spoilers! (Persoon in elektrische stoel)
Spoiler:
Afbeelding


Spoiler:
Afbeelding


Spoiler:
Afbeelding


Spoiler:
Afbeelding

Lynn_Nikita

Berichten: 25537
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 21:49

Totaal geen medelijden mee, iemand die kinderen vermoord verdiend de ergste straf (was er bekend waarom hij het deed, wat was zijn relatie met hun?)

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 22:22

Tja, pech voor hem. Voor zo'n persoon hoop ik dat er een eeuwige hel bestaat

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 22:38

Boontje komt om zijn loontje, je oogst wat je zaait, je krijgt wat je verdiend. Kan nog even door gaan maar ik denk wel dat het recht hier heeft geschied.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 22:53

Hier heb ik ook 0 compassie voor eerlijk gezegd..

Edit: iemand hier die kan uitleggen waar dat bloed op de borst dan vandaan kwam? :?

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 22:56

Ik gok van zijn neus. Je ziet het langs zijn nek naar beneden lopen en de rode vlek begint waar zijn kledij zijn huid terug raakt.

Suzanne F.

Berichten: 49422
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 22:58

Princess_ schreef:
Hier heb ik ook 0 compassie voor eerlijk gezegd..

Edit: iemand hier die kan uitleggen waar dat bloed op de borst dan vandaan kwam? :?


Uit zijn neus.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 00:03

Ik vraag het omdat dit zo beschreven staat.

His body came to rest and blood appeared on the front of his shirt. Initially, a red dot appeared in the center of his chest.

The stain slowly grew to a splotch about 8 inches across

xSCWx
Berichten: 7073
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 00:14

Hier een uitgebreider rapport: http://www.clarkprosecutor.org/html/dea ... vis558.htm
Zo ver ik begrijp had hij geen motief om de zwangere vrouw en 2 kinderen te vermoorden. Wat hun relatie is kan ik ook nergens terug vinden (maar eerlijk, ik heb de link hierboven niet compleet doorgelezen want dan ben ik nog wel ff bezig).
De elektrische stoel heeft zeker bij 4 executies niet goed gewerkt; de voltages waren te laag. Niemand zegt het expliciet maar ik krijg het idee dat dat niet geheel per ongeluk is.

Het bloed op zijn borst is inderdaad vanuit een neusbloeding

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 00:37

Thnx voor 't delen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 04:56

In de Daily Story’s op instagram van Sheepishly.me kun je momenteel een flinke misvorming zien bij 2 lammeren. Dit wordt veroorzaakt door een virus. Geen idee hoe ik het hier kan delen :)

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 13:57

Ik weet niet of dit al eens gedeeld is maar:

Hebben jullie al gehoord van die Mexicaanse patholoog die lijken die gemummificeerd zijn in de woestijn weer gehydrateerd krijgt en ze zo kan identificeren? Tatoeages, moedervlekken en zelfs het gezicht komt weer in originele staat terug. Zo kunnen ze de doodsoorzaak achterhalen.
Ik vond het enorm interessant.

Let op!!!
Zeer grafische beelden!!!

https://youtu.be/XztbHTSAyAo

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 14:47

Mega interessant, bizar dat dit mogelijk is. Ik zit me af te vragen hoe die vloeistof zal ruiken en smaken, moet je denk ik niet willen weten :')

furious

Berichten: 7113
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:01

Super interessant :=

Jolliegirl

Berichten: 32999
Geregistreerd: 18-07-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:15

Wauw wat interessant!!

Bopje
Berichten: 1787
Geregistreerd: 24-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:36

Worden weer interessante dingen gedeeld :wow:

charrr91

Berichten: 936
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 21:48

Noisy schreef:
Ik weet niet of dit al eens gedeeld is maar:

Hebben jullie al gehoord van die Mexicaanse patholoog die lijken die gemummificeerd zijn in de woestijn weer gehydrateerd krijgt en ze zo kan identificeren? Tatoeages, moedervlekken en zelfs het gezicht komt weer in originele staat terug. Zo kunnen ze de doodsoorzaak achterhalen.
Ik vond het enorm interessant.

Let op!!!
Zeer grafische beelden!!!

https://youtu.be/XztbHTSAyAo


Klik ik dit aan terwijl ik geniet van een kopje koffie :')
Maar erg interessant. Blijft wel gek, kan dit prima aan, maar zodra het over dieren gaat.. O man, draag me dan maar weg..

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:09

Same here. Ik zat rustig mijn bammetje te eten in mijn pauze met dat filmpje aan :9k :Y)

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 00:46

Ailill schreef:
Mega interessant, bizar dat dit mogelijk is. Ik zit me af te vragen hoe die vloeistof zal ruiken en smaken, moet je denk ik niet willen weten :')

Voordat hij die deksel eraf haalt zegt hij ook tegen de interviewer dat die beter de paar passen achteruit kan gaan want de stank is nogal erg.. :r
Ik ken lijkenlucht maar dit is nog wel ee paar graadjes erger, geloof ik <<) %) :r

Shenavallie
Berichten: 11628
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 11:00

Noisy schreef:
Ik weet niet of dit al eens gedeeld is maar:

Hebben jullie al gehoord van die Mexicaanse patholoog die lijken die gemummificeerd zijn in de woestijn weer gehydrateerd krijgt en ze zo kan identificeren? Tatoeages, moedervlekken en zelfs het gezicht komt weer in originele staat terug. Zo kunnen ze de doodsoorzaak achterhalen.
Ik vond het enorm interessant.

Let op!!!
Zeer grafische beelden!!!

https://youtu.be/XztbHTSAyAo

Mega interessant! :j