[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 00:59

Hahahaha, +1 O:)

Suzanne F.

Berichten: 49309
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 08:11

Onali schreef:
Ailill schreef:
Voel je daar iets van dan :o


Ik denk dat mijn werk vreemd had opgekeken als ik andere dingen gedaan zou hebben :')

Ja ze kunnen echt heel klein zijn, was best sneu voor cliënt en hij schaamde zich er enorm voor. We mochten hem in eerste instantie ook helemaal niet wassen vanwege zijn 'penis'.


Wat zielig eigenlijk. En je kan er ook niks aan laten doen toch? Vrouwen kunnen daar de boel nog wat laten verbouwen. Het zal je maar gebeuren. Heb weleens iets in die richting gezien maar dat was nog niet zo erg als het goudvis plaatje.

capopjekop

Berichten: 30669
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 08:34

Er bestaan wel vergrotingoperaties maar dat is niet zonder risico. Heb ooit eens een serie gekeken op ik geloof BNN over het schoonheidsideaal. Een van die afleveringen ging over piemel. Een man ging hem laten vergroten (Terwijl hij geen kleine had en zijn vriendin hem prima vond). Mocht ie een aantal weken geen sex of er zelf wat mee doen. Maar deed hij wel dus dikke complicaties eraan enzo. Brrr

Edit: Sofie in de kreukels seizoen 2 na even zoeken. Bleek om een verdikking te gaan

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110746
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 21:03

Momenteel in Amerika: de veertienjarige Harley Dilly werd sinds 20 december 2019 vermist en is nu op 25 meter afstand van zijn ouderlijk huis gevonden in de schoorsteen van een verlaten huis.
Echt bizar! Ze denken dat hij op het dak is geklommen en toen vast geraakt in de schoorsteen.
Hij was dus al die tijd zo dichtbij... Die arme ouders.. Ik zou niet in het ouderlijk huis kunnen blijven wonen met uitzicht op het huis waar je zoon dood is gegaan.
https://www.news5cleveland.com/news/con ... upied-home
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 14-01-20 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Luxorvalkje
Berichten: 1943
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 21:17

Ojee dat is wel heel zielig zeg.

Ik kende de Toy Box killer niet, Google, getver

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 21:19

Luxorvalkje schreef:
Ojee dat is wel heel zielig zeg.

Ik kende de Toy Box killer niet, Google, getver
Bizar hé, ik bestelde pas een boek via Amazon dat over hem ging, de horror.

moonsparkle
Berichten: 21759
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 22:14

Ik kan me nog herinneren dat ik daar een docu over heb gezien en dat was heel wat jaren terug maar ik weet het nog best goed.

Niobe

Berichten: 7991
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 22:15

Ailill schreef:
Luxorvalkje schreef:
Ojee dat is wel heel zielig zeg.

Ik kende de Toy Box killer niet, Google, getver
Bizar hé, ik bestelde pas een boek via Amazon dat over hem ging, de horror.



Dat is echt een bizar verhaal. Zo zijn er nog wel meer, maar die is mij ook erg bij gebleven

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16248
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 22:16

Gefeliciteerd Niobe!

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 22:36

moonsparkle schreef:
Ik kan me nog herinneren dat ik daar een docu over heb gezien en dat was heel wat jaren terug maar ik weet het nog best goed.

Via YouTube/ergens?

Wauw ik krijg echt rillingen van foto’s van die kamer. Wat kunnen mensen erg zijn :(

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 22:37

Ja die toyboxkiller.. heb ik een hele docu op ID van gezien.
Hij was niet helemaal alleen.. Cindy hielp hem.. :|

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 23:00

Yes, goede vriend/neef en z'n vriendin, dacht ik.

shiroihebi
Berichten: 1951
Geregistreerd: 13-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 23:55

Christiene schreef:
Rebel_Jits schreef:
Bij wasberen gooien ze die gewoon op een hoop om te laten sterven |(

Dus ze leven gewoon nog terwijl zo alle vacht er af gerukt word.. 8)7


Ik zie al deze posts nu pas, maar ik ben toevallig goed bekend met meerdere fokkers van pelsdieren dus dit doet mij een beetje pijn. Dit is namelijk absoluut niet wat er gebeurd :( Er zijn een aantal filmpjes op internet gezet waarin inderdaad nog levende dieren te zien zijn zonder huid. Vergeet niet dat dit eigenlijk alleen filmpjes uit China zijn, gefilmd (en soms gemanipuleerd) door mensen die tegen bont zijn.



Van mij mag je tegen bont zijn, het is ten slotte een luxeproduct. Ik ben zelf vega, vegan etc. geweest, activistisch zelfs, dus ik weet hoe dit in zijn werk gaat. Ik wil best uitleggen hoe het er echt aan toe gaat op een pelsdierhouderij, maar dat gaat dit topic niet echt over. Wees in ieder geval niet bang dat jouw bontje afkomstig is van een levend gevild dier, want het levend villen van een dier is niet mogelijk volgens de huidige wetgeving. Geen idee wat ze in het donkerste hoekje van China doen, maar op alle houderijen waar ik geweest ben stond er gewoon een dierenarts naast om te checken of alles wel goed ging. Pelsdierhouders krijgen meer dan vier keer per jaar een flinke controle, veel meer dan welke andere sector dan ook.

Niobe

Berichten: 7991
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 02:57

Maureen95 schreef:
Gefeliciteerd Niobe!



Dankjewel!! *\o/*

beert
Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 10:11

shiroihebi schreef:
Christiene schreef:

Dus ze leven gewoon nog terwijl zo alle vacht er af gerukt word.. 8)7


Ik zie al deze posts nu pas, maar ik ben toevallig goed bekend met meerdere fokkers van pelsdieren dus dit doet mij een beetje pijn. Dit is namelijk absoluut niet wat er gebeurd :( Er zijn een aantal filmpjes op internet gezet waarin inderdaad nog levende dieren te zien zijn zonder huid. Vergeet niet dat dit eigenlijk alleen filmpjes uit China zijn, gefilmd (en soms gemanipuleerd) door mensen die tegen bont zijn.

[ Video ]

Van mij mag je tegen bont zijn, het is ten slotte een luxeproduct. Ik ben zelf vega, vegan etc. geweest, activistisch zelfs, dus ik weet hoe dit in zijn werk gaat. Ik wil best uitleggen hoe het er echt aan toe gaat op een pelsdierhouderij, maar dat gaat dit topic niet echt over. Wees in ieder geval niet bang dat jouw bontje afkomstig is van een levend gevild dier, want het levend villen van een dier is niet mogelijk volgens de huidige wetgeving. Geen idee wat ze in het donkerste hoekje van China doen, maar op alle houderijen waar ik geweest ben stond er gewoon een dierenarts naast om te checken of alles wel goed ging. Pelsdierhouders krijgen meer dan vier keer per jaar een flinke controle, veel meer dan welke andere sector dan ook.

Dit zei ik ook al, maar daar werd niet op gereageerd. Fijn dat je het ook aangeeft :-).

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 10:46

Dus die Famke Louise kletst maar wat?
Het zag er in de voorstukjes toch luguber uit.
Ik heb de hele docu niet gezien, ik heb geen Videoland,maar is ze juist naar China gegaan om te filmen?
Levend villen en dat soort praktijken moeten verboden worden,zeker weten,maar dit is de eerste keer dat ik hoor dat het ook goed gaat,met dierenartsen en controles enzo.
Daar zou dan toch ook meer bekendheid aan gegeven moeten worden?
Waarom komen die bontfokkers niet met een filmpje waarop staat hoe het wel gaat.
Zou ik wel doen,als ik zo'n bedrijf had denk ik.
Al was het maar om al die onrust weg te nemen.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 10:52

Tinkerloos schreef:
Dus die Famke Louise kletst maar wat?
Het zag er in de voorstukjes toch luguber uit.
Ik heb de hele docu niet gezien, ik heb geen Videoland,maar is ze juist naar China gegaan om te filmen?
Levend villen en dat soort praktijken moeten verboden worden,zeker weten,maar dit is de eerste keer dat ik hoor dat het ook goed gaat,met dierenartsen en controles enzo.
Daar zou dan toch ook meer bekendheid aan gegeven moeten worden?
Waarom komen die bontfokkers niet met een filmpje waarop staat hoe het wel gaat.
Zou ik wel doen,als ik zo'n bedrijf had denk ik.
Al was het maar om al die onrust weg te nemen.


Nee ze kletst niet maar wat. In China (en ook de rest van Azië) zijn dierenrechten en dierenwelzijn heel anders dan in Nederland/Europa. Veel producten die via een website als Shein, Alieexpress of Wish worden besteld zijn gemaakt van echt bont. Er staat vaak fakefur maar dit is niet waar.
Ook is het relatief makkelijk voor een particulier om uit China bont te halen voornamelijk als het wordt aangeduid als fake fur.

Disclaimer: Ik heb de gehele docu niet gezien. Ik heb alleen het idee dat ze voornamelijk de praktijken in China ontmaskert en daar ook voornamelijk filmt. Uit de comments van het Bontgirl topic maak ik ook op dat het gaat om Chinese bont en niet Nederandse bont.

Niobe

Berichten: 7991
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 11:20

Ja, ik heb ook begrepen dat het om de Chinese bontindustrie gaat

Tancreda4

Berichten: 24070
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 11:36

Maar hoeveel dingen worden niet in die landen gefabriceerd? Ik wil geen bont. Maar zou het dan ook niet van elkaar kunnen onderscheiden of het uit de 'juiste' landen komt en dus met verdoving of hoe dan ook, of uit de verkeerde landen levend.

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 12:27

Ik ook niet.
Mijn jas met capuchon met bontkraag komt uit Beverwijk.
Hoe weet ik waar dat bont vandaan komt?
Ik heb de jas gekregen, dus weet niet wat hij gekost heeft,maar ik neem aan dat Nederlands bont veel meer kost dan Chinees bont.
Ik gok dat de jassen in Beverwijk incl. bontkraag 60 euro zijn.
Hoe kan je controleren of je 'goed' of 'slecht' bont hebt?

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 12:33

Op Ali verkopen ze fake fur voor een paar euro.
Maar het ziet er echt uit. Afbeelding

Of zou dit toch echt zijn?
Mijn kraag lijkt daar precies op..

Roodvos

Berichten: 6687
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 12:36

@ Tinkerloos: hier geven ze een paar tips:
https://www.jas.nl/blog/hoe-onderscheid ... itatiebont
Het veiligste is natuurlijk helemaal geen bont, ook geen nep-bont, te kopen. Maar goed, jij hebt de jas gekregen, dus dan gaat het niet op.

En in het kader van bont en luguber: als je zoekt op zeehondenbont dan draait je maag ook om.

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 13:00

shiroihebi dat dit hier in Europa niet gebeurt, wil niet zeggen dat je eigen bontje geen dierenleed kan zijn. De wereld is tegenwoordig erg klein en het is heel makkelijk om aan goedkope kleding te komen uit Aziatische landen waar rechten van dieren en kinderen er niet toe doen.

Kaitlyn

Berichten: 9731
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 13:16

Roodvos schreef:
@ Tinkerloos: hier geven ze een paar tips:
https://www.jas.nl/blog/hoe-onderscheid ... itatiebont
Het veiligste is natuurlijk helemaal geen bont, ook geen nep-bont, te kopen. Maar goed, jij hebt de jas gekregen, dus dan gaat het niet op.

En in het kader van bont en luguber: als je zoekt op zeehondenbont dan draait je maag ook om.

|( Zo zielig! Waarom moeten die worden geknuppeld? Er komt nu alsnog zoveel bloed bij, dan kun je ze toch beter een kogel geven?

nine1987

Berichten: 8344
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 13:29

Schiet me lek, maar ik meende dat pelsdieren fokken in NL (en wellicht de rest van Europa?) verboden wordt vanaf 2024..

Waar denk je dat 't bont daarna vandaan komt?