[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 20:19

Het klinkt misschien heel erg cru wat ik nu zeg, maar wat beert al zegt, ik zie dat vaak langzaamaan opbouwen bij gasten in de horeca. Er komt bijvoorbeeld een partner te overlijden, de achterblijvende partner is al wat ouder en raakt verzuurt, want is nu alleen. In het begin is er uiteraard support, aandacht, enzovoorts voor de persoon, maar na verloop van tijd gaat het leven verder gewoon omdat er geen 24/7 aandacht kan blijven voor de achtergebleven persoon. Anderen hebben namelijk ook hun gezinnen, werk enzovoorts.

Sommige personen kunnen hier niet mee omgaan en gaan aandacht eisen van omstanders, niet alleen van familie en vrienden, maar ook andere gasten waar ze danwel ooit eens een praatje mee hebben gemaakt, danwel toevallig tegelijk mee op het terras zitten. Vaak gaat er een drankje teveel in waardoor de persoon in kwestie een negatieve of té familiaire draai geeft aan de conversatie en vervolgens beledigd zijn als men aangeeft met rust te willen worden gelaten, of gewoon niet meer op komt dagen.

Maargoed, dat is niet het enige, dit soort personen worden vaak ook offensief via social media, verwijderen mensen van facebook die toevallig bevriend zijn met mensen die 'niet meer op komen dagen' en zijn ook bijzonder negatief in hun uitingen ("Social media is zeker belangrijker dan vrienden opzoeken" en "jullie zien me zeker liever dood"). En hoe zielig en tragisch de trigger van dit gedrag ook is, we zien ze keer op keer met minder vrienden, keer op keer dat mensen ze ontlopen en keer op keer dat ze weer ruzie krijgen omdat iemand niet bij ze wilt zitten, puur omdat ze zelf zo verbitterd en veeleisend worden... Dus ja.. Zelfs de meest fijne mensen kunnen niet gemist worden...

Caira
Berichten: 26077
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 20:24


Kaitlyn

Berichten: 9736
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:09

Onali schreef:
Zou een leuke Boktexcursie zijn :D

Maar dan niet 's nachts, mijn fantasie is veel te levendig voor zoiets.


De begraven huisdieren, achter de bak in het weiland. :')

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:12

Anoniem schreef:
Ailill schreef:
Zou een sjaal met wat lavendelolie voldoende zijn denk je?


Misschien als je die sjaal in je neus propt wel ja. Zou je daar met een biohazard pak moeten lopen?
Wel nee, pepperspray is voldoende, ruik je niets meer :P

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:14

Onali schreef:
c_alsemgeest schreef:
Wat ook een interessante site is, maar ook erg goed dat het op deze manier getoond wordt:
De lijst van niet-geïdentificeerde personen van de politie.
Ik hoorde van een kennis bij de recherche dat een aantal personen die lang geleden gevonden zijn, na jaren toch herkend werden nu ze het zo met foto en al op internet hebben staan.

Let op, er staan vrij expliciete foto's bij van de overleden personen.
https://www.politie.nl/gezocht-en-vermi ... e-personen



Wat apart dat sommige foto's te gruwelijk zijn en andere niet.
Ook die mensen zijn gewoon dood.


Wel vreselijk dat niemand deze mensen herkend.


En nee een sjaal met lavendelolie zal niet veel uithalen op de bodyfarm :')
Zolang je nergens aan komt zal ook een biohazardsuit overbodig zijn.
Ik zat dit dus pas in de bus, vanuit het centrum in Dublin (VOLLE bus) te lezen. Iedereen keek me vreemd aan toen ik de bus verliet :o

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:14

Kaitlyn schreef:
Ailill schreef:
Zou een sjaal met wat lavendelolie voldoende zijn denk je?


Wat lavendelolie, of een hele fles die je eerst opsnuift?
Intraveneus infuus :j

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:16

En hoe werkt dat op je reuk dan?

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:17

Niet :')

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:20

Infuus voor de lol.
Dat is pas luguber.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:20

_O- gewoon een gasmasker, jullie denken veel te moeilijk :')

:') konden ze meekijken Ailill? _O-

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:26

Ik denk het wel, maaer het is echt een interessante website. Niet om luguber te klinken, maar van al die pagina's dacht ik er maar een paar (die vaak ook al zwart-wit waren): Heftig. Sommige mensen waren vroeger echt enorm knap. Doet er verder niet toe, zeker niet binnen het onderwerp, maar wel opmerkelijk.

En ook echt vreemd dat sommige mensen uit de jaren 80/70/60/50 gewoon nooit als vermist zijn opgegeven/gevonden :(

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:32

Ailill schreef:
Ik denk het wel, maaer het is echt een interessante website. Niet om luguber te klinken, maar van al die pagina's dacht ik er maar een paar (die vaak ook al zwart-wit waren): Heftig. Sommige mensen waren vroeger echt enorm knap. Doet er verder niet toe, zeker niet binnen het onderwerp, maar wel opmerkelijk.

En ook echt vreemd dat sommige mensen uit de jaren 80/70/60/50 gewoon nooit als vermist zijn opgegeven/gevonden :(

Ik zat ook te kijken.. vond deze wel sneu:
https://www.politie.nl/gezocht-en-vermist/niet-geidentificeerde-personen/1990/december/teteringen---galgenstraat.html
Wat een knap meisje en nog zo jong en nooit iemand die haar blijkbaar heeft gemist.

Maar goed, veel ook uit het buitenland en misschien heeft de familie dan geen idee waar ze zijn, dus in Nederland staan ze dan niet als vermist geregistreerd.

Kmbrly

Berichten: 1847
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 23:17

Oh bah... op de site staat iemand wat niet zo ver van hier uit het kanaal is gevist.
En kan mij nog goed herinneren dat de vader van mijn toenmalige vriendje wrakken uit het kanaal moest halen.
Toen hebben we nog bootje gevaren met de civiele bescherming.
Zou me echt niet verbazen als dat toen in die periode was :=

Onali

Berichten: 18495
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 23:35

Kaitlyn schreef:
Onali schreef:
Zou een leuke Boktexcursie zijn :D

Maar dan niet 's nachts, mijn fantasie is veel te levendig voor zoiets.


De begraven huisdieren, achter de bak in het weiland. :')


>;)

_-:(

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 00:09

Kees van der Spek heeft in een programma aandacht besteed aan ongeïdentificeerde doden. Er staat ook een dode bij waarvan hij de identiteit gevonden heeft. Staat nog wel in die lijst van de politie. Ik weet even niet meer hoe het programma van Kees heette, was wel erg interessant. De leader was in elk geval met 42 van Coldplay eronder.

Laatst nog die dame die gevonden is op de Belgische grens. Wordt zo ergens naakt gedumpt. Jammer dat ze aan de combinatie van medische ingrepen niet kunnen achterhalen wie ze is. Áls ze al Nederlands zou zijn. In elk geval diep triest. Net zoals de vondelingetjes in sporttassen en glasbakken.

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 00:14

Wat ik vooral zo bizar vind aan dat verhaal van die containerbaby, is dat ie een hielprikje gehad heeft. Ergens moet er dus een arts of verpleegkundige zijn die die baby in zijn/haar handen gehad heeft. Lijkt me toch stug dat die de zaak toen niet in het nieuws voorbij heeft zien komen. Ik snap het medisch beroepsgeheim, maar vind dat in deze situatie lastig te verkroppen.

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 00:24

Graf zonder naam heet het. Staat op youtube ook nog wat van.

beert
Berichten: 2440
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 01:22

LizMD schreef:
Wat ik vooral zo bizar vind aan dat verhaal van die containerbaby, is dat ie een hielprikje gehad heeft. Ergens moet er dus een arts of verpleegkundige zijn die die baby in zijn/haar handen gehad heeft. Lijkt me toch stug dat die de zaak toen niet in het nieuws voorbij heeft zien komen. Ik snap het medisch beroepsgeheim, maar vind dat in deze situatie lastig te verkroppen.

Dan moet je het kind wel herkennen. Bij ons de hielprik werd gedaan door een dame die ik nooit eerder gezien heb en daarna ook niet meer. Die kwam alleen langs om te prikken en ging door naar de volgende baby. En alle kinderen lijken toch wel wat op elkaar..

Maar goed, de kraamhulp of verloskundige zou je zeggen, die zien een kind langer en vaker? Raar inderdaad.

Shenavallie
Berichten: 11622
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 07:21

c_alsemgeest schreef:
Wat ook een interessante site is, maar ook erg goed dat het op deze manier getoond wordt:
De lijst van niet-geïdentificeerde personen van de politie.
Ik hoorde van een kennis bij de recherche dat een aantal personen die lang geleden gevonden zijn, na jaren toch herkend werden nu ze het zo met foto en al op internet hebben staan.

Let op, er staan vrij expliciete foto's bij van de overleden personen.
https://www.politie.nl/gezocht-en-vermi ... e-personen

Heel interessant! :j
Zo sneu van die ene jongen...

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 19:02

Amerika en hun wapens, altijd gezellig. :j

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ma ... XoK-9HS9a4

Korte samenvatting; schoonzoon uit Noorwegen wou zijn schoonvader in Amerika verrassen. Klopt een paar keer op de deur, verstopt zich. Klopt nog eens aan, springt uit de struiken en wordt neergeknald.

In een ander bericht lees ik dit nog; "Dennis says he thought the banging noise was from another relative he had gotten into an argument with earlier in the day."
Dusss... Die 'relative' had hij eigenlijk ook gewoon neergeknald omdat hij er ruzie mee had? Echt een vage, tragische gebeurtenis...

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 19:42

Halloween pop bij Alieexpres.
Ook luguber,al zeg ik het zelf...
Afbeelding

nine1987

Berichten: 8346
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 20:54

Supervet.. :)

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 20:56

Stel je voor dat je dat uit je raam laat bungelen met Halloween.
Staat de politie zo op je stoep. :')

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 20:56

_O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 21:08

Maar op Alie ziet alles er beter uit als in het echt dus wellicht valt het mee :+