[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
julius_juut

Berichten: 3102
Geregistreerd: 14-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 23:27

Ik vind die foto met de kop rechtop in de pan stiekem wel heel mooi eigenlijk.


Wanneer je hem schoon hebt kan je met secondelijm de tanden vastzetten. :)


Xyris schreef:
MarcoBorsato schreef:
Dit doet me denken aan een scharrel van me. Had ook zo'n collectie en hij had niet verwacht dat ik zo gefascineerd zou zijn. Maar ik had in mijn wilde dagen oorbellen met botjes erin, van muizen, kippen en marters. Ik was zo edgy.


Oh, ik dacht dat hij jou wilde opkoken


Dat ging hij vast pas suggereren bij de derde date. :P

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 23:28

:') Of was het toch andersom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 23:29

Heb nog een bakje gevuld met stukjes bot waar ze vroeger mee speelden :')

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 23:30

Rebecca schreef:
Heb nog een bakje gevuld met stukjes bot waar ze vroeger mee speelden :')


Wie, Marco Borsato?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 23:32

Xyris schreef:
[naam] schreef:
Heb nog een bakje gevuld met stukjes bot waar ze vroeger mee speelden :')


Wie, Marco Borsato?

Denk het wel , die is al wat ouder :Y)

Onali

Berichten: 18470
Geregistreerd: 16-03-06

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 23:57

Ik weet niet hoeveel minuten hij gekookt is, maar heb 4 keer het water verschoond.
Hij zit nu in een namaak tupperware gevuld met kattengrit voor absorptie.

Pan, pollepel, pannelappen (waren al aan vervanging toe) en afwasborstel liggen klaar voor een enkeltje container.

Mn wc is nog nooit zo schoongeweest, keukendeur en raam staan beide open (eigenlijk altijd) wel voor de zekerheid een geurtje neergezet.

Probleem nu zit in mijn neus, ik ruik het nog :+

Foto's volgen morgen wel.
Hoop dat ik kan slapen, tijdens het koken kwam de schedel zo af en toe omhoog. Uiteraard niet wanneer ik filmde maar het zag er nogal creepy uit met die holle oogkassen en mijn levendige fantasie.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: Belgiƫ

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 01:36

Ik kwam net een ander topic tegen op Viva... Over een vliegtuig dat in brand vloog bij het landen, maar mensen nog even op hun 'gemak' hun bagage meenemen (bagage rek moet geopend worden en het gangpad is te smal, niemand kan dan nog door) terwijl de mensen achter hun nog uit het brandende vliegtuig moesten geraken... Hun bagage was dus belangrijker dan de mensen achter hun -die zij dus blokkeerden- die levend verbrand werden. :n

Er zijn zo'n 41 mensen omgekomen..

Hier is een filmpje dat in het vliegtuig gefilmd is. Moet er niet bij zeggen dat het als heftig ervaren kan worden. https://www.youtube.com/watch?v=A0TH0iocVE4

Zo zag het er 'langs buiten' uit. https://www.youtube.com/watch?v=QbTg9IL4osE

https://forum.viva.nl/actueel/bagage-ge ... s/442415/2

Heb vroeger nooit vliegangst gehad maar als je zo'n dingen ziet..

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 09:53

Verschrikkelijk. De boel de boel laten en maken dat je er uit komt zou je denken

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 09:54

Xyris schreef:
Rebecca schreef:
Heb nog een bakje gevuld met stukjes bot waar ze vroeger mee speelden :')


Wie, Marco Borsato?


Ik mis de middelvinger smily -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 10:43

Bij paniek vallen mensen terug op gewoontegedrag -> 'vliegtuig uit betekent bagage mee'...

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:06

Als je na zo iemand staat dram je die oelewapper toch gewoon door het gangpad naar de uitgang? Of als personeel sleep je die toch bij zijn strot naar buiten?

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 13:31

Dat moet dan wel kunnen, de vliegtuigen waarin ik heb gezeten zijn zo smal, dat dat amper kan :oo

Onali

Berichten: 18470
Geregistreerd: 16-03-06

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 13:49

Ik wou net zeggen, tegen de stroom van vluchtende mensen in en dan de smalle rijen van stoelen.
Dat gaat je niet lukken.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:20

Als achter mij de boel in de fik staat denk ik dat je aardig stevig moet staan wil je me er dan niet langs laten... zoniet riskeer je bij zoiets alsnog zelf geplet/overhoop gelopen te worden door de groep die weer achter jou aankomt en weg wil van het vuur.

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:38

Mensen in angst die terug vallen in oude gewoontes, staan ook behoorlijk stevig.

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:20

Jeetje bizar dat vliegtuig

Het speelgoed opgezocht , gewoon botjes met iets van restjes verf erop :)


Afbeelding
Afbeelding

Jolliegirl

Berichten: 32979
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 01:37

Varekaj schreef:
Als je na zo iemand staat dram je die oelewapper toch gewoon door het gangpad naar de uitgang? Of als personeel sleep je die toch bij zijn strot naar buiten?


Dat dus.. Ik geloof dat ik niet voot mezelf zou instaan...
Al moet ik OVER de stoelen!

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:04

Idd Jolliegirl. Zij mogen zichzelf voor mijn part rustig laten gaarkoken en roosteren maar no way dat ik mezelf in gevaar laat brengen en evenmin de anderen achter me.
Plus dat je uiteraard zelf risico loopt om overhoop gelopen te worden.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:05

Jullie gaan toch bbqen?
Ik zag houtskool in de vorm van een doodshoofd voorbij komen. Dan lichten de oogholtes op als ze warm zijn :+

Ellen_ov

Berichten: 1321
Geregistreerd: 12-01-17

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 13:31

mensen doen echt hele gekke, tegen natuurlijke dingen, in levensgevaarlijke situaties. bv weer een brandend huis inlopen nadat ze er net uitgeplukt zijn enzo... bizar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 15:11

Ellen_ov schreef:
mensen doen echt hele gekke, tegen natuurlijke dingen, in levensgevaarlijke situaties. bv weer een brandend huis inlopen nadat ze er net uitgeplukt zijn enzo... bizar.

Ik heb ooit meegedraaid met een oefening als slachtoffer. We werden door de politie weggehaald bij het incident, maar een paar kregen de rol om terug te lopen. Precies omdat dat in het echt ook gebeurd. (Zoals Ellen zegt) Een paar 'slachtoffers' kwamen nog best dichtbij het incident, en werden hardhandig teruggestuurd _O- Op 'lieve woordjes' reageerden ze door de 'stress' niet.

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 15:15

Bubblewrap schreef:
Ellen_ov schreef:
mensen doen echt hele gekke, tegen natuurlijke dingen, in levensgevaarlijke situaties. bv weer een brandend huis inlopen nadat ze er net uitgeplukt zijn enzo... bizar.

Ik heb ooit meegedraaid met een oefening als slachtoffer. We werden door de politie weggehaald bij het incident, maar een paar kregen de rol om terug te lopen. Precies omdat dat in het echt ook gebeurd. (Zoals Ellen zegt) Een paar 'slachtoffers' kwamen nog best dichtbij het incident, en werden hardhandig teruggestuurd _O- Op 'lieve woordjes' reageerden ze door de 'stress' niet.

Heeft het een bepaalde naam als slachtoffers dit doen? Vind dat echt superinteressant hoe dat zou werken in je hoofd

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 17:52

Zo is mijn vroegere buurvrouw eens met de auto te water geraakt. Zij is er heel snel uit gekomen maar haar vriendin die naast haar zat bleef zitten. Die heeft ze eruit moeten plukken. Wat bleek, de vriendin bleef rustig wachten op hulp van de brandweer. Dat die niet binnen 10 seconden erbij is had ze zich niet beseft. Gek wat een noodsituatie kan doen met je hoofd.

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 18:04

YentlShots schreef:
Bubblewrap schreef:
Ik heb ooit meegedraaid met een oefening als slachtoffer. We werden door de politie weggehaald bij het incident, maar een paar kregen de rol om terug te lopen. Precies omdat dat in het echt ook gebeurd. (Zoals Ellen zegt) Een paar 'slachtoffers' kwamen nog best dichtbij het incident, en werden hardhandig teruggestuurd _O- Op 'lieve woordjes' reageerden ze door de 'stress' niet.

Heeft het een bepaalde naam als slachtoffers dit doen? Vind dat echt superinteressant hoe dat zou werken in je hoofd

Bedoel je Lotus patient? Of meer het gedrag van mensen/slachtoffers?

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:25

Vermoed dat tweede Rebel_Jits.
Op google kan ik er niets over vinden in een snelle zoektocht...