[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 20:18

Goede films, de boeken ook :j

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 20:56

Wat ik ook vreselijk luguber vind is de man in Wijchen die gewoon twee keer is overreden omdat hij wat zei tegen een hardrijder. Zo doodgereden voor de ogen van zijn vrouw. Hoe ziek moet je zijn om zoiets te doen zeg.

Het meest lugubere vind ik nog wel dat zij mijn collega was een aantal jaren geleden. Zo'n gebeurtenis is al verschrikkelijk, maar als je het slachtoffer dan nog kent ook, dat maakt het helemaal onwerkelijk.

wendy1987

Berichten: 6927
Geregistreerd: 29-10-07

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 21:02

Is bij ons 1 wijk verderop. Echt dramatisch idd. Wat bezielt je dan!?

Hoe haal je t in je hoofd idd..

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 21:23

Was hier in België ook nieuws. Verschrikkelijk inderdaad

Luxorvalkje
Berichten: 1937
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 21:28

En wat dan ook idioot is: welke straf gaat die eikel krijgen?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 21:29

Over de varkens die een big van een ander opeten heb ik nog een verhaal. Wel met een hond, maar oké.
In 2018 beviel mijn teef van 1 pup en ik dacht goed te doen door moederloze pups op te vangen. Twee pups van ongeveer dezelfde leeftijd erbij gelegd, ingesmeerd met melk van mijn teef, uren bij gezeten en dat ging goed.
Maar toen ik s morgens erbij kwam had ze een van de pups dood gebeten en wilde aan nummer 2 beginnen. Die is er wel bovenop gekomen maar is met de hand opgevoed.
Was echt heel zielig om mee te maken en mijn teef had een waar bloedbad gemaakt.
Les: niet meer doen!!

webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 00:22

Jeetje, dan schrik je je rot denk ik.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 11:52

Nogal. Natuurlijk was ik in eerste instantie boos op mijn teef, maar na 2 tellen zinkt in dat het mijn eigen schuld was.

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 11:56

Zoiets is altijd een risico. Het gaat echt vaak goed. Maar helaas, als het fout gaat :n

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 13:26

Soms kan de natuur hard en wreed zijn, soms terwijl het niet de bedoeling was: Onze buren hadden soms een nestje kittens maar de moederpoes keek er niet altijd even goed naar om. Daar kwam hun lieve
herder in beeld, die was erg waakzaam op de kittens, lag er vaak bij en hield ze zelfs schoon. Bij dat laatste ging het mis, de teef was zo zorgzaam met schoonlikken dat ze per ongeluk de nekjes van de jonge kittens had gebroken.

Moederpoes leek zelfs opgelucht en de herder was helemaal van slag.

Laurora

Berichten: 2641
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 16:49

Ailill schreef:
Soms kan de natuur hard en wreed zijn, soms terwijl het niet de bedoeling was: Onze buren hadden soms een nestje kittens maar de moederpoes keek er niet altijd even goed naar om. Daar kwam hun lieve
herder in beeld, die was erg waakzaam op de kittens, lag er vaak bij en hield ze zelfs schoon. Bij dat laatste ging het mis, de teef was zo zorgzaam met schoonlikken dat ze per ongeluk de nekjes van de jonge kittens had gebroken.

Moederpoes leek zelfs opgelucht en de herder was helemaal van slag.


Ach neee wat sneu, zo goed bedoeld ;(

Christiene
Berichten: 7720
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 21:39

wendy1987 schreef:
Is bij ons 1 wijk verderop. Echt dramatisch idd. Wat bezielt je dan!?

Hoe haal je t in je hoofd idd..

Woede aanval, iets gebruikt, gestoord, psychische niet goed?

Maar mag hopen dat die levenslang krijgt...

wendy1987

Berichten: 6927
Geregistreerd: 29-10-07

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 21:54

Nederland kennende loopt die zo weer vrij. Want 18, goed gedrag, niet zo bedoeld blabla.
Echt, hele week al aan t denken erover, wat een drama is dat toch zeg. Bluh!

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 23:29

Rinske schreef:
Wat ik ook vreselijk luguber vind is de man in Wijchen die gewoon twee keer is overreden omdat hij wat zei tegen een hardrijder. Zo doodgereden voor de ogen van zijn vrouw. Hoe ziek moet je zijn om zoiets te doen zeg.

Het meest lugubere vind ik nog wel dat zij mijn collega was een aantal jaren geleden. Zo'n gebeurtenis is al verschrikkelijk, maar als je het slachtoffer dan nog kent ook, dat maakt het helemaal onwerkelijk.

Ik woon er 2min lopen vandaan en ben regelmatig ook daar op die bewuste plek geweest om samen met een vriendin een hondje uit te laten. Echt bizar.
Ik kreeg een burgernet oproep om uit te kijken naar de auto, in Beuningen heeft een motoragent hem klem gereden. Hij heeft nog geprobeerd om te voet te vluchten maar gelukkig hadden ze hem vlot te pakken.
Het verhaal wat nu gaat is dat ze een woordenwisseling hebben gehad, die gozer uit nijd tegen hem aan is gereden, vervolgens achteruit nogmaals over hem heen gereden heeft en bij het wegrijden heeft hij hem nog een meter of 20 meegesleurd.
Ziek, echt heel ziek dit :n

Luxorvalkje
Berichten: 1937
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 00:43

Ik hoor graag hoe dit afloopt. (Of is dat té luguber?)

Even los hiervan: Ben ik de enige die het vervelend vind dat wanneer zaken (meermaals) het nieuws halen, je er daarna meestal niks mee over hoort?

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 00:45

Jep... Open einde. Verschrikkelijk.

Christiene
Berichten: 7720
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 00:55

Het was ook gewoon een 18 jarige pakketbezorger die dat gedaan heeft. Waarom..

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 01:00

Ja klopt. 18 jaar...Je zult de ouders zijn van zo'n jongen. Zo triest...

Vanavond is er een stille tocht georganiseerd. Was erg mooi

Rivendell

Berichten: 6820
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 01:10

Ik snap niet wat zo iemand mankeert.
Ik las vandaag dat hij nog sowieso 13 dagen in voorarrest zit.
Ik g hopen dat hij aangeklaagd wordt voor doodslag.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 09:53

Uiteraard wordt hij aangeklaagd voor doodslag, hij komt er echt niet met een plantsoen schoffelen vanaf hoor. De straf zal liggen aan of hij mentaal (gedeeltelijk) ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard, als dat zo is krijgt hij ook nog tbs, waardoor de straf langer duurt.

Maar we hopen allemaal dat hij zo lang mogelijk achter de tralies verdwijnt natuurlijk. Iemand die zo handelt hoort niet op straat.

beert
Berichten: 2427
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 11:57

wendy1987 schreef:
Nederland kennende loopt die zo weer vrij. Want 18, goed gedrag, niet zo bedoeld blabla.
Echt, hele week al aan t denken erover, wat een drama is dat toch zeg. Bluh!

Zal meevallen. Dat kan als hij hem alleen aangereden had dat het niet zo bedoeld was. Het feit dat hij vervolgens achteruit gereden is en daarna het slachtoffer meegesleurd, maakt het toch wel veel erger. En dan ben je 18..

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 11:07

Inmiddels weten we hoe het gegaan zou zijn.
Hij heeft Sebastiaan aangereden en die is daardoor op de motorkap terecht gekomen. Hij is toen terug uit gegaan, daarna vooruit over Sebastiaan heen. Toen weer terug om te draaien en daarbij is Sebastiaan vast komen te zitten onder de auto en ongeveer 20m meegesleurd.

Ik mag hopen dat ze hem deels ontoerekeningsvatbaar beoordelen want dan krijgt hij tbs

furious

Berichten: 7111
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 11:36

Noisy schreef:
Inmiddels weten we hoe het gegaan zou zijn.
Hij heeft Sebastiaan aangereden en die is daardoor op de motorkap terecht gekomen. Hij is toen terug uit gegaan, daarna vooruit over Sebastiaan heen. Toen weer terug om te draaien en daarbij is Sebastiaan vast komen te zitten onder de auto en ongeveer 20m meegesleurd.

Ik mag hopen dat ze hem deels ontoerekeningsvatbaar beoordelen want dan krijgt hij tbs


wauw dat is echt sadistisch tot en met.

edit en een rijontzegging voor de rest van zijn leven.

Christiene
Berichten: 7720
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:59

Noisy schreef:
Inmiddels weten we hoe het gegaan zou zijn.
Hij heeft Sebastiaan aangereden en die is daardoor op de motorkap terecht gekomen. Hij is toen terug uit gegaan, daarna vooruit over Sebastiaan heen. Toen weer terug om te draaien en daarbij is Sebastiaan vast komen te zitten onder de auto en ongeveer 20m meegesleurd.

Ik mag hopen dat ze hem deels ontoerekeningsvatbaar beoordelen want dan krijgt hij tbs

Das echt gewoon raar als je dat doet in een woede aanval of wat die gek ook had om zo door te rijden.

wendy1987

Berichten: 6927
Geregistreerd: 29-10-07

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:15

Pff, t is gewoon echt verschrikkelijk! Wat een zotten bestaan er toch..