Baby en kinderkleding #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:23

Wat een lekker ding baja!

Mayo wat een leuke foute kersttrui!

Irene wat een geweldige foto, ze kijkt echt precies goed zeg. Plaatje van een kind! Wat jammer dat je ze niet vond staan. Ik moest ook wel wennen hoor, maar ben er nu helemaal weg van. Zeker nu dr haartjes wat langer zijn.

Wij hebben onze oude buffetkast eindelijk eruit gedaan en vitrinekast van IKEA (passend bij ons wandmeubel) gekocht.
Voor Synne een speelgoedkist en bureautje erbij en voor haar en hoekje gemaakt. Net voor de kerst ook na 10 jaar eindelijk toffe vloerlampen gevonden. Dus op de boekenkast na, is ons interieur helemaal nieuw (naja, wandmeubel hebben we nu 2jr en eet/zithoek 1,5) alles in 1 keer ging niet.

Was er zo blij mee, dat ik om 24u nog de sterrenslinger uit de knoop zat te halen.


Afbeelding
Afbeelding

De oude kast stond waar nu Synne haar hoekje is, daar staat zo'n kast wel het beste natuurlijk tov waar die nu staat. Maar nu is de 'rommel' een beetje uit het zicht. Gaat natuurlijk heus de hele kamer doot, maar als ik een keer geen zin heb het op te ruimen, dan is het niet meteen 'in your face'

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 13:37

Alvast succes Lautje!!

Ik begrijp je rommelverhaal volledig michelle :D Leuk zo!

Aranel
Berichten: 20207
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 15:16

Wat mooi Michelle zo'n hoekje waar ze kan spelen!! Ideaal als dat qua inrichting kan :)


Afbeelding
Wij gingen voor een echte kerst outfit :))
Helaas heb ik zelf niet helemaal kunnen genieten van de kerst ivm een behoorlijk hardnekkige borstontsteking, hopelijk ben ik daar gauw van af.

__danielle__

Berichten: 1784
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 17:29

Ach Aranel. eigenlijk is het super fout, maar wat staat dat kerst setje schattig! die slofjes <3

litilaura

Berichten: 1635
Geregistreerd: 21-08-11
Woonplaats: ergens in limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 18:08

Wat een snoezige foto aranel

En die speelhoek hierboven lekker opgeruimd zo

Ik ben zojuist heel goed geslaagd bij su&jill ze hebben sale <3

Mini rodini jurkje
Maed for mini longsleeve
Young soles schoenen
Collegien en tiny cottons sokjes
Strikje van hun eigen merk

Had ook nog een rokje van hun eigen merk gevonden dat perfect bij het maed for mini shirt past maar die ga ik ophalen na de kinderbijslag.

Afbeelding

_lautje_

Berichten: 9279
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-18 18:21

Leuk Liti! Die kersensokken hebben we hier ook. Zijn zo leuk te combineren met rokjes.
Eendenjurk twijfel ik steeds over. Hij is wel echt leuk.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 19:15

Die schoentjes :+:

Cemlys

Berichten: 14969
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 19:47

Die schoentjes idd

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 20:21

Altijd lekker om even de woonkamer om te batterijen, af en toe moet dat. Ziet er netjes uit zo!

Leuke setjes heb je gescoord. Hele snoepige schoentjes idd, staan vast mooi bij de andere dingen die je gekocht hebt.

Hier vanmiddag bij de Zara in de sale nog twee broekjes en een shirtje gescoord. Was al veel weg (en dat is misschien maar beter ook :x )

Hilarisch pakje aranel, vorig jaar hadden wij hem ook in een kertsmannenpak en muts op 1 van de dagen. Lekker fout moet af en toe ook kunnen toch!

Aranel
Berichten: 20207
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 21:37

__danielle__ schreef:
Ach Aranel. eigenlijk is het super fout, maar wat staat dat kerst setje schattig! die slofjes <3


Thanks! Leuk zijn die slofjes hé, gekocht bij een bejaardentehuis hier in de stad, daar maken de bewoners van alles op de dagbesteding, oa deze slofjes :)

Aah schattige kleertjes hierboven <3

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 22:00

Oechhhhh die schoentjes zag ik vanmiddag ook in kersenrood zoooo mooi gelukkig waren ze niet in de sale dus kon ik ze negeren

Tamara

Berichten: 10447
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 22:08

Goed geslaagd Liti! Dat shirtje vind ik ook leuk!

Succes morgen Laura! Hopelijk een fijne bevalling waar je goed op terug kunt kijken!

Leuk hoekje zo geworden mich!

Aranel heel schattig dat setje zo!

Ik had m’n mannen in bloesjes van de Zeeman met Kerst, maar zet liever geen foto online zo op bokt. Allebei met strikje, stond wel heel stoer! Zo grappig ook, jongste heeft hetzelfde setje aan als oudste op deze leeftijd met kerst :D Alleen voor oudste was het nog te groot terwijl jongste er alweer haast uit is... Die gaat echt hard, maatje 62 wordt alweer te klein, kan 68 wel naar beneden gaan halen. Oudste ging pas met ruim een half jaar naar 68..

Van de week ook weer heel wat spul binnengekregen, van de Tumble sale, van MP en van m’n zusje die ergens had geshopt. Niet overal foto’s van maar van Tumble voor de jongste deze


Afbeelding

En voor de oudste deze


Afbeelding


Afbeelding

MizzMontana

Berichten: 5689
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 08:26

Lautje nu dan echt de laatste loodjes voor jou. Morgen hebben jullie de kleine in jullie armen <3 succes!

Goed geshopt Liti, erg leuk ook zo bij elkaar.
Eenden jurkje is idd erg leuk, ik heb de longsleeve voor gup en hij vindt hem fantastisch. Ik twijfel nog of ik het rokje ga zoeken in de sale.

Leuke longsleeve Tamara.

Wat een schatje aranel <3 heerlijke kerstoutfit.

Michelle lekker an het inrichten geweest. Fijn dat synne haar eigen speel hoekje heeft en jij het speelgoed wat minder in het zicht hebt. Wij zijn ook nog opzoek naar een goeie oplossing hiervoor. Momenteel zit ik op het spoor om al het speelgoed in de hal te zetten :Y)

Emoe
Berichten: 728
Geregistreerd: 11-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 08:34

Lautje heel veel succes/sterkte gewenst alvast! Hopelijk zal alles goed verlopen en hebben jullie snel je kindje in je armen :)

Wij zijn gisteren verhuist, dl haar kamertje zit op de begane vloer nu dus wij gaan heel veel speelgoed richting slaapkamer verhuizen, ideaal. Vannacht eerste nachtje in t nieuwe huis en dl werd vanmorgen om 7 uur wakker van een haan >;)

Hier even niet veel geshopt, ik heb de roze en roestbruine salopette van Little hedonist al een tijdje binnen maar twijfel nog of ik m houd of toch terug zal doen. Vind m toch echt wel wijd vallen .

MizzMontana

Berichten: 5689
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 08:42

Emoe als je zoveel twijfels hebt kan ik me voorstellen dat je het terug stuurt. Het zou ook zonde zijn als je het nooit aan doet.

Ik ben echt super blij met de LH bestelling die binnen is gekomen. Geloof dat er nu 5 salopettes in de kast hangen, 3 truien, een legging en een korte broek. Stof is zo lekker zacht en blijft ook mooi in de was.

Cemlys

Berichten: 14969
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 09:01

LH zat dit voorjaar ook ruim hier en nu eigenlijk precies goed en mooi

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 09:35

Emoe welke maten heb je..... ik ben dol op de salopette

Mijn roze is waars verkocht en mijn salopette van phil&phae is ook belangstelling in feite verkocht maar mevr wil dat ik het verzenden ga betalen .......ja duhhhhh met track en tracé ja dan komt het op 4,25€ kan ik ook niks aan doen

Lili ik blijf staren naar jouw schoentjes zo classy zo mooi

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 09:38

Hier geen speelgoed op de slaapkamer. Gup heeft naast zijn bed en kast helemaal niets op zijn kamer.

_lautje_

Berichten: 9279
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-18 09:46

Hier heeft mijn man vorig jaar een grote kist getimmerd met wieltjes er onder en geverfd. Daar zit al het speelgoed beneden in en staat in de gang onder de trap. En in ons kantoortje (open verbinding met de keuken) liggen haar poppenspullen, wat puzzels en keukentje. Dat sleept ze wel de kamer in, maar kan ik ook zo terugschuiven :Y)
Op haar kamer staat haar tipi, een grote treinbaan en verder vooral knuffels. Boven speelt ze ook graag. Ideaal als ik aan het strijken ben boven.

Thnx allemaal! Even laatste dagje doorkomen en dan is het er.
Hebben Julia uitgelegd dat papa en mama morgen de baby ophalen en zij bij opa en oma mag slapen. Dus die is nu druk met de poppen bezig.

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 10:19

Emoe kijk hier eens voor tuinbroekjes
https://babyenpeuterkleding.com/product ... terd-geel/

Ik heb deze en de LH en deze van baby en peuter kleding vallen heel mooi smal, bij de bandjes in drie lengtes verstelbaar en fijne stof (en fijne prijs!)

De LH tuinbroekjes ga ik straks aandoen met een romper over nauw sluitende longsleeve zodat je duidelijk ziet dat de broek baggy is en niet je kind zelf een of andere vormeloze blob is.


Lekker overzichtelijk zo laura. Ik hoef echt geen keizersnede maar als je dan moet, dan is dit toch wel echt een voordeel. Moest nog even aan jullie denken toen er in het nieuws was dat vaders van kinderen geboren na 31-12 meer vaderschapsverlof krijgen maar ja, dat is bij jullie toch geen ding als zelfstandige.

MizzMontana

Berichten: 5689
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 10:42

De salopettes van Phil en Phae vallen ook mooi smal. Met een leuke romper of strak shirt zijn ze inderdaad het leukste.

Klinkt super handig die kist Lautje, ik zit nu ook te denken aan een kast of kist in de hal waar ze dan zelf spul uit kunnen pakken.
Maar ik denk ook dat wij gewoon te veel speelgoed hebben. Al twee kisten vol en een rek met drie bakken. Daarnaast nog het losse spul zoals bakfiets, kar en hobbelezel. Ik had best wat speelgoed opgeruimd maar sinds de tweede ook echt meer begint te spelen staat er weer van alles terug in de kamer. Straks met drie zal het wel helemaal erg zijn. Gelukkig begint de oudste nu het opruimen een beetje te begrijpen dus dat kunnen ze straks mooi zelf doen :P

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 10:52

Wij hebben een salontafel waar de trofast bakken van ikea in passen. Passen 4 grote in of 8 kleine. Of een mix.
Keukentje in de hoek. En onderste plank van de kast staat het houten speelgoed.

MizzMontana

Berichten: 5689
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 10:55

Wij hebben een hele onhandige kamer voor een grote kast. Heel veel ramen met te korte stukjes muur er tussen. De enige plek waar een grote kast zou kunnen daar staat de piano al.

Wel handig zo’n salontafel met bakken Keet.

_lautje_

Berichten: 9279
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-18 11:24

Wij hebben ook alleen maar grote ramen idd en nauwelijks muur. Prachtig hoor al dat licht, maar kunnen nergens wat tegenaan zetten :Y)

Mir: Haha klopt ja voor wbt die 5 dagen verlof heeft mijn man een beetje pech. Maar hij heeft nog nooit zn vrije dagen opgemaakt in een jaar.
Als hij die 5 dagen zou hebben zou hij ze ook niet gebruiken overigens.
Denk dat hij donderdag weer gewoon volle dag werkt.
Eerste dagen is even aankijken met Julia en ik in het ziekenhuis. Gelukkig eerste dagen thuis ook kraamzorg.

Zit nu wel ineens van oliebol moet nog dingen doen (adressen zoeken, tassen pakken, kamertje echt klaar maken, etc. :Y) )

Cemlys

Berichten: 14969
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 11:46

Spannend lautje bijna zover

Afbeelding
Hier vandaag LH salopette met grijs cosilana shirt