ixxxi ringen topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-20 19:22

Klinkt goed Jorex! Hou er alleen wel rekening mee dat je wel een extra mm (of elastiekje) nodig hebt, anders gaan je ringen draaien op de basisring, da's met zo'n slang niet zo prettig :D
Wordt je eerste dan toch, was je nog wezen passen bij een winkel of niet? Ben benieuwd hoe die gaat bevallen!

Jorex

Berichten: 9948
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 19:31

Ja ik ben wezen passen bij een stand op kasteel de haar tijdens de country en kerst fair. Ja hoe kom ik aan die elastiekjes? Want ik zou niet echt weten welke 1mm er nog bij zou passen, dan zou ik eerder een 2mm aanschaffen om ipv de zwarte te doen. Want ik had hem zo in gedachte voor nu. De 1mm ringetjes zijn van wat ik dacht dat ze waren ongeveer.
Afbeelding

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-20 19:55

Je zou nog een rosé mm tussen de zirconia en de hammerite, (of is t de ribbel, alleen een streepje in t midden? Ik heb mn bril niet op :+

---
Iniedergeval tussen je 2 zilvere zou nog mooi een rose (of zwarte) mm kunnen, dan wordt het wat meer 1 geheel zegmaar.

Of nog een 2mm erbij, de basisring is zilver, dan zou ik zeggen zilveren mm eraf, onder de slang een zilverkleurige 2mm, zwart mm eronder, en dan 'bovenop' na je andere zilveren, nog een zwarte 2mm :D

Hoop dat je me begrijpt _O-

*overigens is dit puur mijn ingeving/smaak hoor, vind de ring zoals je hem nu hebt ook leuk, zo leuk dat iedereen toch weer heel iets anders maakt met dezelfde ringen
*edit de elastiekjes zijn gratis bij elke ixxxi dealer op te halen ;)

maessie

Berichten: 5747
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 22:31

Ik zou denk ik ook bovenaan nog zo'n zwarte doen ofzo. Komt op de ixxxi verkoop facebook best vaak wat leuks voorbij. Of marktplaats.. Toch leuk om voor de helft te slagen :D

Jorex

Berichten: 9948
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 23:28

Het moet een Zilver Angular zijn, maar ik heb de bovensten gepakt, want ik zat toen op mijn mobiel. Ja ik wacht nog even af verder, eerst deze maar ontvangen. De zwarte weet ik niet, leek op de foto sandblasted en dat vind ik ook wel leuk.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 00:04

Oh wacht, je hebt dus nu 2, 1mm ringen erop zitten? Deze foto is dan zilvere basis ring en dan bovenin 1mm zilver en onderop 1m zwart? Ik dacht dus dat je onderop 2, 1mm's had zitten en bovenop een bredere :+ ik had je basisring niet gezien :o dus je hebt een 8mm basisring, dus 7mm kan erop, waarvan je erop de foto 6 op hebt zitten = ringen gaan draaien.

:= laten we het erop houden dat het laat is, ik mijn bril niet op had én gister te veel gedronken had _O-

Jorex

Berichten: 9948
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:01

Ja maar je suggesties waren al leuk hoor. Morgen even Drachten in voor elastiekjes en om de volgorde te veranderen. De zirkonia is niet zuiver zilver, maar die gelige. En het is een zilver angular+zwart zandblasted.
Afbeelding

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:17

Ik heb trouwens de oorbellen van Ixxxi gekregen voor kerst! Helemaal happy nu :D

maessie

Berichten: 5747
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 22:40

Ooh fotos Druif! Knopjes of hangers? Ik vind de knopjes wel erg leuk, hangers is voor mij niet handig met mijn werk helaas.

En de post had hier ook eens wat leuks.. moet geloof ik ook maar een opbergbox bestellen. O:) deze maand jarig, dus er zal nog wel meer van mn wishlist komen gok ik zo.. :o
Afbeelding

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 23:37

Oh heel mooi maessie, deze vind ik ook echt tof. Welke zijn dit qua namen en waar heb je ze vandaan? :D

Vier volgende week m'n verjaardag...

maessie

Berichten: 5747
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 23:46

De boer lederwaren! Die had veel in de sale. Maar op facebook zit ook een ixxxi koop en verkoop, daar komt ook vaak leuk spul voorbij ;) (tip bestel gelijk een grote opbergbak haha!)
Namen dan moet ik ook ff op de site spieken :+

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 00:27

Heb een bak besteld al idd haha

Als je dat zou willen doen, heel graag.

maessie

Berichten: 5747
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 14:53

Hmmmm we zouden voor kinderkleding naar Drachten vanochtend... (zit een superleuk kledingwinkeltje)

Het ringenwinkeltje ook gevonden, dus gelijk maar wat uitgezocht voor mn verjaardag. Niet zoals ik had bedacht, maar wel ook dingen van mn wishlist. De rest nog maar even bij bestellen :o Wel echt jammer dat ze in de winkeltjes vaak lang niet alles hebben, hier hadden ze niks in t bruin.
Afbeelding

Jorex

Berichten: 9948
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 15:05

Hier ook in Drachten geweest, heb een extra rosé gekocht tegen het draaien. Nu heeft ze ook gedemonstreerd hoe je m moet opendraaien. Nou mij lukt het niet. :7
Ik kan draaien wat ik wil maar mijn ring gaat niet weer open. En met dat ik dat zeg luistert de ring opeens :')
Laatst bijgewerkt door Jorex op 04-01-20 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 15:09

Tussen je handpalmen zetten en dan draaien, dat werkt hier het beste

Jorex

Berichten: 9948
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 15:20

Hmm mijn nieuwe vulring steekt ook wat uit ten opzichte van de anderen. Hij lijkt wel groter. Volgens mij een 19 die per ongeluk tussen de 18 is terecht gekomen. Dus ik ga weer even terug.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-20 17:00

Jorex, maat staat aan de binnenkant van je vulring ook, zelfs in de 1mm ringen, maar dan moet je hele goede ogen hebben :')
Haha het winkeltje in Drachten opeens allemaal klanten via hier. :+ leuk hoor!

Maessie super toffe combi zo dat Rose/wit <3

Druif ik ben benieuwd naar je oorbellen!

Michelle _O- uit voorzorg gelijk de grote verzameldoos besteld?

Jorex

Berichten: 9948
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 17:25

In alles staat wel 18, inclusief mijn nieuwe vulring. Maar die nieuwe is duidelijk groter dan de oude. Sluit ook niet nauwsluitend op mijn basisring. Het geld is even voor de grootte, links is die van mijn ring en rechts is de nieuwe. Kan het zijn dat de nieuwere collectie in zijn geheel gewoon wat breder is, want dat zou het wel verklaren. Of hij is verkeerd gestanst uit de fabriek gekomen.
Afbeelding

maessie

Berichten: 5747
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 17:30

Ooh ik heb in Noordbergum ook nog een winkel ontdekt die ze heeft.. <<) en daar hadden ze wel ook bruin. Verkoopster was niet zo slim, ze kon het touwringetje en de houten niet vinden in het boekje, dus die kreeg ik ook voor sale prijs mee. :D

Is het ook zo als je hem naast een andere vulring doet Jorex?

Licht hout/zandgevuld/touw/rosésandblasted
Afbeelding

Jorex

Berichten: 9948
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 18:36

Ja hij is groter/wijder ten opzichte van al mijn andere vulringen.

Jij hebt echt mooie ringen! Zijn dat 14mm?
Dat gaat om mijn korte vingers nooit passen. Hooguit in de toekomst een 10mm erbij.

Edit; we kunnen wel een ixxxi meeting doen in dat winkeltje _O-

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 18:49

Oh dat is niet verkeerd!

Mooie combi zeg

maessie

Berichten: 5747
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 19:13

De laatste ringen zitten niet om een basisring daar hoor ;) Ik heb nu 2 14mm inderdaad. 16 wordt hier denk ik ook wat teveel van het goeie. Heb ook nog de 12mm op mn wishlist staan.. :o

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 19:41

Ik wilde ook de 16 mm, paste ook niet om mn kleine vingertjes

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 14:20

O:) O:) O:)

Afbeelding

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 14:28

Afbeelding
voor mijn verjaardag gekregen :+: wilde dat gewei al graag, maar dat wist hij niet :+ ben er erg blij mee!