ixxxi ringen topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 13:52

Even geknutseld op de generator :)

Afbeelding

CoRiNa1983

Berichten: 1769
Geregistreerd: 24-12-06
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 14:08

Ik heb ook een ixxi ring wn ik heb er as van onze overleden hond in laten verwerken. De korreltjes die erin zaten hebben ze eruit gehaald en het as is daarin verwerkt met hars kon een kleur kiezen van het hars maar heb voor blank gekozen.
Hierbij een foto die is wel een beetje donker maar je ziet het idee ervan wel.
Afbeelding

Heb nog vulringen cadeau gehad van de sint een met roze steentjes en 1 met soort panterprint. Dus kan hem nu ook wisselen maar ik denk dat ik er nog een basisring bijkoop en daar nog een ring van maak. Vind ze echt erg mooie ringen.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-19 19:03

Leuk Blinnii! Ik heb getwijfeld over het gewei maar ben bang dat ik die naast de kerst niet ga dragen. toch maar overgeslagen dus.

Mooi Corina, met dat idee speel ik ook, heb t al vaker gezien bij ixxxi ringen, heel tof. Snap wel dat je deze compleet wil houden.

maessie

Berichten: 5763
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 15:39

Jullie schuld dames.... :o ik had dit topic nóóit moeten aanklikken.. -O- :+
Afbeelding

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 15:43

Oh mooi!

Lukasje
Berichten: 11317
Geregistreerd: 06-01-15

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 15:56

Die is echt prachtig Maessie !

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-19 16:05

Hele toffe combi maessie, ik geloof dat ik die op fb voorbij zag komen. Heb je de roze steen erop of welke is dit?

maessie

Berichten: 5763
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 16:50

Ja klopt, hij staat ook op facebook.
Het is inderdaad de roze steen.
Geloof dat ik er een verslaving bij heb :o en ipv bokt nu constant ringen configureren :=

Lukasje
Berichten: 11317
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 18:16

maessie schreef:
Ja klopt, hij staat ook op facebook.
Het is inderdaad de roze steen.
Geloof dat ik er een verslaving bij heb :o en ipv bokt nu constant ringen configureren :=


_O-

Jorex

Berichten: 9978
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 19:06

Ik zit ook ringen te configureren en heb de neiging vulringen in mijn maat die in de groepen op Facebook voorbij komen over te nemen die dan onderdeel zijn van de ringen die ik maakte. Maar ik heb nog geen eens een basisring _O-
Helaas is mijn budget momenteel niet toereikend voor deze extra's, dus ik geniet nu nog maar even van een afstandje van de ringen die jullie hier tonen. <3

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-19 09:44

Afbeelding
Vandaag voor mij de laatste werkdag voor de kerst, dus we gaan alvast voor glitters en sterren!

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 15:51

Oooh ik ben ook verliefd. Ik zag het steeds op mp voorbij komen terwijl ik op ti sento zocht. Maar kan steeds net niet vinden wat ik denk te willen.

Eens gaan kijken bij ixxxi en nu moet.ik.het.hebben.nu.a.la.minute. Naar dat gaat niet, is niets open id buurt. Morgen of Dinsdag dus maar gaan shoppen. En voor m'n verjaardag een lading opgeven.


Ik wil graag rosegoud met steentjes, zonder steentjes en een zwarte basisring.
Dan de panter, cobra en wat zwart/rose aanvulringen. Om mee te starten... Zoiets gemaakt met de generator.
Afbeelding

Ook zilver/wit staat op mijn lijstje... En de volgende qua inspiratie...


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Als ik eenmaal iets leuk vind dan moet ik het gelijk ook allemaal hebben. Dus ben benieuwd hoelang ik erover doe om een collectie te hebben haha

Denk dat ik vd week al iig 1 basisring ga halen en een aantal aanvulringen. De rest dan met verjaardag vragen.


Wil wel echt even passen, mijn vingers zijn zo wisselend.

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 17:20

Hahaha lekker bezig Michelle! :D Pas maar op, als je eenmaal begint, wordt het een echte verslaving!

Ik heb voor Kerstmis meerdere invulringen gekregen, helemaal blij ermee! Vanavond maar weer eens een nieuwe combinatie bij elkaar puzzelen. :)

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 17:43

Dat geloof ik Belin! Maar voor deze prijs... Zijn er ergere dingen haha

_Noah_

Berichten: 2011
Geregistreerd: 20-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 17:52

Ik ben mijn ring kwijt ;( had er 1 met de 2 beginletters van mn kids, maar spoorloos verdwenen, baal daar nog steeds van -O-

Mijn man maar even een tip geven voor ons 20jr samen zijn komend jaar O:)

Jorex

Berichten: 9978
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 18:56

Ik heb onder andere dezen klaar gemaakt in de generator, ik had er nog 1 maar die link was verkeerd gekopieerd.
De ring die ik had opgegeven voor SinterKai:
Afbeelding

En een andere van wat ik mooi vind:
Afbeelding

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-19 15:48

Michelle je hebt al wat pareltjes samengesteld <3 zie dat je de site van Beadle hebt gebruikt, die zitten fysiek in Middelburg sowieso, maar hebben geen grote voorraad jammergenoeg, wel als enige de Zeeuwse knop! Dan is de Goodies shop (http://www.ixxxishop.nl) misschien leuker om eens te gaan kijken, die hebben echt álles op voorraad! Alhoewel voor jou misschien rotterdam dichterbij is, daar zitten ook een flink aantal dealers!

Noah ring kwijt %) verloren tijdens t dragen of ergens opgeborgen?? Voor t 2e zou ik echt mn huis op zn kop zetten _O-

Jorex leuk! Die 2e, hoezo werk je daar met 2 x 1mm? Dan zou ik voor die laatste Rose vulring een 2 mm pakken en de volgorde iets veranderen.

Mijn moeder is ook overstag *\o/* ze ging voor kerst voor/met mij een nieuwe vulring halen en verliet de winkel met haar eerste eigen ring _O- jammergenoeg hadden ze in Drachten geen grote voorraad dus de ring die ik wilde was er niet. Ben uiteindelijk voor het donkere hout gegaan.

Mama's ring; (ik heb al 6vulringen +verzameldoos voor dr besteld voor dr verjaardag :+ )
Afbeelding

En mijn nieuwe in gebruik:

Afbeelding

Jorex

Berichten: 9978
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 16:34

Die zijn ook leuk, vooral jouw moeder haar ring. Omdat ik niet groter wil dan 10mm qua grootte, dus 8 mm aan vulringen. Maar ik vind de bovenste ook mooier dan de onderste, die heb ik ook later gemaakt.

maessie

Berichten: 5763
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 16:37

Ooh Dimphyl wáár in Drachten kun je ze krijgen? O:) Hier zit er nog maar 1 kleintje in Dokkum jammer genoeg. De andere is gestopt -O-
Drachten komen wij ook te vaak, dus kan ik daar ook wel eens even kijken :j

Ik verveelde me afgelopen week... {:)

Afbeelding

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-19 17:03

Jorex, op een 10mm ring kan 9mm aan vulringen. :D met 8mm draait het nog, met 9mm zit het vast (handig met steentjes!) Vandaar dat die die laatste net zo goed kan veranderen in een 2mm!

Maessie die blauw zwarte!! <3 helemaal mijn ding. Wij zijn bij Thuishaven Living geweest, vlakbij de bristol zitten zij. Hebben ook 'maar' 2bakken per maat, maar wordt er wel altijd leuk geholpen.
Nu toevallig door een meisje die er pas net werkte, dus ik heb haar nog wat tips gegeven :+ ze liet me uiteindelijk zelf maar mn moeder helpen, Heb uiteraard wel gevraagd of ik me er mee mocht bemoeien, ze vond het hardstikke leerzaam zei ze haha.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 18:24

De eerste!

Nu rustig aan op zoek naar meer haha
Afbeelding

Maat 19 genomen. Welke maat vulringen hoort daarbij? 19&19.5 denk ik?

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-19 19:17

Leuk zo michelle, en met zulke verschillende vulringen kun je echt alle kanten op als je er wat bij koopt, goed geslaagd! Maat19 basis is ook maat 19vulring. En je hebt een 10mm basisring dus je kunt 9mm aan vulringen erop kwijt :D
Mooie foto ook!

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 19:36

Thanx!

Heb een hele lading aangekruist in het boekje hahaha

_Noah_

Berichten: 2011
Geregistreerd: 20-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:52

Dimphyl schreef:
Noah ring kwijt %) verloren tijdens t dragen of ergens opgeborgen?? Voor t 2e zou ik echt mn huis op zn kop zetten _O-

In huis, inderdaad meerdere malen overhoop gehaald en mijn man ook, maar na een ruzie met een vriendin is die nergens meer te vinden. We hebben geen contact meer, maar ze zei dat ze hem niet heeft.
Had hem even af gedaan ivm gehakt balen maken

-O- -O-

Jorex

Berichten: 9978
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 18:26

Ik bedoelde overigens 8mm en 6mm.
Ik heb nu via een groep op Facebook een ring samengesteld en voor ongeveer de helft van de gewone prijs. Oeps haha, maar het is 2020 nu. Er kan nog een 1mm bij, maar ze had verder alleen maar goud en daar heb ik niks mee. Het is zirkonia zilver, twee 1mm ringen (zilver en zwart) en de rose slang op een 8mm basisring van zilver.

Wat balen Noa, hopelijk vind je de ring weer.