[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 07:25

ElineS schreef:
Yesssss! Wat win ik?

Ik zal dan maar niet zeggen dat ik drie honden heb, een paard en een kat... Niet heel ecologisch

Maar ik moet het tekort aan kinderen wel compenseren met de veel leukere, fijnere en schattigere variant. En 10x makkelijker.

De honden kunnen in de bench als ik weg ga. Kinderen ook, behalve dat Jeugdzorg dan langs komt -O-


Een voetreis naar Calcutta :)F

Maar dat laatste idd , bench is alleen maar een realistische optie als de buren geen zeikerds zijn die gaan bellen als ze wat gehuil horen als je niet thuis bent ;)

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 14:05

Ik ben vooral meelezer, maar stond net in de appie en toen zag ik ik zo’n kind in de koeling hangen en met zn vinger in een danoontje roeren waarvan hij een hoekje had opengemaakt. Pa stond er van een afstand naar te kijken. Pas toen ik het jong erop aansprak riep de vader ‘Wat doe je allemaal?’ Heel schijnheilig, alsof hij het niet doorhad ofzo. Yeah right, ik zag je wel kijken >;)

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 14:28

Nee joh :wow:

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 15:15

Lío Zion. Ook bijzonder.....
kind van lil kleine

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 15:20

Koekoek :')

Ik heb net geleerd dat je je stuitje kunt breken bij een bevalling. En weer een hele goede reden er niet aan te beginnen!

Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 16:48

idinn schreef:
Koekoek :')

Ik heb net geleerd dat je je stuitje kunt breken bij een bevalling. En weer een hele goede reden er niet aan te beginnen!

Gisteren nog heeft een vent me staan uitleggen dat als je een beetje gezond bent, je niks aan een bevalling overhoud. Kijk dat zijn vriendin nou dat geluk had, zegt nog niet dat dat de standaard is he. Mennn

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 16:52

Sintara schreef:
Gisteren nog heeft een vent me staan uitleggen dat als je een beetje gezond bent, je niks aan een bevalling overhoud. Kijk dat zijn vriendin nou dat geluk had, zegt nog niet dat dat de standaard is he. Mennn

Mannen hebben er al helemaal niets over te zeggen, zij worden niet aan al die lichamelijke risico's bloot gesteld. En velen zijn nog te laf om zichzelf te laten steriliseren ook! Moet je volgende keer 'ns aan die vent vragen voor wanneer zijn sterilisatie gepland staat.

Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 17:23

Niet, hij wil heel graag nog een kind. Hij heeft zo'n droomidee dat die dan net zo close wordt met z'n dochter als ik ben met m'n broer.

Dat vind ik niet zo erg, maar dat andere wel. Hij is nog steeds een vriend van mij hoor maar pfff ik was ff pissed hahaah

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 17:37

Sintara schreef:
Niet, hij wil heel graag nog een kind. Hij heeft zo'n droomidee dat die dan net zo close wordt met z'n dochter als ik ben met m'n broer.

Dat vind ik niet zo erg, maar dat andere wel. Hij is nog steeds een vriend van mij hoor maar pfff ik was ff pissed hahaah

Haha, de kans is groter dat zijn wondertjes elkaar in de haren vliegen. :D

Maar als zijn gezin compleet is kun je hem wel lekker jennen met de sterilisatie, want een beetje man neemt die taak op zich nadat de vrouw zichzelf heeft uit laten scheuren.

Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 17:43

Vind ik ook.

Trouwens, als kind vocht ik m'n broer de tent uit dus zelfs dat voorbeeld is iets minder rooskleurig dan hij denkt :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 17:52

idinn schreef:
Koekoek :')

Ik heb net geleerd dat je je stuitje kunt breken bij een bevalling. En weer een hele goede reden er niet aan te beginnen!

Een oud collega had ook zoiets gehad, 20 jaar later had ze er nog steeds last van. -O- Maar hey: je krijgt er zoveel voor terug!

mairead

Berichten: 3215
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Op de grens tussen Noord- en Zuid-Holland.

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 17:57

Dan is je kind letterlijk een "pain in the ass" :Y) :+

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 19:02

Afbeelding

Prairy
Berichten: 9071
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 20:29

Sonja_vR schreef:
ElineS schreef:
Yesssss! Wat win ik?

Ik zal dan maar niet zeggen dat ik drie honden heb, een paard en een kat... Niet heel ecologisch

Maar ik moet het tekort aan kinderen wel compenseren met de veel leukere, fijnere en schattigere variant. En 10x makkelijker.

De honden kunnen in de bench als ik weg ga. Kinderen ook, behalve dat Jeugdzorg dan langs komt -O-


Een voetreis naar Calcutta :)F

Maar dat laatste idd , bench is alleen maar een realistische optie als de buren geen zeikerds zijn die gaan bellen als ze wat gehuil horen als je niet thuis bent ;)

Zo'n blafband voor Honden werkt hier vast ook wel voor. Wel even goed vastmaken met ducktape zodat ze hem er niet af kunnen halen.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 20:35

_O- _O- :')


Of een dwangbuisje

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 22:10

Dwangbuis is toch gewoon speelgoed :') , succes Storm met ontsnappen :')

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 19:21

Afbeelding


Ik probeer een optreden te fotograferen ..... -O-

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 19:26

Die koptelefonen :') net zo groot als die hoofden hahaha
Wel echt zuur voor jou...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 19:27

Als ze niet bijna tegen de geluidsboxen aan zouden staan maar op een gepaste afstand hadden ze die oorbeschermers misschien helemaal niet nodig hebben gehad.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 19:32

[***] schreef:
Als ze niet bijna tegen de geluidsboxen aan zouden staan maar op een gepaste afstand hadden ze die oorbeschermers misschien helemaal niet nodig hebben gehad.


Juist ja :')

En ik keek nog wel erg uit naar deze band. Maarja, ach, dan moet ik er maar gebruik van maken. Alleen hopen dat de moeders niet gaan klagen dat hun kinderen straks online staan :=

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 19:32

Inderdaad, ouders aanspreken?

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 19:46

Volgende keer een supersoaker mee ?

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:02

[***] schreef:
Als ze niet bijna tegen de geluidsboxen aan zouden staan maar op een gepaste afstand hadden ze die oorbeschermers misschien helemaal niet nodig hebben gehad.

Dit ja.
Geen idee wat er op het podium gebeurt maar als het een officiele optreden is van iets volwasseners dan K3 dan horen kleuters weg gehouden te worden. Voor de zangeres in kwestie ook geen goeie promotie dit beeld trouwens

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:23

elnienjo schreef:
[***] schreef:
Als ze niet bijna tegen de geluidsboxen aan zouden staan maar op een gepaste afstand hadden ze die oorbeschermers misschien helemaal niet nodig hebben gehad.

Dit ja.
Geen idee wat er op het podium gebeurt maar als het een officiele optreden is van iets volwasseners dan K3 dan horen kleuters weg gehouden te worden. Voor de zangeres in kwestie ook geen goeie promotie dit beeld trouwens


Verre van K3 inderdaad!
Mee eens hoor.


Rebecca schreef:
Volgende keer een supersoaker mee ?



Goed idee :))


sanso schreef:
Inderdaad, ouders aanspreken?

Was geen beginnen aan om te kijken wie de ouders waren, stonden er natuurlijk niet naast...
Maar het is wel een beetje de sfeer van het festival dit soort dingen, dus denk niet dat ik terug mag komen als ik er direct iets van zeg

Tiggs

Berichten: 7525
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:27

Kinderen kunnen echt zo dom kijken, dat rechter jongetje bijvoorbeeld.