Voor het eerst op jezelf wonen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14804
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 22:51

Bij mij ging het bij het bezorgen van de vriezer niet goed, iemand kwam hem netjes naar binnen tillen, en eenmaal op de laminaatvloer neergezet... Ging hij hem even aan de kant schuiven. KRGGGGR 30 kilo in karton met van dat harde plastic koord eromheen, en voila daar was de eerste kras in mijn splinternieuwe laminaat.
Ik heb 100 euro retour gekregen als compensatie, dat is dus wel opgelost dus ik zal het bedrijf hier niet openbaar noemen, maar echt blij word je daar natuurlijk ook niet van. Hopelijk hebben ze die man erop aangesproken dat hij dat bij andere klanten niet meer zo doet...
Mijn wasmachine heb ik besteld bij Coolblue, daar ging alles netjes en naar wens, aardige gasten ook. Volgende keer als ik iets nodig heb dan bestel ik weer bij Coolblue. Zware spullen bestel ik in elk geval niet meer via dat eerste bedrijf :o als iemand daar de naam van wil kan dat via pb.

Froukje
Forever young

Berichten: 10848
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 09:55

Spannende dag vandaag dus, Melissa. Succes met de laatste dingetjes en heel veel plezier! :D

Vandaag komt dan eindelijk de koelkast en wasmachine en ik, ik moet werken _O- Echt, alles gaat zo soepel dat ik al vrees voor volgende week. Geloof er niks van dat alles dan vlekkeloos verloopt :')
KPN had ook alle apperatuur voor internet en tv opgestuurd naar het nieuwe huis, waar dus nog iemand anders woont. Die kunnen ook geen datums lezen blijkbaar :roll:

En ik zit 4 weken! zonder eetkamerstoelen want die zijn ook niet leverbaar.. Waarom wilde ik ook alweer op mezelf? _O-

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 10:45

Succes Melissa <3 en veel plezier!

Dat klinkt ook lekker Telpeva... gelukkig hebben ze je nog enigszins gecompenseerd maar dit had hoe dan ook niet mogen gebeuren

Froukje, gaat lekker _O- dit is echt zo’n week

Anoniem

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 11:19

Ik eet echt nooit aan de eettafel, dus zonder stoelen overleef je wel :+

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 11:21

Ik heb niet eens een eettafel _O-

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 11:37

De onze is een opslag tafel voor sleutels, portemonnees enzo :') .
Gebruik hem wel als bureau voor thuiswerken!

Telpeva

Berichten: 14804
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 12:07

Heb je wel al stoelen of een bank om op te kunnen zitten? Mijn bankstel had een levertijd van 2 of 3 maanden geloof ik ofzo, ik ben de eerste periode door gekomen met een geleend campingsetje :D je weet wel, zo'n inklapbare plastic campingtafel, klapstoeltjes erbij.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 14:47

Froukje schreef:
Ik heb 26 januari met de BTW weg er mee actie een koelkast, wasmachine en fornuis besteld. Vorige week kreeg ik een mailtje dat het fornuis niet voorradig was en deze week zou komen en dat was dat. Niks weer van gehoord, gisteren via Facebook maar contact gezocht en zouden ze het fornuis annuleren en de rest bezorgen zodat ik volgende week niet in een huis zonder apparatuur zou zitten.

Maar vandaag nog niks geleverd en ook geen mail van de annulering >;) Vandaag maar gebeld, bleek er helemaal niks geannuleerd te zijn. Toen ik dreigde dan maar alles te annuleren en naar de concurrent te gaan kon het ineens wel en had ik binnen 5 minuten een mailtje dat het geannuleerd en verzonden was.

Als het goed is komen ze morgen een koelkast en wasmachine brengen. Volgende week maar bij Coolblue een fornuis bestellen dan, kunnen ze hem gelijk aansluiten.

Ik zou teruggaan naar Mediamarkt en kijken of je een fornuis met korting kan krijgen, aangezien hij door hen is geannuleerd als het ware. Wij hadden bij Mediamarkt een oven met kookplaat besteld, maar volgens het leveringsbedrijf (niet Mediamarkt zelf) kon dat bij ons helemaal niet geïnstalleerd worden, dus zij hadden hem weer meegenomen en retour gezonden. Vervolgens wilden we in de winkel zelf een andere uitzoeken, maar volgens de verkoper zou onze eerste gewoon kunnen? Uiteindelijk dezelfde in de winkel besteld met de online korting en gratis expreslevering + installatie *\o/*

Spannend Melissa, hopelijk slaap je goed vannacht!
Wat vervelend Telpeva, gelukkig heb je compensatie gekregen.
Froukje, misschien tijdelijk op tuinstoelen? :))

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 17:05

*\%/* *\%/* *\%/*

Afbeelding

Het duurde even want heb er de ballen verstand van, maar hij staat en is geïnstalleerd :+:

Froukje
Forever young

Berichten: 10848
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 19:11

Ik heb een bank :D En ik eet sowieso niet aan tafel als ik alleen ben maar het lijkt zo kaal :+ En het is ook onhandig met bezoek, maar als het goed is kan ik de stoelen 7 maart gaan halen dus het is maar een paar weekjes, tot die tijd moeten we het maar even met klapstoeltjes doen. Als de bank niet leverbaar was geweest had ik het een stuk erger gevonden, die kan ik echt niet missen _O-

Jeeeej! Goed bezig Fireheart! *\o/*

jojoleinee

Berichten: 2694
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 19:18

Fireheart schreef:
*\%/* *\%/* *\%/*

[ [url=m/bo6Hd5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het duurde even want heb er de ballen verstand van, maar hij staat en is geïnstalleerd :+:


Knap gedaan!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 21:37

Mooi!

Wij willen ook graag een nieuwe tv. Degene in de woonkamer is al ruim 10 jaar oud. Maar ze zijn nu zo dun.. en wij hebben achter de tv nog gewoon een stoel en tafeltje staan. De kat loopt dus ook weleens achterlangs op het tv meubel en in de "hoorde ik daar een muis" momenten staat ie regelmatig met zn voorpoten bovenop de tv. Deze nu blijft dan wel staan.. maar die dunne, ben zo bang dat ze omvallen :')

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 22:16

Froukje wat balen dat alles in de soep loopt! Hopen dat alles toch goed komt

Fireheart de tv staat, tof!! Ik heb volgens mij precies dezelfde! Enn het is me gelukt om m vandaag aan te krijgen :+

Ik heb de eerste nacht prima geslapen! Heb alleen nog geen gordijnen dus toen het licht werd vanmorgen werd ik ook wakker. Scheelt dat ik daar door de weeks geen last van heb :+

Paar foto's van mn stekkie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog een beetje meer aankleding en er komen straks 2 mooie fotos van mn paard aan de muur. Als straks de gordijnen er zijn maakt dat ook weer wat meer af.
Ik ben er echt super blij mee, toen ik het 7 maand geleden kocht niet verwacht dat het zo mooi zou worden
Laatst bijgewerkt door melissa_93 op 09-02-20 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva

Berichten: 14804
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 22:17

Spannende eerste nacht had je dan zeker? zo met die storm? ik ben vanochtend mijn bed uit gewaaid zeg maar, vanwege het harde geluid van de wind

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 22:21

Vanmorgen viel het hier nog heel erg mee, waaide wel maar niet extreem. Nu waait het wel flink hard inderdaad

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 22:22

melissa_93 schreef:
Froukje wat balen dat alles in de soep loopt! Hopen dat alles toch goed komt

Fireheart de tv staat, tof!! Ik heb volgens mij precies dezelfde! Enn het is me gelukt om m vandaag aan te krijgen :+

Ik heb de eerste nacht prima geslapen! Heb alleen nog geen gordijnen dus toen het licht werd vanmorgen werd ik ook wakker. Scheelt dat ik daar door de weeks geen last van heb :+

Paar foto's van mn stekkie

[ [url=m/YIiYLe.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AIk7qk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xlMzGT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/jMhcdy.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KiQeBW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog een beetje meer aankleding en er komen straks 2 mooie fotos van mn paard aan de muur. Als straks de gordijnen er zijn maakt dat ook weer wat meer af.
Ik ben er echt super blij mee, toen ik het 7 maand geleden kocht niet verwacht dat het zo mooi zou worden



Hee! Leuke lamp bij de eettafel :D .
Ik heb 2 hanglampen en 1 staande lamp :D

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 22:27

Jaa zijn leuk he! Ik heb in de keuken de kleine variant dan 2x keer hangen en de staande lamp heb ik ook maar zie nu dat ie net niet op de foto staat. Heb de staande lamp met 3 lampjes erin. Vond het wel leuk om een beetje hetzelfde te hebben.

Froukje
Forever young

Berichten: 10848
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 22:30

Heel mooi Melissa! Gefeliciteerd :D Fijn dat de eerste nacht goed gegaan is, zal altijd even wennen zijn.

Marcella

Berichten: 36831
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 22:36

Heb vanmorgen om 06.00 uur balkondeur dicht gedaan tussendeur liep te klapperen. Nadeel dat slaapkamer vrij snel bloedheet wordt.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 23:28

Ohhh wat een prachtig plekje zo Melissa <3 fijn dat je eerste nacht zo goed ging

Telpeva

Berichten: 14804
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 23:54

Ziet er gaaf uit melissa, tof die muur in de woonkamer!

jojoleinee

Berichten: 2694
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 11:30

Wauw, dat gaf ingericht Melissa! Je muur past ook echt perfect.

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 22:33

Dankjewel! Ben ook echt heel blij hoe het geworden is. Toch altijd afwachten hoe alles bij elkaar staat.

Froukje
Forever young

Berichten: 10848
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 22:50

:):) Nog een nachtje en ik heb de sleutels.

Alvast een paar nieuwe huisgenootjes uitgezocht O:)
Afbeelding

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 22:59

Aaawwwhh!

Kom anders mee kletsen in ons konijnen topic *\o/* !