Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britta31

Berichten: 13171
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 11:29

Eigenlijk gisteren.We hadden aan 1 auto veel kosten en nu brande op auto 2 een lampje.Ik dacht daar gaan we weer,maar de kosten waren 20 euro.Niets mis met de auto en ze hebben het lampje uitgemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 11:32

_O- Daar was ik wel even bang voor, maar de kat is een heerlijk braaf sukkeltje.

Independence
Berichten: 1381
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 14:07

Ik heb een pakketje binnen gekregen waar ik heel blij mee ben :D

Westhof

Berichten: 2930
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 16:22

Sinds 3 weken een nieuwe baan en ik zit echt op m'n plek :D Leuke mensen, leuke projecten. Dagen vliegen echt voorbij.

Nyaleti

Berichten: 6303
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 19:55

Afbeelding

Broer en zusje, maar eentje is 1,5 jaar weg geweest. Dit is de eerste keer dat ze elkaar weer zien en na 5min lagen ze weer zo te zitten <3
En check die pretkop achterin ook <3

DiscoDipp

Berichten: 2879
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 23:19

Dat ik vandaag weer voor het eerst sinds 6 maanden op mijn paard heb kunnen rijden! Zonder te rennen, bokken óf steigeren *\o/*

xPabloBokt

Berichten: 9479
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 23:22

Omdat ik weer naar Electric Light Orchestra ga <3

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 15:09

Halleluja!! Ik ben door het diepe, diepe dal heen van de griep en begin nu eindelijk weer wat te ruiken en te proeven en kan wat eten binnen houden...
Hopelijk volgt nu ook mijn nachtrust snel.. Die heb ik al 5 nachten gemist!

Man.. wat een ellende zeg, de hele week niet voor mijn kindjes kunnen zorgen.

Marcella

Berichten: 36828
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 16:54

Dat mijn salaris veel meer was dan verwacht. <3 *\o/*

Nu alleen afwachten hoeveel ik gekort gaat worden op WW uitkering. :=

Castilja

Berichten: 2512
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 00:44

Ah Nancy, dat gevoel van 'beter worden' is te gek he <<) Hopen dat je fijn slaapt vannacht!
Ik heb vandaag audities begeleid voor aankomende nieuwe eerstejaars en heb soms echt wat moeite met mijn opleiding en hoe alles in elkaar steekt. Maar. Als je honderden auditianten ziet strijden voor een plek word je je er weer even bewust van hoe blij je mag zijn met een plaatsje op die school. En daar word je dan even blij van :')

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 03:18

Castilja schreef:
Ah Nancy, dat gevoel van 'beter worden' is te gek he <<) Hopen dat je fijn slaapt vannacht!
Ik heb vandaag audities begeleid voor aankomende nieuwe eerstejaars en heb soms echt wat moeite met mijn opleiding en hoe alles in elkaar steekt. Maar. Als je honderden auditianten ziet strijden voor een plek word je je er weer even bewust van hoe blij je mag zijn met een plaatsje op die school. En daar word je dan even blij van :')


Toch weer te vroeg gejuicht hè.. Helaas voor mij.
Op dit moment word ik echt nergens blij van.. Van ooit weer een goede nachtrust misschien.

Gini
Berichten: 17962
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 18:51

Dat mijn hond vandaag jarig is en we net van de dierenwinkel komen waar ze haar eigen cadeau heeft mogen uitkiezen. Ze loopt dan echt zo blij die winkel rond, precies alsof ze weet dat ze jarig is. <3

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 13:02

Mijn tekendocent heeft een werkje van mij heel wat lager beoordeeld dan ik had gehoopt en verwacht.. Dus daar was ik eerst nogal teleurgesteld door.

Maar mijn moeder heeft mij heel fijn opgevrolijkt! En nu wilt ze het werkje in de woonkamer ophangen, dus dat vind ik ook heel leuk :o

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:27

Mijn smaakpapillen werken weer en ik heb zooo veel zin in sushi..
Dus wie weet wat we vanavond gaan eten....

Juist!!! :+
Kan niet wachten.... :~

fjordjes

Berichten: 12067
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 15:36

Blij dat ik morgen weer mag schoonmaken (baan) want ik ben gestopt met m'n bbl opleiding.

maatje987

Berichten: 2957
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: zoetermeer

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 16:33

Vandaag voor het eerst sinds jaren weer paardrijden op het paard van een stalgenootje *\%/* en morgen mijn eerste echte manege les ooit ik heb er zoooo veel zin in :):)

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:38

M'n nieuwe telefoon is binnen en ik heb lekker gefitnest vanavond.

Oh en die heerlijke zonnestralen in m'n gezicht vanmiddag, wat een energie kan dat geven in deze sombere tijd. :):)

Today was a good day!

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 22:01

Fijne dag met de kids gehad <3

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 22:16

Vanmorgen dat ik de metro uitkwam en halverwege een oude man op de trap met veel moeite de trap af zag lopen en daarnaast een jonge jongen die in de gaten hield dat hij niet zou vallen en nog een andere jongen die de rollator van de man naar beneden had getild.

Toen ik dichtbij ze in de buurt was, heb ik dan ook met een grote glimlach gezegd dat het heel lief was dat ze deze man zo goed hielpen <3

maatje987

Berichten: 2957
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: zoetermeer

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 07:49

Eigenlijk gisteravond heb voor het eerst sinds paar jaar weer op een paard gezeten en dat was echt geweldig :D en vanavond voor het eerst ooit echt les *\o/*

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 08:43

Vandaag rijbewijs aanvragen. Vindikleukkkkk. :D

Westhof

Berichten: 2930
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:12

Mijn moeder is al heel lang fan van de Dolly Dots. Eind dit jaar en begin volgend jaar geven ze een aantal concerten, en daar wilde ze heel graag naartoe. Maar het was al heel snel uitverkocht en ze wist ook niet met wie ze moest gaan. Ze baalde al onzettend, omdat ze dacht dat ze er niet bij zou gaan zijn.

En nu heb ik toch twee kaartjes weten te regelen :D Dat gaat ze vast een ontzettend leuk cadeau vinden voor haar 50ste verjaardag. Mijn muziek is het niet, maar alleen al omdat zij het zo leuk vindt, vind ik het ook leuk om mee te gaan :)

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:26

Westhof schreef:
Mijn moeder is al heel lang fan van de Dolly Dots. Eind dit jaar en begin volgend jaar geven ze een aantal concerten, en daar wilde ze heel graag naartoe. Maar het was al heel snel uitverkocht en ze wist ook niet met wie ze moest gaan. Ze baalde al onzettend, omdat ze dacht dat ze er niet bij zou gaan zijn.

En nu heb ik toch twee kaartjes weten te regelen :D Dat gaat ze vast een ontzettend leuk cadeau vinden voor haar 50ste verjaardag. Mijn muziek is het niet, maar alleen al omdat zij het zo leuk vindt, vind ik het ook leuk om mee te gaan :)

Superlief <3

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:30

Westhof schreef:
Mijn moeder is al heel lang fan van de Dolly Dots. Eind dit jaar en begin volgend jaar geven ze een aantal concerten, en daar wilde ze heel graag naartoe. Maar het was al heel snel uitverkocht en ze wist ook niet met wie ze moest gaan. Ze baalde al onzettend, omdat ze dacht dat ze er niet bij zou gaan zijn.

En nu heb ik toch twee kaartjes weten te regelen :D Dat gaat ze vast een ontzettend leuk cadeau vinden voor haar 50ste verjaardag. Mijn muziek is het niet, maar alleen al omdat zij het zo leuk vindt, vind ik het ook leuk om mee te gaan :)


Wat een heerlijk bericht <3

Hippotha

Berichten: 859
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Mooie locatie

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 11:25

Dat mijn bed zo lekker warm aanvoelt. :Z :Z