Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 23:00

KM_Ris schreef:
Omdat ik mijn rijbewijs heb gehaald *\o/*


Gefeliciteeeeeeeerd! Maandag heb ik theorie en dan hoop ik EINDELIJK deze zomer nog af te rijden. Ik ben zoooo zenuwachtig maar wil het zo graag!

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 23:04

Hier blij omdat mijn merrie vandaag gedekt is!

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 23:50

Dat ik naar de Lion King ga met mijn moeder, aanstaande dinsdag *\o/*
Mooie zitplaatsen ook zo te zien, dus helemaal happy *\o/*

Oh, en dat ik deze keer eens zo helder was om een topic van een forum op twee tabbladen open te hebben staan. Ik was bezig in de één, zag dat de OP werd leeggehaald (antwoorden bevielen niet helemaal denk ik := ), en heb vanuit het andere tabblad de OP gekopieerd en in het topic gezet :)) Gij zult niet een OP verwijderen, want dat is schijtvervelend :Y) OP is ineens terug geplaatst na mijn reactie trouwens :)) Punt was duidelijk denk ik _O-

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 23:56

Dat we met de groep van de masterclasses van de FNV een superleuk afscheidscadeau op aan het zetten zijn en bijna iedereen er gewoon fijn aan meewerkt :D wordt een mens blij van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 01:49

Ik ben blij dat mijn paard tijdens de clinic zo goed liep, dat hij nu echt zijn best doet om mij te lezen, dat we al hele stukken echt een eenheid zijn samen. Dat gevoel, dat je weet dat je daar naartoe moet werken en dat dat steeds vaker en beter lukt, daar word ik echt blij van. Dan ben ik bij dat ik zo'n fantastisch paard heb gevonden.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 09:25

Dat ik vandaag weer voor het eerst in jaren mijn verjaardag ga vieren voor familie. Helemaal zin in en eens lekker uitgepakt qua taart, aankleding etc.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 09:28

Omdat ik vandaag naar Manana manana ga!
Lekker inluiden dat ik alle deadlines heb gehad!

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-19 11:00

Aan het feit dat ik vandaag weer te horen kreeg dat ze zo tevreden over me zijn bij mijn vrijwilligerswerk <3 Afgelopen maandag ook weer een blijk van waardering gekregen op het werk. Bijna vakantie.. Het gaat zo enorm lekker gewoon :D

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 11:05

Es_ther schreef:
Omdat ik vandaag naar Manana manana ga!
Lekker inluiden dat ik alle deadlines heb gehad!


Gefeliciteerd en heel veel plezier!

Ik geniet nog na van gisteren. Super gezellig uit eten geweest en drankjes gedaan op het terras met vriendin en bokker Es_ther

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 11:12

Coconut schreef:
Es_ther schreef:
Omdat ik vandaag naar Manana manana ga!
Lekker inluiden dat ik alle deadlines heb gehad!


Gefeliciteerd en heel veel plezier!

Ik geniet nog na van gisteren. Super gezellig uit eten geweest en drankjes gedaan op het terras met vriendin en bokker Es_ther


Jaaaa, was super gezellig *\o/*

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 11:15

Zeker weten! <3

Hopelijk word ik zo blij van de stad. Dringend nieuwe broeken nodig. Iets met afvallen en versleten broeken :')

Anoniem

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:27

Dat ik na 2 maanden het rijbewijs hebben nu eindelijk in mijn vader zijn auto mocht rijden :D

Anoniem

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:28

Dat mijn schoonvader deze ochtend op facebook heeft gezet dat onze dochter super ouders heeft :D

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:57

Dat mijn 2e rijles zo goed ging! Heb wel 30x gezegd dat ik het leuk vond. Instructeur vond me heel handig in de auto, volgende les naar het examengebied :D

Nyaleti

Berichten: 6149
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 15:14

Dat ik voor het eerst een jurkje heb gekocht, m'n zwembandjes zijn toch niet zo erg als ik dacht :+
Dat het rijden vandaag weer super ging, zo'n leuk paard om mee te werken! En dat mijn eigen pony hoefijzertjes heeft gekregen, kunnen we eindelijk kilometers gaan maken voor de nieuwe kar :D

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 17:41

DeMolenhoek schreef:
Dat mijn schoonvader deze ochtend op facebook heeft gezet dat onze dochter super ouders heeft :D


Dat vind ik oprecht heel fijn om te lezen, van jou komende. Super voor je <3

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 19:27

Afspraak voor nieuw plakplaatje gemaakt en bezig met inplannen voor nog 2 andere nieuwe.
Plus een hele goede bon gehad met de Too Good To Go app! Super gaaf.

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 19:39

Dat het paardrijden vanochtend zó fijn ging! Was ingedeeld op een superleuk paard die ik in de zomer ook een weekje ga huren, en als hij die week net zo loopt als vandaag ben ik zielsgelukkig <3

Lize92

Berichten: 416
Geregistreerd: 23-04-19
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 19:48

Hier ook! Vanochtend een fijne les gereden, en mijn eigen knollie deed ook onwijs haar best zonet <3

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:45

Zelf chips gemaakt, ze hadden iets langer in de oven gemogen, maar ze zijn lekker!

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 22:03

Dat ik na jaren eindelijk eens een leuke verjaardag had voor familie, dat iedereen genoot en er eens geen discussies of ruzie ontstond. En dat ze allemaal hielpen en ik zoveel leuke complimenten kreeg over mijn uiterlijk, mijn haar en ons nieuwe huis. Gewoon echt eens oprecht genoten. (Wel vergeten hoe keihard werken het is voor zoveel mensen eten en drinken verzorgen.)

En en en dat we een nieuw vriendje voor ons konijntje hebben gezicht.
<3
Afbeelding

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 22:16

Paard 1 van dit jaar is zadelmak! Nog denk ik 3 op t lijstje en er kunnen er altijd meer komen. Zo leuk om te doen *\o/*

Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 23:27

Na een paar jaar stress, irritaties en met lood in de schoenen naar het werk gaan heb ik sinds kort het roer omgegooid en ben ik opgehouden om mezelf (figuurlijk) in brand te steken om mijn collega's warm te houden.

Ik klok in, doe mijn werk en klok uit. Waar ik kan help ik mijn collega's maar ik doe hun werk niet meer voor hen. Ik neem ook geen extra taken meer op me en laat de dingen waar we allemaal verantwoordelijk voor zijn ook wel eens wat liggen zodat anderen ze misschien ook eens oppakken.

Mijn collega's zijn niet eens boos op me maar spreken elkaar juist vaker aan over elkaars verantwoordelijkheden en ik voel me veel meer gerespecteerd dan ooit. De werksfeer is voor mij echt zoveel verbeterd dat ik niet alleen weer leuke werkdagen heb maar dit was de eerste week in ~8 jaar dat ik een hele week gewoon plezier in mijn werk heb gehad.

En dat verschil op het werk werkt zoveel door in mijn privéleven, iedereen merkt weer dat ik mijn eigen relaxte ik weer ben. En het hervonden zelfvertrouwen doet het ook heel goed, flirts are trough the roof! :))

Een lange ego-post, maar als iemand het leest en in dezelfde situatie zit als ik zat, bevrijd jezelf!

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 00:32

Wat ontzettend goed en fijn Rawr! Aan jezelf denken is zo belangrijk. Ik ben trots op je!


Ik ben blij omdat mijn favoriete artiest naar Nederland komt. Hij heeft na bijna 1,5 jaar radiostilte en geen muziekproductie ineens een heel album gereleased vorige maand, toen nog een los nummertje, afgelopen week nog een los nummer en er staat weer een album gepland voor as vrijdag. Mij kan je niet blijer maken! Ik geniet zo van zijn muziek.

Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 00:57

_Cassidy schreef:
Wat ontzettend goed en fijn Rawr! Aan jezelf denken is zo belangrijk. Ik ben trots op je!


Ik ben blij omdat mijn favoriete artiest naar Nederland komt. Hij heeft na bijna 1,5 jaar radiostilte en geen muziekproductie ineens een heel album gereleased vorige maand, toen nog een los nummertje, afgelopen week nog een los nummer en er staat weer een album gepland voor as vrijdag. Mij kan je niet blijer maken! Ik geniet zo van zijn muziek.


En ik op jou, you are fu**ing awesome! :D

En ik ben stiekem benieuwd over welke artiest je het hebt. Do tell! :j