Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:57

Dit was wel echt een hele leuke date. Geen moment stil geweest. Hele leuke man ook, dus ben benieuwd hoe dit verder gaat

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 08:44

Leuk Wiskey1 :j

Hier gister weer een hele fijne en gezellige avond gehad....beetje laat geworden :=

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 10:16

j_nine schreef:
Leuk Wiskey1 :j

Hier gister weer een hele fijne en gezellige avond gehad....beetje laat geworden :=

Haha leuk! Bij ons ook. 1300 afgesproken, 2200 naar huis

Zinzi_jewel

Berichten: 8866
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 10:55

Ben t weekend bij mijn date geweest
Heel gezellig geweest
Vanavond doen we samen doorbrengen
Kerstavond .
Wie had dat nu gedacht
Tinder installeren puur als tijdverdrijf.
En dan via een match een date met een vriend van hem

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 11:20

Wiskey1 schreef:
j_nine schreef:
Leuk Wiskey1 :j

Hier gister weer een hele fijne en gezellige avond gehad....beetje laat geworden :=

Haha leuk! Bij ons ook. 1300 afgesproken, 2200 naar huis

half 7 bij hem en om 1 uur thuis :+

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 12:57

Zinzi_jewel schreef:
Ben t weekend bij mijn date geweest
Heel gezellig geweest
Vanavond doen we samen doorbrengen
Kerstavond .
Wie had dat nu gedacht
Tinder installeren puur als tijdverdrijf.
En dan via een match een date met een vriend van hem

Haha dat is wel toeval inderdaad. Wel superleuk!

Mijn date doet ook precies hetzelfde werk als mn ex, bij een andere tak van het bedrijf. En toch zijn ze best verschillend. Dat maakt het wel leuk

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 00:30

Ontzettend fijn om hier wat positieve updates te lezen. Dat en de AYNIL kerstspecial geven toch een stukje hoop op de liefde. :D

Hier helaas even minder leuk nieuws. Na twee leuke dates en een afspraak om in januari verder te daten omdat ze 10 dagen op wintersport in Oostenrijk is appt ze net dat ze geen kans ziet voor een liefdesrelatie maar dat ze vriendschappelijk nog wel eens af wil spreken.

Op zich ben ik blij met de duidelijkheid maar ik baal stiekem toch wel een beetje... := Wat mij betreft was ze in alles een match, op de kinderwens na... Ze is bijna 28 en wilde voor haar dertigste nog moeder worden en ik denk dat dit voor haar het breekpunt is geworden want ik heb op dit moment echt geen kinderwens.

Back to zero. -O-

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 00:42

Rawr schreef:
Ontzettend fijn om hier wat positieve updates te lezen. Dat en de AYNIL kerstspecial geven toch een stukje hoop op de liefde. :D

Hier helaas even minder leuk nieuws. Na twee leuke dates en een afspraak om in januari verder te daten omdat ze 10 dagen op wintersport in Oostenrijk is appt ze net dat ze geen kans ziet voor een liefdesrelatie maar dat ze vriendschappelijk nog wel eens af wil spreken.

Op zich ben ik blij met de duidelijkheid maar ik baal stiekem toch wel een beetje... := Wat mij betreft was ze in alles een match, op de kinderwens na... Ze is bijna 28 en wilde voor haar dertigste nog moeder worden en ik denk dat dit voor haar het breekpunt is geworden want ik heb op dit moment echt geen kinderwens.

Back to zero. -O-


Ohh wat balen zeg! Wel fijn dat ze direct duidelijk is!

Zinzi_jewel

Berichten: 8866
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 08:28

Balen RAWR .

Opnieuw dan maar

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-19 09:47

Wat jammer, het klonk zo leuk... Aan de andere kant, op je 28e zeggen dat je voor je 30e een kind wilt krijgen vind ik nogal een statement, met die druk zou ik geen relatie willen beginnen.

Fijne kerst allemaal!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 10:02

Ik ken meerdere vriendinnen die voor hun 28ste kinderen willen hebben. Als zij daar gelukkig van worden... :)

Wel ontzettend jammer RAWR! :(:)

Ik heb zondag een date! De eerste weer na mijn gesneuvelde relatie. Volgens mij wordt het echt een blunder. :') Hij heeft 4 foto's op Tinder waarbij je er van twee zijn hoofd kan zien. En ik kan zijn Facebook profiel ook niet vinden.
De laatste keer dat dit gebeurde bleek dat hij een enorme baard had laten groeien en zo'n 30 kilo was aangekomen. :+

listiglistje

Berichten: 14415
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 10:26

Volgens mij is het gewoon een smoes :o
Men zoekt een geschikte partner, toch geen spermadonor met tijdklok >;)
Anyway wel zuur voor je...

Ik ben benieuwd Neverland :+

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 10:28

listiglistje schreef:
Volgens mij is het gewoon een smoes :o
Men zoekt een geschikte partner, toch geen spermadonor met tijdklok >;)
Anyway wel zuur voor je...

Ik ben benieuwd Neverland :+


Wat een bijzondere opmerking.

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 10:38

Ik snap het wel, mijn partner wilde ook geen kinderen toen we begonnen met daten. Dat was een breekpunt. Je hebt als vrouw gewoon geen onbeperkte eicellen en ik zou ook niet investeren in een partner die geen kinderwens heeft of er niet zeker van is, niet op mijn 28e. Al zou ik niet zo aan die 30 vasthouden.

Dan kun je het beter afbreken, hoe pijnlijk ook. De neuzen moeten wel dezelfde kant op staan.

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-19 10:50

Neverland schreef:
Ik ken meerdere vriendinnen die voor hun 28ste kinderen willen hebben. Als zij daar gelukkig van worden... :)


Niks mis mee inderdaad als je je rond die tijd in een goede situatie bevindt. Maar een relatie beginnen met de druk dat er wel als het even kan binnen, even rekenen, een goed jaar begonnen moet worden met baby’s maken, dat vind ik best heftig, zeker als je nog niet op een leeftijd bent dat er biologische druk achter zit.

Wat MB hierboven zegt ben ik het trouwens ook mee eens.

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 11:21

Ik heb ook een kinderwens, niet persé voor mijn 30e, maar het liefst wel rond die tijd. Als ik met iemand zou daten zou het voor mij ook een dealbreaker zijn als hij geen kinderen zou willen.

Ik ben nu 25, dus heb nog even. Binnen een jaar beginnen met kinderen vind ik wel heftig, ik zou eerst iemand beter willen leren kennen en tijd met z'n 2en willen doorbrengen.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 11:45

Ik heb ook nog geen kinderwens, zeker de eerstkomende paar jaar niet. Nu ben ik 23 en kan dat nog wel komen, maar dat weet ik dus niet. Merk wel dat veel mannen die ik tegenkom juist wel uiteindelijk kinderen willen.

Zinzi_jewel

Berichten: 8866
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 15:05

Of je 23 of 25 bent
Of 28 en voor je 30e een kind wil
Zit nogal wat verschil in

Van mij hoefde kids niet zo nodig
Tegen dat ik 27/28 was had ik zo iets van als ik moeder worden ga , zou t voor mezelf en de kinderen leuk zijn als voor of rond mijn 30 zwanger zijn en of de 1e geboren worden .
Ben precies 4 dagen na mijn 29e verjaardag bevallen.
Prima .

Ben nu 41,5
En heb zeker geen wens meer
Een kerel die nog wel wil is voor mij een no go
Ook al heeft hij er zelf geen .
Dan zou t ook next zijn

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 15:06

Jaa dat snap ik heel goed.

Nouja, voorlopig heb ik er ook geen tijd voor, ik woon nog niet op mezelf etc. Dus dat is nu ook een no go

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 11:39

Het zou voor mij ook een afknapper zijn, ik zoek een partner en niet iemand om kinderen mee te krijgen (al kan ik dat sowieso niet meer)

Zinzi_jewel schreef:
Ben nu 41,5

Dan zijn wij even oud, zelfs met de halve erbij :+

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 14:38

Ik ben bijna 48 dus ik heb daar gelukkig geen last van :+

CalipsoLover

Berichten: 5588
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 10:16

Ik kom hier na bijna 1,5 jaar ook nog eens binnen vallen, als dat mag :=
Na dus een relatie van 1,5 jaar ben ik nu sinds een paar maanden terug single. Planning in mijn hoofd was: Eerste 6 maanden niet daten en toch zeker een jaar single blijven, tijd voor mezelf nemen en aan mezelf werken, alles rustig aan doen, zeker omdat ik nog maar weinig single geweest ben de afgelopen jaren en mijn laatste relatie niet leuk geëindigd is.

We zijn dus een paar maanden verder (nog geen 6) en ik heb vorige week een hele leuke kerel leren kennen waar ik nu al een week non-stop mee app. := We hebben nog niet afgesproken, ik heb sowieso nu examens dus dat is pas voor eind deze maand (als het goed gaat). Klein 'probleempje'; er is toch wel een groot leeftijdsverschil (Hij is ouder). Hij lijkt dat niet zo erg te vinden, ik zit er toch wel een beetje mee. Hij ziet er wel veel jonger uit. Ik heb altijd mensen gedate die dezelfde leeftijd zijn. Op zich is het ook allemaal nog heel onschuldig dus zijn dat geen dingen waarover ik me zorgen moet maken, en ik weet dat er genoeg mensen zijn die zeker 10-15 jaar schelen, maar ik zit toch in een volledige andere fase dan hem.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33884
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 10:26

Ik vind iemand die 10-15 jaar ouder is wel heftig als je zelf 20 bent... geen idee hoe oud hij is. Maar vind boven de 30 wel wat bijzonder. :o

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37386
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 10:48

Ik weet dat het veel voorkomt. Ook mijn ex zit met een veel jonger persoon nu. Voor mij onbegrijpelijk en snap het vooral niet van de jongere kant ( de oudjes hebben natuurlijk een jong blaadje aan de haak geslagen, altijd goed voor je ego). :n wat maakt iemand die veel ouder is nu aantrekkelijk? Geld? Karakter? Compensatie of gemis aanvullen van iets? Of daadwerkelijk gelijkwaardige liefde. Ik denk dan meteen aan veel later, ben je zelf nog fit en jong is je partner al met pensioen.

Op een gegeven moment gaat de energie balans doorslaan meestal. En de kans dat je jong weduwe wordt is ook aanwezig. Nu kun je dat wegstoppen maar ooit zal dat komen. Tenminste ik ga ervan uit dat een relatie word aangegaan voor de rest van je leven (als je dat kan halen).

Maar zeker als je nog zo jong bent ga je een relatie aan met iemand die je vader zou kunnen zijn bijna. -O- nee voor mij zou het niks zijn en zie het ook vaak uiteindelijk scheef lopen juist vanwege de totaal andere levensfase. Of de jongere schikt zich geheel naar de oudere, want die is wijzer enz.

Maar ik zal niemand er om veroordelen of belachelijk maken. Maar begrijpen doe ik het niet.

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 11:17

Ik val hier even binnen. Hier 16 jaar verschil, ik word er 27 aan het einde van de maand. Wij hadden gewoon een enorme klik, en daar heeft geld helemaal niets mee te maken. Van het leeftijdsverschil op zich merken wij nu niets, maar de andere levensfasen zijn wel iets waar je op kan stoten natuurlijk. Hier is er al een "leven" achter de rug met iemand anders en dat is soms niet altijd simpel. Je moet er wel stevig voor in je schoenen staan. Maar ik verkies nog altijd deze relatie met al zijn complexiteiten boven die met een leeftijdsverschil van 2 jaar. Er is helemaal geen sprake van een niet gelijkwaardige relatie, in tegendeel. Wat de toekomst brengt weet niemand en dat zien we dan wel. Veel praten is wel de boodschap!