Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 19:27

Ik ben weer aan het swipen en ik denk: waarom zijn mijn ex en ik uit elkaar gegaan? :') Er zit echt niks leuks of knaps tussen. :o Nu is het toch meer voor de lol en zoek ik niks, maar toch. :D

Zinzi_jewel

Berichten: 8823
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 21:02

Neverland schreef:
Ik ben weer aan het swipen en ik denk: waarom zijn mijn ex en ik uit elkaar gegaan? :') Er zit echt niks leuks of knaps tussen. :o Nu is het toch meer voor de lol en zoek ik niks, maar toch. :D



Ik installeerde Tinder ook weer
Gewoon als tijdverdrijf.
En toch per ongeluk ergens tegen aan gelopen
Indirect via Tinder
Date 3 gehad
4 en 5 al gepland

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 21:20

Ik weet ook wel dat het kan. Heb mijn ex ook via Tinder leren kennen. Maar daarvoor heb ik wel 1,5 jaar voor moeten swipen. :')

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 21:49

Oh dat geeft hoop! :D Ik heb al een hele poos niet meer gedate en na een korte hevige verliefdheid heb ik afgelopen weekend Tinder maar weer eens aangezet en direct al een superleuke match. Vandaag brak omdat we tot vroeg in de ochtend hebben liggen appen en eind deze week gaan we al meeten/daten. :):)

Mijn tinderavonturen vallen tot nu toe behoorlijk tegen dus ik ben héél benieuwd.

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-19 23:50

Dat klinkt tof, Zinzi en Rawr! Van de mensen in mijn directe omgeving die een relatie hebben/getrouwd zijn /kinderen hebben heeft meer dan de helft hun partner via Tinder leren kennen bedacht ik me laatst, dus het moet mogelijk zijn. :)

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 00:57

Ik heb al een stuk of 18 dates gehad via Tinder en op 2 na waren het leuke dates nog niets blijvends, maar in ieder geval een leuke middag/avond gehad, met sommige meerdere leuke dates gehad.

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 19:23

Ik heb vriendlief ook via tinder! Het enige wat ik merkte was dat ik wat voorzichtig was in het begin, hij was militair en wist niet of hij echt serieus was enzo. Maar we kennen elkaar bijna een jaar!

Ik wil hem nog cadeau geven omdat hij terug komt straks van oefening geen idee wat ik wil geven haha, dacht aan fles wijn met misschien een foto lijstje met foto van ons erin. Als iemand nog leuke ideeën heeft hoor ik dat graag

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 21:32

Mijn vriend ken ik ook via Tinder. Nooit verwacht want had het in eerste instantie meer voor de lol aangemaakt

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 00:51

Vandaag het eerste familie uitje waar mijn vriend mee naar toe ging. Heel speciaal voor mij. Gelukkig verliep het super goed, alsof het al jaren zo ging. Hij kende mijn ouders en broertje al. Vandaag opa oma zusje en zwager er ook bij ontmoet. We gingen bowlen en wokken. Een heerlijke avond!
En voor die tijd samen de kerstboom versierd, was ook super leuk.
Op naar kerst! De eerste kerst die ik niet alleen ben.

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 00:52

Hoe vond hij je cadeau Janine

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 00:54

Wat super leuk phylos! Fijn dat het zo goed ging en klikte.

Ik was gister gewoon echt zenuwachtig alsof het weer onze eerste date was haha. Lekker onrustig maar toen hij er was, voelde het gelijk weer super. Hij vond het cadeau leuk! En ik zelf heb ook cadeautjes gekregen :o

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 11:26

Wat leuk allemaal!

Ik heb vanavond 3e date, vanaf donderdag gaat hij een week op vakantie en hebben de dag daarna alweer een afspraak staan.
Dus gaat de goede op ;)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37284
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 11:44

Klinkt goed toch.

Maar aantal van jullie gaan goed. En wiskey niet wanhopen. Eerst van jezelf houden en je leven op orde hebben. Loslaten en kan best dat je dan onverwacht iemand ontmoet.

Als er zelfs voor mij een passende deksel is. Ik dacht ook wie wil er nu een overjarige drukke gammele kabouter met dito uiterlijk. En was er ook totaal niet mee bezig. Kop stond er niet naar ook. Ondanks dat we bewust als vriendschap begonnen zijn. Beiden geen vertrouwen meer of er ooit nog iemand zou zijn. Dus vriendschap ok meer nope nooit meer.

Dat is nu (met een gat van een jaar tussen eerste ontmoeting en begin vriendschap) 4 of 3 (afhankelijk van hoe Je het bekijkt)? Jaar geleden alweer.
En tijd geleden kwam de conclusie tjsa we zitten nu in een situatie die we beiden nooit meer hadden verwacht. Heel wat tegenslag en tegenwerking van buitenaf, echt heftige tegenwerking ook. En we houden vol en groeien nog iedere dag dichter naar elkaar toe. Een leven zonder kan ik me niet voorstellen.

Samenwonen gaat me te ver en gv ook. Daarvoor is het vertrouwen nog niet genoeg terug. En de combi bij elkaar en eigen stekje bevalt beiden best zo. Dit is al meer dan ooit gedacht

Zinzi_jewel

Berichten: 8823
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 13:42

Soms gebeuren er idd dingen die je niet verwacht
Gister date 4 gehad
Heel leuk en gezellig ook
Er zijn echt overeenkomsten
En t klikt .
Stapje verder lijkt me wel wat

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 20:20

Poeh....even niet online geweest en moest ineens heel wat pagina's gaan bijlezen :=
Ik ga niet overal op regeren :Y)
Dus daarvoor mijn excuses alvast
Zal het weer wat proberen om bij te houden, maar er is hier een hoop gebeurt.

Carina; wat leuk dat jullie een huis hebben gekocht!
In het dorp zelf?

Voor iedereen die op date is, succes!
Ik lees voor nu goede verhalen.

Hier is het net weer op de rails.
Het ging voor hem allemaal heel snel ,waardoor hij wat in de knoop kwam.
We hebben 2 weken even geen contact gehad wat wel heel moeilijk was...maar ik respecteer hem.
Gistermiddag/avond ben ik er weer geweest en hebben erover gepraat.
Maar daarna was het al snel weer als daarvoor en hebben we een hele gezellige tijd nog gehad en veel gelachen.
We gaan gewoon zien waar het ons brengt :) hij wil het iig nog nu nog steeds gaan proberen en gaf stiekem wel een beetje toe dat hij mij gemist had de afgelopen 2 weken :=

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 00:04

Fijn om te lezen dat het voor zo'n beetje iedereen de goede kant op gaat! :D

Hier ook een superleuke date gehad en het was ook wel fijn dat de foto's eens perfect overeen kwamen met de persoon die voor me stond, dat is ook wel eens anders geweest. :') Urenlang gekletst in m'n favoriete café in de stad en de tijd vloog echt voorbij. Op een gegeven moment werd het wel erg knus en klef en wilde ik d'r zoenen, maar ik durfde niet. Later die nacht appte ik dat en ze reageerde met "jammer ;) " dus uhhh... ik denk dat het wel goed zit. (?)

Het enige 'rare' vond ik dat ze had afgerekend toen ik voordat we vertrokken toen ik nog even naar de wc was. Aan de ene kant respecteer ik het enorm als een vrouw dat doet om aan te geven dat ze zelfstandig is en het niet nodig heeft dat een man voor haar betaalt. Maar aan de andere kant ben ik zelf dan toch een beetje old fashioned en voelt het voor mij beter als ik de rekening oppak, al helemaal omdat zij toch ook een halfuur rijden had. En dan ook nog mijn zin "De tweede date mag jij betalen, okay?" tegen me gebruiken, haha. _O- Deze week komt ze opnieuw naar mijn stad en ben ik dat zeker van plan. Ik denk dat we eerst even gaan bowlen hier in de buurt en dat ik haar daarna mee uit eten neem (helaas houdt ze niet van sushi |( ) of ik trek zelf alle registers open om iets geweldigs te koken. :D

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-19 00:24

Op mijn eerste echte date met mijn huidige vriend heb ik ook snel het eten betaald toen hij naar het toilet was (hij wel de kaartjes voor het evenement waar we daarna naartoe gingen). Was voor mij een soort “met jou wil ik geen spelletjes spelen en me opstellen als een deerne die je moet veroveren.” Hopelijk is het voor jou ook een goed teken, het klinkt in ieder geval als een toffe date :)

nobillity

Berichten: 3827
Geregistreerd: 15-06-05
Woonplaats: Etten-Leur

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 10:47

Zou ik misschien ook mogen meepraten hier ?? :o

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 15:10

Waarom niet?

Zinzi_jewel

Berichten: 8823
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 16:06

Heb 1e date hem laten betalen
Ging per ongeluk
2e date hebben we om En om gedaan zo een beetje
3e was thuis
4e had ik mijn kids bij me
Heb ik zelf grootste deel gedaan
Hij hoeft niet voor mijn kinderen op te draaien .

Echt leuk dat t bij veel datende nu lekker gaat zo vlak voor dat kerst gedoe

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 16:26

Ja alleen zit hij met kerst in Singapore dus zit alsnog alleen haha.
Maar 3e kerstdag gaan we lekker sushi eten.
En morgen komt hij bij mij eten.
Dus zit niet zo lang tussen ;)

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:45

Silly1972 schreef:
Ja alleen zit hij met kerst in Singapore dus zit alsnog alleen haha.
Maar 3e kerstdag gaan we lekker sushi eten.
En morgen komt hij bij mij eten.
Dus zit niet zo lang tussen ;)


Wat leuk zeg!

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 18:36

Leuk allemaal weer!

Hier alles rustig, al nam mn ex vorige week ineens weer contact op. Wat ie nou wil weet ik niet, maar zie het wel.

nobillity

Berichten: 3827
Geregistreerd: 15-06-05
Woonplaats: Etten-Leur

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 22:17

Ik dacht vraag het gewoon even.

Heb jarenlang op Tinder en badoo gezeten en toen zei een vriendin dat ik Lexa eens moest gaan gebruiken.
Zo gezegd zo gedaan.
Sinds juli al op lexa en elke keer helemaal niks.
Was uiteindelijk helemaal klaar met de mannen en toen kwam mijn date op mijn pad.

Na heel veel rare gasten en veel dates verder was ik erg zenuwachtig voor onze 1e date.

Hebben bij het zusje gegeten en het was ineens half 11.
Ging zo snel voorbij.
Toen gaf hij al aan dat hij mij de week erna weer wilde zien.

Dit was afgelopen zondag en ik voel mij zo happy. (Net zo'n puber dus wil mijn vriendinnen er niet te veel mee lastig vallen en toen kwam ik dit topic tegen en dacht ik wil wel mee praten )

Hoe reageerde hij op je kinderen en je kinderen op hem ?
Want dat lijkt mij voor jou wel het belangrijkste..

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 22:38

Klets rustig mee hoor.
Lexa heeft mij nooit veel gebracht.
Elke dag 100 views op mijn profiel, maar nooit een berichtje, heel raar.

Ik heb geen kinderen dus daar kan ik niet op antwoorden