Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mavantos

Berichten: 3608
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 10:15

Granoek schreef:
Ik plaatste ooit een filmpje waar Duke (als 2,5 jarige) pal langs de voorkant op stond en hij had echt een baby kippenborstje toen, super smal en echt nul bespiering maar wat wil je met een baby paard :') en toen reageerde iemand dat ik mijn paard beter moest voeren en dat hij mager was enz... heb haar een foto gestuurd via pb van de zijkant, ze heeft zich geëxcuseerd :+


Oeps :')

ratjelover

Berichten: 2666
Geregistreerd: 13-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 10:34

wilmatj schreef:
Ach iedereen heeft zo zijn ding. Op mijn insta wil ik laten zien dat niet alles perfect is en ik ook een hoop moet leren. Hoort er voor mij bij.


Ik bewonder je instelling en lef dat je dit plaatst! Maar ik zou hier voorlopig ook even niet mee verder gaan en je eerst goed inlezen en/of instructie zoeken! :j

wilmatj

Berichten: 2419
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 10:41

Iemand hier op bokt heeft mij ge contact en heb ik nu een les mee afgesproken. Ik hoop dat ik daar wat verder mee kom. Als je gaat zoeken naar les in dubbele longe, is dat echt bijna niet te vinden hier in de buurt. Er zijn er maar weinig die er reclame over maken dat ze die lessen geven,

Nayomie
Berichten: 32783
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 10:46

Fijn dat je er hulp bij krijgt!

ratjelover

Berichten: 2666
Geregistreerd: 13-10-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 20:57

Fijn dat je er hulp bij krijgt! :j

Qimm

Berichten: 15174
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:18

Super!

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 22:46

Fijn dat je er hulp bij krijgt

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 16:14

Is vandaag 20 januari en ik kan nog steeds niks op instagram

KimD

Berichten: 20437
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 16:17

Pandameisje schreef:
Is vandaag 20 januari en ik kan nog steeds niks op instagram


Hoelaat kreeg je die ban? Kan best zijn dat het letterlijk op de minuut gaat? Of tot en met 21 januari is.

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 17:14

KimD schreef:
Pandameisje schreef:
Is vandaag 20 januari en ik kan nog steeds niks op instagram


Hoelaat kreeg je die ban? Kan best zijn dat het letterlijk op de minuut gaat? Of tot en met 21 januari is.



Heb geen idee hoelaat ik die blokkade heb gekregen we zullen het zien

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 01:13

Ook ik heb een blok, gewoon random (?). Niet veel geliked of gecomment, maar toch een blok te pakken. Apps gebruik ik niet :x

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 01:24

ZoZenn schreef:
Ook ik heb een blok, gewoon random (?). Niet veel geliked of gecomment, maar toch een blok te pakken. Apps gebruik ik niet :x


Ik kan nog steeds niks doen :(

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 02:08

Ik kan weer plaatsen morgen 20.00 maar 1 online gooien

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 08:44

Krijg haast schrik om iets te doen op insta met die blocks :( heb nu ook eentje voor onze zaak gemaakt, vaderlief wil mee met de tijd :D
Het is spaenjerd_maaskant_steenberg maar ik snap als het voor jullie niet interessant is om te volgen :) zal vooral eten gedeeld worden!

KimD

Berichten: 20437
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:44

Granoek schreef:
Krijg haast schrik om iets te doen op insta met die blocks :( heb nu ook eentje voor onze zaak gemaakt, vaderlief wil mee met de tijd :D
Het is spaenjerd_maaskant_steenberg maar ik snap als het voor jullie niet interessant is om te volgen :) zal vooral eten gedeeld worden!


Kun je weer een nieuw wedje leggen. <<)

mavantos

Berichten: 3608
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:46

Granoek schreef:
Krijg haast schrik om iets te doen op insta met die blocks :( heb nu ook eentje voor onze zaak gemaakt, vaderlief wil mee met de tijd :D
Het is spaenjerd_maaskant_steenberg maar ik snap als het voor jullie niet interessant is om te volgen :) zal vooral eten gedeeld worden!


Ik had ook iedere keer na een x aantal likes dat het even niet mocht. Alleen nu juist niet meer :')

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 17:27

Ik heb een tijdje weinig gepost en merk het meteen in de likes.. Ik moet het echt hebben van hashtags en promoties, anders krijg ik bizar weinig likes. In eerste instantie gaat het mij niet zozeer om het precieze getalletje, maar ik wil wel graag dat mensen mijn content zien om zo naamsbekendheid te genereren.

Ik had in mijn story de vraag geplaatst of mensen mijn foto's voorbij zien komen, kreeg heel veel de reactie dat mensen mijn foto pas zien en liken na het zien van mijn story waar ik altijd 'new post' plaats..

Nayomie
Berichten: 32783
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 17:45

ninaphilo schreef:
Ik heb een tijdje weinig gepost en merk het meteen in de likes.. Ik moet het echt hebben van hashtags en promoties, anders krijg ik bizar weinig likes. In eerste instantie gaat het mij niet zozeer om het precieze getalletje, maar ik wil wel graag dat mensen mijn content zien om zo naamsbekendheid te genereren.

Ik had in mijn story de vraag geplaatst of mensen mijn foto's voorbij zien komen, kreeg heel veel de reactie dat mensen mijn foto pas zien en liken na het zien van mijn story waar ik altijd 'new post' plaats..

Voordeel is denk ik dan wel weer dat je volgers actief je story bekijken en daarop anticiperen. Ook niet al te onbelangrijk denk ik. :D

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:07

Ik heb vrij weinig story kijkers vind ik. Weten jullie wanneer Instagram iemand 'meetelt'? Want het is naar mijn idee niet zozeer dat mensen afhaken (het aantal loopt vrij gelijk op bij elk apart 'venster'), maar eerder dat niet veel mensen 'm uberhaupt onder ogen krijgen. :P

@Pandameisje: Jij kan er bijna weer tegenaan! :D
@ZoZenn: Is jouw blok opgeheven?

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:14

Eowyn3003 schreef:
Ik heb vrij weinig story kijkers vind ik. Weten jullie wanneer Instagram iemand 'meetelt'? Want het is naar mijn idee niet zozeer dat mensen afhaken (het aantal loopt vrij gelijk op bij elk apart 'venster'), maar eerder dat niet veel mensen 'm uberhaupt onder ogen krijgen. :P

@Pandameisje: Jij kan er bijna weer tegenaan! :D
@ZoZenn: Is jouw blok opgeheven?


Nope, helaas nog steeds een blok {:)-:( .

Hoe meer mensen je post in het 1e uur liken en erop commenten, hoe groter je bereik wordt. Dus, hoe groter je bereik = hoe groter je bereik. Echt heel onhandig voor nieuwe accounts

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:51

Nayomie schreef:
ninaphilo schreef:
Ik heb een tijdje weinig gepost en merk het meteen in de likes.. Ik moet het echt hebben van hashtags en promoties, anders krijg ik bizar weinig likes. In eerste instantie gaat het mij niet zozeer om het precieze getalletje, maar ik wil wel graag dat mensen mijn content zien om zo naamsbekendheid te genereren.

Ik had in mijn story de vraag geplaatst of mensen mijn foto's voorbij zien komen, kreeg heel veel de reactie dat mensen mijn foto pas zien en liken na het zien van mijn story waar ik altijd 'new post' plaats..

Voordeel is denk ik dan wel weer dat je volgers actief je story bekijken en daarop anticiperen. Ook niet al te onbelangrijk denk ik. :D

Dat wel inderdaad! Ik krijg ook wel best veel reacties op foto's in verhouding met het aantal likes.

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 21:49

Oké ik merk echt dat ik week weg ben geweest van instagram.... Veel minder likes in het eerste uur :( waar ik normaal in eerste uur tussen 80 en 120 likes zat zit ik nu op 49

wilmatj

Berichten: 2419
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 22:46

Instagram heeft graag actieve accounts. Die worden echt wel beloond met vaker getoond worden. Maar dan idd niet alleen in berichten plaatsen maar ook bij andere reageren en like.

Mijn verhaal lijkt ook altijd slechter bekeken. Zou dat komen doordat ik daar niet heel actief ben?

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 00:07

Lilo heeft de 1000 volgers

GUSTIxBILL

Berichten: 1998
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 05:06

Ik heb eens grote kuis gedaan en deel volgers verwijderd (en ontvolgd) die toch nooit reageren of liken, of wiens inhoud mij niet meer interesseert. Of nog erger. Die continu spammen, op welke manier dan ook.
Straks maar eens verder doen, voor ik geblokkeerd word