Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 14:51

Shanna schreef:
Ik heb mijn eerste huisdier-account aangemaakt omdat mensen over de whatsapp-spam begonnen te klagen. Echt gewoon een telefoonkiekjes/ korte filmpjes account gaat het worden, geen druk tot insta-waardige foto’s dus :+

Voor wie het leuk vind om te volgen, dit is de link!
@parrotbinkie

En dit is het slachtoffer;

[ [url=m/56sDba.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh leuk!
Ik ga Binkie volgen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 16:14

O:) Binkie volgt ook terug!

Nayomie
Berichten: 32795
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 16:18

Ik keek in mijn meldingen en dacht “huh?” Maar ik snapte de link toen ik profiel opende :)) Ik zal je terugvlogen als ik zo in de trein zit. :D

Marlinda

Berichten: 1530
Geregistreerd: 21-06-06
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 22:44

Mijn paardje heeft ook een insta account gekregen :D We maken vooral mooie buitenritten. Hopelijk in de toekomst endurance en/of trec/we, dat lijkt me gaaf. *\o/*

https://www.instagram.com/riding_with_manny/

Lijkt me ook leuk om later dan op je profiel terug te zien wat je allemaal gedaan hebt enzo! :)

Qimm

Berichten: 15195
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 23:03

Leuk, ik volg :)

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 23:04

Marlinda schreef:
Mijn paardje heeft ook een insta account gekregen :D We maken vooral mooie buitenritten. Hopelijk in de toekomst endurance en/of trec/we, dat lijkt me gaaf. *\o/*

https://www.instagram.com/riding_with_manny/

Lijkt me ook leuk om later dan op je profiel terug te zien wat je allemaal gedaan hebt enzo! :)


Leuk! Ik volg je met samtinytoon :)

Marlinda

Berichten: 1530
Geregistreerd: 21-06-06
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 23:10

Leuk! Ik heb jullie terug gevolgd :D

_activeme

Berichten: 1138
Geregistreerd: 07-06-10
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 09:14

Marlinda schreef:
Mijn paardje heeft ook een insta account gekregen :D We maken vooral mooie buitenritten. Hopelijk in de toekomst endurance en/of trec/we, dat lijkt me gaaf. *\o/*

https://www.instagram.com/riding_with_manny/

Lijkt me ook leuk om later dan op je profiel terug te zien wat je allemaal gedaan hebt enzo! :)


Ik volg je ook! alano_the_haflinger

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 10:37

Marlinda schreef:
Mijn paardje heeft ook een insta account gekregen :D We maken vooral mooie buitenritten. Hopelijk in de toekomst endurance en/of trec/we, dat lijkt me gaaf. *\o/*

https://www.instagram.com/riding_with_manny/

Lijkt me ook leuk om later dan op je profiel terug te zien wat je allemaal gedaan hebt enzo! :)


Leuk, ik ben je ook gaan volgen

Hannepan

Berichten: 798
Geregistreerd: 01-08-12
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 11:02

Marlinda schreef:
Mijn paardje heeft ook een insta account gekregen :D We maken vooral mooie buitenritten. Hopelijk in de toekomst endurance en/of trec/we, dat lijkt me gaaf. *\o/*

https://www.instagram.com/riding_with_manny/

Lijkt me ook leuk om later dan op je profiel terug te zien wat je allemaal gedaan hebt enzo! :)

Ik volg je ook nu! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 09:01

Toch snap ik nu de dierenaccounts wel, die zijn veel makkelijker om bij te houden/ actief te houden! :Y)

Binkie heeft ook al 20 volgers! :D

Hebben mensen met huisdieren-accounts nog tips om te volgen? Ik volg nu mensen waarvan ik denk dat ze het wel leuk vinden om terug te volgen, en vergelijkbare pagina’s. Ik twijfel over winkels te volgen of niet?

Qimm

Berichten: 15195
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 09:16

Tips om te volgen? Accounts die je leuk vindt zijn vaak wel een goed idee :+
Ik volg alleen wat lokale winkels waar ik regelmatig kom om te zien of er aanbiedingen/acties/winacties zijn

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 09:37

Haha pagina’s die ik leuk vind volg ik inderdaad, maar met een papegaai bijvoorbeeld modepagina’s volgen vind ik toch een beetje “raar” als je snapt wat ik bedoel? :+
Terwijl ik met mn modellen-account dan weer wel dat soort dingen volg.

Qimm

Berichten: 15195
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 09:38

En wat dan nog als dat raar is?

Granoek
Blogger

Berichten: 10488
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 09:48

Ik volg met mijn paardenaccount ook gewoon bv zangers/zangeressen enzo. Omdat ik mijne andere account gewoon bijna niet meer gebruik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:20

Ik ga toch ook maar eens terug met instagram beginnen, denk dat ik alles eens ga opschonen en opnieuw mensen ga zoeken/volgen ed. Besefte net door een pb te typen dat ik een bepaalde account helemaal niet meer had gevolgd, terwijl die toch altijd voor een lach op mijn gezicht en inspiratie zorgde. En dat wil ik eigenlijk toch wel terug, gewoon leuke/inspirerende accounts volgen. Dus straks toch maar eens de app weer openen, benieuwd hoeveel volgers er nog zijn blijven hangen :o

Weet nog niet of ik zelf weer actief ga posten, dat moet ik nog even bekijken.
Hebben jullie wel eens een lange stop gehad? Of zijn jullie wel eens opnieuw begonnen met een account? Hoe hebben jullie dat aangepakt? Zit te denken om misschien alles leeg te halen en 'opnieuw' te beginnen, hoewel de oude foto's natuurlijk ook altijd wel leuk zijn om nog eens terug te zien (maar zelf heb ik ze wel op de computer en weet niet hoeveel belang anderen er aan hechten).


Is er nog veel verandert aan Instagram de laatste tijd? Ben echt al een paar maanden niet meer erop geweest... :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-09-19 10:23, in het totaal 1 keer bewerkt

J0anieke

Berichten: 4950
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:22

Krijgen jullie ook vaak van die reacties voor 'samenwerkingen'? Ik krijg die zo af en toe bij de Instagram van mijn hondje. Ik zou dan korting krijgen op een product. Ben is gaan zoeken op eBay en zelfs mét de korting die ze aan aanbieding kan ik precies hetzelfde (zelfs dezelfde foto vaak) véél goedkopen krijgen... Had laatst zelfs een 'gratis' halsbandje, hoefde alleen de verzendkosten te betalen (€6,50 ofso). Zelfs die kon ik goedkoper op eBay vinden....

Marlinda

Berichten: 1530
Geregistreerd: 21-06-06
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:39

Jaa heb ik ook wel eens gehad maar ik negeer dat soort dingen xD

Sterre98

Berichten: 6339
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:41

Tijdje gehad idd, nooit iets meegedaan :+

Nayomie
Berichten: 32795
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:42

Dat, doe er ook niks mee. Weet nooit zo goed met die buitenlandse dingen wat daarin nu wel en niet betrouwbaar is, dus doe ik er standaard maar niks mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:58

Ik heb nooit veel aanvragen gehad, wel een paar maar heb ze eigenlijk gewoon genegeerd :+ Weet ook nooit wat ik ermee moet, geloof het eigenlijk nooit en al zou het echt zijn heb ik toch geen tijd (of zin) om mij met specifieke dingen bezig te houden. Ik wil gewoon posten wat ik op dat moment leuk vind, niet wat anderen vinden dat ik moest posten om bv. een product te promoten ofzo.

Net nog eens op mijn account gespiekt, heb nog 963 volgers :oo
Vraag me af hoeveel daarvan zelf nog op hun account kijken, hahaha.

Qimm

Berichten: 15195
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 11:03

Wat is daar gek aan. Ik volg ook zo'n 300 accounts. Ik ga echt niet checken of al die mensen nog actief zijn. Laatst zag ik weer posts langskomen van iemand die al een tijdje niet meer gepost had. Dan denk ik 'oh he, jou heb ik een tijdje niet gezien' Maar iemand echt ontvolgen om inactiviteit vind ik te veel werk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 11:06

Haha, sommige mensen doen dat wel, vandaar dat ik had gedacht dat ik wel een paar 100 volgers kwijt zou zijn (heb sinds 11 juli niet meer gepost zag ik :P ) maar dat valt dus reuze mee. Misschien kan ik dan wel de 1000 halen als ik weer wat actief ga doen :Y) Maar eerst even wat foto's maken en nog eens kijken naar de tags en zelf wat inspiratie op doen.

Op zich is het een mooi medium maar ben altijd zelf zo inspiratie-loos en wil niet steeds dezelfde soort foto's posten, dus moet even zien of ik daar een manier voor vind. Net wel nog eens gescrolld door mijn oude foto's en ze blijven toch maar staan, vond het wel leuk om ze terug te zien en het onderschrift & reacties erbij te lezen, hoewel ik ook daar vaak inspiratieloos ben :')

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 18:46

Ik post soms even niet en soms wat meer. Vandaag is voor het eerst een foto van mij over de 1000 likes gegaan. Het is niet eens een goed gelukte foto, belichting is erg slecht, maar ik denk dat mensen vooral de humor er in zien.




Ik vroeg me nog wel wat af aan de hand van de statistieken...

Afbeelding

Afbeelding

Is mijn post nou 36 keer gedeeld in een story?
En 5 volgers erbij via die foto?

Granoek
Blogger

Berichten: 10488
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 19:53

In een story of als ik jouw foto bv doorstuur naar een vriend via pb dan hoort dat daar volgens mij ook bij