Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariett

Berichten: 4440
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 19:11

Precies! Daarom wil ik ook wat meer reels gaan doen. Ik heb alleen echt geen idee wat mensen nou leuk zouden vinden in onze 'setting'. Ik ben onwijs slecht in 'stil staan en mooi zijn' en dat is vaak wat ik zie bij de reels waar mensen in kostuum staan. Vind het echt lastig hahah.

Bagheera_206

Berichten: 25906
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 19:24

Mariett schreef:
Precies! Daarom wil ik ook wat meer reels gaan doen. Ik heb alleen echt geen idee wat mensen nou leuk zouden vinden in onze 'setting'. Ik ben onwijs slecht in 'stil staan en mooi zijn' en dat is vaak wat ik zie bij de reels waar mensen in kostuum staan. Vind het echt lastig hahah.


Ik volgde jou nog niet eens op Insta. := Nu wel. :j

Qimm

Berichten: 15184
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 19:31

Mijn reels komen voort uit reels kijken. Als ik wat leuks zie/hoor dan bewaar ik het geluid en probeer ik er zelf wat mee te maken. Zelf iets origineels bedenken is niet echt iets wat lukt vooralsnog :=

Ik ben totaal afwezig qua posten. Het weer is bleh, ik ben enorm afgeleid omdat ik een hele stormachtige tijd achter de rug heb met sollicteren, aangenomen worden en meuk afronden op m'n huidige baan.

Ghostattack

Berichten: 11252
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 19:46

Mariett schreef:
Precies! Daarom wil ik ook wat meer reels gaan doen. Ik heb alleen echt geen idee wat mensen nou leuk zouden vinden in onze 'setting'. Ik ben onwijs slecht in 'stil staan en mooi zijn' en dat is vaak wat ik zie bij de reels waar mensen in kostuum staan. Vind het echt lastig hahah.


Ik ben de laatste tijd ook wat meer bezig met reels en het is onwijs moeilijk! Ik scroll gewoon door insta en sla reels op die ik leuk vind, daar haal ik inspiratie uit. Maar ik vind het heel moeilijk om zoiets in elkaar te zetten, heb er geen geduld voor :')

Sterre98

Berichten: 6333
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 20:16

Ik zit eigenlijk ook weer te denken om een Instagram account aan te maken. Zit op de kappersopleiding en probeer een beetje klandizie te vinden, en je krijgt natuurlijk extra bereik als je je resultaten op Instagram post.

Nu heb ik een eigen prive account en een paardenaccount. Dat laatste is niet meer actief omdat ik (tijdelijk) gestopt ben met de paarden.

Hebben jullie tips/adviezen?
Vind t nogal lastig omdat ik natuurlijk nog op de opleiding zit, dus niet echt een kringetje heb met mensen. Heb nu 2 klanten, waaronder mijn moeder :+

welmoed__

Berichten: 6568
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 20:48

Mariett schreef:
Precies! Daarom wil ik ook wat meer reels gaan doen. Ik heb alleen echt geen idee wat mensen nou leuk zouden vinden in onze 'setting'. Ik ben onwijs slecht in 'stil staan en mooi zijn' en dat is vaak wat ik zie bij de reels waar mensen in kostuum staan. Vind het echt lastig hahah.


Ik zie op je foto’s ook veel vrijheidsdressuur. Misschien daar een reel van maken? Of dat je op de camera af komt lopen, of juist er van weg.

AlwaysH

Berichten: 11274
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 21:31

Bagheera_206 schreef:
Ik heb denk ik ongeveer evenveel reels als foto's op mijn Insta. Reels vind ik wel leuk ter afwisseling van de foto's.


Ik probeer het ook telkens af te wisselen. :j

Captain

Berichten: 21406
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 11:04

Ik heb nu een reel die echt helemaal loco gaat. _O- Super simpele, en het duurde even een week of twee maar heb inmiddels al ruim 100 volgers er bij en het blijft maar doorgaan. :')
Afbeelding

Jorex

Berichten: 9986
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 16:35

Iemand enig idee hoe ik een filmpje van langer dan 1 minuut plaats? Insta wil bij mij alles afkorten naar 1 minuut. Ik wil gewoon mijn volledige manches (+-2,5 minuut) van het mennen kunnen tonen. Ik heb Insta puur voor het delen met andere mensen met minis/Shetlanders en daarbij inmiddels meer dan 100 volgers verzameld.

saskiaojan

Berichten: 7256
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 16:54

Bij een reeel kun je lengte aanpassen, standaard staat hij op 30 sec.
Afbeelding

AlwaysH

Berichten: 11274
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 17:01

Jorex schreef:
Iemand enig idee hoe ik een filmpje van langer dan 1 minuut plaats? Insta wil bij mij alles afkorten naar 1 minuut. Ik wil gewoon mijn volledige manches (+-2,5 minuut) van het mennen kunnen tonen. Ik heb Insta puur voor het delen met andere mensen met minis/Shetlanders en daarbij inmiddels meer dan 100 volgers verzameld.


De max is 90 seconden.

Jorex

Berichten: 9986
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 17:29

Ja van een reel ja, ik probeer een video post te maken. Ik doe niet aan reels/TikTok achtige praktijken. En ik vind overal dat die video posts tussen de 30 seconden en 60 minuten kunnen zijn en max 650mb, maar ik snap niet hoe ik dat zelf kan aanpassen die lengte. Mijn videos zitten ruimschoots onder die 650mb en toch wil Insta niet langer dan 60 seconden ervan hebben.. Ook op alleen Facebook plaatsen lukt niet, want die wil t zelfs inkorten naar 30 seconden.

Granoek
Blogger

Berichten: 10482
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 20:24

Ik ben echt geen held met die reels. Heb niet het idee dat ze het hier erg goed doen en verlies dan al snel de motivatie :')

Bagheera_206

Berichten: 25906
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 23:16

Was het niet zo dat je de 90s pas krijgt als je regelmatig video's post? Die had ik geloof ik in het begin ook niet. :=

Captain

Berichten: 21406
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 04:33

Nee volgens mij heeft iedereen het tegenwoordig.

Melisje_92

Berichten: 1099
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 06:30

Ik kan een hele cross van 4+ minuten delen zonder inkorten, maar die plaats ik niet als reel

JodieR
Berichten: 2289
Geregistreerd: 13-10-06
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 08:22

Even een schopje.

Ik las altijd in stilte mee. Maar nu even zelf een vraag. Ik probeer groter te groeien met sieraden (hoofdzakelijk oorbellen). Nu heb ik 2 mensen die , denk ik, bij mij passen gevraagd om een samenwerking.

Hebben jullie al wel eens een samenwerking gehad? En heeft dat jullie volgers/kopers opgeleverd?

AlwaysH

Berichten: 11274
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 08:34

Vrijwillige samenwerkingen wel. Ik sta wel open voor samenwerkingen maar die ik tot nu toe aangeboden kreeg waren niet goed in elkaar geflanst...

Caaatje

Berichten: 633
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 09:03

Is er nog een leuke actieve like en comment groep waar een plekje is? *D

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 17:15

Caaatje schreef:
Is er nog een leuke actieve like en comment groep waar een plekje is? *D


Ik heb wel een groep voor Nederland een België waar ook honden in zitten.

Is wel alleen een like groep trouwens.

Mocht je intresse hebben mag je op instagram life.is.Amayson wel even berichtje sturen.

Lau

Berichten: 16679
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-23 16:03

Ik kom weer meekletsen in mijn eigen topic als dat mag :+
Ik ben weer begonnen met instagrammed over de avonturen die ik op school ga beleven als 28 jarige mbo student.
Je kan mij vinden onder @laugaatnaarschool

Santos_05

Berichten: 3099
Geregistreerd: 23-12-04

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 20:35

Weten jullie ook hoe ik GoPro filmpjes kan uploaden? Ze zijn te groot. Ik kan ze alleen op youtube uploaden, maar niet op Insta?

Santos_05

Berichten: 3099
Geregistreerd: 23-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 23:33

Santos_05 schreef:
Weten jullie ook hoe ik GoPro filmpjes kan uploaden? Ze zijn te groot. Ik kan ze alleen op youtube uploaden, maar niet op Insta?


Gelukt! Toch via de computer bewerkt via Capcut en daarna geupload naar Insta. Wel even opletten dat het beeld op 1:1 staat, anders valt er een heleboel weg :D

_Lobke_

Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 19:51

Ik heb hier alweer een poosje niet gereageerd, maar ik heb inmiddels een account erbij gemaakt, omdat ik de instructeursopleiding Natural Horsemanship van dressuurnatuurlijk volg. Ik wil proberen om regelmatig iets te delen op instagram. :D

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 22:46

Ik volg je ik ben van life.is.amayson

_Lobke_ schreef:
Ik heb hier alweer een poosje niet gereageerd, maar ik heb inmiddels een account erbij gemaakt, omdat ik de instructeursopleiding Natural Horsemanship van dressuurnatuurlijk volg. Ik wil proberen om regelmatig iets te delen op instagram. :D