Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Qimm

Berichten: 15195
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 15:28

Afbeelding
Denk dat ik maar gewoon stop met hashtags 8)7 gewoon helemaal niks, hoe dan

Farjen

Berichten: 8028
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 12:37

Hier hetzelfde Qimm, het lijkt wel alsof elke post minder likes/bereik krijgt :+

Ghostattack

Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 15:29

Mijn laatste post zit op 55 likes _O- Nieuw dieptepunt

dalena

Berichten: 3152
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 17:19

Hoe plaats je een linkje van je account? O:)

Ik heb er een voor fotografie,een van mezelf en een voor efteling foto's.

Farjen

Berichten: 8028
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 23:46

Ghostattack schreef:
Mijn laatste post zit op 55 likes _O- Nieuw dieptepunt


Voor mij is 55 likes een hoogtepunt _O-

Dalen, wat bedoel je?
Een link hier op bokt?

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16200
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 22:07

Ik word er ook echt bijna wanhopig van. Waar ik voorheen met minder volgers rond de 500 likes haalde, kom ik nu amper op de 200.
Veranderen van hastags of juist dezelfde....niets helpt.

Captain

Berichten: 21420
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 03:15

Ik merkte alleen echt verschil met hashtags als ik een foto plaatste met een goede stevige koudbloed. Volgens mij doen de hashtags #shire en #drafthorse het heel erg goed want dan had ik ziek veel bereik. Tegenwoordig ben ik helemaal met hashtags gestopt want inderdaad, maakt geen enkel verschil meer.

xTammyy

Berichten: 4411
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 23:49

Lau schreef:
Captain schreef:
Snap ik ook niet.. heb er nu 2 gemaakt. Ene bijna 3k views, de ander 14k.. vind de likes in verhouding wel erg laag..

Die van 3k heeft ruim 300 likes, die van 14 nog geen 300.. :')



De likes op de reels vind ik ook altijd een beetje karig. Maar volgens mij is dat meer voor de views dan dat mensen het echt leuk vinden. Het voelt een beetje als ff wat reels kijken voor het slapen ofz.

Ik dacht ook echt dat mijn reel super lekker ging gister zag zo op de 1k en toen kakte hij in. Beetje jammer -O-


Dit heb ik ook vaak ja. Eerste tien minuten niks, dan de volgende tien minuten schiet ie opeens boven de 1k en dan houdt het op?

Qimm

Berichten: 15195
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 00:04

Ja precies dat herken ik ook!

winnie03

Berichten: 903
Geregistreerd: 25-05-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:27

Hallo instagrammers! Ik ben al zo'n 1000 jaar een stille meelezer in dit topic maar wil graag meekletsen met jullie als dat mag :)

Ik ben zelf een fulltime vanlifer en reis door Europa met mijn hond Nova. Ik ben nooit een heel ambitieuze instagrammer geweest maar vind het een interessant medium. Ik ben fotograaf en schrijver en vind het leuk om de content van mijn avonturen te delen. Ben tegenwoordig dus vrij actief op instgram maar vind het een ingewikkeld en bij vlagen frustrerend proces :Y) Ik zie hier vaak tips en tricks voorbij komen en zou het leuk vinden om bij jullie aan te sluiten! *\o/*

Mijn instagram is wolftrail.travels

Afbeelding

xTammyy

Berichten: 4411
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:37

Klinkt gaaf! Ik ben je gaan volgen :)

Qimm

Berichten: 15195
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:43

Ik volgde al, echt geweldig om jullie te volgen!

winnie03

Berichten: 903
Geregistreerd: 25-05-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 16:05

Qimm schreef:
Ik volgde al, echt geweldig om jullie te volgen!


Jaaa, zo leuk! Onze trouwe fan! *\o/*

Thanks xTammyy, appreciate it! <3

dalena

Berichten: 3152
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 19:19

Farjen schreef:
Ghostattack schreef:
Mijn laatste post zit op 55 likes _O- Nieuw dieptepunt


Voor mij is 55 likes een hoogtepunt _O-

Dalen, wat bedoel je?
Een link hier op bokt?

Ja inderdaad, een link voor op bokt :D

xLiez

Berichten: 1898
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 23:39

Bereik via hashtags is ook weer drama :') Afbeelding

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-21 09:42

xLiez schreef:
Bereik via hashtags is ook weer drama :') [ [url=m/vPHFcs.png]Afbeelding[/url] ]


Dit heb ik dus standaard ik heb echt nog nooit goed bereik gehad via de hashtags :') -O-

Sws is het bereik echt ruk de laatste tijd… heb nu echt moeite met 60 likes halen. Terwijl ik voorheen toch wel richting de 100 ging.

xLiez

Berichten: 1898
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 17:59

Lau schreef:
xLiez schreef:
Bereik via hashtags is ook weer drama :') [ [url=m/vPHFcs.png]Afbeelding[/url] ]


Dit heb ik dus standaard ik heb echt nog nooit goed bereik gehad via de hashtags :') -O-

Sws is het bereik echt ruk de laatste tijd… heb nu echt moeite met 60 likes halen. Terwijl ik voorheen toch wel richting de 100 ging.


Nee bij mij hetzelfde helaas! Ik haal nu met moeite ook maar 60/70 likes. Snap er soms helemaal niks van haha

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16200
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 18:32

winnie03 schreef:
Hallo instagrammers! Ik ben al zo'n 1000 jaar een stille meelezer in dit topic maar wil graag meekletsen met jullie als dat mag :)

Ik ben zelf een fulltime vanlifer en reis door Europa met mijn hond Nova. Ik ben nooit een heel ambitieuze instagrammer geweest maar vind het een interessant medium. Ik ben fotograaf en schrijver en vind het leuk om de content van mijn avonturen te delen. Ben tegenwoordig dus vrij actief op instgram maar vind het een ingewikkeld en bij vlagen frustrerend proces :Y) Ik zie hier vaak tips en tricks voorbij komen en zou het leuk vinden om bij jullie aan te sluiten! *\o/*

Mijn instagram is wolftrail.travels

[ [url=m/bHKrGM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gaaf account, ben je gaan volgen.

moonsparkle
Berichten: 21787
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 18:25

winnie03 schreef:
Hallo instagrammers! Ik ben al zo'n 1000 jaar een stille meelezer in dit topic maar wil graag meekletsen met jullie als dat mag :)

Ik ben zelf een fulltime vanlifer en reis door Europa met mijn hond Nova. Ik ben nooit een heel ambitieuze instagrammer geweest maar vind het een interessant medium. Ik ben fotograaf en schrijver en vind het leuk om de content van mijn avonturen te delen. Ben tegenwoordig dus vrij actief op instgram maar vind het een ingewikkeld en bij vlagen frustrerend proces :Y) Ik zie hier vaak tips en tricks voorbij komen en zou het leuk vinden om bij jullie aan te sluiten! *\o/*

Mijn instagram is wolftrail.travels

[ [url=m/bHKrGM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat gaaf zeg! Mijn droom is ook om ergens te gaan wonen in bergachtig landschap maar wel met meer zon dan hier.

Mijn insta staat een beetje stil, maar voorheen poste ik om de 2/3 dagen, nu soms een per week en dat merk ik wel in de volgers. Het blijft redelijk stabiel maar gaat niet meer omhoog. https://Www.instagram.com/falinesthoughts

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 08:50

Ik kom dit topic even binnenvallen als dat mag :o

Zijn er hier meer mensen die de omslagfoto van hun highlights niet aan kunnen passen? Twee weken terug kon dat nog, maar nu is die optie er helemaal niet meer (bij mij). Ik kan alleen nog story's toevoegen of verwijderen aan de highlight, maar ik zie nergens meer iets over de omslagfoto -O-

sans6

Berichten: 7896
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 13:09


Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 15:18

Hallo,

Ik heb voor mijn paard Lady vandaag ook een Instagram account aangemaakt. Voorheen postte ik veel op mijn persoonlijke account maar merkte dat ik vaak wat terughoudender was met posten om niet teveel mijn niet-paardenvrienden vol te spammen. Ik heb vandaag even een aantal posts vanaf ik haar heb tot nu geplaatst omdat ik het wel leuk vind om te laten zien waar we vanaf komen en welke tegenslagen we al gehad hebben.

Ik ben te vinden onder de naam ladyfirstdelapdk

sans6

Berichten: 7896
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 21:33

_lauraaa_ schreef:
Hallo,

Ik heb voor mijn paard Lady vandaag ook een Instagram account aangemaakt. Voorheen postte ik veel op mijn persoonlijke account maar merkte dat ik vaak wat terughoudender was met posten om niet teveel mijn niet-paardenvrienden vol te spammen. Ik heb vandaag even een aantal posts vanaf ik haar heb tot nu geplaatst omdat ik het wel leuk vind om te laten zien waar we vanaf komen en welke tegenslagen we al gehad hebben.

Ik ben te vinden onder de naam ladyfirstdelapdk


Jou ben ik vandaag toevalig gaan volgen! Jij hebt die zwarte toch?et een behoorlijk verleden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 06:43

sans6 schreef:
_lauraaa_ schreef:
Hallo,

Ik heb voor mijn paard Lady vandaag ook een Instagram account aangemaakt. Voorheen postte ik veel op mijn persoonlijke account maar merkte dat ik vaak wat terughoudender was met posten om niet teveel mijn niet-paardenvrienden vol te spammen. Ik heb vandaag even een aantal posts vanaf ik haar heb tot nu geplaatst omdat ik het wel leuk vind om te laten zien waar we vanaf komen en welke tegenslagen we al gehad hebben.

Ik ben te vinden onder de naam ladyfirstdelapdk


Jou ben ik vandaag toevalig gaan volgen! Jij hebt die zwarte toch?et een behoorlijk verleden

Ja klopt dat ben ik inderdaad! Ze heeft al heel wat meegemaakt in haar jonge jaren. Ik volg jou nu ook.

GiGi_90

Berichten: 658
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 10:26

Ik ben van persoonlijk account overgegaan op een professioneel account. Vind het wel leuk om straks wat meer statistieken te kunnen zien.
Ik ga jullie accounts eens bekijken voor inspiratie!