Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 12:06

Sky_As schreef:
Spruit schreef:
Ik klim langzaam omhoog met volgers (663 *\o/* ) en heb ook geregeld ook mensen die mij ontvolgen. Laatst ook 1 die mij in 1 week tijd 3x volgde en, ik weet zijn naam niet meer, weer ontvolgde. Alsof ik hem dan wel ga volgen, zijn content sprak mij echt NIET aan :)) Ik denk altijd; als jij mij ontvolgd, dan heb ik weer een publiek dat weer iets beter bij mij past.

Volgens mij zou je ook zo 'moeten' denken, helemaal als je een bedrijf hebt. Mensen die ontvolgen zijn mensen die toch geen betaalde dienst van je gaan afnemen. Die kun je beter kwijt dan rijk zijn. Je kunt toch niet iedereen plezieren :D


Jouw account is zo leuk en leerzaam. Wij hebben zelf ook koeien (bunny :D) en ik volg je al voor ik wist dat je ook op bokt zat. Echt leuk! En ik ben jaloers op je brood... Wou dat ik tijd en geduld had om mee daar in te verdiepen...


Leuk om te horen! :+: Worden er bij jullie alweer bijna kalfjes geboren? :D

wilmatj

Berichten: 2419
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 15:58

welmoed__ schreef:
wilmatj schreef:
Mijn paarden account gaat de laatste tijd echt teleurstellend drama. Blijf een beetje rond de 300 likes met 6000 volgers, me volgers nemen meer af dan dat er nieuwe bij komen.

Mijn puppy account daarin tegen doet het aardig leuk, groeit rustig doen. Veel likes en het leukste van alles is dat ik door meerdere fotograven ben benaderd voor portfolio shoots. Ze is dan ook wel erg knap al zeg ik het zelf.

op mijn puppy account krijg ik wel enorm veel reacties met van die rot accounts dat ze willen samenwerken, ik moet alleen het hoofd account maar te dmén.


Het is jammer dat je niet wat dichterbij woont, anders had ik je pup ook graag voor me lens gehad. :o

Die samenwerkings reacties krijg ik ook vaak op Floyd zijn insta, soms geef ik ze een reactie met een middelvinger emoticon. Ben ik nu slecht? :')


Wij kunnen best een stukje rijden hoor haha. Geen idee waar jij woont?

Haha ik negeer ze gewoon. De accounts zijn vaak binnen een dag verwijderd.

Nayomie
Berichten: 32783
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 16:02

Die reacties zijn indd best hinderlijk. Ik geef ze een enkeltje prullenbak. Moet zeggen, nu ik daadwerkelijk een samenwerking heb, zijn de reacties daarmee wel een stuk minder. :')

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 21:01

Echt jongens als ik een account zou maken puur en alleen met fail foto’s dan zou ik razend populair zijn.
De domste, raarste, lelijkste foto’s krijgen de meeste likes. Heb er eentje waar mijn zus haar merrie op haar merriest is en die zit op minder dan een uur al bijna aan 500 likes. Dat is normaal zowat het max haha

Qimm

Berichten: 15174
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 21:09

Haha wow. Ja 'lelijke' foto's doen het goed. Net als vergelijkingsfoto's

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 21:12

Ik had er ooit eentje van Dexter zijn staart die hij over de trailerklephad gekregen en dus buiten hing (hoge-konten-probleem), die ging ook hard hahaha

DemiSisa

Berichten: 1030
Geregistreerd: 10-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 21:19

Ik heb juist, als klein account zijnde, het idee dat de mooie foto's harder gaan dan de normale telefoonfoto's. Grappig dat dat zo verschilt :)

moonsparkle
Berichten: 21731
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 22:21

Ik maak alles met telefoon, geen grappige foto's. Ik heb geen idee waarom de ene beter aanslaat dan de ander bij mij. Ik heb de laatste tijd wel dat er af en toe opeens 10/15 mensen me ontvolgen, ik krijg er ook minder volgers bij.

Qimm

Berichten: 15174
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 22:50



Dit is met ruime afstand de meest gelikete foto op mijn feed :')

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:37

:')

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16244
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:39

Ik vind het erg lastig om volgers te krijgen. Mijn portfolio staat grotendeels op mijn Instagram en als ik shoots heb, plaats ik ook foto's. Nu kan ik alleen niet elke dag een foto online zetten. Hoe doen jullie dit? Ik gebruik tags en probeer hier en daar te reageren op mensen die ik volg...

Qimm

Berichten: 15174
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:44

Doe je iets met stories? Daar kun je makkelijker (inter)actief zijn

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16244
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:47

Qimm schreef:
Doe je iets met stories? Daar kun je makkelijker (inter)actief zijn

Niet heel veel. Ik plaats soms wel eens een foto of als ik bijvoorbeeld iets binnenkrijg voor het fotograferen. Hoe doe jij dat? Krijgen mensen die je niet volgt ook sneller je story te zien?

Qimm

Berichten: 15174
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:54

Ik zie vaak wel ergens een onbekende voorbij komen als ik kijk wie mijn stories bekijken.
Maar ik volg best mensen die weinig posten maar op een leuke manier actief zijn met stories dus dan blijf ik als volger wel pakken

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16244
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:56

Ah oke! Ik moet denk ik wat creatiever worden wat betreft mijn story's. Ik vind het vooral erg leuk om foto's te delen maar ik zie soms hele kunstwerken in story's qua creativiteit _O-

Melisje_92

Berichten: 1097
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 00:21

Qimm schreef:
[ Video ]

Dit is met ruime afstand de meest gelikete foto op mijn feed :')


Deze heb ik gewoon gemist, like erbij *\o/*

moonsparkle
Berichten: 21731
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 00:23

Ik post alleen wanneer ik daarna ook even tijd heb om actief te zijn zodat ik kan terug liken of om een account wat me aanspreekt terug te kunnen volgen zodat er direct wat interactie blijft na een post. Ik probeer soms ook wat anders hashtags en dat lijkt ook wel te werken.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-21 22:20

Mijn foto gaat zo goed! En echt juist de foto die ik voor de lol postte echt serious
Afbeelding
Afbeelding

moonsparkle
Berichten: 21731
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 22:28

Leuke foto!

puppy1128

Berichten: 5012
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 22:30

Mijn foto heeft een bereik van 5, en 8 likes.

Hij is nét gepost, maar wat is die bereik nu dan? :o?

Melisje_92

Berichten: 1097
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:08

Ik begrijp het nog steeds niet :')

Dit zijn de statistieken van de foto die ik gister heb geplaatst, deze ging best wel lekker.
Afbeelding

En deze zijn die van vanochtend
Afbeelding

Biede foto’s zijn van dezelfde shoot en hebben dezelfde hashtags, enige verschil is dat ik bij die van vandaag 2 Valentijn hashtags erbij heb gezet. :o?

Mariett

Berichten: 4431
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:11

Soms ligt het ook aan de dag waarop je iets plaatst! Volgens mij gaan zondagen sowieso niet zo heel lekker.

DewiFoto

Berichten: 846
Geregistreerd: 20-09-11

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:21

Het blijft inderdaad heel vreemd waarom de ene post het veel beter doet dan de andere. Maar er zit inderdaad vaak wel een verschil in dag en tijdstip. Bij mij doen sowieso altijd filmpjes het beter dan foto’s. En hashtags heb ik al een hele tijd steeds dezelfde. Daar zou ik ook weer eens naar moeten kijken. Maar volgens mij zien heel veel van mijn volgers niet eens mijn posts. Hebben anderen daar ook last van? Wat kan je daar het beste aan doen?

Melisje_92

Berichten: 1097
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:30

Op welke dag het wel of niet beter gaat heb ik eigenlijk nooit echt op gelet, maar dit is wel heel slecht hahah. Twijfel om hem eraf te halen en later nog eens te plaatsen, fotograaf heeft haar best gedaan dus vind dat die wel wat meer bereik verdiend.

Degene die het wel goed doen komt het grootste deel van de likes van mensen die mij niet volgen.

Sky_As

Berichten: 4744
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:35

Spruit schreef:
Ik klim langzaam omhoog met volgers (663 *\o/* ) en heb ook geregeld ook mensen die mij ontvolgen. Laatst ook 1 die mij in 1 week tijd 3x volgde en, ik weet zijn naam niet meer, weer ontvolgde. Alsof ik hem dan wel ga volgen, zijn content sprak mij echt NIET aan :)) Ik denk altijd; als jij mij ontvolgd, dan heb ik weer een publiek dat weer iets beter bij mij past.

Volgens mij zou je ook zo 'moeten' denken, helemaal als je een bedrijf hebt. Mensen die ontvolgen zijn mensen die toch geen betaalde dienst van je gaan afnemen. Die kun je beter kwijt dan rijk zijn. Je kunt toch niet iedereen plezieren :D


Jouw account is zo leuk en leerzaam. Wij hebben zelf ook koeien (bunny :D) en ik volg je al voor ik wist dat je ook op bokt zat. Echt leuk! En ik ben jaloers op je brood... Wou dat ik tijd en geduld had om mee daar in te verdiepen...[/quote]

Leuk om te horen! :+: Worden er bij jullie alweer bijna kalfjes geboren? :D[/quote]

De eerste worden volgens mij in maart geboren.... Voor ons is het (uit de hand gelopen) hobby, en wij moeten alles huren dus liefst zo veel mogelijk in het weideseizoen zodat ze na het kalven zo snel mogelijk naar buiten kunnen :)