Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl83
Berichten: 387
Geregistreerd: 16-05-11

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 10:30

Hier hetzelfde, zowel wat die seksfoto groepen betreft, als het slechte bereik, zo irritant!
Aantal volgers groeit wel, maar bereik van de foto's en likes wordt precies enkel slechter.

Yummy

Berichten: 427
Geregistreerd: 01-04-20
Woonplaats: Drenthe

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 11:39

Weet iemand van jullie toevallig nog een goede app oid waar je kan zien wie je ontvolgt heeft of je niet terugvolgt? Zie door de bomen het bos niet meer en 80% moet je voor betalen...

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 11:45

Nee, geen ervaring mee of interesse in

moonsparkle
Berichten: 21774
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:08

Yummy schreef:
Weet iemand van jullie toevallig nog een goede app oid waar je kan zien wie je ontvolgt heeft of je niet terugvolgt? Zie door de bomen het bos niet meer en 80% moet je voor betalen...


Ik had laatst iemand ontvolgt omdat de foto's me steeds minder aanspraken toen kreeg ik ook bericht van diegene dat hij zag dat ik had ontvolgt. Ik dacht toen ook hoe dan? Hij heeft meer dan 10.000 volgers :')

Yummy

Berichten: 427
Geregistreerd: 01-04-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:09

moonsparkle schreef:
Yummy schreef:
Weet iemand van jullie toevallig nog een goede app oid waar je kan zien wie je ontvolgt heeft of je niet terugvolgt? Zie door de bomen het bos niet meer en 80% moet je voor betalen...


Ik had laatst iemand ontvolgt omdat de foto's me steeds minder aanspraken toen kreeg ik ook bericht van diegene dat hij zag dat ik had ontvolgt. Ik dacht toen ook hoe dan? Hij heeft meer dan 10.000 volgers :')



Heb ik ook, daarom ben ik er ook enorm benieuwd naar hoe ze dat bijhouden. :')

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:12

Ik heb wel iemand die me elke 3 weken of zo volgt (en dan blijkbaar weer ontvolgt, en dan 3 weken later...) maar ik vind haar foto's gewoon niet zo boeiend. Ik vraag me dan ook af of ze gewoon eens in de zoveel tijd een hele zwik accounts gaat volgen en ontvolgen (we hebben een handjevol gemeenschappelijke volgers, denk dat ze daarom mijn account elke keer weer ziet) Maar wat een berg werk lijkt me dat om dat telkens te doen!

Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:59

Ik word zelfs op mijn privé account constant aan die seksgroepen toegevoegd. Terwijl ik alleen gesloten accounts volg, alleen volgers met een gesloten account heb en mijn eigen account gesloten is. Echt bloedirritant.

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:02

Ik heb er ook echt al bizar veel moeten verwijderen, mensen met te veel tijd volgens mij

Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:08

Neh, het zijn bots. Zo’n scriptje schrijf je in een half uurtje.

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:09

Maar waarom, of ben ik zo naïef dat ik denk dat niemand daar intrapt...

moonsparkle
Berichten: 21774
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:11

Ik vind het ook vervelend als ik van die berichten krijg over geld bij foto's, ik had inmiddels rijk kunnen zijn.

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:31

Yummy schreef:
Weet iemand van jullie toevallig nog een goede app oid waar je kan zien wie je ontvolgt heeft of je niet terugvolgt? Zie door de bomen het bos niet meer en 80% moet je voor betalen...


Ik gebruik hiervoor de app ''Followers & Unfollowers''. In de playstore is het een roze icoon met wit poppetje.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-21 15:46

Qimm schreef:
Maar waarom, of ben ik zo naïef dat ik denk dat niemand daar intrapt...


Helaas zijn er veel naive mensen die er intrappen -O-

Yummy

Berichten: 427
Geregistreerd: 01-04-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 23:54

saabineex schreef:
Yummy schreef:
Weet iemand van jullie toevallig nog een goede app oid waar je kan zien wie je ontvolgt heeft of je niet terugvolgt? Zie door de bomen het bos niet meer en 80% moet je voor betalen...


Ik gebruik hiervoor de app ''Followers & Unfollowers''. In de playstore is het een roze icoon met wit poppetje.



Thanks, tot nu toe doet ie t onwijs goed!

Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 14:24

Voor het eerst best veel engagement via discovery *\o/*


Afbeelding

Follow/unfollow apps heb ik niet. Je kunt dat toch gewoon op instagram zien? Of ontvolgen jullie als iemand jullie ontvolgt?

Yummy

Berichten: 427
Geregistreerd: 01-04-20
Woonplaats: Drenthe

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 14:46

Ik ontvolg inderdaad mensen als ze me ontvolgen. Tenzij ik vind dat ze een leuk account hebben.. :')

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 16:18

Ik volg sowieso alleen al mensen als ik vind dat ze een leuk account hebben. Ik dacht dat dat een beetje het idee er achter was hahahah

Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 17:04

Granoek schreef:
Ik volg sowieso alleen al mensen als ik vind dat ze een leuk account hebben. Ik dacht dat dat een beetje het idee er achter was hahahah


Ik ook. Ik vind het anders zo.. ik weet niet maar nogal gekkig.

moonsparkle
Berichten: 21774
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 17:07

Ik volg ook alleen accounts die me aanspreken, blijkbaar zijn dat er nogal veel :') maar zo volg ik ook soms accounts die net nieuw zijn om zo te supporten als ze mooie foto's hebben. Accounts die mij aanspreken zijn vooral natuur/outdoor accounts met weinig bewerkingen of zo bewerkt dat ik niet zie dat ze bewerkt zijn, haha. Ik krijg hem vaak de request follow for follow maar dan volg ik ook alleen als het account me aanspreekt

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 17:47

Nou zit ik zelf al een tijdje te twijfelen om iemand te ontvolgen, hij bewerkt zijn foto's net wat te fanatiek na, maaaarrrr hij is altijd heel betrokken, altijd een like, regelmatig een comment en vaak reacies op mijn story. Dus ik vind het dan een beetje banketstaaf ofzo :')

moonsparkle
Berichten: 21774
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 18:02

Haha support is ook wat waard

welmoed__

Berichten: 6571
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 18:33

Ik krijg ook zo vaak een dm met de vraag, vriendjes worden? Daar reageer ik al niet eens op, die wil me dus alleen volgen als ik ook terug volg. Dat vind ik echt schooien om volgers en daar hou ik niet van.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 18:50

Ja, of een dm met 10 likes voor 10 likes?
Daar doe ik ook niet aan mee. Ik like wat ik zelf wil en niet om likes terug te krijgen. Dan is het toch ook niet meer gemeend voor mijn gevoel?

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 18:57

Daar begin ik ook niet aan hoor. Wanneer iemand me gaat volgen of wanneer iemand me meerdere likes heeft gegeven (vooral als het niet gewoon het rijtje af is gegaan, maar specifieke foto's) dan check ik het profiel wel. En als het me aanstaat geef ik likes of een volg terug.

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 19:10

welmoed__ schreef:
Ik krijg ook zo vaak een dm met de vraag, vriendjes worden? Daar reageer ik al niet eens op, die wil me dus alleen volgen als ik ook terug volg. Dat vind ik echt schooien om volgers en daar hou ik niet van.

Dit. Of DM's om een post te liken en te reageren. Moeilijk irritant. Iemand hier op bokt deed dit ook, ben ik gaan ontvolgen want het was én eenzijdig en bloedirritant. :')
En lijkt nu likes gekocht te hebben. Lol.