Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 18:50

Er is inderdaad een app waarmee je kunt zien wie jouw niet volgt of dus niet meer volgt. Hier gaat het weer ietsje beter maar ik merk als ik al 1 dag minder actief ben dat ik gelijk volgers verlies, dat vind ik dan wel weer apart.

GiGi_90

Berichten: 657
Geregistreerd: 14-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 12:37

Leuk topic ik ga op mijn gemakje eens wat bijlezen. Ik probeer ook wat actiever te zijn op insta. Heb een persoonlijk account, maar post voornamelijk op paardengebied eigenlijk. Probeer ook leuke quotes toe te voegen. Heb sinds kort mijn profiel openbaar gezet. Hebben jullie je insta op privé staan of ook openbaar?
Heb al wel eens een zakelijk account gemaakt met echt alleen mijn paardenavonturen, maar dat vind ik dan weer zonde omdat ik dan helemaal opnieuw moet beginnen met volgers trekken. Misschien mijn huidige account maar omzetten naar zakelijk om ook statistieken te kunnen volgen.
Tip en tricks zijn welkom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 00:12

Myponyhoward schreef:
Update: Zit nu op 900 :(:)


Het is nog maar kort natuurlijk maar ben wel benieuwd of je er iets van gaat merken.

Ik heb hier ook al aan zitten denken om dat te doen maar heb schrik dat er niks over blijft en er ook niks meer bijkomt _O-

Myponyhoward

Berichten: 424
Geregistreerd: 18-08-17
Woonplaats: Nijemirdum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:28

[***] schreef:
Myponyhoward schreef:
Update: Zit nu op 900 :(:)


Het is nog maar kort natuurlijk maar ben wel benieuwd of je er iets van gaat merken.

Ik heb hier ook al aan zitten denken om dat te doen maar heb schrik dat er niks over blijft en er ook niks meer bijkomt _O-


Ik krijg nu ongeveer 20 likes meer per post! Dus het helpt echt wel heb ik het gevoel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 13:23

Grappig dat je inderdaad resultaat merkt.
Ik heb het idee dat er hier ook eens een opschoning nodig is, heb 1300 volgers en krijg 60-70 likes per foto .. Nu zal (in)activiteit er ook wel mee te maken hebben, maar een tijdje actief posten en andere foto's liken ed lijkt toch niet veel te doen. Maarja, als pakweg de helft van mijn volgers eigenlijk niet meer actief is en die krijgen de foto's wel op hun feed terwijl de rest ze misschien niet ziet ... dan schiet het ook niet zo op natuurlijk.

Toch heb ik er schrik voor, volgens mij hou ik geen volgers over :o

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 08:34

Zelf twijfel ik ook al een poosje over een serieuze opschoon ronde. Heb laatst wel de volgers met ‘gestopt’ of zonder profielfoto verwijderd. Dat waren er ongeveer 100 op 2100 volgers :=. Zit nu wel weer op 2100 volgers, maar dat komt ook omdat ik een winactie heb lopen.
Gemiddeld zo 200 likes op een foto.

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 08:56

Ik ben nu wat drukker met werk en studie en ik merk het ook weer gelijk op insta. Ik post nu om de 3 tot 5 dagen ipv om de 2/3. Als ik alleen al een dag wat minder doe zijn er zo een aantal volgers weg. Toch gek hoe dat werkt, mij zal het helemaal niet opvallen als iemand die ik volg even wat minder actief is.

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 09:04

Ik snap echt helemaal niks van Instagram, mijn volgers gaan niet om hoog en opeens ook veel minder likes. Via hashtags haal ik amper likes. Geen idee wat ik fout doe haha :')

welmoed__

Berichten: 6566
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 09:51

moonsparkle schreef:
Ik ben nu wat drukker met werk en studie en ik merk het ook weer gelijk op insta. Ik post nu om de 3 tot 5 dagen ipv om de 2/3. Als ik alleen al een dag wat minder doe zijn er zo een aantal volgers weg. Toch gek hoe dat werkt, mij zal het helemaal niet opvallen als iemand die ik volg even wat minder actief is.


Dit vind ik inderdaad ook altijd opvallend.
Ik merk het niet als 1 van mijn volgers wat minder actief is.

Yummy

Berichten: 423
Geregistreerd: 01-04-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 20:46

xLiez schreef:
Ik snap echt helemaal niks van Instagram, mijn volgers gaan niet om hoog en opeens ook veel minder likes. Via hashtags haal ik amper likes. Geen idee wat ik fout doe haha :')


Heb ik ook last van ^^

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 21:33

Ik ben sinds kort Instagram weer gaan gebruiken, mijn naam is TrickyTammyy.

Jaren geleden was ik actief met mijn paarden account en die had op z’n hoogtepunt zo’n 6000 volgers.

Maar merk wel dat het nu wat ‘lastiger of anders’ is dan pak m beet 6-7 naar terug :=

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 21:38

xTammyy schreef:
Ik ben sinds kort Instagram weer gaan gebruiken, mijn naam is TrickyTammyy.

Jaren geleden was ik actief met mijn paarden account en die had op z’n hoogtepunt zo’n 6000 volgers.

Maar merk wel dat het nu wat ‘lastiger of anders’ is dan pak m beet 6-7 naar terug :=


Heet jouw paard Flame? En kan het zijn dat jij jaaaaaren geleden best wel actief was op een paardenspel? (MyHorsez denk ik)

Ik ga je volgen :))

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 21:42

Ik ben even wat minder actief op instagram.. Ben bezig met een research project en heb een voltijd vak tegelijkertijd. Drukte! Daarna hoop ik vooral weer wat goede foto's te maken..

Ghostattack schreef:
xTammyy schreef:
Ik ben sinds kort Instagram weer gaan gebruiken, mijn naam is TrickyTammyy.

Jaren geleden was ik actief met mijn paarden account en die had op z’n hoogtepunt zo’n 6000 volgers.

Maar merk wel dat het nu wat ‘lastiger of anders’ is dan pak m beet 6-7 naar terug :=


Heet jouw paard Flame? En kan het zijn dat jij jaaaaaren geleden best wel actief was op een paardenspel? (MyHorsez denk ik)

Ik ga je volgen :))

Hahahah wij allen! Ik herken jullie er inderdaad ook van :P

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 21:50

Ja zeker dat was ik!
Wij waren in eerste instantie actief op Hyves en van daar uit hadden we veel ‘fans en volgers’ op inderdaad my horses en Instagram.
Op den duur begonnen m’n volgers terug te lopen omdat ik een periode niet in Nederland was en dus weinig postte. Toen ben ik op den duur met de Instagram gestopt

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 22:01

Jaa leuk! Volgens mij ben ik ooit nog mod geweest op MH :P Lang lang geleden haha

Ik was destijds heel erg jaloers op jou xTammyy, jij deed zoveel gave dingen met je paard! En ik kon toen enkel nog dromen van een eigen paard _O- Nu heb ik er twee :o

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 22:05

Zou goed kunnen ja, jouw naam komt mij erg bekend voor :D

Haha grappig om te horen. Zo ben ik ook ooit iemand in het echt tegen gekomen die me daarna een berichtje stuurde dat ze het zo leuk vond om mij en [***] te hebben gezien. Ze durfde me alleen niet aan te spreken :+
Ik ben mij er steeds meer bewust van hoe gezegend ik ben met een paard als [***]. We hebben al zoooveel gedaan samen. Weliswaar niks op hoog niveau maar noem maar iets wat je met een paard kunt doen, we hebben het gedaan :) hopelijk gaat hij nog lang mee <3
Twee paarden, is dat niet druk?

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 22:09

Ja dat vond ik altijd zo gaaf aan jullie! Niks hoog niveau, maar gewoon echt lol met je knol en super leuke dingen ondernemen :)) Hoe oud is hij nu?

Ja twee is pittig hoor, maar 1 daarvan staat op pensioen dus dat scheelt wel. Heb ze alleen wel op 2 verschillende stallen staan :P

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 22:41

Haha om het simpel te houden _O-
Ach als dat het beste is voor het paard, dat is het belangrijkste hè.
[***] wordt dit jaar 18 :D

M_Bronkhorst

Berichten: 67
Geregistreerd: 15-01-21

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 22:03

Hallo allemaal!

Superleuke groep dit volgensmij. Vanaf nu blijf ik hem ook volgen! Ik ben elke dag super actief op Instagram. Heb nu bijna 2000 volgers. mischa_bronkhorst heet ik. Leuk om dit hier te volgen!!❤️Afbeelding

Myponyhoward

Berichten: 424
Geregistreerd: 18-08-17
Woonplaats: Nijemirdum

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 20:01

Ben ik de enige bij wie Instagram het opeens niet meer doet op al mijn apparaten? Alle andere apps werken wel gewoon

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 20:02

Hier ook niet zie ik net. Maar whatsapp lijkt ook een storing te hebben, wellicht komen die overeen?

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 20:04

Allemaal van facebook, dus daar zal het hem in zitten

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 20:05

Wereldwijde storing :+

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 20:16

Ahh ik ben al 4x naar beneden gelopen om de router te herstarten. Note so self: eerst bokt checken

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 21:22

Granoek schreef:
Ahh ik ben al 4x naar beneden gelopen om de router te herstarten. Note so self: eerst bokt checken

Ik check altijd eerst twitter :+