Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 18:00

Bij mij werkt dat niet, althans niet op mijn telefoon. Laptop nog niet geprobeerd.

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 18:38

Op de tel werkt de enter als ik omga naar symbolen :j

Phen
Berichten: 1207
Geregistreerd: 03-01-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 21:52

Ik heb een hobby die niet veel andere mensen hebben. Ik gebruik instagram om meer mensen te leren kennen met dezelfde hobby als ik! En het lukt al aardig. Natuurlijk zou ik meer naamsbekendheid willen krijgen. Maar dat komt wel (hoop ik :) ).

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 22:01

Oh wat cool 8-)

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 09:28

Heel gaaf!

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 09:42

Meelezer hier :).

Wat een gave hobby zeg.

Ik heb momenteel even een terugval in mijn aantal likes -O-. Meer hier last van?

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 09:43

Wat knap Phen!
Heel gaaf.

Phen
Berichten: 1207
Geregistreerd: 03-01-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 11:32

Dankjewel allemaal!
Ik kan slecht nog maar het topje van de ijsberg. Heb nog veel te leren. Kan nu ongeveer 40 seconde staan, hopelijk aan het eind van het jaar 60 seconden! En dan nog één arm, en diverse shapes. Gelukkig heb ik daar nu wat hulp bij. Want tot nu toe is allemaal zelfstudie :)

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 12:16

Mijn stories worden echt weinig bekeken.. Nog geen 10% van mijn volgers denk ik bekijkt ze.

En dat terwijl ik nu heb staan als vraag 'welke foto's wil jij een before en after van zien'. Die is nu maar 2x beantwoord.. Terwijl dat echt bizar veel is aangevraagd afgelopen tijd.
Misschien maar gewoon een post maken met de mededeling, die komt tenminste wel zichtbaar in mensen hun feed.
:(

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 12:40

Ik kijk je stories zelf wel, maar misschien dat mensen zoiets niet in hun eigen story willen zetten? Ik bedenk ook maar wat.. Zelf ben ik daar niet zo mee bezig, maar je hebt wel mensen die ook hun stories in één stijl willen houden ofzo (of ze vinden het te veel moeite..)

Ik vind het zelf ook wel leuk om before en afters te zien, maar zou er ook niet snel een aanvragen (maar ik zou dan ook niet om zulke foto's vragen, als ik het speciaal aanvraag zou ik er wel op reageren)

Overigens kijkt bij mij ook zo'n 10% van mijn volgers m'n stories en reageren doen ook maar een paar mensen. Ik wil soms ook meer doen met stories, maar als je een quiz of polls gaat doen ofzo en er reageren maar 4 mensen denk je ook al snel, laat maar :')

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 14:16

Hier krijg ik nooit reacties op vragen in stories _O-

Alleen polls willen mensen nog wel eens beantwoorden. Mijn volgers aantal ging de laatste tijd best redelijk, maar na 2 nieuwe posts is het weer met 10 volgers gedaald. Ik snap er niks van :')

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 14:33

Eerst keken wel echt enorm veel mensen mijn stories. Aantallen zijn nu echt bizar laag..

Maar begrijp dat ook wel dat niet iedereen het in hun verhaal wil zetten. Maar door bijvoorbeeld een vraagsticker te gebruiken hiervoor zou het weer zo ingewikkeld worden, dan moeten mensen omschrijven welke foto ze willen zien.

Haha ja dat 'laat maar' had ik laatst ook. Vroeg ik shout out 4 shout out. Hadden welgeteld 3 mensen gedaan :+ . Durf ik nu ook niet meer.

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 17:01

Hé wat leuk, een instagram topic! Zelf heb ik een gewone account voor mezelf, en ik was begonnen met een account over onze renovatie. Die gaat echter helemaal niet vooruit dus het is geen bijster interessante account. :P Om mijn gewone account niet meer zo te spammen met hondenfoto's heb ik daar een account voor gemaakt (tobyandsia)! Verder ontdek ik nog een beetje, ben niet zo'n instagram wonder.
Mijn telefoon is wat verouderd, eigenlijk zou ik een nieuwe 'moeten' om mooiere foto's te kunnen maken. Oh well, alles op zijn tijd. :) Maken jullie telefoonfoto's of wel met een echte camera?

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 17:21

Karma schreef:
Ook jou gaan volgen.

Hoe deed je die opmaak, van alle namen onder elkaar? Ik zie vaker mooie/leuke opmaak in mensen hun BIO en ik zit dan zelf vaak te prutsen, want het lukt niet!

Enter en dan een leesteken, dus een • of een * ... anders zet hij alles achter elkaar idd.

@eowyn3003, vooral telefoon foto’s, soms als ik een shoot heb gehad met de honden of paarden dan foto’s door met een camera gemaakt.

Ik heb je account opgezocht... maar woon je in frankrijk?

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 18:10

Mijn tijdlijn werd volgespamt met gainparty's. Nu wil ik niet tientallen mensen volgen omdat ik dat hinderlijk vind dus heb ik reacties geplaatst als L4L en C4C. Ik kan je 1 zeggen: heb in 1 dag ongeveer 50 volgers bij gekregen

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 18:13

saskiaojan schreef:
Karma schreef:
Ook jou gaan volgen.

Hoe deed je die opmaak, van alle namen onder elkaar? Ik zie vaker mooie/leuke opmaak in mensen hun BIO en ik zit dan zelf vaak te prutsen, want het lukt niet!

Enter en dan een leesteken, dus een • of een * ... anders zet hij alles achter elkaar idd.

@eowyn3003, vooral telefoon foto’s, soms als ik een shoot heb gehad met de honden of paarden dan foto’s door met een camera gemaakt.

Ik heb je account opgezocht... maar woon je in frankrijk?


Dat ben ik ja, ik woon in Zuid Frankrijk! Ik dus ook bijna enkel telefoonfoto's, of foto's met een klein fototoestel. Maar als ik dan zie wat er langskomt van prachtige foto's, zijn mijn HTK foto's er duf naast... :Y)
Ik heb overigens dat bepaalde emoji's een vraagteken zijn op mijn telefoon, en bepaalde tekst ook (er zijn accounts waar heel hun bio en teksten vraagteken na vraagteken zijn. Ik ga ervan uit dat dit 'te nieuw' is voor mijn telefoon (iPhone 4S)?

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 18:14

Gainparty’s zie dat regelmatig langskomen, maar wat is daar precies de bedoeling van?

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 18:16

Ja dan mis je de nieuwste updates idd, die die emojis wel laten zien, anders zijn het vraagtekens... net als bepaalde lettertypes dan.
Ik vind juist de huis tuin en keuken fotos leuk, dus gewoon plaatsen!

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 18:59

saskiaojan schreef:
Gainparty’s zie dat regelmatig langskomen, maar wat is daar precies de bedoeling van?


Je comment IFB of F4F: I follow back of follow for follow. Bedoeling dat je zoveel mogelijk mensen volgt en dus ook zoveel mensen jou terug gaan volgen. Maar je kan ook andere dingen zeggen van L4L, S4S etc. Je bereikt meer mensen en daardoor meer volgers

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:22

Aha....
Hmmm ik vind het vooral leuk als mensen mij gaan volgen om mij, dus dat is niks voor mij .

Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:03

saabineex schreef:
Mijn tijdlijn werd volgespamt met gainparty's. Nu wil ik niet tientallen mensen volgen omdat ik dat hinderlijk vind dus heb ik reacties geplaatst als L4L en C4C. Ik kan je 1 zeggen: heb in 1 dag ongeveer 50 volgers bij gekregen


Wat betekenen die afkortingen en S4S?

Heb je reacties op de gainparty's geplaatst met de afkortingen? Dan word je reactie toch gewist?

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:13

Ik denk like for like, comment for comment en shoutout for shoutout :)

Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 22:02

Thnx Nienke, maar eigenlijk zegt me dat nog niet alles, althans ik weet niet precies wat het dan inhoudt. Maat dit is toch in gainparty’s niet toegestaan?

Overigens ben ik die dagelijkse gainparty berichten ook wel een beetje zat.

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 11:13

Ik doe zelf wel eens van die gainpartys, maar probeer ook zeker niet te vaak te doen. Omdat ik het zelf ook niet leuk vind om ze te vaak tegen te komen. Zodra ik er 1 op mijn tijdlijn zette kreeg ik vaak gelijk al de vraag van een aantal om mee te doen met hun gainparty haha

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 18:36

Mag ik nog even jullie hulp inroepen? Ik weet dat een art-channel lang niet zo veel likes en volgers oplevert als eentje gefocust op huisdieren of fotografie, ben aan het experimenteren geweest met hashtags, maar het mag allemaal niet baten (wordt eigenlijk alleen maar erger :')) Kunnen jullie mij nog wat tips geven?

- Ik weet dat mijn pagina een beetje een rommeltje is van alles en nogwat, dit is een work in progress
- Ik denk dat ik de plank mis sla met hashtags?
- Volgens mij post ik op een goed moment, namelijk tussen 5 en 6 in de avond (dan zijn de meeste mensen vrij/op weg naar huis en is heel Amerika ook wakker).
- Ik weet dat ik niet frequent genoeg kan posten om het algoritme te pleasen, maar daar is niks aan te veranderen.

www.instagram.com/tessageniets

Thanks!