Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18003
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 17:33

Dat hangt een beetje af van het artikel. Als het iets is wat ze normaal ook in het assortiment hebben, zou je het nu moeten vinden. Als het zo'n eenmalig iets is, komt hij tevoorschijn als de folder in gaat :j

Lizz

Berichten: 8895
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 17:35

ikke schreef:
Lizz schreef:
Volgens mij zie ik kruidnoten, wel gek... ze noemen het pepernoten.

Het gros van de mensheid is al lang uit het oog verloren dat dat twee verschillende dingen zijn.

Klopt, maar de lidl verkoopt ook echte pepernoten, dus ik vind het wel gek dat zij het zo noemen.


Oscar schreef:
Ik zoek, ik zoek, ik zoek....... iemand die iets weet van de Kruidvat-folder en online bestellen?
Ik heb nl. iets leuks gezien in de nieuwe folder. Die gaat morgen in en ik dacht slim te zijn door alvast op de website te kijken/bestellen, maar ik kan de folderartikelen nog niet vinden. Is dat een kwestie van wachten tot morgen, of..... ??? Iemand die dit toevallig weet?

Niet alles wat in de folder staat verkopen ze online. Er zijn vaak producten die ze alleen in de winkel verkopen. Meestal herken je het als geen link in de folder staat. Had ik namelijk tijdje terug met boeken, alleen in de winkel te krijgen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132106
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 17:38

Hmmmm, thanks voor jullie antwoorden.

Lalidan, het gaat om een artikel wat (denk ik?) eenmalig is. Een onesie voor kinderen. Volgens mij hebben ze die niet standaard.
Dan moet ik het morgen nog eens proberen, misschien staat er dan wel een link in de folder.

Angelaa2
Berichten: 4227
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 21:13

Oscar schreef:
Hmmmm, thanks voor jullie antwoorden.

Lalidan, het gaat om een artikel wat (denk ik?) eenmalig is. Een onesie voor kinderen. Volgens mij hebben ze die niet standaard.
Dan moet ik het morgen nog eens proberen, misschien staat er dan wel een link in de folder.


Als ze het online niet hebben zou ik het morgen al in de winkel proberen. Vaak liggen acties al op maandag in de winkel voor de actieprijs..

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26401
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 21:15

JPitty schreef:
Wellicht een technische zoeker hier?

Ik zoek namelijk oordopjes voor gebruik met MP3 speler van DIFRNCE én smartphone van Samsung. Gewoon die je in je oor stopt, met kabeltje eraan.

De mijne zijn vanmiddag overleden, heb dus nieuwe nodig.

Er zijn er zoveel te krijgen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie... HELP!




Geen technische zoekhulp hier? Ik zie er zoveel op internet, dat ik de draad kwijt ben...

APCIII

Berichten: 2667
Geregistreerd: 25-08-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 21:17

Technisch zijn ze zo ongeveer allemaal hetzelfde. Het grootste verschil zit doorgaans in de pasvorm/comfort in je oor.

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 21:19

Oscar schreef:
Hmmmm, thanks voor jullie antwoorden.

Lalidan, het gaat om een artikel wat (denk ik?) eenmalig is. Een onesie voor kinderen. Volgens mij hebben ze die niet standaard.
Dan moet ik het morgen nog eens proberen, misschien staat er dan wel een link in de folder.

Ik wil ook best naar de Kruidvat sjokken en de gewenste onesie aanschaffen en opsturen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132106
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 21:26

Oh wat lief van je!

Ik ga morgen even kijken of het online lukt, en anders misschien als ik komende week naar het ziekenhuis ga. Mocht het niet lukken dan hou ik je aanbod in gedachten!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26401
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 21:27

APCIII schreef:
Technisch zijn ze zo ongeveer allemaal hetzelfde. Het grootste verschil zit doorgaans in de pasvorm/comfort in je oor.


Tsja, die pasvorm is lastig bepalen vanachter een beeldscherm... :D

Maar als ze technisch allemaal hetzelfde zijn, waarom is er dan onderling zo'n groot prijsverschil?

APCIII

Berichten: 2667
Geregistreerd: 25-08-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 21:33

Wel/geen merknaam, "luxe" uitstraling en meer van dat soort lastig te meten/beoordelen zaken.

Niene87

Berichten: 3404
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 21:44

culaccino schreef:
Niene87 schreef:
Kennen jullie iemand die dit maakt?
Deze 15 jaar geleden gekocht en de persoon die hem maakte kan ik niet terug vinden online

Ik zoek nu iemand die soort gelijke slinger maakt

[ [url=m/beeQ6Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik krijg wel wat hits als ik op 'gepersonaliseerde slinger' Google. :)


Ga ik even proberen

meintje

Berichten: 1834
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: Waterlandkerkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 21:51

JPitty schreef:
JPitty schreef:
Wellicht een technische zoeker hier?

Ik zoek namelijk oordopjes voor gebruik met MP3 speler van DIFRNCE én smartphone van Samsung. Gewoon die je in je oor stopt, met kabeltje eraan.

De mijne zijn vanmiddag overleden, heb dus nieuwe nodig.

Er zijn er zoveel te krijgen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie... HELP!




Geen technische zoekhulp hier? Ik zie er zoveel op internet, dat ik de draad kwijt ben...



Ik heb meestal deze, of vergelijkbare qua prijs van Sony.
Heb je daar iets aan?
Verslijt denk ik 3 paar per jaar, omdat ik ze mishandel. Prijs/ kwaliteit vindt ik goed bij deze.

https://www.bol.com/nl/p/philips-she3705pk-00-hoofdtelefoon-met-microfoon-stereofonisch-in-ear-roze/9200000069231438/?promo=home_818_recentbekeken-MCM-slot_D99_product_7_&bltgh=tLE-vQBDUMeYQNk-jj9M6w.2_0_1.9.ProductImage

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 23:09

Ik zoek een sjaal voor bij m’n panterprintjas. Zijn er nog andere opties naast zwart?

Lizz

Berichten: 8895
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 23:44

Niene87 schreef:
Kennen jullie iemand die dit maakt?
Deze 15 jaar geleden gekocht en de persoon die hem maakte kan ik niet terug vinden online

Ik zoek nu iemand die soort gelijke slinger maakt

[ [url=m/beeQ6Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Veel winkels verkopen diy pakketjes voor zulke slingers.
Oa hema
https://www.hema.nl/feest/versiering/sl ... erm=177515

Xenos
https://www.xenos.nl/search?q=Letterslinger
Kruidvat, Action en de bigbazar hebben dit ook gehad.

Je kan ze ook laten maken
https://www.slingershop.nl/ontwerpmodul ... uAQAvD_BwE

Kiwi_ schreef:
Ik zoek een sjaal voor bij m’n panterprintjas. Zijn er nog andere opties naast zwart?

Heb je een foto? Want je kan ook een kleur van de print kiezen.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 08:26

Kiwi_ schreef:
Ik zoek een sjaal voor bij m’n panterprintjas. Zijn er nog andere opties naast zwart?


Dat diepe groen vind ik er ook altijd mooi bij staan :) of oud roze :)

Nyaleti

Berichten: 6240
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 12:40

Kiwi_ schreef:
Ik zoek een sjaal voor bij m’n panterprintjas. Zijn er nog andere opties naast zwart?


Zwart is wel het eerste wat in me op komt. Als het een lichtgekleurde jas is, misschien een donkerbruine?

Ik zoek een fijn YouTubekanaal (of een app desnoods) voor beginners yoga.. niet als pittige workout benen in je nek maar echt voor het ontspannen / ontstressen. Mindfulness vind ik dan weer wat te duf dus eigenlijk 'actieve' meditatie ofzo?

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 14:02

Ik zoek een cadeautje voor mijn broertje. Max 15 euro.
Hij is 11, houdt van gamen, formule 1, auto's (vooral ferrari's). Ik heb echt geen idee wat ik voor hem moet kopen :+

Lezen haat hij, dus een tijdschrift over auto's/formule 1 valt al af. En hij vind dingen al snel kinderachtig.

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 15:05

Nyaleti ken je Yoga with Adrienne? Die vind ik wel fijn :j

Ik ben al maanden op zoek naar sportieve A-merk sneakers met panterprint. Eigenlijk dit maar dan zonder de tijger:
Afbeelding
Edit: niet onbelangrijk, maat 41 / 41.5

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 18:53

Pepperrr schreef:
Ik zoek een cadeautje voor mijn broertje. Max 15 euro.
Hij is 11, houdt van gamen, formule 1, auto's (vooral ferrari's). Ik heb echt geen idee wat ik voor hem moet kopen :+

Lezen haat hij, dus een tijdschrift over auto's/formule 1 valt al af. En hij vind dingen al snel kinderachtig.


Houdt hoj van marsepein of ander snoep?

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 19:00

Ja hij is wel een snoepkont, en hij wilde graag van die colaflesjes, dus die ga ik sowieso geven. Maar wil niet teveel snoep geven gezien ik hem dikker en dikker zie worden omdat ie weigert buiten te spelen en alleen maar eet en op de bank zit :+ Dus een zak snoep vind ik wel genoeg. Heb net een skin (sticker) gekocht voor zijn PlayStation controller. Nu houd ik nog 7 euro over om iets te kopen :+
Ik heb zelf ook een multiplex plaat geregeld waar ik een ferrari logo op ga schilderen in ieder geval.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 19:35

van welk merk zijn ookalweer die slangenprint ruiter shirtjes die veel mensen hebben?

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 19:57

Pepperrr schreef:
Ja hij is wel een snoepkont, en hij wilde graag van die colaflesjes, dus die ga ik sowieso geven. Maar wil niet teveel snoep geven gezien ik hem dikker en dikker zie worden omdat ie weigert buiten te spelen en alleen maar eet en op de bank zit :+ Dus een zak snoep vind ik wel genoeg. Heb net een skin (sticker) gekocht voor zijn PlayStation controller. Nu houd ik nog 7 euro over om iets te kopen :+
Ik heb zelf ook een multiplex plaat geregeld waar ik een ferrari logo op ga schilderen in ieder geval.



Ah, anders had ik aangeraden om een marsepeinen formule 1 ferrari te kopen, maar dat red je voor €7,00 niet denk ik.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 20:04

Nee dat denk ik niet inderdaad. Maar wel een goed idee!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26401
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 20:21

Vanillia schreef:
Nyaleti ken je Yoga with Adrienne? Die vind ik wel fijn :j

Ik ben al maanden op zoek naar sportieve A-merk sneakers met panterprint. Eigenlijk dit maar dan zonder de tijger:
[ Afbeelding ]
Edit: niet onbelangrijk, maat 41 / 41.5



Bij Zalando hebben ze deze: https://www.zalando.nl/new-balance-wlc1 ... lophones=0 Zelfde merk als op jouw foto, geheel panter, verkrijgbaar in 41/ 41,5. Én nu met 31% korting.

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 21:54

Keet schreef:
Kiwi_ schreef:
Ik zoek een sjaal voor bij m’n panterprintjas. Zijn er nog andere opties naast zwart?


Dat diepe groen vind ik er ook altijd mooi bij staan :) of oud roze :)


Groen is inderdaad nog wel een goede! Hij is niet heel licht van kleur, meer een donkere versie.