Gingers / Redheads verzamelen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 12:08

spatter schreef:
Eigenlijk triest dat jullie dus niet jezelf durft te zijn.

Natuurlijk oogt het eerst vreemd als jullie altijd make-up gebruiken en dan ineens niet, dan oogt het ineens veel fletser maar hee, jullie zijn rooien, dat hoort er bij.

En als jullie er zo wit uit zien, misschien wat meer buiten komen zodat er kleur op jullie wangen komt.


Wat een onzin :') :')

ravellie

Berichten: 3079
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 12:47

JoyceLa schreef:
spatter schreef:
Eigenlijk triest dat jullie dus niet jezelf durft te zijn.

Natuurlijk oogt het eerst vreemd als jullie altijd make-up gebruiken en dan ineens niet, dan oogt het ineens veel fletser maar hee, jullie zijn rooien, dat hoort er bij.

En als jullie er zo wit uit zien, misschien wat meer buiten komen zodat er kleur op jullie wangen komt.


Wow, die vind ik wel erg kort door de bocht. Ik heb mijzelf inmiddels geaccepteerd zoals ik ben, en geloof me dat ik daar jaren over heb gedaan. Ik heb heel veel moeite gehad met mijn rode haren, sproeten overal en witte ledematen. Daar weet je niets van. En ik weet dat ik niet de enige ben. Nu loop ik ook in jurkjes en laat ik mijn witte benen ook het licht zien. Het interesseert mij helemaal niets meer dat ik niet bruin word. En ik ben toch echt veel buiten. Ik ben nu trots dat ik net wat anders oog dan de meeste anderen.

Er zijn genoeg niet rode vrouwen die make up dragen. Je draagt toch ook mooie kleren die je een boost geven? Of je doet sieraden om waardoor je je mooier voelt. En zo zijn er nog meer voorbeelden…




Ik loop ook gewoon in jurkjes en rokjes met witte benen
Weinig pigment, zo is het nu eenmaal.
Kan mij er niet aan storen wat anderen vinden.
En ik maak mijn wenkbrauwen en wimpers ook iets donker, anders heb je helemaal geen contrast in je gezicht :o

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 13:05

Ik ben helemaal geen make-updrager. Beetje mascara (zeg 4x per week) en soms wat oogschaduw en dat is het. Ik heb er ook geen talent voor, moet ik zeggen. :D

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 13:16

Make up die ik dagelijks draag zijn mascara en mijn wenkbrauwen. Zonder wenkbrauwen ga ik echt niet de deur uit. Ik ga van 20 naar 12 zonder wenkbrauwen.
De voornaamste reden dat ik niet dagelijks meer make up draag, is omdat ik moeite heb met de juiste foundation vinden die niet te donker is.
Welke foundation hebben jullie?

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 13:22

Ach, vind ik niet meer erg, als ze me 8 jaar jonger schatten :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 13:42

Ik hou van make up dus draag ik het. Ik krijg ook geen kleur op mijn wangen tenzij het uit een potje komt :D mijn huidtype is ook zeer gevoelig voor zon. Zonder make up voel ik me ook echt wel dik Ok, al krijg ik dan idd wel gekke vragen soms :')

Zonder:
Afbeelding

Full face voor overdag (ben niet zo goed in selfies :D )

Afbeelding

waarom ik het niet kleur :)

Afbeelding

En de familie rostjes :D

Afbeelding

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:28

HEMA heeft lichte foundation, maar ik vind foundation echt niet mooi, bij niemand, dus ik draag het ook niet, alleen bij fotoshoots

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:37

Ik heb 2 dochters met hoog blond haar, de eene kun je bijna wit noemen, hun wimpers en wenkbrauwen zie je nog veel minder en toch dragen ook zij zelden make up, alleen bij uitgaan ofzo.

Ik verbrande als kind ook enorm, kreeft of vervellen .
Maar ik heb ontzettend veel op het land gewerkt, tuinbouw en landbouw , dus heel veel werken/zweten in de zon en op den duur krijg je gewoon een tint.

Mijn man heeft jaren een snor gehad die nauwelijks op viel tot hij onder het stof zat en mensen verbaasd reageerde .
En als er iemand verbrand en melkwit is , is hij het wel.
Toen ik hem leerde kennen reflecteerde hij gewoon :wow: en dan in Duitsland op een badplaats rondlopen _O-
Die was door zijn ouders altijd uit de zon gehouden .
Flinke hoge faktor zonnebrand gebruikt en zelfs hij is in de loop van de jaren gekleurd geraakt op gezicht en armen, over zijn benen zal ik het niet hebben.
Toen we trouwden was hij echt nog hoogblond
Afbeelding

en dit is een redelijk recente foro
Afbeelding

Afbeelding
je ziet op de onderste foto zijn ringbaard niet eens :D

Oh , op de laatste 2 foto's sta ik trouwens met een gebroken been, alleen wist ik dat toen nog niet.
Was net gevallen in het mulle zand en daarna gingen we door met de shoot.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:29

Leuke foto's spatter!

Ik ben wel voorzichtig met mijn huid. Liever wit dan dat 'gezonde' kleurtje := ik wil nog een jaartje of 50 mee :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:32

Wat betreft foundation: ik heb er van catrice/bourjois/Chanel en nog wat merken die licht genoeg zijn. Altijd goed zoeken en proberen.

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:32

Ik heb nog wel een foto voor jullie wat de zon doet met een rooie, ondanks factor 50 en hele dag schaduw :')
Spoiler:
Afbeelding


Slapeloze nacht gehad vannacht.
Afbeelding

JoyceLa

Berichten: 2125
Geregistreerd: 05-02-09
Woonplaats: Alphen aan de Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:39

ierusju schreef:
Make up die ik dagelijks draag zijn mascara en mijn wenkbrauwen. Zonder wenkbrauwen ga ik echt niet de deur uit. Ik ga van 20 naar 12 zonder wenkbrauwen.
De voornaamste reden dat ik niet dagelijks meer make up draag, is omdat ik moeite heb met de juiste foundation vinden die niet te donker is.
Welke foundation hebben jullie?


Poeders en foundation gebruik ik niet. Alleen mascara en eyeliner. Wenkbrauwen kleur ik alleen beetje bij als ik een feestje heb :-)

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:39

de eerste foto is wat wazig

de tweede :)) _O- :))

Anoniem

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:44

BB Cream is ideaal
Lichtste tint en sproeten zie je nog gewoon, met uv filter
Wimpers en wenkbrauwen laat ik regelmatig verven, anders heb ik geen gezicht :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:47

O ik heb zo'n vreselijk verbrande foto van twee jaar geleden in Mexico. In de bergens was het plots koud. Maar toch zonnig.

AU!
:')
Afbeelding

JoukjeV

Berichten: 353
Geregistreerd: 12-02-09
Woonplaats: een prachtig plekje

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 16:12

Ben als kind eens zo verbrand van de zon geweest dat ik de blaren op mijn rug had. Later als tiener een zonnesteek opgelopen. Verbrand nog heel makkelijk, maar hou er wel een voorzichtig kleurtje aan over.

Shivatjuh01

Berichten: 1912
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 17:16

Jep! Rossig hier. Als baby blond, daarna rood, oranje en alle andere tinten die er tussen zitten :')

Nu een toverbal van licht naar donkerder met blondachtig haar ertussen. Puur naturel hihi.
Groen grijze ogen, verbrand enorm snel en als kind ook enorm gepest. Maar nu super trots en stiekem zou ik soms zelfs willen dat ik roder was dan dit!

Afbeelding

Afbeelding

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 19:25

Martine, auauauauauaua!

thirteenn

Berichten: 2084
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 19:43

Voor de dames die foundation zoeken, schijnt dat japanse merken heel licht gaan!

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 22:11

mirthheee schreef:
Voor de dames die foundation zoeken, schijnt dat japanse merken heel licht gaan!


Ik wil alleen een foundation uitproberen voordat ik die meeneem. Dus ben bang als ik iets uit japan bestel dat ik teleurgesteld ga zijn.

atilla

Berichten: 653
Geregistreerd: 06-05-05

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 22:44

Ik verf mijn wenkbrauwen ook en vind dat echt 100x mooier. Dat heeft veel meer effect op je uitstraling dan mascara en het is super simpel en goedkoop :)

In de winter heb ik altijd gelijke rode wangen van de kou, mensen vinden mij er dan altijd gezond uitzien haha.

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 23:30

Verven is ideaal. Alleen bij mij pakt het niet :( Het is binnen een dag volledig weg

moniek21
Berichten: 4615
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 10:00

Ik ben helaas niet gezegend met mooie wenkbrauwen .. verven valt niet te doen , ik heb ze laten tatoeëren .. dit was helaas met 6 mnd alweer verdwenen. Nu heb ik van max factor geloof ik een fijn potlood met poeder in 1 ( aan de ene kant het potlood en aan de andere kant een poeder ) echt top .. kan er ook nee zwemmen en alles zit nog ;) .. Zit er wel over na te denken om pmu hairstrokes te laten zetten , maar dat zal dan volgend jaar worden .

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 15:12

ierusju schreef:
mirthheee schreef:
Voor de dames die foundation zoeken, schijnt dat japanse merken heel licht gaan!


Ik wil alleen een foundation uitproberen voordat ik die meeneem. Dus ben bang als ik iets uit japan bestel dat ik teleurgesteld ga zijn.


Even een grondige tip: Let op met Aziatische make-up. Heel veel merken gebruiken helaas whitener in hun foundation/gezicht producten wat voor Europeanen echt een hele slechte uitwerking heeft, dus ik zou daar wel echt even mee oppassen :)

DieL_Zor

Berichten: 3887
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 15:46

Afbeelding

Ik ben safe, kinda :Y)


Qua foundation kan ik de lichte tint hebben van de Mouse van Essence. Wenkbrauwen zijn vrij donker, wimpers niet helemaal. Maar zo te lezen heb ik daar geluk mee!
Laatst bijgewerkt door DieL_Zor op 20-06-17 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt