Gingers / Redheads verzamelen...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jojoleinee

Berichten: 2703
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:45

Fem schreef:
Ik vind het echt súper leuk dat er zoveel gekletst wordt hier!
Ik ga proberen bij te lezen en te reageren..
Een erg hectische week gehad...

Ik heb een topic aangemaakt voor de roodharigendag:
[BM] Roodharigendag Breda 1-4 september


Super tof! Ik ga lezen

ravellie

Berichten: 3079
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 19:46

Fem schreef:
Ik vind het echt súper leuk dat er zoveel gekletst wordt hier!
Ik ga proberen bij te lezen en te reageren..
Een erg hectische week gehad...

Ik heb een topic aangemaakt voor de roodharigendag:
[BM] Roodharigendag Breda 1-4 september


Leuk!!!

Ik heb de zondag vrij gevraagd in iedergeval

Wat is de dress code dit jaar eigenlijk wat betreft kleur?

atilla

Berichten: 656
Geregistreerd: 06-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 20:47

Hey leuk topic dit. Ik heb ook rood haar:) Wel wat highlights op het moment.

Ik ben wel benieuwd eigenlijk naar welke kleuren jullie allemaal dragen. Heb er al eerder aan zitten denken om hier een topic over te openen XD Ik vind het soms best lastig te bepalen wat mij wel en niet staat. Maar dit heeft er ook mee te maken denk ik dat ik best een rode kleur heb in mijn gezicht.

Ik word overigens best snel bruin behalve op mijn armen op de een of andere manier... daar zitten ook als enige sproetjes.

voor de mensen met een lichte haarkleur. Voelen jullie je ook zo kaal zonder mascara?


Afbeelding

ravellie

Berichten: 3079
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 20:49

Ik draag veel blauw en veel groen ( laatste nooit gedacht, maar echt mooi bij rood haar)

jojoleinee

Berichten: 2703
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 21:00

atilla schreef:
Hey leuk topic dit. Ik heb ook rood haar:) Wel wat highlights op het moment.

Ik ben wel benieuwd eigenlijk naar welke kleuren jullie allemaal dragen. Heb er al eerder aan zitten denken om hier een topic over te openen XD Ik vind het soms best lastig te bepalen wat mij wel en niet staat. Maar dit heeft er ook mee te maken denk ik dat ik best een rode kleur heb in mijn gezicht.

Ik word overigens best snel bruin behalve op mijn armen op de een of andere manier... daar zitten ook als enige sproetjes.

voor de mensen met een lichte haarkleur. Voelen jullie je ook zo kaal zonder mascara?


[ Afbeelding ]


Ik draag eigenlijk alles wel! Heb ook niet echt echt het idee dat bepaalde kleuren vloeken ofzo?

thirteenn

Berichten: 2085
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 21:07

@ atilla: ja dan voel ik me best naakt.. xD Om even op jouw vraag te reageren mbt kleuren: het licht heel erg aan je eigen huidskleur, tint rode haar EN tint kleur dat je wilt dragen. Ik moet namelijk geen baby roze aan doen, maar als het oud roze is kan ik dat dan weer wel aan.

Lynn_Nikita

Berichten: 25552
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 21:11

Geel oranje en rood moet ik echt niet dragen.
Min dochter draagt veel blauw en turqoise. Dat staat ons beide erg mooi

Galantje

Berichten: 120
Geregistreerd: 25-05-14

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 21:21

Geel, fel rood & oranje vloekt ook enorm bij mij :')
Ik vind zelf bordeaux rood/paars en donkergroen mooi bij rood haar passen.

atilla

Berichten: 656
Geregistreerd: 06-05-05

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 22:11

@mirthheee dat bedoel ik inderdaad. Ik heb het idee dat ik veel kleuren wel kan dragen maar sommige tinten dan weer net niet haha.

Rood en oranje kan ik volgens mij best hebben. Ik vind zelf groentinten inderdaad mooi staan en blauw en bruin.

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 22:56

Groen staat me het mooiste vanwege mijn kleur ogen in combie met mijn haar maar ik draag het meeste blauw.
Verder trek ik aan wat ik leuk vind en lekker zit.

Draag nooit make up en ook nooit gedaan, hou niet van die vette rommel om mijn gezicht.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 23:44

atilla schreef:
Hey leuk topic dit. Ik heb ook rood haar:) Wel wat highlights op het moment.

Ik ben wel benieuwd eigenlijk naar welke kleuren jullie allemaal dragen. Heb er al eerder aan zitten denken om hier een topic over te openen XD Ik vind het soms best lastig te bepalen wat mij wel en niet staat. Maar dit heeft er ook mee te maken denk ik dat ik best een rode kleur heb in mijn gezicht.

Ik word overigens best snel bruin behalve op mijn armen op de een of andere manier... daar zitten ook als enige sproetjes.

voor de mensen met een lichte haarkleur. Voelen jullie je ook zo kaal zonder mascara?


[ Afbeelding ]


Kan aan mij liggen maar dit is toch gewoon blond? Zou het geen rood noemen... denk dat je daarmee veel kleuren wel kan hebben, maar het heeft idd ook met de tint van je huid te maken.

Ik draag zelf veel groen, aardekleuren en relatief warme kleuren (blauw en veel hele felle kleuren staan me minder mooi, net als zwart)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 07:12

Ik heb witte wimpers en wenkbrauwen. Draag altijd minimum mascara en vaak full face. Het verschil met make up is echt enorm.

Atila: dat jasje vind ik het rode benadrukken. Ik denk dat jij beter voor koele kleuren gaat en niet te flets. Je kunt volgens mij heel veel kleuren hebben!

mamavrend
Berichten: 201
Geregistreerd: 11-11-12

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 07:42

oe wat gaat het hard hier ;)
Ben nu 39 en begin helaas ook grijze haren te krijgen, heb een tijdje de grijzen er tussen uitgehaald maar daar ben ik maar mee gestopt houd geen haar meer over haha.
Maak mij wel zorgen dat ik het een keer moet kleuren want het liefst heb ik toch mijn eigen kleur maar dat zal wel niet meevallen.

Make-up is voor mij helaas ook wel een must terwijl met dit weer ik het liefst niets op heb.
Heb wel een paar jaar mijn wimpers en wenkbrauwen laten verven, ideaal!

Gelukkig kan ik met een beetje moeite vrij bruin worden waardoor iets meer kleuren staan.
Maar toch grijp je vaak naar veilige kleuren.
Liefst toch blauw van licht tot donkerblauw.
Love Roze maar helaas, maarja dan moet paardje lief er maar aan geloven ;)

mvermeulen1

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Rhauderfehn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 07:43

YEP!!

Al word ik wel lichter naarmate ik ouder word, we zeggen gekscherend dat mijn vader toverballen heeft aangezien mijn broer zwart is, mijn zus blond en ik knalrood :+

ben ook de enigste in mijn (hele) familie die zo rood is. mijn moeder had gitzwart haar en mijn vader donderblond maar had wel een rooie baard.

Afbeelding

Afbeelding

mvermeulen1

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Rhauderfehn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 07:45

poes schreef:
Ik heb witte wimpers en wenkbrauwen. Draag altijd minimum mascara en vaak full face. Het verschil met make up is echt enorm.

Atila: dat jasje vind ik het rode benadrukken. Ik denk dat jij beter voor koele kleuren gaat en niet te flets. Je kunt volgens mij heel veel kleuren hebben!



ik heb ook witte wenkbrauwen en wimpers, moet ook echt beetje make up want anders krijg ik geregeld de vraag of ik ziek ben :D vooral in de winter als ik bv een muts op heb en een wittere huid.

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:43

Het is denk ik ook maar wat je gewend bent.

Ook mijn wenkbrauwen zijn heel licht en ik heb hele korte wimpers, aan de onderkant zo weinig dat je ze kunt tellen.
Wel heb ik altijd een gezonde blos op mijn wangen en sproeten natuurlijk, maar vooral die blos zorgt dat ik er nooit wit uit zie.

Mijn broertje, ook een rooie, kon echt groen zien als hij ziek was :(:) :D

JoyceLa

Berichten: 2125
Geregistreerd: 05-02-09
Woonplaats: Alphen aan de Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:55

Zonder mascara ga ik echt de deur niet uit! Heb ook veel te lichte wimpers en wenkbrouwen...

Ik ben een gevalletje als ik zonder make up over straat loop, vragen mensen mij of ik ziek ben :') Vast herkenbaar voor velen...

thirteenn

Berichten: 2085
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:56

JoyceLa schreef:
Zonder mascara ga ik echt de deur niet uit! Heb ook veel te lichte wimpers en wenkbrouwen...

Ik ben een gevalletje als ik zonder make up over straat loop, vragen mensen mij of ik ziek ben :') Vast herkenbaar voor velen...


Als ik zonder makeup over straat ga daalt mijn leeftijd van 22 naar 12. :')

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 10:42

Eigenlijk triest dat jullie dus niet jezelf durft te zijn.

Natuurlijk oogt het eerst vreemd als jullie altijd make-up gebruiken en dan ineens niet, dan oogt het ineens veel fletser maar hee, jullie zijn rooien, dat hoort er bij.

En als jullie er zo wit uit zien, misschien wat meer buiten komen zodat er kleur op jullie wangen komt.

Sheran

Berichten: 17248
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 10:49

Ik heb ook witte wimpers en wenkbrauwen en bovendien overhangende oogleden, dus ik lijk ook superziek en bleek en kreeg dit ook vaak te horen. Maar achteraf bleek dit inderdaad te zijn omdat ik dus altijd mascara op had en/of mijn wenkbrauwen had bijgekleurd. Ik had daar op een gegeven moment ook geen zin meer in. Ik kleur nu, als ik mooi wil zijn, mijn wenkbrauwen een beetje in maar de mascara laat ik achterwege. In de winter, als ik echt doorschijnend ben en er toch even goed wil uitzien, een klein beetje blush op mijn wangen en dan oogt het alweer fris. Want wat jij zegt Spetter, buiten komen, dat werkt niet bij mij, in de winter blijf ik gewoon wit/blauw :P

Fem

Berichten: 12521
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 10:50

Ik gebruik bijna nooit make-up... Mensen zijn ook niet anders gewend bij mij.. Dus ik voel me ook niet kaal of naakt... En ik zie er ook niet ziek uit...

JoyceLa

Berichten: 2125
Geregistreerd: 05-02-09
Woonplaats: Alphen aan de Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 10:51

spatter schreef:
Eigenlijk triest dat jullie dus niet jezelf durft te zijn.

Natuurlijk oogt het eerst vreemd als jullie altijd make-up gebruiken en dan ineens niet, dan oogt het ineens veel fletser maar hee, jullie zijn rooien, dat hoort er bij.

En als jullie er zo wit uit zien, misschien wat meer buiten komen zodat er kleur op jullie wangen komt.


Wow, die vind ik wel erg kort door de bocht. Ik heb mijzelf inmiddels geaccepteerd zoals ik ben, en geloof me dat ik daar jaren over heb gedaan. Ik heb heel veel moeite gehad met mijn rode haren, sproeten overal en witte ledematen. Daar weet je niets van. En ik weet dat ik niet de enige ben. Nu loop ik ook in jurkjes en laat ik mijn witte benen ook het licht zien. Het interesseert mij helemaal niets meer dat ik niet bruin word. En ik ben toch echt veel buiten. Ik ben nu trots dat ik net wat anders oog dan de meeste anderen.

Er zijn genoeg niet rode vrouwen die make up dragen. Je draagt toch ook mooie kleren die je een boost geven? Of je doet sieraden om waardoor je je mooier voelt. En zo zijn er nog meer voorbeelden…

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 10:55

spatter schreef:
En als jullie er zo wit uit zien, misschien wat meer buiten komen zodat er kleur op jullie wangen komt.


Dit vind ik toch wel een beetje, tja... niet iedereen kan er wat aandoen. De meeste rooie zullen dit probleem hebben.

Ik ben veel buiten te vinden maar krijg gewoon moeilijk een lekker bruin kleurtje. Vind die grappen dan ook altijd wat minder want ik ben wel veel buiten te vinden maar het wilt gewoon niet. Vind dat zelf ook wel eens jammer maar het is niet anders.

Overigens,, ik ben thuis wel zonder make up t vinden, maar buiten de deur verder niet. Op stal ben ik ook regelmatig te vinden zonder ( althans dan zijn het de resten van de dag er voor haha) Maar niet naar mijn werk, heb geen zin om dagelijks te moeten van goh heb je wat.. of ben je niet lekker.
Hoor al genoeg dat ik eens wat meer in de zon zou moeten zitten ;)

thirteenn

Berichten: 2085
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 11:48

spatter schreef:
Eigenlijk triest dat jullie dus niet jezelf durft te zijn.

Natuurlijk oogt het eerst vreemd als jullie altijd make-up gebruiken en dan ineens niet, dan oogt het ineens veel fletser maar hee, jullie zijn rooien, dat hoort er bij.

En als jullie er zo wit uit zien, misschien wat meer buiten komen zodat er kleur op jullie wangen komt.

Meeste rooie verbranden al zodra de zon schijnt. Bij mij is in ieder geval de optie of knalrood of spierwit. Dus dit is wel erg kort door de bocht. En ga eens na de meeste met rood haar zijn ontzettend gepest omdat ze 'anders' zijn. Ik ben van kleins af aan flink gepest om mijn rode haar.. dusdanig erg dat ik wenste dat ik 'normaal' was. Nou denk ik dikke middelvinger naar iedereen die iets op te merken heeft over hoe ik eruit zie. Ik ben er blij mee. Maar dat was vroeger wel heel anders. := :=

moniek21
Berichten: 4618
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 11:55

Wel een beetje kort door de bocht spatter zeker als je zelf niet weet hoe het is om bij de eerste de beste zonnestraal te verbranden ..
ik heb het zelf gelukkig nooit ervaren om gepest te worden , maar was niet blij met mn rode haar en krullen .. nu ik ouder ben heb ik er totaal geen last meer van en wat mirthe al zei " dikke middelvinger " ;)