Designer verslaving #1

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirjam1202

Berichten: 1060
Geregistreerd: 04-12-13
Woonplaats: Tilburg/Winterswijk

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 08:41

Bedankt!
Ik ben ook student momenteel en krijg helaas geen stagevergoeding. Ik werk naast mijn studie en spaar op die manier. Ik moet zeggen dat ik verder geluk heb, omdat ik mijn studie en zorgverzekering niet zelf hoef te betalen en dus niet hoef te lenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 09:02

bobje26 schreef:
Een bijbaan? Weekend/avond baan? Ik zou zeker niet dure dingen gaan kopen als je geen inkomen hebt en het geld moet lenen... #geldlenenkostgeld :')



Die had ik ook eerst haha. Maar naast een stage van 40 uur per week in een andere stad en daarna afstuderen is dat toch even geen goed idee. :+

Anoniem

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 10:50

Dan voorzie ik nog maar 1 optie; influencer worden...... *D *D

Anoniem

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 10:52

Ben op zich advertiser. :') Leuke side project. _O-

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:37

Mooie pochette metis! :))

Als ik deze dan zie twijfel ik of ik deze er ook niet bij zou kopen. Heb nu de zwarte.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:45

Leuk dat dit topic weer actief is! In het kader van designer; ik wil voor eens en altijd (nou ja, laten we zeggen de komende 4 a 5 jaar) een goede, mooie zonnebril kopen. Ik koop nu ieder jaar een nieuwe van een paar tientjes, raak die vervolgens kwijt of gaat kapot.
Vriendin van mij heeft een Prada en vond die wel ontzettend mooi. Nu moet ik zeggen vind 200 euro wel de max eigenlijk voor een zonnebril.
Hebben jullie tips? Het liefst een wat tijdlozer model omdat ik er wel wat langer dan een jaartje mee wil doen.

Wil het liefst gewoon naar de Bijenkorf maar dat gaat nu helaas niet. Maar ga niet een op internet bestellen zonder te passen.

Mirjam1202

Berichten: 1060
Geregistreerd: 04-12-13
Woonplaats: Tilburg/Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 13:17

Patty14 schreef:
Mooie pochette metis! :))

Als ik deze dan zie twijfel ik of ik deze er ook niet bij zou kopen. Heb nu de zwarte.


Ohh de zwarte is inderdaad ook erg gaaf! Heb ik ook nog over zitten twijfelen, want vond het eigenlijk jammer dat deze niet van leer is en de zwarte wel.. Ook vond ik de roze super leuk, maar misschien toch wel heel meisjesachtig, al vind ik hem nog steeds mooi... haha
Heb toch voor deze gekozen, omdat ik al een zwarte designer tas heb en dit dus écht wat anders vond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 13:23

Shaggy09 schreef:
Leuk dat dit topic weer actief is! In het kader van designer; ik wil voor eens en altijd (nou ja, laten we zeggen de komende 4 a 5 jaar) een goede, mooie zonnebril kopen. Ik koop nu ieder jaar een nieuwe van een paar tientjes, raak die vervolgens kwijt of gaat kapot.
Vriendin van mij heeft een Prada en vond die wel ontzettend mooi. Nu moet ik zeggen vind 200 euro wel de max eigenlijk voor een zonnebril.
Hebben jullie tips? Het liefst een wat tijdlozer model omdat ik er wel wat langer dan een jaartje mee wil doen.

Wil het liefst gewoon naar de Bijenkorf maar dat gaat nu helaas niet. Maar ga niet een op internet bestellen zonder te passen.


Oh ik vind zonnebrillen echt de grootste investering in jezelf (nog meer dan een tas). Het scheelt je een hoop hoofdpijn en knijpwerk, wat op den duur weer rimpels voorkomt.
Ik zal eens een recente foto maken van mijn huidige collectie maar ik heb zelf een bril van 24 jaar oud, dus het gaat wel lang mee als je er goed mee om gaat. :)
Ik gok dat ik wel rond de 12 brillen zit en dan heb ik het liefst Dior en Miu Miu.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 18:07

Oeh ben heel benieuwd naar je collectie! Als ik er echt een poos mee kan doen ben ik ook wel bereid om er wat aan uit te geven.

Anoniem

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 18:21

Oeh nog iemand die eens en voor altijd zo'n zonnebril wil! :D Ik snap je zoektocht. Ergens wil je er eentje die overal bij staat aangezien het toch wel een uitgave is, en aan de andere kant geef je een bak geld uit aan een zonnebril en wil je dat je dat er dan ook wel aan af kan zien. _O-


Ik zit zelf naar deze twee modellen te kijken. De één inderdaad heel tijdloos en mooi, de ander echt een zonnebril zonnebril.

Deze van Dolce en Gabbana:

Afbeelding



Of deze van Versace:

Afbeelding




Ze hebben nu bij de bijenkorf een grote korting op veel zonnebrillen, maar ik zou er toch eigenlijk niet eentje bestellen zonder dat je 'm op hebt gehad. Je weet niet hoe ze gaan staan; ik had er eens eentje op het oog, en toen ik 'm eenmaal op had stond 'ie ruk.

zigranta
Berichten: 3256
Geregistreerd: 22-02-05

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 18:29

Ik zou voor de D&G gaan :j
Bijenkorf kan je toch ook retourneren, of niet?

_Flower
Berichten: 261
Geregistreerd: 25-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 18:38

.
Laatst bijgewerkt door _Flower op 01-04-24 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 18:39

Wauw, die vind in heel mooi. Wat voor montuur is dat?

Mo_86

Berichten: 1250
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 18:59

tip: Mister Spex! Heeft momenteel ook korting. Ze zijn iets goedkoper (wel origineel!) en je kan online passen. Heb er meerdere brillen vandaan, ook op sterkte en dik tevreden, ook over de service. Verzending gaat wel vanuit Duitsland en duurt dus een paar dagen langer, maar alsnog binnen een week en je kan gratis retourneren. Misschien een idee? Nee, geen aandelen hahaha

_Flower
Berichten: 261
Geregistreerd: 25-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 19:04

.
Laatst bijgewerkt door _Flower op 01-04-24 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Loose

Berichten: 4726
Geregistreerd: 11-11-07

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:43

Ik heb 2 D&G zonnebrillen, een Burberry en een Ray Ban die standaard in de auto ligt. Ze zitten en kijken zoveel lekkerder dan goedkopere, en ik ben er na jaren (de oudste is 7 jaar denk ik en de nieuwste bijna een jaar) nog steeds superblij mee! Ze staan me ook mooo, als je dat over jezelf mag zeggen :)) , dus wat dat betreft zijn ze ook tijdloos.

_lautje_

Berichten: 9278
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 21:59

Ik heb een stuk of 10 mooie zonnebrillen.

Vergis je er echter niet in dat de kunststof monturen op een gegeven moment uitharden als ware. Hierdoor kunnen ze iets vervormen en niet mee goed passen. Maar zijn ook niet meer aanpasbaar door de opticien.

Meestal gebeurd dit al na een jaar of 3/4. En helemaal als hij in de warme zon heeft gelegen kan dat al veel eerder.

Ik heb het met een heel aantal van mijn brillen helaas. Koop dus ongeveer ieder jaar een nieuwe.

Heb vorig jaar een mooi Dolce&Gabbana gekocht in Roermond in de sale voor toen €50,-
Was normaal €250,-
En laatst een Ferragamo.
Heb verder nog Prada, Fendi, Missoni, Moschino en Rayban liggen.
Zal morgen eens foto’s maken.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 22:18

Vind die D&G heel mooi Resistance.

Die Dior is ook prachtig! Dat is typisch zo'n tijdloos model vind ik.
Nu wil ik ook graag naar Roermond. :')

_lautje_

Berichten: 9278
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:33

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Huidige favo zonnebril van Ferragamo.
Was in de sale nog €200 maar zo fijn te dragen.

Mirjam1202

Berichten: 1060
Geregistreerd: 04-12-13
Woonplaats: Tilburg/Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:49

_lautje_ schreef:
[ [url=m/XWYoSW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hq8okc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tREQbC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Huidige favo zonnebril van Ferragamo.
Was in de sale nog €200 maar zo fijn te dragen.


Oh wauw! Ik hou echt van de neutrale warme kleur <3
En een super gaaf model natuurlijk! Super tijdloos en niet extreem bijzonder, maar zeker geen standaard model!

_lautje_

Berichten: 9278
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 16:19

En nog een paar brillen die ik kon vinden.
Bruin hoornen is Missoni (heel fijn model)
Witte Prada, daarnaast Dolce&Gabbana (ook heel fijn.
Deze 3 samen met de ferragamo gebruik ik nu. De rest eigenlijk nooit en aantal al weggegeven. Andere zijn een roze Moschino, en een Fendi en Cavalli.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 09:47

Ooooh die D&G bril resistance is echt een droombril. Toen ik voor m'n moeder een bril ging uitzoeken hadden we die ook opgehad.... Ik heb voor nu maar even een knock-off gekocht bij ASOS. Maar eigenlijk heb ik helemaal niks in dit topic te zoeken :')

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 17:19

Vandaag dan eindelijk maar eens de bandeau om m’n tas gedaan :D.
Paar weken geleden gekocht in New York maar zat nog steeds in de boos.

Afbeelding

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 17:27

Prachtige tas patty!

ontherun
Berichten: 4969
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 18:09

Oeh hij is toch wel echt prachtig, ook in het zwart <3 Bandeau past er mooi bij!