tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CalipsoLover

Berichten: 5577
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 22:44

Naomi, rot zeg... Kijk je wel een beetje uit voor jezelf? Als je eens een dag vrij hebt zou ik mezelf als ik jou was echt wel lui op de bank gooien en even relaxen voor jezelf. poedersuiker dat je weer ruzie hebt met je ex. Maar moeten jullie nog perse contact hebben?

Stroopkoek, ik heb ooit met een ex in hetzelfde schuitje als jou gezeten. Wij hadden een knipperlicht relatie van 2,5 jaar gehad voor ik nu mijn meest recente ex leerde kennen. Heel eerlijk? Zoiets heeft echt veel tijd nodig en ik merkte dat het gewoon niet meer kon. Ik ook werd heel onzeker daardoor en hij kon mijn onzekerheid niet gerust stellen en hij was het denk ik ook wel beu om dat constant te moeten doen. Alle gebeurtenissen door of tijdens de break-up kwamen dan terug bij elke ruzie naar boven en zo bleven wij eigenlijk dezelfde soep ploeteren. Het kon gewoon niet verder en daar maakte ik mezelf op den duur ook heel erg ongelukkig en onzeker mee. Praat er met hem over, ik zeg niet dat het meteen weer gedaan moet zijn, maar praat er heel goed over, communiceer duidelijk en zeg hoe je je voelt. Ik denk dat dat het enige is dat kan helpen. Blijf ook niet te lang met je gevoel zitten, dat gaat het enkel erger maken.

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 13:27

Naomi misschien is geen contact beter?

Animal: wat fijn om te horen dit en wat onwijs mooi dat je vriend zo zijn best heeft gedaan.
Mijn ex heeft meerdere keren een deuk in mijn vetrouwen gegevn maar nooit de moeite genomen om daar echt met met me over te praten en er begrip voor te hebben... Terwijl het gewoon hoort.


De laatste tijd voelde ik vooral wrok, werd ik vandaag wakker in een droom waarbij hij naar mij toe was gekomen om te troosten en ik na twijfel daar ook aan toe gaf.. fiets... Zit nogsteeds een houden van . Na bijna 4 maand had ik gehoopt dat dat niet weer terug zou komen.. maar het was te verwachten want van de week merkte ik al verschil in gedachten.

Om het af te maken is er vanavond een feestje van werk en hoorde ik eerder dat van iemand dat hij waarschijnlijk niet ging en hoor ik nu van iemand anders dat hj toch gaat.. blegh

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 15:50

Daar zit ik dus heel erg over te twijfelen; moet ik hem op alles verwijderen? Want hier word ik gek van. Hij speelt alles opnieuw af en is stik jaloers als ik met vrienden ben oid maar als ik hem overal verwijder word ik ook gek omdat ik dan niets meer kan zien. _-:(

Uiteindelijk denk ik dan ook weer dat ik meer pijn ga krijgen op deze manier want ik verwacht dat hij best wel snel contact gaat hebben met andere meiden.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 16:25

Waarom zou je wat van hem willen zien? Het is je ex... Gewoon overal afpleuren dus.

Zertab

Berichten: 12274
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 16:28

naomiiiii schreef:
Daar zit ik dus heel erg over te twijfelen; moet ik hem op alles verwijderen? Want hier word ik gek van. Hij speelt alles opnieuw af en is stik jaloers als ik met vrienden ben oid maar als ik hem overal verwijder word ik ook gek omdat ik dan niets meer kan zien. _-:(

Uiteindelijk denk ik dan ook weer dat ik meer pijn ga krijgen op deze manier want ik verwacht dat hij best wel snel contact gaat hebben met andere meiden.


Als je al verwacht dat het je uiteindelijk meer pijn gaat opleveren, waarom verwijder je hem dan niet van social media?

Ik heb dat dezelfde dag nog gedaan...

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 16:32

Geen idee, misschien juist om te zien hoe snel hij verder gaat? Terwijl ik dat eigenlijk niet wil maar eigenlijk ook wel :7

Zertab

Berichten: 12274
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 16:37

naomiiiii schreef:
Geen idee, misschien juist om te zien hoe snel hij verder gaat? Terwijl ik dat eigenlijk niet wil maar eigenlijk ook wel :7


En als hij niet snel verder gaat, de bevestiging dat je dus toch heel belangrijk voor hem was?

hagelslag
Berichten: 9068
Geregistreerd: 18-09-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 16:59

Gewoon verwijderen.
Is niet makkelijk maar wel het beste

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 17:29

Zertab schreef:
naomiiiii schreef:
Geen idee, misschien juist om te zien hoe snel hij verder gaat? Terwijl ik dat eigenlijk niet wil maar eigenlijk ook wel :7


En als hij niet snel verder gaat, de bevestiging dat je dus toch heel belangrijk voor hem was?

Denk het, ik heb geen idee. Ik weet sowieso graag altijd alles. :P

Denk dat ik het idd maar ga doen ja. Als ik weer een mental breakdown heb vraag ik jullie hulp weer want jullie zijn echt fantastisch. <3

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 17:36

Ik herken het heel erg Naomi. Vind het moeilijk om mijn ex helemaal uit mijn leven te snijden en dus ook niets meer van hem te zien op sociale media, maar aan de andere kant verloopt het contact op dit moment zo ongelofelijk stroef dat ik ook niet weet wat ik mezelf aandoe door elke keer weer te kijken wat hij nou weer aan het uitspoken is.

hagelslag
Berichten: 9068
Geregistreerd: 18-09-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 17:54

Ik heb mijn ex verwijderd omdat hij dus echt minimaal 10 jonge meiden in zijn vriendenlijst erbij had.
En gezien zijn uitspraak tegen zijn secetaresse, mijn volgende vriendin moet onder de 25 zijn en het liefst jonger was ik er misselijk van. (let wel hij word binnenkort 39)
Ik wou bijna alle meiden in zijn lijst waarschuwen.
Maar dat is niet mijn probleem meer. Dus heb ik hem verwijderd

Zertab

Berichten: 12274
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 17:57

Ik zit in zo'n lastig pakket en het is niet eens met mijn ex... Weet niet meer wat te doen.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 18:14

Ik zou de pleister er in één keer aftrekken. Loslaten. :j

Elisa2

Berichten: 37341
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 19:22

hagelslag schreef:
Ik heb mijn ex verwijderd omdat hij dus echt minimaal 10 jonge meiden in zijn vriendenlijst erbij had.
En gezien zijn uitspraak tegen zijn secetaresse, mijn volgende vriendin moet onder de 25 zijn en het liefst jonger was ik er misselijk van. (let wel hij word binnenkort 39)
Ik wou bijna alle meiden in zijn lijst waarschuwen.
Maar dat is niet mijn probleem meer. Dus heb ik hem verwijderd


Op die manier kun je wel extra blij zijn dat je van zo'n kerel af bent. _-:( wat een loser.

Naomi: ik zou ook al het contact verbreken en hem overal verwijderen. Want zoals je zelf al zegt..je blijft je anders bezig houden met hem en het doet je pijn.

Zertab: wat is er aan de hand dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:01

@zertab, wat is er?


Emmaa_ schreef:
Ik herken het heel erg Naomi. Vind het moeilijk om mijn ex helemaal uit mijn leven te snijden en dus ook niets meer van hem te zien op sociale media, maar aan de andere kant verloopt het contact op dit moment zo ongelofelijk stroef dat ik ook niet weet wat ik mezelf aandoe door elke keer weer te kijken wat hij nou weer aan het uitspoken is.

Dat inderdaad. Ik heb hem nu van social media verwijdert. Vind het wel lastig maar aan de andere kant weet ik dat het veel beter voor mezelf is. Misschien even niet de eerste week maar daarna vast wel.

Ik moet denk ik wel weer helemaal opnieuw beginnen qua mannen vertrouwen. Merk nu dat ik ze allemaal af stoot en dat ik de vrienden van vriendinnen van me ook ineens minder chill vind, terwijl ik er eerst goed mee kon zeg maar.
Dit was trouwens voor mijn relatie ook een hele grote issue door gebeurtenissen vroeger en mijn ex was dus ook de eerste die ik sinds een hele lange tijd weer toe liet. En zelfs dat heeft maanden geduurt.

Zertab

Berichten: 12274
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:22

Dat is nogal een lang verhaal wat ik liever niet zo open en bloot gooi :)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 21:20

Zertab schreef:
Dat is nogal een lang verhaal wat ik liever niet zo open en bloot gooi :)


Waarom plaats je dan zo'n bericht?

BigOne
Berichten: 38337
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 21:22

__Sannne schreef:
Zertab schreef:
Dat is nogal een lang verhaal wat ik liever niet zo open en bloot gooi :)


Waarom plaats je dan zo'n bericht?

Omdat ze gewoon niet alles op het net gooit maar wel zoekt naar iemand die haar aan wil horen misschien?? En ze niet lastig wil zijn? Maakt toch niet uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 22:04

__Sannne schreef:
Zertab schreef:
Dat is nogal een lang verhaal wat ik liever niet zo open en bloot gooi :)


Waarom plaats je dan zo'n bericht?

Rare reactie.

Zertab, als je wilt mag je mij altijd pb'en! Geldt ook voor de rest trouwens. :)

CalipsoLover

Berichten: 5577
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 23:02

Zertab, mijn pb staat altijd open als je je hart wil luchten.

Naomi, ik snap je echt heel goed hoor meid. Ik controleer mijn ex ook regelmatig op sociale media, wie liked zijn foto's etc. Ik weet dat hij niet snel een ander zal krijgen maar ik ben ook graag op de hoogte en ik kan het niet laten.

Hagelslag, wat pervers. Die ben je beter kwijt dan rijk denk ik. IEUW :r

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 23:08

@calipsolover, en dat kan ik dus niet meer nu en dat maakt me dus wel gek. Hopelijk niet voor lang. :+

CalipsoLover

Berichten: 5577
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 23:11

naomiiiii schreef:
@calipsolover, en dat kan ik dus niet meer nu en dat maakt me dus wel gek. Hopelijk niet voor lang. :+

Oh dit is zo erg dat ik dit moet zeggen *shame* maar ik heb ooit 1 van mijn ex-vriendjes via mijn moeder haar account gecontroleerd :') Doe het heel stiekem nog wel eens. _O- Wel echt gewoon uit nieuwsgierigheid hoor.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 01:57

naomiiiii schreef:
__Sannne schreef:
Waarom plaats je dan zo'n bericht?

Rare reactie.

Zertab, als je wilt mag je mij altijd pb'en! Geldt ook voor de rest trouwens. :)


Hoezo raar? Ik stel gewoon een vraag.

stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 09:54

__Sannne schreef:
__Sannne schreef:
Waarom plaats je dan zo'n bericht?

Rare reactie.

Zertab, als je wilt mag je mij altijd pb'en! Geldt ook voor de rest trouwens. :)


Hoezo raar? Ik stel gewoon een vraag.[/quote]

Omdat iedereen hier vrij is om zijn reactie te mogen plaatsen en dus ook mag zoeken naar iemand die naar haar verhaal zou willen luisteren via pb. Dus eerlijk het is best raar je reactie

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 10:35

Oké.