tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 23:47

Inderdaad denken: 'f*CK it, ik ben blij dat ik zelf een beter persoon ben.'

Mandarijn
Berichten: 9071
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 00:51

Sheran schreef:
Inderdaad denken: 'f*CK it, ik ben blij dat ik zelf een beter persoon ben.'

Dat denken is inderdaad het beste, maar hoe je daar toe komt is vaak nog wel wat lastiger. Merk ik iig bij mezelf weleens.

Ex niet gezien vanavond overigens.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 01:01

Rationeel weet ik het allemaal wel hoor, maar zit nu toch weer op de bank hem te missen. En ik wil hem ook echt niet terug... maar ik wil terug naar hoe het aan het begin was.

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 11:02

Mandarijn schreef:
Sheran schreef:
Inderdaad denken: 'f*CK it, ik ben blij dat ik zelf een beter persoon ben.'

Dat denken is inderdaad het beste, maar hoe je daar toe komt is vaak nog wel wat lastiger. Merk ik iig bij mezelf weleens.

Ex niet gezien vanavond overigens.


Zeker waar. Maar als hij maar banketstaaf genoeg doet kom je er vanzelf. Heeft tijd nodig. Na de zoveelste slapeloze nacht, kwetsende opmerkingen, kwetsend gedrag, krijg je er genoeg van.

emr

Berichten: 1482
Geregistreerd: 11-12-10
Woonplaats: Tussen hei en bos in.

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 16:30

Ik liep net m’n ex onverwachts tegen het lijf. Waar ik dacht dat het afgelopen wat beter ging, kwam dit toch wel even hard aan. Hoe pakken jullie dit soort momenten aan?

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 18:54

Met iemand over praten waarmee je dat kan delen? Emoties uiten kan helpen om ze te verwerken mss?

CalipsoLover

Berichten: 5577
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 18:07

Savannah: Klinkt echt als heel ongezond gedrag van jou, ik zou echt eens hulp gaan zoeken. En ook de voornaamste reden dat ik nooit zou beginnen met iemand van op het werk/school, je moet elkaar nog zien en je zet daardoor ook veel op het spel. Dit is niet leuk voor hem, kappen dus.
Marlinde: Boosheid is echt niet iets gemakkelijk om mee om te gaan, misschien gewoon zoveel mogelijk met iemand erover praten wanneer het je te veel wordt? En misschien als je niemand hebt om erover te praten je gevoelens opschrijven. Even gaan lopen of iets actiefs gaan doen lijkt me ook nuttig, ik vond altijd heel veel rust bij de paarden, of ik nu verdrietig of boos ben, het neutraliseert mijn gevoelens altijd voor even.
emr: Ik zou het gewoon ook eventjes tegen iemand zeggen die je vertrouwt, ik weet hoe het voelt, heb ook 1 ex waar ik het altijd terug warm van krijg als ik hem zie en daar ook echt enorm van kan balen :(:) Heel blij dat ik hem niet vaak tegen kom, maar ben er ook iedere keer niet goed van. Maar vergeet niet waarom het tussen jullie niet werkte, en geef die gevoelens geen ruimte. Dat gevoel gaat wel weer weg met de tijd maar het is eventjes niet leuk.

Ik heb nog even heel goed nagedacht over wat jullie advies naar mij toe was, ook al dacht ik er eerst anders over moet ik jullie toch gelijk geven. Intensief contact na een break up omdat zijn mama kanker heeft is geen goed idee. Hij is weer over mijn grenzen heen gegaan en ik ben er niet tegenin gegaan zeg maar, en nu voel ik me weer helemaal verschrikkelijk. Ik kan dit op deze manier niet. Maar nu weet ik ook niet hoe het verder moet, ik heb het gevoel dat er weer knopen door gehakt moeten worden, maar heb geen idee dewelke. Wel terug het een kans geven omdat ik hem zo graag zie en hij mij? Of juist afstand nemen en het echt gewoon loslaten? We zijn gisteren met onze vriendengroep gaan bbq'n als vrienden en het was heel leuk, maar ook ongemakkelijk.

Ook heeft mijn andere ex terug 'serieus' contact opgenomen (wij hebben 2,5 jaar een relatie gehad waarvan het laatste jaar flikkerlicht, we delen ook nog een hond maar die zit vooral bij zijn grootouders, hadden sporadisch nog contact) en hij wou heel graag kijken of er nog iets tussen ons was en of het nog iets kon worden, hij weet ook dat ik sinds kort terug single ben. Dit voorstel heb ik afgeslagen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 19:33

Ik zou met beide mannen het contact verbreken... met je ex was het ook niet heel lekker toch?

Ik word enorm heen en weer geslingerd tussen woede en hem enorm missen. Ik wil hem aan de ene kant bij mij hebben maar aan de andere kant doet die gedachte me al pijn door wat er gebeurd is.

Mer1980

Berichten: 18880
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 22:07

Savannah: Wat ik mij nu oprecht afvraag zijn als die mensen die zeggen dat je (ex) vriend vreemd gaat waaronder je beste maatje op het werk die dat soort dingen naar je appt. Heb je zulke nare vrienden die er alles voor over hebben om je relatie kapot te maken omdat ze weten hoe je reageert of hebben ze echt dingen gezien die je ex deed.... Dat zie ik nergens terugkomen. Zijn ze aangesproken op hun gedrag of waar komend at soort verhalen vandaan. Ik kan jouw gedrag niet zomaar veroordelen. Waaruit blijkt dat je ex niet vreemd is gegaan, gewoon op basis van zijn blauwe / bruine ogen?
Ik ben zelf niet heilig geweest en heb er wel meer dan 3 gehad per maand, maar ondertussen alweer bijna 7 jaar getrouwd en echt nog geen vinger uitgestoken naar een andere man, dus dat hij er 3 per maand had wil niet zeggen dat hij het nog steeds doet, maar hoe komt het dat verschillende mensen uit jouw omgeving zeggen dat je ex vreemdgaat, zijn dat allemaal leugenaars? stokers? Als dit echt slechte vrienden zijn zou ik maar eerst eens nieuwe vrienden zoeken die je niet opstoken.

CalipsoLover

Berichten: 5577
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 23:24

MarlindeRooz schreef:
Ik zou met beide mannen het contact verbreken... met je ex was het ook niet heel lekker toch?

Ik word enorm heen en weer geslingerd tussen woede en hem enorm missen. Ik wil hem aan de ene kant bij mij hebben maar aan de andere kant doet die gedachte me al pijn door wat er gebeurd is.

Goh, met de ene ex valt weinig mee te verbreken. Dat heb ik al een hele tijd geleden afgeblokt, na mijn afwijzing heb ik hem ook niet meer gehoord.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 22:24

Ik blijf mijn ex zo enorm missen... vind het zo lastig want ik wil hem eigenlijk gewoon appen/zien. :n

Kan echt wel janken...

Mandarijn
Berichten: 9071
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 22:59

MarlindeRooz schreef:
Ik blijf mijn ex zo enorm missen... vind het zo lastig want ik wil hem eigenlijk gewoon appen/zien. :n

Kan echt wel janken...

:(:) Knuffel.

Hier maakt mijn hoofd overuren, sowieso om die vriendschap en daarnaast niet zo zeer om ex zelf maar wel het idee dat er iemand is die er gewoon is zegmaar. -O-

BigOne
Berichten: 38340
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:08

MarlindeRooz schreef:
Ik blijf mijn ex zo enorm missen... vind het zo lastig want ik wil hem eigenlijk gewoon appen/zien. :n

Kan echt wel janken...

Dan ga je toch terug en onderwerp je je aan wat hij en zijn familie willen!! Zorgen voor geld , nog minstens vijf jaar niet samenwonen, een stel etterbakken van schoonouders die je de deur elke keer uitkijken en een vriendje die dit allemaal prima vind. Sorry Marlinde, ik vind het echt vervelend voor je maar lees je berichten even terug en vraag jezelf dan nog eens af of je die situatie mist.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:15

Tuurlijk mis ik die situatie niet, ik mis sommige dingen aan hem. Ik app / bel hem niet maar ik voel wel die behoefte. Dat ik het niet doe komt inderdaad door alle negatieve dingen. Helaas... -O-

Mandarijn
Berichten: 9071
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:27

MarlindeRooz schreef:
Tuurlijk mis ik die situatie niet, ik mis sommige dingen aan hem. Ik app / bel hem niet maar ik voel wel die behoefte. Dat ik het niet doe komt inderdaad door alle negatieve dingen. Helaas... -O-

Ik snap je helemaal, de situatie missen of het gevoel wat je had bij/met de persoon is wat anders.

Zoals ik net zei, ik mis het manipuleren van mijn ex totaal niet en no way dat ik 'm terug wil, maar het gevoel van toen het wel goed ging. Ja dat wel soms.

Fair
Berichten: 3558
Geregistreerd: 18-01-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:34

Awh ik snap je Marlinde, als je comfort nodig hebt mag je me altijd berichten.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:42

Grietje toch. Het is een hond maar ik snap je wel. Maar hij blijft een hond.

Mandarijn
Berichten: 9071
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:43

MarcoBorsato schreef:
Grietje toch. Het is een hond maar ik snap je wel. Maar hij blijft een hond.

Is dat niet een belediging voor de hond? O:)

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:49

Maar ik haat honden :')

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 09:36

Hoe kun je honden nou haten? :P

(ok, een paar vind ik ook niet erg leuk...toegeven)

Marlinde; bedenk je of je hem mist, of dat je iemand mist om dingen mee te delen.

Hier was het feest in de stad afgelopen week. Dus lekker de stad ingeweest. Tweede nacht mijn ex (6 jaar uit elkaar nu) gesproken. Was echt super gezellig en leuk. Azië-geval tot nacht 3 nérgens gespot. En toen ik hem spotte keek hij mij heel erg blij aan. Ik hapte naar adem. En heb mij omgedraaid en ben de andere kant opgelopen. (kennen jullie dat gif-je met de baby die zo aan komt lopen en zich verschrikt omdraaid? Dat dus). Heb het er ook echt niet aan toe om met hem te praten...

ZIjn vrienden kwam ik de eerste nacht al tegen. En die komen naar me toe, geven me een knuffel 'HOE MOET DIT NOU??? hoe gaat het met je? Ben je ok?' Heel lief :+: Maargoed.. ze kunnen er weinig aan doen :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 09:47

Lol werd net wakker, met hoofdpijn en een appje van hem. :=

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 09:55

MarlindeRooz schreef:
Lol werd net wakker, met hoofdpijn en een appje van hem. :=


Zou er niet op reageren om eerlijk te zijn... Want dat maakt het alleen maar moeilijker.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 10:01

Ja dat denk ik ook, ik laat het nog even. Hij vraagt hoe het nu is. :)

BigOne
Berichten: 38340
Geregistreerd: 03-08-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 14:17

En wil je toch reageren: Heerlijk aan het genieten, vrijheid blijheid.

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:32

Of gewoon een duimpje omhoog.