tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diertjec

Berichten: 4623
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:09

Wat een verhalen hier allemaal :(:) En TS, keep your head up, het is niet voor niks uit. Het is niet wat je wilt horen, maar het is wel zo.

Hier is het ook al anderhalf jaar uit, na een relatie van ruim anderhalf jaar. Maar nog steeds wel moeilijk mee. Ik ga liever niet teveel in details treden ivm meelezers die m'n ex kennen :') Pb's mogen eventueel wel :)
Maaaar, ik ben blij dat ik een paard heb, dat die nooit vreemd zal gaan en die er altijd voor me is. Daar put ik een hoop troost en gelukkige gevoelens uit :)

edit; lijkt een beetje op het verhaal van Kimz.

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:32

Diertjec schreef:
Wat een verhalen hier allemaal :(:) En TS, keep your head up, het is niet voor niks uit. Het is niet wat je wilt horen, maar het is wel zo.

Hier is het ook al anderhalf jaar uit, na een relatie van ruim anderhalf jaar. Maar nog steeds wel moeilijk mee. Ik ga liever niet teveel in details treden ivm meelezers die m'n ex kennen :') Pb's mogen eventueel wel :)
Maaaar, ik ben blij dat ik een paard heb, dat die nooit vreemd zal gaan en die er altijd voor me is. Daar put ik een hoop troost en gelukkige gevoelens uit :)

edit; lijkt een beetje op het verhaal van Kimz.

Als je wilt praten mag je altijd pb'en :j

Maaike_Ma
Berichten: 1254
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: didam

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:37

Hier is het ook sinds iets meer dan een maand uit na een relatie van meer dan een jaar.
meneer kwam er opeens achter dat hij toch maar op jongens viel, laffe is dat de moeder van een vriend van hem me even op mocht bellen om het te vertellen...

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 21:51

O my god, kidding! Sta je toch even mooi te kijken! Gelukkig kunnen we het gevoel met elkaar delen, geeft me zeker troost!

Dan moet er vast wel iets beters op ons pad komen.... Terwijl ik me dat nu echt even niet kan voorstellen dat iemand hem overtreft.

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:55

Shauniraquel schreef:
O my god, kidding! Sta je toch even mooi te kijken! Gelukkig kunnen we het gevoel met elkaar delen, geeft me zeker troost!

Dan moet er vast wel iets beters op ons pad komen.... Terwijl ik me dat nu echt even niet kan voorstellen dat iemand hem overtreft.

Ander en beter
Sexyer en heter :D :D

Dreamy

Berichten: 24066
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:56

Ik heb een beetje hetzelfde als SplashIsLief. Het is niet echt iets geweest, maar er is genoeg gebeurd om head over heals te zijn. (Alleen kent hij mijn ex goed en gebeurde alles tussen ons binnen een maand nadat het uit was met mijn ex, hij voelde zich heel schuldig en we werken ook nog eens met z'n drieeen samen dus hij kon het gewoon niet maken voor zijn gevoel)
En nu hoor ik ook steeds minder (hij is 3 weken op vakantie geweest dus niet gek), maar ik ben er zelf ontiegelijk veel mee bezig. Vermoeiend! Zondag zie ik hem weer, ben benieuwd hoe het contact verder gaat.
Maar ik probeer ontiegelijk hard los te laten, want hoewel zijn signalen gemixed overkomen.. Als hij echt had gewild had ie vast wel weer afgesproken..

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 21:58

kimz_angel schreef:
Shauniraquel schreef:
O my god, kidding! Sta je toch even mooi te kijken! Gelukkig kunnen we het gevoel met elkaar delen, geeft me zeker troost!

Dan moet er vast wel iets beters op ons pad komen.... Terwijl ik me dat nu echt even niet kan voorstellen dat iemand hem overtreft.

Ander en beter
Sexyer en heter :D :D


Alsnog moeilijk om te overtreffen haha. Sorry maar hij was verre weg de beste in bed hahahaha :Y) ... Wist niet dat het zo zo zo speciaal kon zijn, hoe kan ik dat met een ander ook krijgen dan... Helup :9 (zo lekker schaamteloos he hahahah, ik ben een open boek) _O-

Diertjec

Berichten: 4623
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:00

De volgende kan je dan dus precies vertellen wat je fijn vindt, die kan daarop inspelen :D En wie weet hoe magic hij is hahaha

Cioccolato

Berichten: 6620
Geregistreerd: 13-12-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:25

De avonden in het weekend zijn ook opeens zo eenzaam vind ik :j
Wij waren altijd samen in het weekend..
Maar ik blijf erbij dat hij een vieze rat is met zn banketstaaf achter mijn rug om. Op zulke mensen heb ik het niet.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:52

Maaike wat een lafbek. Ik snap dat dat extra hard aan komt bah!
Dreamy schreef:
Maar ik probeer ontiegelijk hard los te laten, want hoewel zijn signalen gemixed overkomen.. Als hij echt had gewild had ie vast wel weer afgesproken..

Uhu.
Ik weet het ook.
Er is altijd tijd voor een berichtje, excuses van druk; bullshit. Maar.... ondertussen houd ik hem een hand boven het hoofd tegenover mezelf.

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 00:42

Maar stel je zelf de vraag eens als je alleen op het bedgedeelte een goede relatie kunt hebben ~~}>
Dan is het mss altijd alleen maar goedmaak omdat er altijd ruzie ofzo is :=

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-15 10:33

Ja dat is waar! Naja goedmaak hadden we dan niet eens ....

KletsKoekje
Berichten: 3302
Geregistreerd: 20-01-06

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 10:43

Ah wat balen Shauni! Het zit je niet echt mee op het liefdesverklaring hè :(

Kan me je gevoel heel goed voorstellen. Denk dat bezig zijn en blijven voor wat afleiding zorgt maar goed eenmaal op bed kunnen je gedachte nog alle kanten op. Tijd slijt de pijn. Als het voorbestemd is kruisen jullie paden weer op een ander tijdstip.. sterkte

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 08:04

Eigenlijk heb ik een prima weekend gehad (daarom ook nog niet op de pb's gereageerd, wilde mezelf even ver houden van het verdriet). Maar vanmorgen in de auto hakte het er opeens weer in :\ Ik heb nog heel hard meegezongen met "Wat zou je doen". Luchtte ook niet op :+

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 08:47

SplashIsLief schreef:
Eigenlijk heb ik een prima weekend gehad (daarom ook nog niet op de pb's gereageerd, wilde mezelf even ver houden van het verdriet). Maar vanmorgen in de auto hakte het er opeens weer in :\ Ik heb nog heel hard meegezongen met "Wat zou je doen". Luchtte ook niet op :+


Haha die ochtenden zijn het ergste hé! Dat heb ik op dit moment ook, voel me zo klote. En ik heb weer zo ochtend dat ik denk, wat stelt mijn leven nou voor... Elke dag hetzelfde ritueel, opstaan, werken, paard en slapen en volgende dag weer hetzelfde.

Ik had echt een rot weekend.. Ik had een festival gepakt, Emporium, maar kreeg een beetje mot met een vriendin... Die de hele dag met haar vriend (die we al niet echt mogen) voor mijn neus extra klef liep te doen en elkaar liepen af te lebberen. Nou sorry, maar op zo'n moment kan ik het echt niet hebben, heb zelfs ff moeten huilen op de wc daardoor.. Ik voelde me zo alleen en mistte hem zo erg..

Hoe kom ik hier in godsnaam overheen... :(:)

Diertjec

Berichten: 4623
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 10:33

Niet echt leuk van je vriendin Shauni! Alsof ze het niet lijken te snappen dat dat pijn doet als het net uit is.
komt wel goed :(:)

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 15:04

Diertjec schreef:
Niet echt leuk van je vriendin Shauni! Alsof ze het niet lijken te snappen dat dat pijn doet als het net uit is.
komt wel goed :(:)


Nee :(, hopelijk kom ik snel uit deze dip.. Ik word gewoon depressief van mezelf. ;( :n

Cioccolato

Berichten: 6620
Geregistreerd: 13-12-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 15:05

Hmm. Niet netjes van die vriendin. Het er even extra inhakken, in plaats van juist extra lief voor je zijn :n

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 15:23

Even een vituele knuffel voor jullie allemaal. Niet leuk van je vriendin om zo te gaan doen waar je bij bent Shauniraquel..

Hier zit ik vooral met mezelf in de knoop, hebben gisteren voor het eerst in 4 dagen contact gehad en afgesproken om te praten en echt, een achtbaan die 73623 loopings heeft is niks bij mijn gedachten die steeds van hot naar her springen.. Besloten om het contact een stuk te minderen maar wel te blijven praten in het echt en dan zien waar het schip strand.

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 15:27

xJurdyWonanx schreef:
Even een vituele knuffel voor jullie allemaal. Niet leuk van je vriendin om zo te gaan doen waar je bij bent Shauniraquel..

Hier zit ik vooral met mezelf in de knoop, hebben gisteren voor het eerst in 4 dagen contact gehad en afgesproken om te praten en echt, een achtbaan die 73623 loopings heeft is niks bij mijn gedachten die steeds van hot naar her springen.. Besloten om het contact een stuk te minderen maar wel te blijven praten in het echt en dan zien waar het schip strand.


ahhh jeetje, wat sh*t.. Ik herken het dat je gedachtes van hot naar her vliegen, ik heb het nog steeds... Wij gaan ook nog praten, maar bij ons is het gewoon echt klaar... :n

Blijf sterk, hoe moeilijk het ook is (ik doe ook mijn best al lukt het vaak niet:P). Als je het kwijt wil mag je me altijd PBen.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:09

Wat rot dat je vriendin er geen rekening mee houdt :(:)

Ik zit ook in de achtbaan. Met extreme uitersten van gewoon geen contact meer zoeken naar een leuk uitje voorstellen (om dat af te sluiten met een goed gesprek) tot kwaad worden op hem. Liefde doet rare dingen met de mens.

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:11

Dat klopt, mijn hersens en gevoel spreken elkaar vaak tegen en meestal ben ik het ene moment vastberaden dat het misschien beter is om het uit te maken en een uur later heb ik er hoop op dat ik het toch aandurf.. Ook mij mogen jullie pben als je ergens mee zit of gewoon wilt kletsen.

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:18

Ik herinner me mijn eerste serieuze lange relatie. Toen dat kapot ging wou ik alleen maar slapen. Ik wilde niet voelen. Ik heb twee dagen in bed gelegen en toen kon ik zeg maar 'leven'. Het was ook een enorme aanloop naar die breuk, dus al het verdriet kwam er keihard uit.

Hoe lang of kort een relatie ook is. Het gaat om de impact van een persoon, niet om de duur. Ik wens je heel veel sterkte. Ga hardlopen (dit heeft mij enorm geholpen ten tijde van stress!).

Schrijf het van je af, luister liedjes maar ga van depri uiteindelijk ook weer naar vrolijk. Dus na even flink janken zet je een stel foute liedjes op om jezelf weer tot grijnzen te brengen.

Soms ben je slachtoffer van iets geworden, maar bedenk je goed... jij beslist hoe lang jij je een slachtoffer voelt. Dat heb ik mezelf in de jaren behoorlijk vaak moeten zeggen en sindsdien gaat het beter met mij in moeilijke situaties!

Sterkte! :(:)

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:30

Ik ben alweer meer dan een jaar vrijgezel. Eerste maanden had ik er nauwelijks moeite mee. Was alleen maar kwaad op hem.

Kwaad wat hij mij al allemaal had geflikt (liegen, bedriegen, afkraken , geestelijke mishandeling enzo) Plus dat hij binnen 2 weken alweer een andere relatie had. Waar hij nu alweer een jaar gelukkig mee is.

Maar sinds een paar maanden heb ik er steeds meer moeite mee. En mis ik hem toch wel. Ook al is het een grote klootzak.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:35

Dit topic komt ook voor mij als geroepen.. alleen is het nog wat gecompliceerder allemaal. Gelukkig ken ik niemand hier op deze site, vandaar dat ik het hier durf te vertellen.

Ik zit heel erg in de knoop met iemand die zijn liefde letterlijk en figuurlijk aan mij vertelde, terwijl hij gewoon getrouwd is en kinderen heeft. Opzich hoeft dat niet erg te zijn, maar hij is gewoon erg leuk en knap (we schelen ook niet super veel in leeftijd). Ik ken hem van een commissie waar we beiden inzitten en zag het echt niet aankomen. M'n gevoel is gewoon helemaal in de war.