tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:24

Bedankt voor jullie reacties.

Ik merk dat ik nu ook hem behoorlijk begin te missen en eigenlijk constant ben gefocused op hoe hij het zal hebben en wat zijn gevoelens zijn. Wat ik niet fijn vind maar ik kan er niet zoveel aan doen.

Het ene moment denk ik, heerlijk lekker alleen. Andere moment denk ik wel van, die arm om me heen als we savonds saampjes op de bank zitten was toch wel heel fijn.

Heel moeilijk dit. Ik wil ook heel de tijd hem appen om te vragen hoe het gaat, wat ik niet moet doen. Maar het is raar om hem ineens niet te zien, normaal zie ik hem zowat dagelijks.

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:27

Afkickverschijnselen, heel erg logisch en vaak mis je een persoon om je heen en dan is het normaal dat je aan je ex denkt . Die heeft toch vaak een groot aandeel in je leven gehad maar is niet voor niets je ex, sterkte ermee .

CalipsoLover

Berichten: 5560
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:58

Denk dat zoiets niet valt te onderschatten Shaggy, jullie zijn ook al een hele poos samen en zeker omdat jullie al samen waren toen jullie nog jong waren, jullie zijn een beetje samen groot geworden en dan is het even wennen om terug volledig op je eigen benen te staan. Maar denk eraan waarom je de keuze gemaakt heb en laat jezelf daar regelmatig aan herinneren. Zoek afleiding en praat er ook goed over met je vrienden/familie. Daar had ik de eerste dagen ook veel nood aan. Ik zou proberen hem niet te veel te appen, je kan altijd een berichtje sturen maar doe het niet te vaak. Dikke knuffel, zoiets heeft veel tijd nodig :(:)

CalipsoLover

Berichten: 5560
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:04

Hier is ex btw gisteren nog even heel kort binnen gesprongen om dag te zeggen voor hij terug vertrok naar Duitsland voor een maand. Vind het wel heel erg voor hem, hij zag er echt niet goed uit en ook in Duitsland stak het enorm tegen voor hem de laatste tijd, zelfs tegen depressie/burn-out aan. Ik hoop dat hij zich deze maand een beetje redt. We hebben afgesproken dat hij me wel nog mag appen als het echt tegenzit en we als hij terug is nog wel iets gaan drinken om alles even op een rijtje te zetten. Ik ben hier oké mee, als hij terug over mijn grenzen heen gaat dan zal ik dat ook wel op tijd aangeven en er even een rem opzetten. Met mij gaat het met ups en downs, merk dat ik er wel al wat meer vrede mee heb genomen maar er zijn ook echt momenten dat ik hem heel erg mis...

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:05

Ik vind dat wel een goed teken in ieder geval, dat je nog van hem houdt en om hem geeft en dat is niet zomaar weg. Dat maakt het wel moeilijk, maar is imo beter dan dat je direct al over hem heen bent en dus eigenlijk al veel te lang in de relatie bent blijven zitten zonder gevoel.

Ik mis ook nog wel de genegenheid en knuffels maar vind het alleen wonen ook wel weer fijn, even met niemand rekening houden, maakt niet uit hoe ik in bed lig, of ik rommel maak etc :')

stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:06

Shaggy09 schreef:
Bedankt voor jullie reacties.

Ik merk dat ik nu ook hem behoorlijk begin te missen en eigenlijk constant ben gefocused op hoe hij het zal hebben en wat zijn gevoelens zijn. Wat ik niet fijn vind maar ik kan er niet zoveel aan doen.

Het ene moment denk ik, heerlijk lekker alleen. Andere moment denk ik wel van, die arm om me heen als we savonds saampjes op de bank zitten was toch wel heel fijn.

Heel moeilijk dit. Ik wil ook heel de tijd hem appen om te vragen hoe het gaat, wat ik niet moet doen. Maar het is raar om hem ineens niet te zien, normaal zie ik hem zowat dagelijks.


Pff zo herkenbaar en waarschijnlijk wel voor de meeste mensen hier. Blijft een heel naar gevoel wat langzaam zal slijten en geef jezelf daar de tijd voor. Probeer hem eigenlijk zo min mogelijk te appen als dat je lukt, maar over een tijdje vragen hoe het gaat vind ik niet zo gek je bent immers toch wel dikke 4 jaar samen geweest. Geef jezelf de tijd en zoals al eerder vermeld is probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken bij vrienden en familie, maar probeer ook het gevoel toe te laten. Dikke knuffel van mij :)

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:14

CalipsoLover schreef:
Hier is ex btw gisteren nog even heel kort binnen gesprongen om dag te zeggen voor hij terug vertrok naar Duitsland voor een maand. Vind het wel heel erg voor hem, hij zag er echt niet goed uit en ook in Duitsland stak het enorm tegen voor hem de laatste tijd, zelfs tegen depressie/burn-out aan. Ik hoop dat hij zich deze maand een beetje redt. We hebben afgesproken dat hij me wel nog mag appen als het echt tegenzit en we als hij terug is nog wel iets gaan drinken om alles even op een rijtje te zetten. Ik ben hier oké mee, als hij terug over mijn grenzen heen gaat dan zal ik dat ook wel op tijd aangeven en er even een rem opzetten. Met mij gaat het met ups en downs, merk dat ik er wel al wat meer vrede mee heb genomen maar er zijn ook echt momenten dat ik hem heel erg mis...


Voor een depressie kan hij beter een professionele hulpverlener opzoeken , daar kun jij niets aan doen. Natuurlijk zal hij het moeilijk hebben maar houd aub een beetje afstand. Denk aan wat er allemaal gebeurt is en hoe vaak hij blijkbaar al over je grenzen heen is gegaan want daar liep het elke keer op vast. Laat hem zijn gal maar spuwen bij zijn familie die het vierkant voor hem opnam en jou niet meer zag staan toen het uitging.

CalipsoLover

Berichten: 5560
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:23

bigone schreef:
CalipsoLover schreef:
Hier is ex btw gisteren nog even heel kort binnen gesprongen om dag te zeggen voor hij terug vertrok naar Duitsland voor een maand. Vind het wel heel erg voor hem, hij zag er echt niet goed uit en ook in Duitsland stak het enorm tegen voor hem de laatste tijd, zelfs tegen depressie/burn-out aan. Ik hoop dat hij zich deze maand een beetje redt. We hebben afgesproken dat hij me wel nog mag appen als het echt tegenzit en we als hij terug is nog wel iets gaan drinken om alles even op een rijtje te zetten. Ik ben hier oké mee, als hij terug over mijn grenzen heen gaat dan zal ik dat ook wel op tijd aangeven en er even een rem opzetten. Met mij gaat het met ups en downs, merk dat ik er wel al wat meer vrede mee heb genomen maar er zijn ook echt momenten dat ik hem heel erg mis...


Voor een depressie kan hij beter een professionele hulpverlener opzoeken , daar kun jij niets aan doen. Natuurlijk zal hij het moeilijk hebben maar houd aub een beetje afstand. Denk aan wat er allemaal gebeurt is en hoe vaak hij blijkbaar al over je grenzen heen is gegaan want daar liep het elke keer op vast. Laat hem zijn gal maar spuwen bij zijn familie die het vierkant voor hem opnam en jou niet meer zag staan toen het uitging.

Maar daar gaat dus ook zijn familie in de mist _-:( De oorzaak van zijn burn-out/depressie is simpelweg zijn werk in Duitsland. Hij is als jonge kerel verwijderd van alles wat hij graag doet en moet daar 6/7 werken van 7 tot 7. Slopend en moderne slavernij dus. Ik ben hier nooit fan van geweest. Hij heeft mij de afgelopen maanden wekelijks huilend opgebeld. Ik heb eigenlijk van zodra ik zag dat hij daar niet gelukkig van werd gezegd dat hij moet vragen voor een andere functie of ontslag moet nemen. Hij heeft een knelpuntberoep dus zo weer werk en hij woont thuis dus geen vaste zorgen/kosten. Maar zijn ouders, vooral zijn moeder weer, is degene die er op hamert dat hij het moet blijven volhouden en maar even op zijn tanden moet bijten. Eigenlijk wou hij ook nog blijven verder studeren maar dat mocht ook niet van zijn ouders. Professionele hulp gaat hij nooit zoeken. Ik denk ook dat alles met hem pas beter kan gaan als hij daar weg is.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:25

Hou aub afstand anders begin je over een maand weer van voren af aan... Zijn leven, zijn keuzes. Houd je er buiten het is nu je ex. ;)

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:29

Calipsolover, , jij bent niet verantwoordelijk voor zijn leven, volwassen kerel die zit te janken dat het zo erg is, dan zoek je een andere baan. Die familie heeft blijkbaar zoveel invloed dat hij zich als een 14 jarige gedraagt en jij hoeft hem hier niet bij te helpen en zijn klaagzang aan te horen. Misschien juist wanneer jij je wat harder opstelt en ijskoud zegt dat hij gewoon ander werk moet zoeken ipv te klagen en jij nu even geen tijd hebt om hem aan te horen, misschien is dat wel de duw die hij nodig heeft om ergens anders te solliciteren.

CalipsoLover

Berichten: 5560
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:36

Ja, ergens hebben jullie gelijk, ik voel me aan een kant nog altijd heel verantwoordelijk voor hem -O- En het feit dat hij soms nog heel onvolwassen is is ook een dingetje waarom het tussen ons niet werkte. Ik heb op onze vakantie ook een lang gesprek met hem gehad dat hij iets anders moet zoeken en zijn moeder en vader heel harteloos zijn als zij niet kunnen zien dat hun kind er ongelukkig van wordt. Ik hoop dat hij hier ook naar luistert en eindelijk voor zichzelf kiest ipv altijd zijn ouders wil pleasen. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik ook een degout krijg van die mensen.

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:45

Maar snap je dat zolang jij hem zo ondersteund het voor hem gemakkelijker is om aan de wensen van zijn ouders te voldoen, want zijn frustratie kan hij bij jou kwijt dus blijft hij ronddraaien in het cirkeltje, het zou goed zijn dat hij echt zijn eigen gevoel gaat volgen en zijn eigen zaken regelt .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:47

Calipsolover, het is inderdaad niet jouw probleem maar ik snap je volledig. Ik zie hoe mijn ex met bepaalde dingen omgaat en ik heb ook erg de neiging daar dingen over te zeggen of om hem te helpen maar hij moet het eigenlijk zelf maar uitzoeken. Klinkt hard maar het was ook een van de redenen sat het uit is gegaan dus ik hoor me er eigenlijk niet druk meer over te maken.

Dit weekend ging even niet zo goed met me. Heb erg last van huilbuien. Voornamelijk omdat ik knuffelen en kusjes mis en ik word er helemaal naar van als ik eraan denk dat mijn ex dat ooit met iemand anders gaat doen. Vind het verder wel heerlijk in mijn eigen huisje maar ik ben er amper vanwege mijn werk. Mijn leven bestaat nu voornamelijk uit werken > slapen > werken. Ben vooral aan het einde van de week soms nog te moe om te eten. :n

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:54

Hier blijkt na een gesprek van gisteren dat de hoofdreden toch wel echt is dat hij steeds meer beseft dat hij echt vader wilt worden. En ik moet hem nu wel laten gaan, want ik weet gewoon niet wanneer ik hem hier duidelijkheid over kan verschaffen..
Doet best pijn, we houden echt wel van elkaar en we matchen echt heel goed verder. Wat als ik over een jaar toch merk dat ik een kinderwens begin te ontwikkelen..

Ik had eerst altijd een hele harde “nee” en dit wist hij ook. Hij wilde eigenlijk wel kinderen, maar dacht die wens ook te kunnen loslaten. Heb zelf altijd tegen hem gezegd dat als hij het wel echt zou willen, hij dan voor zijn eigen geluk moest gaan.
In de tussentijd veranderde mijn harde “nee” in een twijfel en ik heb de afgelopen tijd wel veel gepraat met mensen om mij heen over wanneer zij wisten dat ze moeder wilde worden, hoe was een zwangerschap nou was, hoe de bevalling ging etc.

Ik werd op een gegeven moment lange tijd niet ongesteld na het stoppen met de pil, en mijn gevoel schommelde van “Als ik nou maar iets mankeer, heb ik tenminste een goede reden om geen kinderen te kunnen krijgen” tot “ik hoop dat ik gezond ben, want misschien kan ik dan wel een kindje krijgen”. Toen bij de gynaecoloog bleek dat ik niks mankeerde & ik inmiddels ook weer ongesteld werd, had ik dus ook wel weer een gevoel van opluchting dat alles nog naar behoren werkt..

Bah, wat is het lastig om elkaar los te laten wegens zoiets. Was de relatie nu verder ook maar poedersuiker ofzo. Net een hele gave reis achter de rug en dan dit.
Ik zie wel in dat dit wellicht echt het beste is en moet dit van mezelf zien als een nieuw, spannend hoofdstuk.. maar wat had ik graag zelf duidelijkheid gehad over mijn eigen kinderwensgevoelens. Dan had ik er tenminste meer vrede mee gehad.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:54

Fijn dat ik dit kwijt kan bij jullie. Merk dat ik het heel fijn vind om te weten dat ik niet de enige ben die dit meemaakt. :)

Ik ga voor nu even afstand proberen te houden, ik stuur hem van de week sowieso een appje omdat ik mijn spullen nog wil ophalen bij hem. Hij wilde dan ook nog even praten zei die, vind ik prima maar heb wel aangegeven dat een nieuwe poging er niet in zit omdat ik gewoon niet meer de verliefdheid voel die je nodig hebt in een relatie.
Ik zelf zou het prima vinden om contact te houden als vrienden, maar we zouden na verloop van tijd moeten zien of dat mogelijk is.

Voor nu hoop ik gewoon echt dat hij zich een beetje staande houd. Hij is niet per se fragiel maar hij rookt weleens een jointje om te ontspannen en ik hoop dat hij dat nu niet als troost gaat zien en het gaat misbruiken.

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:54

Dreamy, veel sterkte. Je ziet vaker dat mensen die heel veel om elkaar geven hierom uit elkaar gaan. Vaak wanneer ze bij elkaar komen op jonge leeftijd dan is het heel vaak zo dat een partner met kinderwens denkt dat de ander nog wel bijdraait op latere leeftijd. En wanneer dit niet zo is dan moet er gekozen worden, gelukkig blijven met elkaar of op zoek naar een andere partner. Maar dat is wel knetterhard.

CalipsoLover

Berichten: 5560
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 14:59

Dikke knuffel Naomi. Heb je geen weekends vrij of een vakantie om naar uit te kijken? Snap dat je na deze periode ook echt wel wat tijd nodig hebt om even op adem te komen. Is het geen optie om er eventjes tussenuit te kunnen? Zorg goed voor jezelf hé, dat is het allerbelangrijkste!

Heftig seg Dreamy, daar kan ik helaas weinig advies in geven buiten je een dikke virtuele knuffel te sturen en je veel sterkte te wensen.

Shaggy, neem nu vooral beide de tijd om even op adem te komen en te accepteren wat er is gebeurd. Een vriendschap kan altijd nog, maar laat dat zeker de eerste maanden rusten.

Zertab

Berichten: 12218
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 15:02

Klinkt heel erg heftig Dreamy! Sterkte!

Ondertussen zit ik weer thuis. het ging echt niet.

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 15:36

Dreamy wij zijn ook een tijd uit elkaar geweest omdat mijn vriend geen kinderwens had maar ik wel.
In die twee jaar dat we uit elkaar zijn geweest konden we elkaar ook nooit los laten en nu is er een kleine meid van bijna twee jaar en denken we over een tweede :)

Zertab

Berichten: 12218
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 16:21

Ik besef denk ik nog niet helemaal dat het over is ofzo. Omdat ik hem wel vaker een dag of twee niet echt sprak ofzo.

stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 21:13

Ik wil toch ook maar iets kwijt.. Misschien is het iets anders dan de meeste situaties van jullie, maar ik ben natuurlijk nu sinds juli weer terug bij mijn ex en alles gaat goed tussen ons. In het begin was het een beetje zoeken naar een weg en natuurlijk hebben wij als stel ook wel eens mindere dagen, maar waar ik de laatste tijd erg mee zit is het feit dat ik merk dat ik nooit helemaal 100% geheeld ben van deze break-up. Misschien kan dat ook niet, omdat ik nog steeds met dezelfde persoon ben maar ik denk vaker dan ik wil terug aan de break-up en alle rottige dingen die toen gebeurd zijn. Het maakt me boos en verdrietig dus ik probeer deze gevoelens zoveel mogelijk weg te duwen, maar soms heb je gewoon wel eens van die momenten. Ik merk dat het me nu in deze huidige situatie tussen ons erg onzeker kan maken en dat ik behoefte krijg aan bevestiging. Die bevestiging is bijna als een soort drugs, dus als ik hem niet krijg of op een andere manier dat ik gehoopt had voel ik me gelijk niet goed en begin ik te twijfelen aan mezelf. Ik wil eigenlijk het liefst 100% kunnen helen van de break-up, maar ik vraag me dus af of dat überhaupt wel mogelijk is omdat ik nog steeds met dezelfde persoon ben.

Dit gevoel speelt echt al sinds het begin van dat we weer bij elkaar zijn en ik zou er graag vanaf willen, omdat ik weet dat hij wat er ook gebeurd wel gewoon van mij zou blijven houden. We hebben namelijk al veel hobbels gehad waar we samen uit zijn gekomen. Iemand tips misschien of ervaringen waardoor ik kan proberen van het onzekere rot gevoel af te komen wat ontstaan is na de break-up? Ik kan mezelf namelijk echt helemaal somber en negatief maken door alleen al aan die periode te denken.

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 01:28

Calipsolover, helaas niet. Sterker nog, met sint, kerst en oud en nieuw op komst zullen het alleen maar meer uren worden. Momenteel word iedereen die zich ziek meld nog net niet/wel ontslagen dus even vrij nemen oid gaat echt niet lukken helaas. Terwijl ik het inderdaad wel heel erg nodig heb denk ik zelf. Ik ben echt kapot. Weekenden zijn bij lange na niet genoeg om uit te rusten. :(

Hier weer ruzie met ex trouwens dus dat gaat ook weer lekker. :r

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 09:27

@stroopkoek
Hier ook een herstelde relatie met wat moeilijkheden van mijn kant. Ik weet niet of jij hetzelfde ervaart, maar hier mijn verhaal.

Hier heeft ongeveer hetzelfde gespeeld. Na mijn bericht in dit topic heb ik een goed gesprek met hem gehad, kregen we beide spijt en zijn we 2 weken na het breken weer gaan daten. Pas na 4 maanden intensief daten (we wonen 100 meter uit elkaar, sliepen al bijna iedere nacht weer samen) wilde ik overwegen om het weer een relatie te noemen. Dit kwam voort uit angst en zelfbescherming. Zolang je geen relatie hebt, kan hij het ook niet uitmaken..

Zo nu en dan schiet ik bij een confrontatie nog even in zo'n stomme modus. Dan speelt de onzekerheid op en suggereer ik uit paniek om de relatie te stoppen uit zelfbescherming en ben ik echt onredelijk tegen hem zodat hij een goede reden heeft om het uit te maken :')

Mijn vriend is heel goed gaan communiceren en geeft ook aan wanneer hij iets niet leuk vindt. Soms gaat het nergens om, maar we hebben afgesproken te praten als we iets niet leuk vinden om herhaling te voorkomen. Wat hij doet is dus positief, maar ik kan er soms niet mee dealen omdat ik ook nog wat littekens heb.

Wat mij geholpen heeft is dat ik het tegen mijn vriend verteld heb. Hij weet nu dat ik soms bij confrontaties zo kan reageren en waarom dat is. Ook heb ik hem tijdens het daten verteld dat ik veel onzekerheid ervaarde en het vertrouwen nog niet terug was. Dat dat de reden was voor het zoeken naar bevestiging.

Hij besefte ook wel waardoor dat kwam en hij geeft me die bevestiging graag. Vanuit het hart, maar als hij merkt dat ik er naar op zoek ben geeft hij die ook. Hij voelt zichzelf ook mede verantwoordelijk voor mijn onzekerheid en wil me niet kwijt.

Nu zijn we een half jaar samen en merk ik dat het bij mij steeds beter gaat. De afgelopen 2 maanden ben ik slechts 1x teruggevallen in zo'n onzeker moment en heeft hij mij daardoor geholpen. Er was een hele kleine discussie om niks (mijn schuld) en ik wilde de boel alweer breken uit zelfbescherming. Hij praat me er dan doorheen en helpt mij om weer even helder na te denken.

Buiten die momenten hebben we het ontzettend fijn samen. We zien ons ook beide samen een goede toekomst hebben. We zijn stapelgek op elkaar en hebben geleerd om te communiceren.

Toch was die onzekerheid iets wat heel lang bleef spelen. In het begin was dat dagelijks wel een probleem, maar hoe langer we samen zijn en hoe beter we gesproken hebben, hoe meer dat afneemt. Hij heeft vorig jaar mijn vertrouwen op 1 ochtend gebroken en het duurt gewoon even om dat weer helemaal terug te krijgen.

Tijd, communiceren en een lieve vriend die mij door de onzekerheid hielp, daadwerkelijk naar me luisterde op onzekere momenten en niet met me ingevecht ging als ik onredelijk werd, hebben het bij mij praktisch verholpen. Ik ben erg blij dat we, ondanks dat die onzekerheid soms hele nare dingen bij mij opriep, toch weer samen zijn :D

Ik zal nog wel een keer terugvallen in onzekerheid tijdens een (waarschijnlijk kleine, want we hebben geen grote gehad) confrontatie, maar ik verwacht dat dit uiteindelijk nog verder zal afnemen. Het continue zoeken naar bevestiging is ongeveer na 7 maanden daten/relatie opgehouden. Ik heb nu ook gewoon rust gevonden in onze relatie en dat is héél héél héél fijn :D

Zertab

Berichten: 12218
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 09:33

@Stroopkoek: lastig! Ik zou er idd zoals Animal aanraad over praten. Ik denk dat het ergens wel logisch is dat je je zo voelt... Hij heeft je al eens verlaten, dus ben je met je neus op de feiten gedrukt dat het kan gebeuren. Ik bedoel het niet rot, maar ik kan me je gevoel wel voorstellen.

Zertab

Berichten: 12218
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 14:37

Ik merk dat gister een halve dag thuis en vroeg naar bed (en even niets hoeven van mezelf) me goed heeft gedaan. Vandaag al beter in mijn vel, wel nog echt veel hoofdpijn (van het nadenken?), maar ben in ieder geval nog op stage. Geeft wel afleiding.