Het grote Dr Martens topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valerie_V

Berichten: 1735
Geregistreerd: 01-06-07
Woonplaats: Steenwijk

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:32

Wow gave verzameling heel erg tof :D

ruitje

Berichten: 12316
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:42

Welke zijn die witte?

:D

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:54

Dat zijn Virginia's in de kleur Ivory volgens mij!

PeerAppel

Berichten: 3943
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:38

Oh wauw jouw verzameling, GA! <3
Ik wil mijn Jadons aan, maar mag er niet mee uit van mezelf. Dus ik denk dat ik mijn Jadons aandoe, 1920's meeneem en dan wissel als we wel op stap gaan. Dat wordt weer extra bagage meeslepen. :+

raket

Berichten: 4091
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:57

Wauw gaaf. Ik heb een avonddienst op mijn nieuwe gewerkt. Patiënten vonden ze weg gaaf.

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 19:31

Mijn bestelling is net al binnen gekomen! En ik ben verliefd, haha! Zal straks wel even foto posten!
Happy!

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 20:24

Pffff dat word nog ff sparen. Dr Martens zijn echt flink duurder geworden. Jezus wat voel ik me oud :')

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 20:35

Mijn pakketje komt telkens wanneer ik niet thuis ben. Ik hoop wel echt dat ie geleverd wordt ofwel thuis ofwel bij het punt hier in de buurt. Vertrouw dpd niet _O-

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 22:51

Ze zijn leuk!!!!
Inlopen gaat ook wel meevallen denk ik.

Afbeelding

Afbeelding

Echt supersnel binnen. Ook via dpd. Kreeg vanmiddag pas een berichtje dat ze eind van de dag gebracht zouden worden.

En weet je wat het ergste is?
Ik heb ook nog een paar tweedehands gekocht waar ik volgende week om moet. }>
Staat de teller straks op 5 paar dr Martens.

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 22:55

Ze zijn echt gaaf! Succes met inlopen, welk leer is het? Ziet er redelijk soepel uit zo op de foto.
Ik heb ook over die getwijfeld maar ik heb zo’n model al :’)

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 23:04

njiloj schreef:
Ze zijn leuk!!!!
Inlopen gaat ook wel meevallen denk ik.

[ [url=m/GZezzz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/aSYO8r.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt supersnel binnen. Ook via dpd. Kreeg vanmiddag pas een berichtje dat ze eind van de dag gebracht zouden worden.

En weet je wat het ergste is?
Ik heb ook nog een paar tweedehands gekocht waar ik volgende week om moet. }>
Staat de teller straks op 5 paar dr Martens.

Wauw, die zijn mooi!! <3

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 00:32

ontherun schreef:
Ze zijn echt gaaf! Succes met inlopen, welk leer is het? Ziet er redelijk soepel uit zo op de foto.
Ik heb ook over die getwijfeld maar ik heb zo’n model al :’)


Dank je wel!
Het leer is stugger dan mijn 1460 smooth, maar toch wel soepeler dan mijn 1460 Pascal rose. Die kan ik nog geen hele dag aan. (Heb ik nu 5 maanden of zo) :o

Maar ben dr echt weg van. Nu twijfel ik of ik de rode niet ook gewoon moet bestellen, maar ik denk dat m’n man dan een rolling krijgt, haha!

PeerAppel

Berichten: 3943
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 19:52

Peuk schreef:
PeerAppel schreef:
[ [url=m/NYLrQg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gezinsuitbreiding <3

Links mijn nieuwe Jadons, rechts mijn 1920's met stalen neuzen.

Sterkte met die Jadons. Ik krijg die dingen voor geen meter ingelopen. Ik hoop jij wel. :')


Ik wil hier even op terugkomen... Mijn hele hak ligt open :+ ;(

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 20:38

PeerAppel schreef:
Ik wil hier even op terugkomen... Mijn hele hak ligt open :+ ;(

Mijn aanrader voor de Jadons: panty, wollen sokken, normale sokken. Met die 3 sokken over elkaar had ik nooit last met mijn Jadons inlopen! :))

PeerAppel

Berichten: 3943
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 21:00

Ik heb wel de ervaring dat als het eenmaal te laat is, het ook echt te laat is. Dat moet gewoon herstellen. Met mijn 1920's heb ik fanatiek maandverband op mijn hakken geplakt en dat hielp wel, maar dit is serieuzere koek dan vorige keer. Heb echt 2 flinke bloedende plekken op mijn hak. Maandverband hielp, maar inmiddels ook niet meer. Heb mijn Jadons aan de kant gezet en ga incontinentiemateriaal proberen om nog enigszins te kunnen lopen in mijn 1920's, want ook die doen zeer. _O-
Dit is wel mijn laatste redmiddel, want andere schoenen dan DM's heb ik niet meer en maandag heb ik weer stage waarbij ik veel moet lopen. Y;(

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 21:21

PeerAppel schreef:
Ik heb wel de ervaring dat als het eenmaal te laat is, het ook echt te laat is. Dat moet gewoon herstellen. Met mijn 1920's heb ik fanatiek maandverband op mijn hakken geplakt en dat hielp wel, maar dit is serieuzere koek dan vorige keer. Heb echt 2 flinke bloedende plekken op mijn hak. Maandverband hielp, maar inmiddels ook niet meer. Heb mijn Jadons aan de kant gezet en ga incontinentiemateriaal proberen om nog enigszins te kunnen lopen in mijn 1920's, want ook die doen zeer. _O-
Dit is wel mijn laatste redmiddel, want andere schoenen dan DM's heb ik niet meer en maandag heb ik weer stage waarbij ik veel moet lopen. Y;(

Ja ik heb inderdaad ook wel 1x gehad (zonder die sok combinatie) dat ik mijn hakken flink tot bloedens toe kapot had gelopen. Toen kon ik tot dat weer enigszins genezen was ook niet meer op iets anders lopen dan mijn hoge All Stars gympjes, want dat deed inderdaad veel teveel zeer :n
Wat dat betreft zijn de Jadons echt gemeen maar als ze eenmaal ingelopen zijn zitten ze heerlijk

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 23:26

PeerAppel schreef:
Ik heb wel de ervaring dat als het eenmaal te laat is, het ook echt te laat is. Dat moet gewoon herstellen. Met mijn 1920's heb ik fanatiek maandverband op mijn hakken geplakt en dat hielp wel, maar dit is serieuzere koek dan vorige keer. Heb echt 2 flinke bloedende plekken op mijn hak. Maandverband hielp, maar inmiddels ook niet meer. Heb mijn Jadons aan de kant gezet en ga incontinentiemateriaal proberen om nog enigszins te kunnen lopen in mijn 1920's, want ook die doen zeer. _O-
Dit is wel mijn laatste redmiddel, want andere schoenen dan DM's heb ik niet meer en maandag heb ik weer stage waarbij ik veel moet lopen. Y;(


Damnn! Heftig!!! Dat word van t weekend chillen met je voeten omhoog. :')
Maar echt heel naar. Ik tape mijn voeten in met sport tape als ik echt schoenen aan moet waar ik kapot op ga. Werkt ook prima

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 10:39

Ik kom even binnen vallen! Ik ga namelijk binnenkort mijn eerste paar docs kopen. Mijn oog is gevallen op deze:

Afbeelding

Is er hier iemand die ze heeft? Op veel foto's lijken ze wat grijzig, is dat in het echt ook het geval of zijn ze echt zwart? :)

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 11:21

njiloj schreef:
PeerAppel schreef:
Ik heb wel de ervaring dat als het eenmaal te laat is, het ook echt te laat is. Dat moet gewoon herstellen. Met mijn 1920's heb ik fanatiek maandverband op mijn hakken geplakt en dat hielp wel, maar dit is serieuzere koek dan vorige keer. Heb echt 2 flinke bloedende plekken op mijn hak. Maandverband hielp, maar inmiddels ook niet meer. Heb mijn Jadons aan de kant gezet en ga incontinentiemateriaal proberen om nog enigszins te kunnen lopen in mijn 1920's, want ook die doen zeer. _O-
Dit is wel mijn laatste redmiddel, want andere schoenen dan DM's heb ik niet meer en maandag heb ik weer stage waarbij ik veel moet lopen. Y;(


Damnn! Heftig!!! Dat word van t weekend chillen met je voeten omhoog. :')
Maar echt heel naar. Ik tape mijn voeten in met sport tape als ik echt schoenen aan moet waar ik kapot op ga. Werkt ook prima

Ik heb wel eens gehoord dat natte kranten in je schoenen ook werkt? Geen idee hoe maar het valt te proberen.

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 11:34

Remembrance schreef:
Ik kom even binnen vallen! Ik ga namelijk binnenkort mijn eerste paar docs kopen. Mijn oog is gevallen op deze:

[ [url=m/0DVTsw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is er hier iemand die ze heeft? Op veel foto's lijken ze wat grijzig, is dat in het echt ook het geval of zijn ze echt zwart? :)

Ik heb ze! Ze zijn echt zwart :)
Afbeelding

xRoossie95

Berichten: 1374
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 16:24

Na jaren kwijlen gisteren eindelijk mijn eerste paar gekocht :D Afbeelding

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 17:18

@nienke555 Mooi! Ze lijken daar nog mooier dan op de site :D Vallen ze groter of kleiner uit of gewoon normaal? Ik heb meestal maat 36 of 37, verschilt per schoen..

@xRoossie95 wauw, die vind ik ook al zo tof! Ik heb lang getwijfeld of ik de rode bloemen of de zwarte ga nemen, en ik dacht er over uit te zijn dat ik de zwarte neem maar die rode zijn stiekem ook wel echt heel mooi :o Ik ga nog even goed nadenken haha.

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 17:20

Remembrance, ik heb ongeveer dezelfde schoenmaat denk ik. Al mijn Dr Martens zijn maat 37, vind ik zelf fijner zitten. Ik draag ze ook regelmatig met 2 paar sokken (of meer :+ )

Oh en het antwoord op je twijfel: Beiden _O-

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 17:30

Remembrance schreef:
@nienke555 Mooi! Ze lijken daar nog mooier dan op de site :D Vallen ze groter of kleiner uit of gewoon normaal? Ik heb meestal maat 36 of 37, verschilt per schoen..

@xRoossie95 wauw, die vind ik ook al zo tof! Ik heb lang getwijfeld of ik de rode bloemen of de zwarte ga nemen, en ik dacht er over uit te zijn dat ik de zwarte neem maar die rode zijn stiekem ook wel echt heel mooi :o Ik ga nog even goed nadenken haha.

Ik heb normaal 40,5 (van Vans en Adidas), van deze heb ik 41 :) Ik zou 37 nemen, dan kan je ze ook met dikke sokken aan :)

Valerie_V

Berichten: 1735
Geregistreerd: 01-06-07
Woonplaats: Steenwijk

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 22:33

Ik heb gewoon mijn normale maat genomen en die zitten prima :)