Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:04

Niet de slankste? :roll: Je lijkt op de foto's hartstikke dun! :')
Ik vind het met jouw figuurtje heel goed kunnen :j

De, ik vind de schoenen wel redelijk groot ogen, maar niet zo dat ik zou denken van "zo hee, zij heeft grote voeten". :+ Heb dat probleem zelf ook, want heb ook maat 41. Maar ik vind het dus niet storend staan. Als ze lekker zitten zou ik ze lekker nemen, en dan de 42. Te kleine schoenen is een hel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:05

Ik vind de crop trui helemaal prima kunnen Bex, is maar een klein stukje buik wat je ziet en je hebt echt helemaal niks om je over te schamen als het op je lichaam aan komt. Prachtig figuurtje! <3

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:05

En De ik vind de schoenen niet storend groot ogen. Ja, ze lijken groot, maar dat komt omdat ze ook groot zijn :D Hier ook eentje met 41/42 en ik weet hoe poedersuiker het kan zijn :j

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:07

Liesje1611 schreef:
Iemand een linkje voor mij welke broek dat ook alweer was van de h&m waar jullie allemaal zo lyrisch over zijn? Die superstretch? :)


Ik ben helemaal fan van deze als je die bedoelt: http://www.hm.com/nl/product/30919?article=30919-D
Superstretch high waist. <3 Hou er alleen rekening mee dat de donker rode en de zwarte andere stof zijn. Scheelde bij mij twee hele maten en dan zit ie nog iets te strak.. (heb van de jeans een 36 of 38, passen beide, en de zwarte een 42 waar ik bijna uit knal.) Maar ik heb dat probleem altijd bij niet stretch stof door de billetjes. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:07

Lief zijn jullie. <3 De foto is erg gunstig haha, ik heb wel echt een 'buikje', maar ach.. hoeveel zie je daar nou van als ik niet de hele dag met mijn armen in de lucht ga staan? :))

Jullie hebben me overgehaald haha, morgen ga ik na schooltijd weer eventjes de stad in, hoop dat 'ie er nog hangt! :D Daarnaast vind ik het wel fijn voor in de zomer, ik draag graag lange mouwen, zelfs in de zomer, dus dit is echt een uitkomst haha!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-03-15 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

xRoosss

Berichten: 1645
Geregistreerd: 04-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:07

*zucht hele post getypt is die opeens weg ^) *

Poging nummer twee.

De had een heleboel voor je getypt over de schoenen maar het is weg. Het kwam er op neer, ik vind de schoenen prachtig en het model schoen laat voeten langer ogen ik persoonlijk stoor me er niet aan. Maar heb zelf in verhouding ook grote voeten en heb daar lekker schijt aan :Y) lekker dragen wat jij wil en vind ze je super staan!

Wat ik heb geshopt:

Bouclé jas bij de Mango, komt op m'n foto niet echt tot z'n recht en in de link ook niet eigenlijk :') in het echt is die veel mooier :j zit ook subtiel zilverdraad doorheen en de jas draagt zo lekker luchtig en licht <3
Afbeelding
http://shop.mango.com/NL/p0/dames/kleding/jassen/katoenen-boucle-jas/?id=41053593_81&n=1&s=prendas.abrigos&ident=0__0_1425562351006&ts=1425562351006

Bij de H&M dit T-shirt:
http://m.hm.com/nl/product/95652?article=95652-E#mediaType=FASHION_FRONT

En dit jurkje:
Afbeelding

Bij de Primark dit T-shirt:
Afbeelding

Dit gehaakte dingetje:
Afbeelding

En nog een chill broek, pyjama broek, sport broek, ondergoed en sokken maar dat vond ik niet echt foto waardig :+

Wel foto waardig vind ik m'n flamingo kussentje, vind hem echt geweldig :')
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:08

Ik las net ook iets over goedkoop ondergoed, kan hier imo prima terecht hoor :) Hebben we allemaal nodig toch?

Ik sla mijn bh's, onderbroeken, panty's en sokken eens in de paar maanden in bij de Primark. Hebben ze echt super goedkoop ondergoed dat wat mij betreft ook nog echt wel een tijdje mooi blijft. BH's zitten bij mij top en de onderbroeken... Ja na een paar keer dragen gaan ze een beetje lubberen. Gewoon een kwestie van wat heter wassen en anders weer nieuwe kopen. Voor die bedragen (2 euro voor 5 strings oid) vind ik dat echt de moeite niet :)

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:10

Wowie tof allemaal Roos!

En je kunt dat echt meeeer dan prima hebben Rebecca, hartstikke leuk juist. :j

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:11

Oh Roos die jas <3 Jurkje vind ik ook geweldig, die wil ik ook!! :D

Rebecca: haha gewoon je armen omlaag laten, niks aan de hand ;) Hoop voor je dat ie er nog hangt morgen!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:11

Leuke aankoopjes! Die jas van mango en dat gehaakt vestje vind ik niet zo maar de rest heel leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:12

Leuke dingen Roos! <3


En inderdaad, goedkoop ondergoed hebben we allemaal nodig, maar je moet wel kijken naar wat voor jou werkt. :D BH's van primark zitten bij mij gewoon echt niet, heb er wel een stuk of 4 gekocht de afgelopen paar maanden, maar het zit gewoon echt niet lekker. Dan geef ik liever iets meer geld uit dat het wel lekker zit. Sokken, pyjama's, panty's, hemdjes voor onder je kleding en dergelijke vind ik de primark wel echt een uitkomst voor en sla ik ook altijd in. Ga daar echt niet meer geld voor uitgeven als het niet hoeft haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:13

Thanks meiden. <3 Ik ook altijd met m'n stomme onzekerheidjes haha. Morgen uit school ga ik gelijk langs, hij staat ook niet online, dus hij moet er gewoon nog hangen, anders baal ik echt een beetje van mezelf. :Y)

xRoosss

Berichten: 1645
Geregistreerd: 04-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:14

Wow wat een boel berichten in die paar minuten dat ik m'n post maakte _O-

Rebecca, vind het eigenlijk niet eens echt een croptop meer een wat korter shirtje haha :+ kan je prima hebben! Andere shirtje is ook heel leuk :D en btw kleur staat je prachtig, moet je vaker doen :Y)

Ik ben ook een Primark ondergoed shopper :Y) net als Em sla ik daar een aantal keer per jaar wat in. BH's heb ik van de H&M zitten echt perfect voor mij :)

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:15

Frummels schreef:
Liesje1611 schreef:
Iemand een linkje voor mij welke broek dat ook alweer was van de h&m waar jullie allemaal zo lyrisch over zijn? Die superstretch? :)


Ik ben helemaal fan van deze als je die bedoelt: http://www.hm.com/nl/product/30919?article=30919-D
Superstretch high waist. <3 Hou er alleen rekening mee dat de donker rode en de zwarte andere stof zijn. Scheelde bij mij twee hele maten en dan zit ie nog iets te strak.. (heb van de jeans een 36 of 38, passen beide, en de zwarte een 42 waar ik bijna uit knal.) Maar ik heb dat probleem altijd bij niet stretch stof door de billetjes. :o



Aahh dankjewel!
Gekke vraag; zou je miss een aanfoto kunnen maken? En dan ook vooral van de achterkant? Vind de plek van de zakken namelijk heel belangrijk voor een ronde bibs haha, en ze hebben de achterkant van de broek niet gefotografeerd. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:18

Ik heb zelfs een gekleurd vestje gepast, dus ik doe echt mijn best! Kwam er wel achter dat ik die kleur echt niet mooi vind staan bij mezelf. Moet echt even gaan ontdekken welke kleuren mij wel staan. Was ook echt blij verrast dat ik dat licht blauw zo leuk vond staan bij mezelf. :')

Deze kleur kan ik dus absoluut niet hebben:

Afbeelding

Eleandra

Berichten: 6614
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Venlo en Saint Lucia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:21

@Liesje1611
Ik moest voor iets anders even snel een foto maken van mezelf en had toevallig die broek aan, misschien heb je iets eraan :)

Afbeelding
En van voor: http://i61.tinypic.com/10fzxo3.jpg
Laatst bijgewerkt door Eleandra op 26-03-15 20:24, in het totaal 2 keer bewerkt

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:22

chanelle14 schreef:
Hi ladies, ik reageerde niet heel erg veel in het oude topic, maar ik ben ook weer van de partij!
Vind die veertjesjas heeeeel erg tof! Waar was die van?


Hij is van modemusthaves :).
Leuk Rebec, dat blauw staat je inderdaad erg mooi! Vind het truitje ook goed kunnen hoor, maar dan niet zo snel voor naar school denk ik. Denk dat hij ook leuk is op een korte broek. Mooie tekst op dat shirt trouwens.

Leuke dingen Roos! Vooral die jas van de Mango lijkt mij inderdaad heel sjiek. Ik ben trouwens nog wel benieuwd hoe jij dat veren jasje anders zou combineren?

Ik haal mijn onderbroeken altijd bij de hema, die boxers in allemaal kleurtjes en printjes haha. Vind ze erg fijn, blijven ook best lang netjes.

Bedankt allemaal wat die schoenen betreft. Ik ga er nog even een nachtje over slapen en even proberen met een zooltje. Vind ze namelijk ook echt wel erg leuk en inderdaad zijn mijn voeten nu eenmaal zo groot. Maar bij de meeste schoenen die ik heb valt het wat minder op, het is vooral mijn eigen gevoel denk.

Em, waar blijven je outfits?!

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:33

Aah thanks eleandra! Hij staat je echt goed!

Twijfel nog een beetje omdat ik zelf helemaal nog geen high waisted broeken heb :=
Maar ga hem wel bestellen denk ik!

LauraSaskia

Berichten: 903
Geregistreerd: 26-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:35

Ja die stretchbroek van de H&M heb ik ook volgensmij! Van die nepzakken aan de voorkant toch? Heb 'm in het lichtgrijs, en hij zit boven helemaal perfect. Aan de onderkant is 'ie iets aan de korte kant maar dan ga ik gewoon full techno met omgeslagen broekspijpen en sneakers.

Ken je probleem trouwens De, ik heb ook ongeveer maat 42. Zou je die schoenen niet in het zwart kunnen bestellen? Dat oogt kleiner. Of ga ik nu vol tegen jullie het-is-lente kleurbeleid in :')

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:40

Haha nee ik dacht ook aan zwart hoor. Klopt dat ze dan kleiner zullen lijken. Maar ik heb al 2 paar zwarte laarsjes en zwarte Chelsea boots. Dus eigenlijk is een kleurtje wel fijn :). Dus ik doe ze of terug, of ik hou ze.

Orthos
Berichten: 380
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:43

Vandaag een bestelling bij Zalando-lounge geplaatst :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van Supertrash :) Toch mooi 210 euro bespaard :D

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:45

Aaaah zijn die zakken nep? Ik vind de kleuren echt super, maar geen zakken is voor mij echt een dooddoener, daar begin ik niet meer aan. :=

Eleandra

Berichten: 6614
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Venlo en Saint Lucia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:46

Die aan de achterkant zijn echt, maar voorkant inderdaad nep.. ik vind het ook wel een beetje irritant. Maar verder is hij echt super fijn :)
Wat vinden bij jullie vriendjes ed. trouwens van de highwaist-broeken? Mijn broers vonden hem afgrijselijk :')

LauraSaskia

Berichten: 903
Geregistreerd: 26-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:47

Dan zou ik ze lekker houden Dewi, ze zijn wel tof!

Gaaf shirtje van Zalando!

Ja zakken aan de voorkant zijn nep, bij mij in ieder geval. Maar het zou er ook raar uitzien als je halverwege je heupbot iets in je zak stouwt :+ Kontzakken kun je wel gewoon gebruiken!
Edit: Mijn klasgenoot zei dat ik eruit zag alsof ik alleen benen, armen en een hoofd had :') Droeg er een zwarte cropped trui boven, en heb al lange benen van mezelf haha.

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:52

Jammuuuur, ik vind kontzakken ook niet fijn.
Als ik een shirt in mijn broek draagt zegt mijn vriend dat ik eruit zie als een vent. :')