Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:07

Ik ga ook volgen voor de inspiratie! Wil mijn kledingkast weer een beetje vernieuwen voor de zomer. Ik moest bij dat jasje even 2x kijken, dacht dat er aubergines op gedrukt waren. :oo

x_Ilse_x

Berichten: 693
Geregistreerd: 20-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:11

Leuke OP! Ik kom na een lange tijd stil meelezen ook graag meepraten als het mag. :)

Iejoor, mijn nicht is ook lang en slank gebouwd en die draagt in de zomer vaak een (leren)skater rok met een wijdvallende top erin gestopt. Vind ik persoonlijk erg leuk staan.

Mooi jasje DewiRox!

Ik ben ook nog steeds op zoek naar de perfecte zonnebril. Heb zelf een heel klein en smal hoofd en het is voor mij drama om een goed passende zonnebril te vinden. Heeft iemand een idee welk model of anders merk geschikt kan zijn?

Doubtless

Berichten: 8512
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:12

Gewoon even bij de opticien gaan passen?

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:15

Inderdaad, als je echt zo'n moeilijk hoofd hebt is het misschien handiger om een zonnebril aan te laten meten in plaats van steeds goedkopere kopen die niet lekker zitten.

Ik heb het geluk dat ik een echt brillenhoofd heb en dat ik ze eigenlijk altijd wel pas ook :))

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:17

Haha aubergines :')
Ik heb het ook niet zo op zonnebrillen, vind dat het me ook nooit leuk staat. Maar toch vond I'm het fijn voor in de auto en op de scooter enzo om er een te hebben. Dus ik heb bij de opticien een rayban gekocht, dan zitten ze in ieder geval al wel goed.

lies_sparkle

Berichten: 6135
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:20

Die aubergines :')

Ik heb altijd kinder zonnebrillen :')
Zijn de enige die passen haha

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:27

Ik had altijd zonnebrillen van de markt a €5.. Inmiddels een op sterkte en dus helemaal versteld en vervormd naar mijn hoofd/oren. Zit zoooooveel fijner.
Maar kost helaas ook wel wat...

x_Ilse_x

Berichten: 693
Geregistreerd: 20-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:27

Ben inderdaad al langs één opticien geweest en heb daar een aantal (kinder)brillen gepast. Misschien toch maar wat meer geld uitgeven dan, doe er meestal toch wel een tijd mee. Heb twee jaar terug een hele fijne bril gekocht maar die ben ik ergens op het station verloren. :=

Doubtless

Berichten: 8512
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:31

Ik heb er ook 1 op sterkte, van Frans molenaar. Echt ideaal. Zit idd veel lekkerder dan 5 euro brillen.
Laatst bijgewerkt door Doubtless op 26-03-15 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Macyy

Berichten: 1490
Geregistreerd: 27-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:32

Ik werk van het zomer bij het openlucht zwembad bij ons, en heb sinds vorig seizoen een rayban aangeschaft. Wat een verademing! Ik had altijd last van afzakkende zonnebrillen en traanogen. Sinds ik deze heb heb ik nergens geen last meer van.. Zo zie je maar als je iets meer uitgeeft dat het echt wel voordelen kan hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:32

Veel zonnebrillen bij de opticien kunnen ook gewoon in kleinere maten besteld worden. Een vriendin van mij heeft een heel smal hoofdje en die heeft een Ray Ban gekocht. Geen kindermodel maar gewoon een 'normaal' model. Misschien toch eens naar kijken en goed bewaren dit keer :')

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:34

Ik vraag me af hoe zo'n bril zou zitten dan. Ik draag nu altijd gewoon van die dingen van 1.50 maar heb daar ook nooit problemen mee. Makkelijk hoofd denk ik :o

x_Ilse_x

Berichten: 693
Geregistreerd: 20-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:43

Vaak zit hij gewoon veel te wijd en sluit niet aan of hij neemt mijn hele hoofd in beslag. :+
Volgens mij zit er hier een winkel in de stad die grotendeels Ray Ban zonnebrillen verkoopt. Ik zal daar eens gaan kijken. Bedankt voor de tips!

xRoosss

Berichten: 1645
Geregistreerd: 04-06-10

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:48

Ben goed geslaagd in de stad :D er is ook een Mango en een Costes geopend. Enschede wordt sinds de Primark er is steeds leuker qua winkelen :D

Heb bij de Primark een pyjama broek, chill broek, T-shirt, gehaakt vestje, sportbroek, ondergoed en sokken gehaald.

Bij H&M een jurkje en een T-shirt

En bij Mango een Bouclé jas die echt zoooo mooi is <3

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:49

Is de Mango geopend ja? Denk dat ik morgen ook even door Enschede ren. :))

Macyy

Berichten: 1490
Geregistreerd: 27-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:51

Foooootos! :D

Suuskipje

Berichten: 6616
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Zeist

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:58

Misschien dat iemand me hier kan helpen :)

ik ga 4 juli naar Sensation en dan moet je natuurlijk in het wit (ik haat wit :+ )
Nu ben ik op zoek naar een strapless wit topje met kant maar dan wel wit en niet dat gelige offwhite/creme/nepwit :+
Weten jullie waar ik zoiets kan vinden?

Kan mezelf wel voor de kop slaan want ik heb dus zoiets in het zwart van de H&M en die hadden ze toen ook in het wit maar ik dacht naaaahhh die heb ik niet nodig....

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:01

Mijn outfit vandaag. Lichte spijkerbroek, licht roze blouseje, bruinig colbertje en bruine schoenen. :))
Afbeelding

lies_sparkle

Berichten: 6135
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:22

Leuke outfit fee!

Dat heeft de asos wel suus!

lieketjuh
Berichten: 161
Geregistreerd: 03-08-14
Woonplaats: in 't noorden

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:28

Iemand ervaring met de LA Gear sunrise?

Nwktje

Berichten: 821
Geregistreerd: 09-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:37

Afbeelding

Hier mijn outfit, ik had hier mijn jas al wel aan. Onder m'n jas zit een lang grijs vest.

Owh en dit bedoelde ik met een "Croptop" een klein beetje

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:37

Leuke outfit zo!

Debbels

Berichten: 937
Geregistreerd: 02-10-11
Woonplaats: Op een eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:41

Ik ga ook volgen!

Mijn stufi en loon zijn echt niet veilig. Komt al weer een pakje van de H&M aan voordat m'n loon uberhaupt binnen is. Gelukkig kun je achteraf betalen :+

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:46

Leuk Fee! :)
Lieketjuh, ik heb la gear sunrise voor op mijn werk. Ze zitten heerlijk!
Die laatste outfit is niet zo mijn ding, al vind ik het wel leuk :))

Dikke twijfel hier.. De 41 zit eigenlijk echt wel te krap, vooral bij mijn tenen. Die 42 zit eigenlijk net iets aan de ruime kant. Ook vind ik ze best heel groot tonen. Maar dat is misschien ook wel omdat ik het soms gewoon vervelend vind dat ik grote voeten heb en bij de ene schoen valt dat meer op dan de andere.

Afbeelding

Jullie moeten het eerlijk zeggen. Ik vind ze namelijk wel heel leuk. Dus het is even afwegen of ik ze gewoon ga dragen en het dan maar opvalt dat ik hele grote voeten heb, of dat dit soort schoenen gewoon niet voor mij is weggelegd.

Debbels

Berichten: 937
Geregistreerd: 02-10-11
Woonplaats: Op een eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:47

DewiRox schreef:
Leuk Fee! :)
Lieketjuh, ik heb la gear sunrise voor op mijn werk. Ze zitten heerlijk!
Die laatste outfit is niet zo mijn ding, al vind ik het wel leuk :))

Dikke twijfel hier.. De 41 zit eigenlijk echt wel te krap, vooral bij mijn tenen. Die 42 zit eigenlijk net iets aan de ruime kant. Ook vind ik ze best heel groot tonen. Maar dat is misschien ook wel omdat ik het soms gewoon vervelend vind dat ik grote voeten heb en bij de ene schoen valt dat meer op dan de andere.

[ [url=m/mqwAWJ.png]Afbeelding[/url] ]

Jullie moeten het eerlijk zeggen. Ik vind ze namelijk wel heel leuk. Dus het is even afwegen of ik ze gewoon ga dragen en het dan maar opvalt dat ik hele grote voeten heb, of dat dit soort schoenen gewoon niet voor mij is weggelegd.


De 42 zou je kunnen proberen met een zooltje erin? Vind ze zo op de foto niet heel groot ogen hoor.