Het klinkt zo banaal na het stukje van Dorine

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 14:18

Ha die Ten ben jij ertussendoor gefietst Haha!


Ik weet ook nog een goed adres in Drenthe "De hof van Axen " in Aalden.

Moe
Berichten: 25
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-01 14:34

Drenthe is helaas te ver weg Boos!
En een goede peut peut-af te maken valt nog niet mee. Je moet getuigen bij de rechtbank, en goede peut als hij is praat hij alles krom wat recht is en vice versa.
Hij werkt nu gelukkig alleen nog met jongens en mannen, anders had ik me wel verplicht gevoeld iets te doen om andere meisjes te beschermen, maar ik ben niet de eerste die dat geprobeerd heeft en zonder resultaat helaas. Hij is te slim en gooit het erop dat meisjes dat verzinnen, want ja die zijn al psychisch gestoord toch, anders komen ze niet bij hem en willen dan allemaal dat hij verliefd op ze wordt, bla bla bla blech Misselijk

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 14:42

Bah dat zijn mensen die zich hulpverlener noemen,hij zou zich moeten schamen Extreme duivel Extreme duivel

Wie weet op een dag komt er toch gerechtigheid Boos!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 14:42

Dat is heel vervelend Moe, suiker in zijn benzine tank doen? Lachen dat kan even opluchten...wat een klojo is dat zeg, zijn handen afhakken!!! heeft hij toch niet nodig om te luisteren.

Mijn tante is een goede peut helaas woont die sinds een jaar of 2 in Salt Lake City.

Nou sterkte meid!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 17:10

Nou ja zeg wat absurd! En dat als therapeut, walgelijk dat sommige mensen zo'n misbruik maken van hun machtspositie. Je wordt toch therapeut om mensen te helpen? Die man hoort gewoon niet in het vak thuis.
Moe, even voor jou, je maakt het voor jezelf heel moeilijk als je hulpverleners misleidt. Dit gaf je zelf ook al aan. Waarschijnlijk is de manier van therapie te bedreigend. Een andere vorm van therapie zou zeker het proberen waard zijn.
Veel sterkte!

Moe
Berichten: 25
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-01 23:04

Het gaat al weer een stukje beter met mij, en niet in de laatste plaats door al jullie lieve reacties, hier en via pb. Dank jullie wel!!!!
Ik weet dat ik mezelf voor de gek hou, als ik mijn peut voor de gek hou, maar mijn gevoelens zitten zo diep weggestopt, dat ik daar niet zomaar bij kan. Ik heb daar hulp bij nodig. Iemand die een gaatje in mijn harnas kan slaan.
Voorlopig zie ik als ik binnenkom alleen die grote gezinsverpakking tissues, en dan denk ik, oh nee, als je maar niet denkt dat je me aan het janken krijgt. Helemaal fout, ik weet het, maar zondeer iemand die echt tot mij door kan dringen, kom ik zelf ook niet zover dat ik naar binnen kan kijken.
Ik ga wel weer heel erg mijn best doen volgende week.
Dank jullie wel voor jullie medeleven en ik hou jullie op de hoogte.
(als ik genezen verklaard wordt houd ik een bok meeting op mijn balkon Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 23:58

Je klinkt al veel positiever nu, hou vast dat gevoel hoor!