Aaargh!!! Het mag niet heersen hoor...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 22:12

Ik voelde me gisteren ook al beroerd (hele dag kramp) en vandaag koppijn... Frusty maar ik mag dus NIET ziek worden... Schijnheilig want ik ga zaterdagnacht op vakantie!!! Maar ja, ik geef de schuld maar aan het eten Verward (wat trouwens wel lekker was, maar ja...) en die tijd van de maand...als het goed is neemt Orri (we gaan meeten morgen) 2 heerlijke pijnstillers voor me mee morgen...kan ik die lekker stiekem voor de zekerheid achter de hand houden als we zaterdagnacht op schiphol zitten te wachten en brak te worden door die rare rijden... Knipoog

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 09:31

Zie je wel, jullie steken me aan via de computer! Ik ook al, heel verkouden, keelpijn, hoofdpijn en algemeen lamlendig, maar ik ben toch maar gaan werken omdat ik perse naar mijn paardje wil vandaag. Zij is ook al ziek (diaree) en ik wil zeker weten dat het goed met haar gaat.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 10:19

Hm het heerst echt geloof ik, ik voel me ook al niet lekker. Heel erge hoofdpijn (maar dat is op zich niet nieuw), wazig zien, keelpijn en nog wat dingen.

Ziek zijn komt mij eigenlijk nooit uit maar eigenlijk ben ik nooit ziek (lees: ik blijf nooit thuis als ik ziek ben maar ga gewoon werken en na een paar dagen is het meestal wel weer over).

Ik lag gisteren zelfs al om half 11 in bed, dat is echt niets voor mij! *LOL*