Hoeveel autorijlessen hebben jullie gehad?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 15:42

Ik heb 21 lessen van 1 uur gehad en ben in 1 keer geslaagd. Ik betaalde toen voor 1 uur fl. 37.50, maar dat is al heeeeeeeeeeeeeel lange geleden.

Cowgirl

Berichten: 23763
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 20:33

hey leuk autokarren Haha!
Bij mij heeft het heel lang geduurd voor ik uberhaubt durfde te gaan lessen.
Toen ik 21 was wou ik gaan beginnen en toen kreeg ik als passagier een aanrijding( brommer onder de trailer, gozer tussen de trailer en auto door, hij had niks), okay een half jaar later weer raak, gingen net naar stal en voila een eikel vergat kennelijk dat zijn richting aanwijzer nog uitstond naar rechts en reed gewoon rechtdoor... Boem. damn toen had ik het helemaal gehad met die K.. auto's. Extreme duivel
Maar ja toen ik 24 was en altijd maar met die K... brommers bezig was heb ik alle moed bij een gestapeld en ben begonnen met lessen.
Heb toen iets van 42 lessen gehad en ik ben in een keer geslaagd(kan het nog niet geloven *LOL* )
Ik deed wel 4 x over mijn theorie Frusty .
Nu heb ik een lekker autotje(suzuki Vitara) en scheur en lekker mee rond Haha! Nee hoor ik rijd gewoon normaal.
Nu nog E rijbewijs, dat wordt wel vollgend jaar.
Maar het komt vanzelf wel hoor , ik had het zelfde als jou en het overkomt me nu ook nog wel eens. gewoon rustig blijven en verder gaan, tenslotte is iedereen ook zo begonnen, dus kunnen ze niet zeiken. Haha!

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 20:56

Ik heb in een keer mijn rijbewijs gehaald. En ik heb ongeveer 30 lessen gehad. Ik betaalde vrij weinig, 77,50 voor anderhalf uur.

Ik vond en vind autorijden gewoon leuk. En een goede instructeur helpt je over al je problemen heen. Veel succes met afrijden !!

Groetjes Sandra

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 09:58

Ik heb iets van 50 lessen gehad. Heb eerst een weekcursus gehad, dan lijkt het alsof je veel les hebt, maar valt erg tegen. Toen 1e keer gezakt. Daarna ben ik gewoon gaan lessen. Weer een keer gezakt. Toen ben ik naar een andere rijschool gegaan en weer gezakt. En toen was het de 4e keer raakt. Het heeft me in totlaal over de 7000 gulden gekost, maar ja ik heb nu mijn eigen VW Golf en tuf heel Emmen door.

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 12:01

Ik heb 30 lessen van een uur gehad en ben in 1X geslaagd.

Ik had in het begin ook het idee dat het nooit iets zou worden met mij, achteraf viel het allemaal reuze mee!!!

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 15:05

Ik heb nu 6,5 jaar mijn rijbewijs. Weet niet meer hoeveel ik betaalde. Ik geloof tussen de 60 en 70 piek. Gelukkig had ik maar 13 lessen nodig. Was te laat met aanvragen van examen anders had ik minder lessen nodig gehad. Maar ik reedt al wat jaartjes rond in m'n vriends en vaders auto. M'n broertje had hem binnen 5 lessen. Gelukig moest hij z'n theorie over doen en die had ik in 1 keer. Nahnaha.

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 20:48

Ik heb net mijn eerste rijles gehad en het ging eigenlijk hartstikke goed.Viel reuze mee,ik was ook bijna niet zenuwachtig dus dat scheelde ook.Leuke rijinstructeur.Nou over twee weken pas weer want hij is volgende week op vakantie,en ze willen liever dat je iedere keer dezelfde instructeur hebt,maar ja dan kan ik het ook nog wel. Kwijl
En hier kost een uur 72.50.