Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 13:42

ohh doe je goed , ik doe eigenlijk nooit iets met jonge mannen, omdat ik ergens toch altijd hoop op een vaste relatie.

Maar ja jij lijkt ook totaal niet jouw leeftijd

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 13:51

Peelie schreef:
Misschien is hij druk?


Ja dat denk ik ook altijd maar dan vallen ze zeg maar voor een volle week stil vaak dus ik ben nu alweer achterdochtig. _O-

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:34

Silly1972 schreef:
Ik denk dat jij een hooggevoelig persoon bent Fatcat.
Ik ben dat zelf ook, maar ik kan je vertellen dat even lekker zoenen je juist weer wat rust geeft, omdat je dan juist met wat anders bezig bent dan praten.
ook omdat het bepaalde hormonen vrijgeeft en het je een heel fijn gevoel geeft.
Hahaha volgende keer zeg ik gewoon - ''ik ben overprikkeled, weet je wat daar goed voor is....zoenen'' :*

Peelie

Berichten: 13439
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:40

LL ik heb even in jou proefiel gespiekt. Jij bent 44 :oo! Jeetje wat zie jij er goed uit :) haha

Ik heb het zo ingesteld dat het tot max 10 jaar ouder als ik. 37 dus. Maar tot nu toe vind ik de veel oudere mannen niet zo boeiend. Ze zijn getrouwd geweest. Kinderen. Of eeuwige loners die al nat worden van een beetje decolleté... echt niet interessant :')

FatCat, dat moet je doen ja! Zou nog best cute kunnen zijn ook. Zeker als hij er de gein van in ziet :P

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:44

FatCat schreef:
Silly1972 schreef:
Ik denk dat jij een hooggevoelig persoon bent Fatcat.
Ik ben dat zelf ook, maar ik kan je vertellen dat even lekker zoenen je juist weer wat rust geeft, omdat je dan juist met wat anders bezig bent dan praten.
ook omdat het bepaalde hormonen vrijgeeft en het je een heel fijn gevoel geeft.
Hahaha volgende keer zeg ik gewoon - ''ik ben overprikkeled, weet je wat daar goed voor is....zoenen'' :*


:j Helemaal goed!

Ik ben zelf 47 en ik kijk over het algemeen tussen de 37 en de 50, ouder vind ik echt niet veel, maar jonger tja dat is leuk voor een keer, maar niet als je het liefst uit ziet groeien tot meer.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:55

Peelie ik ben zelf 33 en ik heb de max echt op 36 ingesteld, en de meeste mannen van zo'n 35/36 zijn ook niks voor mij. :+ Dus tjaaaa.
Swipe vooral mannen tussen de 28 en de 33 merk ik.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:57

Eigenlijk hou ik wel van oudere mannen maar veel soeps zit er niet tussen! Leukste matches zitten rond 27jaar. Ik ben zelf 29.

Captain

Berichten: 21443
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:00

Silly1972 schreef:
Wat leuk Captain! Wat hebben jullie gedaan?


We zijn eerst naar Aladdin geweest (aanrader!!!) daarna naar pannenkoekenhuis en toen nog een boswandeling gemaakt. Natijd lekker op een bankje van het uitzicht genoten. Duurde weer 7u. :')

Naarmate je ouder wordt lijkt het me inderdaad lastiger om een man te vinden die nog niet getrouwd is geweest/kinderen heeft/uberhaupt in een relatie is geweest... Maar dat is met vrouwen natuurlijk net zo eigenlijk. :+

listiglistje

Berichten: 14416
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:05

Ik 30 tm 46, al word ik niet vlug warm van oudere mannen :o
niet alleen voor de looks, ze zijn vaak ook stoffig, eisenlijst en wat bagage.

Ik vind die frisse energie van die jonge mannen ook wel mooi, geen de goedoe of gezeur, nog onbevangen en onbedorven :D

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:11

Captain schreef:
Silly1972 schreef:
Wat leuk Captain! Wat hebben jullie gedaan?


We zijn eerst naar Aladdin geweest (aanrader!!!) daarna naar pannenkoekenhuis en toen nog een boswandeling gemaakt. Natijd lekker op een bankje van het uitzicht genoten. Duurde weer 7u. :')

Naarmate je ouder wordt lijkt het me inderdaad lastiger om een man te vinden die nog niet getrouwd is geweest/kinderen heeft/uberhaupt in een relatie is geweest... Maar dat is met vrouwen natuurlijk net zo eigenlijk. :+



Die zijn er niet te vinden, Mijn tinderdate 1 (FWB 2 ) heeft geen kinderen en dat is al heel wat! En lijkt ook nog eens jong ;-)

Klinkt erg leuk Captain!

listiglistje

Berichten: 14416
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:15

Ja ik ken er nog wel een paar :D ook niets mis mee...
zou eigenlijk nog op date gaan met een 46 jarige,
goede looks, geen kids, vol in het leven, leuk, aardig en zijn zaakjes erg goed voor elkaar.
Misschien toch maar eens proberen, gewoon om te proeven hoe dat voelt... hij zoekt wel wat serieus op lange termijn.

Ik heb zelf ook geen verleden, geen kids en leef nog als een 30 jarige :P dus ze zijn er wel..

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:21

Dat die al getrouwed zijn geweest en/of kinderen vind ik geen probleem. Ik voel echter wat negativiteit en/of tikkeltje wanhoop bij oudere mannen...

Net nog een nieuwe match en die heeft ook al gereageerd. Vind het wel ontzetend vervelend dat Tinder voorturend mannen laat zie die verder weg zitten dan mijn zoek regio. En dat zijn juist de lekkerste natuurlijk en dat zie ik dan pas achteraf... ugh!

Is er een manier om dat uit te zetten?

Ik heb nu 3 gesprekken om te antwoorden vanavond...Zondag nacht is echt mijn zwakste moment voor het swipen :')

MyWishMax

Berichten: 25549
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:29

Ik snap ook niet zo goed wat er negatief is aan getrouwd geweest. Kinderen kan ik inkomen, maar getrouwd of niet niet echt.

Ach, ik wil eigenlijk iets ouders maar heb het ingesteld van 2 jaar jongen tot 8 of 9 jaar ouder haha.

listiglistje

Berichten: 14416
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:37

MyWishMax schreef:
Ik snap ook niet zo goed wat er negatief is aan getrouwd geweest. Kinderen kan ik inkomen, maar getrouwd of niet niet echt.

Ach, ik wil eigenlijk iets ouders maar heb het ingesteld van 2 jaar jongen tot 8 of 9 jaar ouder haha.

getrouwd geweest niet nee, maar meestal zitten er kids aan vast met een exloeder :+

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:40

listiglistje schreef:
Ja ik ken er nog wel een paar :D ook niets mis mee...
zou eigenlijk nog op date gaan met een 46 jarige,
goede looks, geen kids, vol in het leven, leuk, aardig en zijn zaakjes erg goed voor elkaar.
Misschien toch maar eens proberen, gewoon om te proeven hoe dat voelt... hij zoekt wel wat serieus op lange termijn.

Ik heb zelf ook geen verleden, geen kids en leef nog als een 30 jarige :P dus ze zijn er wel..
'

Als het niets is, stuur je hem maar door naar mij :P
Ja ik ook hoor, nooit getrouwd, geen kids, 2x half jaartje samen gewoon, dus ook niet echt een verleden.

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:48

hahaha heb ik een Tinder match (50 jaar), stuurt hij een berichtje dat hij het leuk vindt dat we matchen.

ik stuur terug dat het inderdaad leuk is, maar dat er niets in zijn profiel staat en of hij wat meer over zichzelf wil vertellen.
Hup, weg match! hahaha
Wat verwacht zo'n vent dan vraag ik mij af

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:54

Whuuuut hahahaha WAAROM

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:56

Nou inderdaad, dat vraag ik mij dus ook af, blijkbaar mag je niets meer vragen en moet je gewoon je adres geven en klaar liggen

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 16:05

Probleem wat jullie met mannen hebben heb ik dan vooral met vrouwen. Nogal lange tijd vrijgezel dus dat maakt het er absoluut niet makkelijker op. Knaagt je zelfvertrouwen gewoon totaal weg. In mijn geval dan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 16:05

FatCat schreef:
Net nog een nieuwe match en die heeft ook al gereageerd. Vind het wel ontzetend vervelend dat Tinder voorturend mannen laat zie die verder weg zitten dan mijn zoek regio. En dat zijn juist de lekkerste natuurlijk en dat zie ik dan pas achteraf... ugh!

Is er een manier om dat uit te zetten?


Dat zijn mannen die jou hebben geliked :)

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 16:07

Misschien een foutje? :P

Alhoewel ik de vraag: "vertel eens wat over jezelf" echt stom vind om te krijgen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 16:08

Ik ben ook getrouwd geweest, maar nog steeds prima contact met ex.. Zijn zus is nog steeds 1 van mijn beste vriendinnen, hij heeft inmiddels een relatie met de vriendin van een gezamenlijke vriendin van ons. Dus het loopt allemaal door elkaar en gaat prima. Ik snap vechtscheidingen dus gewoon helemaal niet :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 16:08

Neverland schreef:
Misschien een foutje? :P

Alhoewel ik de vraag: "vertel eens wat over jezelf" echt stom vind om te krijgen. :+


Ik ook.. Ja hoor, ik vertel je mijn hele levensverhaal wel ff :') :n

Fair
Berichten: 3569
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 16:19

Ik had gister ook iets raars. :')

Ik kreeg een berichtje van een match van een maand geleden waar ik heel even mee had gepraat: Jerry wacht op antwoord.

Ik: Ik heb zoveel vragen nu. Wie is jerry?

Vervolgens krijg ik een berichtje van een match die jerry heet: Ik ben Jerry!

Ik: Oh, al mijn vragen zijn nu beantwoord!

En jerry heeft ontmatcht. :')

Huh? :')

Exitium

Berichten: 7183
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 16:25

:')